Sari la conținut

Yamaha Sau Kawasaki


prisihayabusa
 Share

Postări Recomandate

deocamdata am un kawasaki zx6r de care vreau sa scap si sa imi iau si eu un enduro pentru ca nu mai suport numai asfaltul si mersul in maini..... :burnout:

care ar fi recomandarea unui specialist?yamaha xt 600 sau kawa klr?

cel mai mult ma intereeaza motorul si fiabilitatea lui............mai mult pe asfalt si forestier plus un pic si padure dar usor....

ms mult...........si dak stiti pe cineva care ar da la schimb un enduro pe un speed??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit si cu, xt 600 si cu klr 600 in padure,,,

 

xt 600 - mai greu, mai puternic, consum mai mare fata de klr,racire numai pe ulei,3 litri frane disc 2 pistonase fata.

klr 600 - mai usor fata de xt, si mai slabutz - 7 cp, ulei mai putin 2 l racire pe apa, 2 radiatoare, frana pe tabur spate, fata 1 pistonas.

 

 

Alegerea e a ta eu recomand yamaha wr 450 :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand nu suntem specialisti suntem datatori cu parerea prin comparatie :angryfire: ..trebuie sa te gandesti ce vrei sa faci cu el,fiindca enduro este un termen asa de general si include asa de multe activitati off road de nu iti poti imagina..

si incep cu forestierele si soft enduro pana la hard enduro si trial..dupa ce citesti cateva posturi de la sectiunile de profil,iti poti forma o idee despre ce vrei tu sa faci,ce posibilitati financiare ai,timp liber,etc..cu lectiile astea facute te putem ajuta sa te gandesti la anumite motoare,costuri intretinere,etc

 

PS sau intra in discutie doar cele 2 motoare mentionate de tine si atat..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei Kawasaki , eu iti recomand KLX 650 , am si eu unul si sunt foarte multumit de el.dpmdv klx este superior KLR-ului: KLX are furca fata inversata , iar KLR normala , care e mai slaba , motorul e altul , frana spate pe disc la KLX , disc de frana fata mai mare la KLX si etrier cu 2 pistonase , al meu are suspensia spate reglabila de la butelie , rezervor mai mare ( al meu e de 16 l , dar e schimbat , e de la ACERBIS si costa vreo 300 si ceva de euro), dar cred ca si cel original e mai mare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult de sfaturi...

cam la astea 2 motoare ma gandeam eu,plus ca am mai avut o yamaha xt din 1983 de care am fost tare multumit numai ca nu avea acte.....dar ca motor mi s-a parut f puternic in comparatie cu celelalte.........

oricum eu la yamaha ma gandeam mult......plus ca am disponibili doar vreo 2000 eur.......adik banii careii v-oi lua pe kawasaki zx6 pe care il detin momentan.........dar mai este timp de gandire....... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zise un antevorbitor mai bine alegi dintre KLX 650 Si XT 600 . KLX-ul e mai usor cu 27 de Kg si mai puternic cu 3Cp decat XT insa e racit cu apa si daca te dai hard si mai e si cald afara ai sanse sa cauti rauri sau baltoace pe coclau ca sa completezi cu apa XT-ul e pe ulei e calculat sa mearga "fierbinte" plus ca seaua la KLX e tapana rau fata de aia de la XT si dupa cum am mai citit mai zise cineva e vorba si de piese KLX si KLR mai rar la XT gasesti cu caruta piese. Si acum sincer sa fiu dar la mobra mea consumul mixt era de 3,5 L/100KM ( la vale opream motorul) Succes.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt 600 - mai greu, mai puternic, consum mai mare fata de klr,racire numai pe ulei,3 litri frane disc 2 pistonase fata.

 

mai greu...cam cu 10 kg, consum mai mare? cat consuma klr, 2%? ca xt-ul meu consuma cam 4%. Racirea e pe aer, nu stiu de unde asta cu uleiul (cel putin pana in 2003 dup'aia nu mai stiu). Are rezervorul de ulei in cadru, adevarat, dar racirea e pe aer!. (totusi n-am patit niciodata sa se supra-incalzeasca). Frana intr-adevar nu-i nu stiu ce grozavie.

 

Asa ca...go for the XT!!! Oricum nu se pune problema de padure cu nici unu din astea doua. La XT gasesti usor piese si motorul e bullet-proof. Are cuplu, are tot ce-i trebe. Daca ii pui un filtru K&N si ii schimbi raportul la 14/45 tre sa te ti bine de el :angryfire: . Ca minusuri as vedea rezervorul mic (13+2) dar se poate rezolva si ala.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alte cuvinte, XT-ul are racirea pe aer si ulei.

 

De obicei "racirea pe ulei" se refera la oaresce radiator.

 

Oricum nu cred ca asta conteaza asa de mult :angryfire:

 

Numai bine!

 

Si inca o chestie: @prisihayabusa : daca o sa ai monetar si/sau nu vrei neaparat modelele noi de 660, cauta un model 2000-2003. Sunt ultimele care pastreaza motorul si bicicleta clasica aia de se fabrica din 87.

Editat de toasted
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am iesit si cu, xt 600 si cu klr 600 in padure,,,

 

xt 600 - mai greu, mai puternic, consum mai mare fata de klr,racire numai pe ulei,3 litri frane disc 2 pistonase fata.

klr 600 - mai usor fata de xt, si mai slabutz - 7 cp, ulei mai putin 2 l racire pe apa, 2 radiatoare, frana pe tabur spate, fata 1 pistonas.

 

 

Alegerea e a ta eu recomand yamaha wr 450 :moto:

 

la KLR depinde de an, mai noute au disc pe spate

personal am mers cu amandoua, klr-u' e mai infipt decat xt-ul pentru coclaur, e adevarat ca la drum lung e mai puturos ..... ai max 145 km/h la cel de care vorbesti tu cu tambur pe spate :D

 

acum depinde ce il pasioneaza pe om, eu personal as alege klr dar ala de 650 :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...