Sari la conținut

OARE E BUNA IDEEA?


Postări Recomandate

Printre njdemii de cheltuieli, am reusit sa strang ceva bani pentru prima mea motocicleta adevarata!!! :kick: Desi sunt intr-o perioada delicata(am un credit luat de la banca pentru casa)totusi , taind Red-Bull-ul, jocuri pc, renuntand la multe chestii inutile(timbre etc.)m-am apropiat binisor de 700 euro.

Vreau sa dau anunt si pentru camera(un Sony luat de afara, folosit...4 ore si ceva, la un botez)si uite asa se mai adauga 200 euro.Buuuuun

E, acum ajung la o mica dilema UNDE VA ROG PE VOI SA MA LAMURITI:pe MOBILE.DE am gasit motorase dragute si la 7-800 euro, cam 500-750 cmc.enduro, asa cum vreau eu.

Fiindca lucrez la o casa de expeditii, am marele avantaj ca o pot aduce moca, o sticla de ceva de bun simt pentru soferul respectiv!! :kick:

Ma pot baza doar pe o convorbire telefonica cu neamtul?Daca nu e neamt si una zice, alta imi trimite?Ce risc mai mult?

Ideea e ca nu vreau sa ratez sezonul asta, iar restul de bani pe care ii am pe o carte de credit vreau sa-i bag in echipament pentru mine si consoarta, chestie care ma duce la inca 12-15 milioane.

Spuneti-mi si mie cum sa fac, ca intre timp am renuntat la ideea cu vreo comunista fiindca viata e prea scurta s-o petrec in garaj sau dupa piese!!!(tot respectul pentru cei care le au, eu sunt prea batran sa invat mecanica moto...toate la timpul lor!)

In plus, vazand pozele si citind mesajele voastre mi-am dat seama ca scopul initial(plimbare in zona Pestera, primul meu post)e mult prea mic, m-am dat zilele trecute cu Suzuki-ul nou de la scoala Dinu(am A-ul de 10 ani, dar n-am mers decat putin cu Mobra)si..de abia m-a dat jos instructorul i-am luat si o sticla de ceva sa ma lase azi sa maplimb iar!!! :P :blink: :kick:

Si mai ales mai e ceva, oricand voi vrea sa ies la munte sau mare e imposibil sa nu gasesc macar inca o pereche de "nebuni"sa vina cu noi!!!

Asa ca intai de toate echipamentul, am agndit eu, si de aceea de astea 15 milioane nu ma ating, ramanand vreo 8-900 disponibili.

In concluzie, la ce sa ma astept daca o aleg doar vizual si mai ales ce acte sa-mi aduca?A, si un link cu tabelul cu vama, va rog frumos!!!Numai bine si drum bun oriunde mergeti!!! :birthday: :ok: :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit acum cu un neamt care vinde o Yamaha XJ 600s Diversion din 1992, 38000 km., la 1100 euro.M-a intrebat cine a emis cartea de credit si a zis ca pot plati cu ea(sa ajungem noi acolo...)

Ce stiti de motorul asta?Taxele oare cat ar fi?Orice informatie e binevenita!!!Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa nu te bagi in asa ceva daca nu ai experienta; e destul de usor sa te pacalesti sau sa te incurci in pasii care trebuie facuti. Mai bine apelezi la cineva care-a mai facut asta, stie cum merg lucrurile; macar in ce priveste prima motocicleta, dupa aia inveti macar in mare cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai strange bani !!

Daca iei un jaf bagi dupa aia € in piese de-ti vine sa versi ! Si iesi in final mai scump, plus nervii de rigoare. Calculeaza vama si inmatricularea !

Iar echipament mai ieftin iti iei tot din Germania, daca tot poti aduce si pe gratis!

Si cauta si pe http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx ,

multe din oferte sant private si in consecinta ceva mai ieftine.

 

A propos, "casa de expeditii" la care lucrezi, pe unde ajunge in Germania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:birthday: Nu stiu tu ce experienta ai cu vanzatorii din Romania, dar aceleasi vei avea si in strainatate... Tzeapa dupa fiecare coltz... ai foarte mare grija la motociclete..nu este acelasi lucru ca masina...motocicleta nu rugineste..nu scade pretul in functie de anul de fabricatie.. Pretul scade in functie de starea tehnica, nr de Km nr de cazaturi...asa ca foarte mare grija la motocicletele ieftine..Clar ca sa cazut cu ele, cadru deformat, motor forjat, proasta intretinere... Pana nu vezi si incerci...nu poti cumpara..

 

p.s. acesta este parerea mea... tu decizi ce faci..Pretul unei motociclete cat de cat bune incepe de la 3000 eur...

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai strange bani !!

