luci_xxx2007 Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Sallut...am deeschis acest topik...pentru toti..kre au probleme cu consumul.....aiki putem posta...problemele..si rezolvarile!! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Motivele consumului mare: e in 2T! si n-are site acu depinde ce inseamna consum mare, ca daca are site in toba la un motor in 2 timpi, si e nepreparat, iar carburatia e ok, merge de n-are greata, si consuma decent....la scuter nu mi-a placut niciodata cauciucul lat...desi e util pe curbe si pierde la aderenta pe ploaie, trage sarmanu motor de el de zici ca moare, spre deosebire de clasicele cauciuce de moped...sa nu mai zic de atv-urile de 50cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_xxx2007 Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 ..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 ..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms incearca un reglaj la carburator si o benzina de 95. eu pun efix95 Rompetrol + ulei full sintetic motorex si-mi ia 3,5% cu set malossi 70cc, toba gianelli, variator cu role malossi etc......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 mie imi ia 6% la drum intins mers cu 40-50 si rareori 60. in oras ajungea p undeva p la 9-10. am fost la un mecanic si mi-a modificat p la cuiu ponton p acolo.. pana la 50 la ora nu mai trage bine dar ma simt eu mai bine la buzunar. daca merg peste 50 e consum la fel k inainte. acum in oras am un 6% dar numai accelerari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 ..e de 49cm3...si nu are cauciuc ..lat.....eu....zik..k...5litri la 60km...e ff molt...depinde..c ziketi..voi..motorul e in 2timpi....baag ulei..Castrol..special....fff...bonn..si benzina..numai...din..PetromV..cu aditivi.....deci va rog....SALVATIMI PORTOFELU:))ms depinde de cati mm ai carburatorul...uita-te la el si daca stii,regleaza aerul si benzina...fa poze daca poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Al meu inainte imi lua 2 sau putin peste. Acum imi ia 2,5; cred ca ar trebui sa-i curat filtrul de aer. Daca vrei consumuri mici, ia-ti in 4 timpi. Motorul in 2 timpi e un compromis pentru greutate mica si se justifica la drujbe sau la cositoare de mana. La scuter daca motorul e cu cateva kg mai greu nu e o problema, deci mi se pare normal sa fie in 4 timpi. Daca tu vezi lucrurile altfel si iti iei in 2 timpi, atunci nu te plange de consum, de uzura mai rapida etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 depinde ce pozitie ai la saiba de dozaj de la cuiul pontou exemplu - la mine,saiba pe pozitia minima consum 3.3% , pozitia imediat urmatoare 4% si asa mai departe...sunt 5 pozitii... in momentul in care faci o schimbare la saiba de dozaj trebuie reglat nivelul de aer...metoda prin care reglezi carburatorul o afli cautand topicul de Reglaj Carburatoare,s-a tot explicat pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) Reglajul de amestec merge numai la ralanti. In rest depinde de jiclorul de benzina si de filtrul de aer cat de bogat iese. reglaju de amestec - adik shaiba de pe cui zici tu nu ??? si atunci de ce prima oara cand am delimitat scuteru ..am facut un test..am coborat shaiba si mergea bine...dar dadea rateuri cand nu mai acceleram .... cand o urcam sus de tot... parca nu avea forta.... deci concluziile le tragi tu apropo .... la carb meu stoc(CVK ,4t) care e cel mai mare jigler care il pot pune ???? influenteaza cu ceva ?? sau treb neaparat carb mai mare? Editat Iunie 28, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) "Reglajul de amestec merge numai la ralanti. In rest depinde de jiclorul de benzina si de filtrul de aer cat de bogat iese." "reglaju de amestec e la surub" stai ca nu inteleg la ce surub te referi ???? si cum