KHK Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) Salutare! Pe scurt, marti 1 iulie, m-am intalnit la Kaprun cu 3 BMW-isti din Arad, Daniel (marele_alb, R1200RT), Cristi si Doru (ambii cu 1200GS). Ei erau acolo de duminica iar eu am ajuns marti seara. Eu si Daniel ne-am hotarat spontan ca miercuri si joi sa facem o tura rapida pe cateva pasuri in Dolomiti. Miercuri am plecat tarziu din Kaprun, pe la ora 13. Am trecut intai prin pasul Gerlos (1507m) unde am admirat cascada Krimml. Apoi am iesit in autostrada spre Innsbruck, acolo am coborat pe pasul Brenner in Italia, am trecut pe pasul Giovo (2094m) spre Merano si la numai cativa km de Stelvio, in Oris, am innoptat la un hotel dragut, Edelweiss (33euro/camera single inclusiv mic dejun si garaj pt moto). Joi, dupa micul dejun, am ajuns in cateva minute la Trafoi si am inceput ascensiunea pe Stelvio. Calitatea drumului cam lasa de dorit dar placerea curbelor interminabile nu se poate descrie in cuvinte. Am mancat un wurst sus si am cuparat ceva suveniruri apoi am coborat pe o ploaie torentiala in Bormio (calitatea drumului f buna pe partea asta), un orasel vechi, cu strazi inguste... dragut... Apoi am urcat inapoi pe Stelvio dar pana sa ajungem sus am virat stanga sa coboram in Elvetia pe pasul Umbrail (2503m) in Santa Maria unde stiam o cofetarie pe care (ca si Stelvio si Umbrail) o ratasem in luna mai, in tura de dupa BMW Mountain Days. Dupa o cafea si o prajitura am intrat iar in Italia, am mers spre Merano iar la St Leonard am facut stanga ca sa trecem in Austria pe Timmelsjoch (pasul Rombo, 2509m). Aici, dupa ce am urcat pe ploaie, era deja ora 18, sus am prins o ceata deasa de abia vedeam la 2-3m. Am coborat in Austria... pe partea cealalta soare, senin... Am mers pe valea raului Oetz (Oetztal) prin SĂślden si am iesit in autostrada. Pt ca se facuse tarziu si ploua torential, ne-am oprit si am dormit la Kitzbuhel si vineri dimineata am plecat devreme spre Kaprun unde Daniel era programat la BMW pt revizie. Vineri, am dormit putin "acasa" la Kaprun ca eram rupti... Apoi, la 14 dupa recuperarea motocicletei de la service, am plecat toti 4 sa dam o tura in Bavaria. Am oprit sa mancam la o pensiune unde eu mai fusesem in mai, in zona Berchtesgaden. Seara ne-am intors la Kaprun. Sambata am avut programata tura la Garmisch la intalnirea BMW, cca 400km dus-intors. Pt ca s-a scris deja destul despre asta pe alte topicuri, nu mai bat campii... doar ca drumul si vremea au fost superbe. Dupa Garmisch, Doru a plecat spre Arad. Eu am plecat duminica pe o vreme superba spre casa (Viena) iar Daniel si Cristi si-au contiunuat plimbarea spre Nisa. Editat Iulie 12, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) poti detalia te rog ceva despre service-ul lui daniel la bmw ? la cati km era si ce ia facut?cat l-a costat? sau mai bine da-mi si mie nr de tel al lui daniel, te rog! brava voua! Editat Iulie 12, 2008 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 poti detalia te rog ceva despre service-ul lui daniel la bmw ? la cati km era si ce ia facut?cat l-a costat?sau mai bine da-mi si mie nr de tel al lui daniel, te rog! Cel mai bine vb pe PM, @ marele_alb Revizia de 10.000km la RT, schimb ulei/filtru si reglat joc supape... 250euro, la BMW Kaprun. A scapat bine... Eu am platit la Viena la service-ul de 20.000 cca 600euro (ulei, toate filtrele, lichid frana, reglaje si placute spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Cel mai bine vb pe PM, @ marele_albRevizia de 10.000km la RT, schimb ulei/filtru si reglat joc supape... 250euro, la BMW Kaprun. A scapat bine... Eu am platit la Viena la service-ul de 20.000 cca 600euro (ulei, toate filtrele, lichid frana, reglaje si placute spate). on topic. frumoase zone... of...si eu care credeam ca 650 ron e mult ptr revizia la 10 000km...12gs... dar dupa calitate e si pretul desigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Foarte frumose Pozele si reportaju Top Man Daca mai ai de gind sa mai faci traseul ast vreo data nu uita sa ma anunti si pe mine Editat Iulie 13, 2008 de s.ward-dediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 poti detalia te rog ceva despre service-ul lui daniel la bmw ? la cati km era si ce ia facut?cat l-a costat?sau mai bine da-mi si mie nr de tel al lui daniel, te rog! brava voua! Service