Daca iei un jaf bagi dupa aia € in piese de-ti vine sa versi ! Si iesi in final mai scump, plus nervii de rigoare. Calculeaza vama si inmatricularea !

Iar echipament mai ieftin iti iei tot din Germania, daca tot poti aduce si pe gratis!

Si cauta si pe http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx  ,

multe din oferte sant private si in consecinta ceva mai ieftine.

 

A propos, "casa de expeditii"  la care lucrezi, pe unde ajunge in Germania?

209593[/snapback]

 

Ajunge pe unde vrei tu, noi facem transporturi fie cu parcul propiu de camioane, fie inchiriem de la altii.Eu sunt in special pe partea de agabaritice si maritim zona Asia.Daca vrei sa colaboram, da-mi pm si discutam in detaliu.

In functie de cerere ne deplasam oriunde in lume.Acum de pilda astept un excavator din Norvegia...

Cat priveste motocicleta mea, lamuriti-ma si pe mine:pozele de pe mobile.de sunt trucate?Motoarele astea nu par cazute deloc.Apoi, daca motocicleta voastra pica, o aruncati :birthday: :ok: Eu n-am pretentii, pentru inceput de o bijuterie mecanica, imi va lua ani buni sa invat cu adevarat sa merg, asa ca nu vreau sa mai am si grija unor reparatii dese si mai ales neasteptate!!!

Dati-mi si mie link-ul cu taxele vamale, va rog, normal ca ma stept sa mai platesc la ea destule, dar important e s-o vad eu aici!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU TE BAGA LA ECHIPAMENT SA-TI IEI DIN ROMANIA!!!! :kick:

 

I-ATI TOT DIN GERMANIA SAU AUSTRIA!!!!! :P

 

Te-as putea ajuta si cu echipamentul si motorul insa, iti recomand sa-ti iei motoru' impreuna cu cineva care cunoaste tipul respectiv ! :birthday:

Io nu ma prea bag la sfaturi despre motorete si preturi insa la echipament... ma suni ne intalnim si-ti arat niste cataloage :ok:

ma gasesti la "agenda de drum"

 

In fine; ai primit numai sfaturi bune si serioase pana acum de la toti... asa ca fii mai rabdator si calculat :kick: .

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru informatii privitoare la taxele vamale citeste topicul acesta :

 

/index.php?...c=295&hl=vamale

 

Dar, cum ziceau si baieti mai sus, ar fi cel mai bine sa mergi tu personal s-o cumperi de afara. In acest fel vezi cum se prezinta motorul, ca in poze poate arata intr-un fel si "live"... :birthday:

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.Nu mi se pare asa mult si sunt convins ca macar una(aia pe care o s-o cumpar eu :birthday: )va fi vanduta fara sa-i ascunda lucruri grave.

A, si apropo, nasul meu si-a rezervat un Seicento de aici, s-a dus acolo, intre timp mai adusesera altul cu aer conditionat, i-a vazut hand book-ul, luat certificat eur 1, plecat la drum si merge impecabil de 2 ani de cand l-a luat. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar dupa cum vezi cel mai bine e sa te duci cu cineva care cunoaste si chiar daca nu 4 OCHI vad mai bine decat 2 Eu zic sa mai cauti si aici ce crezi ca astia de unde le aduc din alte tari? Si chiar mai bine sa iei de aici ca asti acare aduc nu se complica cu jafuri sau cazaturi sa ramana cu ele si cu banii blocati ca nu se vand.

 

Maxima

PS nici o veste din Anglia??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca la sub 1000 de euro motorul este oricum destul de vechi si de uzat, incat nu mai conteaza. Adica ce sa faca omul? Sa mearga in Germania, sa dea o gramada de bani pe drum si ca sa se miste la fatza locului, ca sa vada 15-20 de motoare, care oricum sunt cam in aceeasi stare de uzura si cu diferente minime intre ele ? Eu mi-as asuma riscul sa cumpar "blind". Avand in vedere ca cerintele nu sunt mari, nici riscurile nu sunt mari.

 

Vezi insa ca neamtzul nu are timp sa umble el sa-ti faca EUR1 deci mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa platesti la vama taxele cele mari.

 

In rest... neamtzul e neamtz si in principiu nu minte. Deasemenea la ei exista legi si se si aplica. Daca el spune (in scris) ca motorul nu a fost accidentat, etc., si minte, o ia urgent pe coaja pe motiv de inselaciune. Fi atent la exprimari de genul: "motorul se vinde asa cum e", care inseamna ca nu isi asuma nici un fel de responsabilitate asupra starii lui. Evita. Daca isi asuma raspunderea si scrie niste chestii concrete, atunci in principiu potzi sa-l crezi. Deasemenea ar f bine sa tratezi cu un neamtz care e neamtz, nu turc, sirb sau roman.