adik sa mearga numai la relantii ...sincer nu inteleg unde vrei sa ajungi si stiu ca shaiba aia lucreaza la toate turatiile Editat Iunie 28, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Al meu chinezesc 2,2 afara 2,6 in oras dar nu il forjez maxim 45.in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Bun topic, chiar vroiam sa discutam despre asta. Mai dragilor... am mai spus odata... cum sa consume bre un motoras de 49,5 cmc aproape 6%??? CUUUM??? Explicati-mi si mie, sa nu mor prost? Mergeti cu scuterul la arat??? Impingeti ziduri????? Aveti gaura in rezervor????? Un automobil care are o greutate totala de cca 10X cat un scuter (scuter+calaret = 160 kg, automobil = 1600 kg), si care are un motor de 40X mai mare (49.5cmc comparativ cu un motor de 2l), consuma in afara cam tot atat! In oras, consuma 8-9-10%, dar sa nu uitam ca are un motor de 40X mai mare !!! Si o greutate totala de 10 X !!! Acum, nu trebuie sa fii doctor docent in fizica pentru a avea idee despre ce este aceea inertie si a intelege ca este necesara o forta mult mai mica pentru a pune in miscare un scuter de 160 kg decat cea necesara pentru a deplasa 1600 kg !!! Nu stiu, mi se pare ca ori nu stiti sa calculati consumul, ori ... nu stiu, o explicatie logica nu gasesc! Iata, amicul de mai sus cu chinezul sau, spune ca-i consuma 2% (si am auzit pe multi ca asa le consuma). Un consum peste 3 % il consider mare, unul peste 4% este inadmisibil iar daca iti consuma 5 la suta... nu stiu, ori faceti misto, ori nu stiti sa calculati, ori rezervorul e gaurit, ori vi se fura din combustibil ori... ce sa mai zic? Poate conduceti vreun vapor, alta explicatie logica eu nu gasesc. Ii rog in mod deosebit pe cei ce spun ca le consuma mult, sa fie atenti la modul de calcul si, daca considera ca au calculat corect, sa ne spuna ce tip de motor au, care este stilul de mers, ce vechime are motorul si orice alta informatie utila. Acest subiect (al consumului) ma preocupa in mod deosebit! P.S. Ca sa va faceti o idee, ultima nava pe care am fost avea 12 clindri in linie si consuma... cat credeti? nu mai putin de 200 tone pe zi !!! Dar era vorba de un motor de 83.000 CP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 runneru meu cand a fost de 49 mi-a consumat 8% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Eu am un consum de 5% in oras. I-am facut consumul babeste. Adica, plin, a ajuns la rosu din nou plin. MI-a iesit 5%. Mi-ar fi placut sa am un consum de 3% dar cred ca nu prea am cum. Al meu are motor in 2 T, de 150 cc. NU cred ca se poate face un consum mai mic, avand in vedere, ca plec cu el de la fiecare semafor puternic. Are un demaraj fff bun. NU pleaca nimic inaintea mea. Daca stiti voi o solutie in care sa consume mai putin de atat si demaraj la fel va rog sa imi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 (editat) runneru meu cand a fost de 49 mi-a consumat 8% Asta e un raspuns "la misto" ???????? Editat Iunie 29, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Asta e un raspuns "la misto" ???????? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Bun topic, chiar vroiam sa discutam despre asta. Mai dragilor... am mai spus odata... cum sa consume bre un motoras de 49,5 cmc aproape 6%??? CUUUM??? Explicati-mi si mie, sa nu mor prost? Mergeti cu scuterul la arat??? Impingeti ziduri????? Aveti gaura in rezervor????? Un automobil care are o greutate totala de cca 10X cat un scuter (scuter+calaret = 160 kg, automobil = 1600 kg), si care are un motor de 40X mai mare (49.5cmc comparativ cu un motor de 2l), consuma in afara cam tot atat! In oras, consuma 8-9-10%, dar sa nu uitam ca are un motor de 40X mai mare !!! Si o greutate totala de 10 X !!! Acum, nu trebuie sa fii doctor docent in fizica pentru a avea idee