dubluefect Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 eu am avut lant fara ringuri si tine cam 3-5 mi de km, fata de ala cu ringuri care tine 20 -25 mi... amandoua puse pe KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 (editat) Eu am pus lant DID cu pinioane JT. Am 21000km facuti anul asta si nu l-am intins niciodata cu exceptia primei intinderi pe la cca 700km. La lantul asta am folosit numai ungere continuua cu ulei de motor si l-am spalat numai cu apa si sampon odata cu spalarea motorului. Nu am folosit deloc produse petroliere la spalat lantul pt ca nu a fost nevoie. Spre deosebire de sprayuri de uns, uleiul se curata usor numai cu apa si sampon. Motorul meu are 67 CP si merg preponderent cu pasager si bagaje. Editat August 24, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Vara asta am mai facut o proba: Lant IZUMI cica made in japan Pe ktm exc 2t am pus fara ring-uri, iar pe supertenere cu O-ring (lantul asta fiind cica Heavy-Duty). concluzia e asa: NU cumparati lant IZUMI de nici un fel!! cel fara oring la un exc 520 4t s-a dus dupa 4 zile de enduro, la mine mai tine ceva, il intind la fiecare tura, dar nu va apuca nici macar juma de sezon (un lant bun cu o-ring ma tine cel putin un sezon fara sa intind zilnic la el). pretul a fost 140 lei cel cu O-ring de pe ST a inceput sa se lase dupa primi 500km(nimic neobisnuit) insa il tot intind la 500 km (ma intreb pana cand?). in prezent am 5mii km si dupa cum evolueaza uzura cred si sper sa ma tina 10 mii. la 230 lei cat am dat pe el cred ca e foarte scump avand in vedere durata de utilizare. concluzia a 2-a: nu mai fac teste/probe, cumpar DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Esti sigur ca era fara ringuri?Daca da, pentru ce mobra? Eu am vazut lanturi fara ringuri doar la mobre de motocross care sunt aruncate dupa fiecare cursa. Si la biciclete. Frate, Este lantz fara ringuri... am mai sapat si eu si acum, dupa ce am patit-o, se gasesc destui sa-ti spuna ca ala fara ringuri e de motocross si nu tine mult Cand l-am cumparat, au zis toti "meeeeerge, sunt toate o apa si-un pamant". Ce sa zic... invatam pe pielea noastra, pe banii nostrii... ma intreb atunci, de ce mai avem nevoie de specialisti? Doar pentru scule? Asta e! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 dupa 4 pagini o prima concluzie ar fi ca rk si did sunt mai rasarite/<binenteles cu o-ring> daca mai sunt si altii care au avut ceva evenimente neplacute cu unul dintre aceste 2 marci ii rog sa posteze ca am gasit momentan un kit rk pt mobra mea la 550ron, mai caut si cateva oferte la did si sper sa nu-mi para rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 Am patit o si eu dar cu alt lant : IRIS se numeste. Dupa ce am incercat sa montez siguranta si a sarit ca "arsa", am cumparat una la fel, de la aceeasi firma, adusa de acelasi dealer. M-am dus la un amic mai priceput care i-a dat una acolo unde trebuie. A intrat din prima. Concluzia> tre sa stii sa i o tragi... Eu nu apucasem sa o montez. Poetizand putin situatia, s-ar putea spune ca s-a rupt in timp ce o tineam in mana. Cat despre concluzie, chiar daca "stii sa i-o tragi" se poate rupe in mers. Si se va rupe daca e proasta. Exista un risc sa se rupa/desprinda chiar daca nu e proasta. Deci eu zic ca decat un lant bun cu siguranta, mai bine un lant mai prost nituit, sau si mai bine, cumparat intreg. Mesaj completat Nu intreg, inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Eu nu apucasem sa o montez. Poetizand putin situatia, s-ar putea spune ca s-a rupt in timp ce o tineam in mana.Cat despre concluzie, chiar daca "stii sa i-o tragi" se poate rupe in mers. Si se va rupe daca e proasta. Exista un risc sa se rupa/desprinda chiar daca nu e proasta. Deci eu zic ca decat un lant bun cu siguranta, mai bine un lant mai prost nituit, sau si mai bine, cumparat intreg. Mesaj completat Nu intreg, inchis. Asa e. Nitul e sfant dpdv a sigurantei. partea proasta e ca nu prea gasesti presa de lant de imprumut, iar de cump[rat nu se merita. Fie stai o zi sa demontezi bascula, fie iti lasi banii la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 dupa 4 pagini o prima concluzie ar fi ca rk si did sunt mai rasarite/<binenteles cu o-ring>daca mai sunt si altii care au avut ceva evenimente neplacute cu unul dintre aceste 2 marci ii rog sa posteze ca am gasit momentan un kit rk pt mobra mea la 550ron, mai caut si cateva oferte la did si sper sa nu-mi para rau Trimite-mi si mie pe PM detaliile, moto/tip/an de fabricatie si pot sa itzi fac o oferta pe DID cu X ring, O ring nu se mai fabrica de anul trecut (doar ceva stocuri pe la dealerii mari Louis, bla bla ....). Ca idee, eu nu am avut probleme cu lanturile de firma montate de mine, cum ar fi DID, RK (am chiar si eu pe mobra mea), Regina chiar si IRIS e bun. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobi_var Postat Aprilie 17, 2020 Share Postat Aprilie 17, 2020 Salut Am avut pe Hornet lant DID.nu stiuexact o,x,w.moto a avut alti doi proprietary,doar pe cel dinainte il cunosteam.deci stiu doar de la 14000km motoru si lantu(posibil cel din fabrics).mers touring si ff mult naveta,ingrijire uns la 1-2000,,curatat cand il Mai spalam la jet.3-4000. de intins doar cand am schimbat gumele:D.la 35000 mai era loc de intins dar a inceput sa se auda un zgomot metallic deobicei cand era subturat pe la 4-5000de turatii initial am crezut ca de la motor.defapt lantul nu Mai calca bine pe dintii de la pinioane.o parte a lantului era mai larga intre ringuri.se poate vedea asta urcand roata pe stand si dupa ce intinzi lantul invarti de roata,se va vedea ca burta lantului urca si coboara f putin. Am mai mers pana la 52000,cand am schimbat chitul.probabil mai ducea.repet mers decent nu racing acolo e alta discutie.la mine sa dus de "batranete" nu de uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.