 

In ceea ce priveste plata: daca e persoana fizica, nu are cum sa-ti incaseze banii de pe card. Nu da numarul de card aiurea. Ai doua variante: transfer bancar in contul lui, dar te costa comisionul aprox. 40-50 de euro; sau daca ai incredere in sofer, trimite banii prin el.

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest... neamtzul e neamtz si in principiu nu minte. Deasemenea la ei exista legi si se si aplica. Daca el spune (in scris) ca motorul nu a fost accidentat, etc., si minte, o ia urgent pe coaja pe motiv de inselaciune. Fi atent la exprimari de genul: "motorul se vinde asa cum e", care inseamna ca nu isi asuma nici un fel de responsabilitate asupra starii lui. Evita. Daca isi asuma raspunderea si scrie niste chestii concrete, atunci in principiu potzi sa-l crezi. Deasemenea ar f bine sa tratezi cu un neamtz care e neamtz, nu turc, sirb sau roman.

 

In ceea ce priveste plata: daca e persoana fizica, nu are cum sa-ti incaseze banii de pe card. Nu da numarul de card aiurea. Ai doua variante: transfer bancar in contul lui, dar te costa comisionul aprox. 40-50 de euro; sau daca ai incredere in sofer, trimite banii prin el.

 

Bafta! :crack:

210856[/snapback]

 

Intelept graita-i!!! :crack: Greu de crezut ca o sa fuga soferul cu 800-1000 euro, mai ales ca masinile au gps si sa fim seriosi...transporturile valoreaza mii, zeci de mii de euro!!!Asa ca o sa platesc prin el.Asta cu neamtul sa fie neamt mi-au spus-o mai multi, acum sunt in discutii cu un garaj din Nurnberg, au ceva dragut dar la 1400 euro si imi fac si eur 1 ca vad ca stiu despre ce e vorba.Mai astept sa fac banii si vedem, eu oricum n-am habar ce mi se potriveste ca motocicleta, oricum o sportiva e exclus, ramane intre ceva touring sau enduro probabil. :crack:

Oricum, odata inmatriculata, daca nu ne potrivim, o vand si iau alta, primul pas e important.Deocamdata am probat catev acasti si ma strang rau desi le-am luat dupa indreptarul cu "masura potrivita"!Mai cautam, in DDU mi-e speranta maine...cand aduce cataloagele!!!

Numai bine tuturor!!! :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca exista si garaje tinute de nemti "adoptati" care fac porcarii.

In 1999 mi-am luat o masina de la un garaj f. mare din Munchen, tinut de un sarb, si avea kilometrajul minarit. Mi-am dat seama la cateva zile dupa aia, pt. ca avea agatzata de joja de ulei o hartie cu schimbul de ulei pe care era scris un kilometraj mult mai mare decat cel de pe bord. M-am dus cu politia la el dar n-am avut ce sa-i fac deoarece avusese grija sa strecoare in actul de vanzare un paragraf ca masina se vinde "asa cum e" adica "pe principiul vazut-placut". A zis ca el nu stie nimic, ca masina e asa cum a primit-o si el de la fostul propitar. Partea buna e ca masina a fost totusi foarte OK, am tinut-o 3 ani si n-am avut nici o problema cu ea, am fost foarte multzumit.

 

Garajele in general nu-si asuma responsabilitatea sa descrie motorul ca fiind "fara accident" sau "kilometraj corect", etc., pentru simplul motiv ca nici ei nu pot fi siguri. Motorul a fost de fapt al altcuiva. Bineinteles ca ei isi adauga propriul adaos comercial, dar in schimb capeti EUR1, eventual si cateva luni garantie si posibilitatea de a plati cu cardul. Deasemenea ar putea sa-ti faca actele de export.

 

Daca cumperi de la particular si el este primul proprietar al motorului, atunci poti sa-i ceri sa scrie pe actul de vanzare detalii tehnice despre starea motorului (accidente, kilometraj, intretinere, etc.). In principiu nu va mintzi. Vei cumpara motorul mai sigur si mai ieftin, vei avea insa probleme de logistica - nema EUR1, locatzie la mama dracului in cine stie ce satuc, banii doar prin sofer, etc.

 

Eu mi-am cumparat din Germania 4 masini, 2 direct de la particulari si 2 de la garaje. In afara de faza cu kilometrajul (dar care s-a dovedit a nu fi foarte grava), nu m-am tzepuit cu nici una din variante. Decizia a fost mai mult ochiometrica, estetica si financiara. Nu poti sa-ti dai seama de prea multe detalii tehnice intr-o vizita de 1/2 ore. Dar m-am dus totusi personal si am beneficiat si de sprijinul prietenilor pe acolo. Fara prieteni ar fi trebuit sa ma limitez la garaje, altfel nu puteam sa ajung la locatiile particularilor.

