piticu888 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 buna ma numesc dany si sunt incepator cu scuterele !!! am si eu un sr50 dietech si nu e curatat filtru de aer cam de 1 an poate chear mai mult .... cum sal curat? e usor? ce tre sa fac? .... si 2 imi consuma cam 4,7 la suta de km. .... e normal ? ce tre sa fac sa consume mai putin ... ms pt intelgere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 daca este normal ar trebui sa fie din burete si se spala pur si simplu in apa,dar daca e copt se va dezintegra. consumu ar trebui sa scada usor daca ar fi filtru imbacsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 pentru consum mare ai aici un topic intreg. filtrul de aer se da jos si se curata. daca e de burete se spala (unii zic cu detergent, altii cu benzina) si se pune inapoi (altii zic ca inainte de a-l pune inapoi sa-l bagi in ulei si sa-l storci bine). daca e de hartie trebe curatat cu jet de aer (compresor). daca e uzat, indiferent de materialul din care e facut trebe schimbat! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...