despre ce este aceea inertie si a intelege ca este necesara o forta mult mai mica pentru a pune in miscare un scuter de 160 kg decat cea necesara pentru a deplasa 1600 kg !!! Nu stiu, mi se pare ca ori nu stiti sa calculati consumul, ori ... nu stiu, o explicatie logica nu gasesc! Iata, amicul de mai sus cu chinezul sau, spune ca-i consuma 2% (si am auzit pe multi ca asa le consuma). Un consum peste 3 % il consider mare, unul peste 4% este inadmisibil iar daca iti consuma 5 la suta... nu stiu, ori faceti misto, ori nu stiti sa calculati, ori rezervorul e gaurit, ori vi se fura din combustibil ori... ce sa mai zic? Poate conduceti vreun vapor, alta explicatie logica eu nu gasesc. Ii rog in mod deosebit pe cei ce spun ca le consuma mult, sa fie atenti la modul de calcul si, daca considera ca au calculat corect, sa ne spuna ce tip de motor au, care este stilul de mers, ce vechime are motorul si orice alta informatie utila. Acest subiect (al consumului) ma preocupa in mod deosebit! P.S. Ca sa va faceti o idee, ultima nava pe care am fost avea 12 clindri in linie si consuma... cat credeti? nu mai putin de 200 tone pe zi !!! Dar era vorba de un motor de 83.000 CP !!! poi k sa iti faci o idee k vad nu iti dai seama.. cei carora le consuma mult au schimbat pistonul cu unul mai mare, ce nu a fost facut special pt cilindru de 49, jiglere cat mai mari, tobe sport, muzicute sport etc.. iar dupa cum biune stii tot ce e sport mareste enorm consumu.. stock merge normal. cine baga 1k e in un cuter se asteapta la consumul ala si nu il deranjeaza, dar fuge cu 100. cei cu 2% cred k nu depasesc 45km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 eu cu 2% depasesc 65km/h. si-i dau gaz, nu-l iert deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_xxx2007 Postat Iunie 29, 2008 Autor Share Postat Iunie 29, 2008 poi k sa iti faci o idee k vad nu iti dai seama.. cei carora le consuma mult au schimbat pistonul cu unul mai mare, ce nu a fost facut special pt cilindru de 49, jiglere cat mai mari, tobe sport, muzicute sport etc.. iar dupa cum biune stii tot ce e sport mareste enorm consumu.. stock merge normal. cine baga 1k e in un cuter se asteapta la consumul ala si nu il deranjeaza, dar fuge cu 100. cei cu 2% cred k nu depasesc 45km/h. frate..nams chibmat nimika.....este ffacut din..fabrika.aja.......jiglorul...original pistonul original..nams chibmat absolut nimika...si......rezervorul este de 6 litri..mam dat 60 km..cu...el..plin..si knd mam uitat era..gol..cum se face asta???....nam gaura inre zervor..nu mai fitir ai...eu zika defvarul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 LUCI E NOU? CAND SUNT NERODATE CONSUMA CLAR MAI MULT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 frate..nams chibmat nimika.....este ffacut din..fabrika.aja.......jiglorul...original pistonul original..nams chibmat absolut nimika...si......rezervorul este de 6 litri..mam dat 60 km..cu...el..plin..si knd mam uitat era..gol..cum se face asta???....nam gaura inre zervor..nu mai fitir ai...eu zika defvarul!!! ori faci misto ...ori esti nomad ( cioara tigan , rrom) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 cei cu 2% cred k nu depasesc 45km/h. Esti sigur de treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 2,7 si 2,3 % ultimele mele 2 consumuri. Despaseste 60 km/h constant. Depinde si foarte mult de aglomeratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Data trecuta cand am mers la drum intins viteza intre 50-55 mi-a luat 2.9% acu mi-a luat 3.8% mers in forja prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 mi-a luat mie in jur de 2.8 la drum lung cu viteza constanta aprox 70 si e 2T daca il forjez prin oras cred ca ajunge la 3.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.