Editat de DragosKTM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest... neamtzul e neamtz si in principiu nu minte. Deasemenea la ei exista legi si se si aplica. Daca el spune (in scris) ca motorul nu a fost accidentat, etc., si minte, o ia urgent pe coaja pe motiv de inselaciune. Fi atent la exprimari de genul: "motorul se vinde asa cum e", care inseamna ca nu isi asuma nici un fel de responsabilitate asupra starii lui. Evita. Daca isi asuma raspunderea si scrie niste chestii concrete, atunci in principiu potzi sa-l crezi. Deasemenea ar f bine sa tratezi cu un neamtz care e neamtz, nu turc, sirb sau roman.

 

In ceea ce priveste plata: daca e persoana fizica, nu are cum sa-ti incaseze banii de pe card. Nu da numarul de card aiurea. Ai doua variante: transfer bancar in contul lui, dar te costa comisionul aprox. 40-50 de euro; sau daca ai incredere in sofer, trimite banii prin el.

 

Bafta! :crack:

210856[/snapback]

 

Intelept graita-i!!! :crack: Greu de crezut ca o sa fuga soferul cu 800-1000 euro, mai ales ca masinile au gps si sa fim seriosi...transporturile valoreaza mii, zeci de mii de euro!!!Asa ca o sa platesc prin el.Asta cu neamtul sa fie neamt mi-au spus-o mai multi, acum sunt in discutii cu un garaj din Nurnberg, au ceva dragut dar la 1400 euro si imi fac si eur 1 ca vad ca stiu despre ce e vorba.Mai astept sa fac banii si vedem, eu oricum n-am habar ce mi se potriveste ca motocicleta, oricum o sportiva e exclus, ramane intre ceva touring sau enduro probabil. :crack:

Oricum, odata inmatriculata, daca nu ne potrivim, o vand si iau alta, primul pas e important.Deocamdata am probat catev acasti si ma strang rau desi le-am luat dupa indreptarul cu "masura potrivita"!Mai cautam, in DDU mi-e speranta maine...cand aduce cataloagele!!!

Numai bine tuturor!!! :crack: :crack:

210932[/snapback]

 

Las' ca te trezesc io !! Te grabesti cu motoru' ca fata mare la maritis.. :crack: :crack: :crack:

Glumeam ! Cunoastem genu de pasiune... :crack: Ne vedem maine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare grija si mai bine mai ai rabdare putin...

Germania,ca peste tot, are teparii ei si nu e chiar asa de roza situatia.Mai bine sa tragi o fuga persional si eventual si cu cineva care se pricepe decat sa stai sa-ti distrugi nervii degeaba (decat sa ai motor si sa nu poti merge cu el mai bine lipsa...).

Multa bafta oricare ar fi alegerea ta. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice bine altrixkk.

 

daca vrei transport sigur din germ. iti pot recomanda pe cineva.

ai grija la cateva chestii minore...daca iti vine pe CTIR sub sigiliu, moto iti ramane in vama sub supraveghere vamala si nu mai ai cum sa ajungi cu ea la RAR.

Teoretic, trebuie sa vina cineva de la RAR si sa iti faca "constatarea pt vama". Acest lucru nu prea se intampla din cate stiu, si singura chestie legala este sa faci o cerere a seful de vama, platesti o garantie cred, apoi iei moto si o duci la RAR.

 

ar fi bine ca cel care ti-o aduce sa aiba platforma si cu ea pe platforma te duci la RAR inaintea inregistrarii tranzitului sau CTIR-ului.

 

daca mai ai vreo intrebare, baga un PM

 

succes,

L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi tuturor!Nemtii au inceput sa-mi trimita mail-uri, stau si le analizez si vedem ce iese!

Poate totusi ma duc eu sau cu cineva la anul, acum e prea tarziu sa aranjez ceva pana in septembrie.Daca la primavara vor fi doritori...vedem cu transportul!~! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

Iesi mult mai bine cumparand motorul direct de la fostul proprietar. Atat cu estimarea mecanica cit si cu pretul. Cind ai intermediar un traficant de motoare ii dai si lui 700 sau mai mult. Dar in schimb ca incepator nu sti cum e treaba cu vama si inregistrarea care ce pare ca este mare incurcatura. Dar ca sa iei pe pielea ta ceva cunostinte este bine sa ai. Eu unu niciodata nu as lua un vehicol de la un dealer. Normal ca multi ti-au dat sfaturi ca poate asa fac si ei o paine mai usoara.

Knowledge is POWER.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...