de 10.000 Km, R 1200 RT, an 2008: -Schimb ulei mineral Castrol Actevo 20 W 50 ---4 litri ( la solicitarea expresa a subsemnatului ; mecanicii intentionau sa puna Castrol 10 w 40 , semisintetic, dar le-am explicat foarte clar ca am nevoie de un ulei cu indice de fluiditate mare la temperaturi ridicate, au inteles imediat si s-au conformat fara sa le mai ofer explicatii suplimentare). -filtru ulei -reglat joc supape -schimbat ambele garnituri de cauciuc la capacele de chiulasa la ambii cilindrii; schibat un semering -pus tester electronic si sters erorile, test motor si test drive de 4 km, pentru verificarea starii tehnice generale a motocicletei exact cum scrie in desfasuratorul de service Totul a costat exact 229 euro , inclusiv TVA. Unde mai pui ca atunci cand mi-am facut programarea, cu ajutorul seriei de sasiu, mecanicii au constatat ca este necesar sa schimbe imobilizatorul motocicletei si sa faca up-grade la softul unitatilor electronice de management al motocicletei ( conform unei politici de fabrica introdusa in reteau de service-ri BMW). Aceste operatii au fost GRATIS, suportate de producator. Vreau sa mentionez faptul ca dupa realizarea up-grade-ului la soft, motocicleta mea nu a mai fost de recunoscut, preactic era o alta motocicleta , tragea mult mai bine si "mult de mai jos" in turatii, consumul ( am constatat ulterior) a scazut si zgomotele produse de motor erau mult reduse ( asta probabil din cauza reglajului de supape, operatie pe care din punctul meu de vedere , am sa o fasc la fiecare 10.000 km , asa cum este prevazut in planul de service). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ooooo .... foarte frumos Vlad.... iar imi faci pofta de Alpi.... ma pui pe drum din nou... Pe la sf. lui august vin din nou in zona! FELICITARI DE IESIRE SI LA MAI MULTE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Uitasem sa specific cateva amanunte: Service-ul, unul foarte mic( se putea lucra la 3 motociclete simultan), dar SUPER dotat cu SDV-istica necesara, mecanicii priceputi , personalul auxiliar amabil, iar Markus, patronul ne-a oferit si cate o invitatie la "BMW Montayns Day Kaprun 2009", invitatie pe care @Aditorpan apare chiar pe coperta in prim plan ( practic este o fotografie cu participantii de anul acesta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Uitasem sa specific cateva amanunte:Service-ul, unul foarte mic( se putea lucra la 3 motociclete simultan), dar SUPER dotat cu SDV-istica necesara, mecanicii priceputi , personalul auxiliar amabil, iar Markus, patronul ne-a oferit si cate o invitatie la "BMW Montayns Day Kaprun 2009", invitatie pe care @Aditorpan apare chiar pe coperta in prim plan ( practic este o fotografie cu participantii de anul acesta). M-am uitat pe site-ul oficial... intradevar apar impreuna cu motoru in prim plan pe afisul de 2009. Am sa incerc sa obtin si eu o invitatie. Oricum intentionam sa merg si anul viitor. Editat Iulie 15, 2008 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 M-am uitat pe site-ul oficial... intradevar apar impreuna cu motoru in prim plan pe afisul de 2009. Am sa incerc sa obtin si eu o invitatie. Oricum intentionam sa merg si anul viitor. Daca esti interesat de o invitatie, ma pot lipsi de una din cele 2 pe care le am ... si iti pot trimite una. Da-mi adresa ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Daca esti interesat de o invitatie, ma pot lipsi de una din cele 2 pe care le am ... si iti pot trimite una. Da-mi adresa ta. [/quote Super... Iti trimit un P.M. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b34cez Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Service de 10.000 Km, R 1200 RT, an 2008:... -schimbat ambele garnituri de cauciuc la capacele de chiulasa la ambii cilindrii; schibat un semering ... Unde mai pui ca atunci cand mi-am facut programarea, cu ajutorul seriei de sasiu, mecanicii au constatat ca este necesar sa schimbe imobilizatorul motocicletei si sa faca up-grade la softul unitatilor electronice de management al motocicletei ( conform unei politici de fabrica introdusa in reteau de service-ri BMW). Aceste operatii au fost GRATIS, suportate de producator. Vreau sa mentionez faptul ca dupa realizarea up-grade-ului la soft, motocicleta mea nu a mai fost de recunoscut, preactic era o alta motocicleta , tragea mult mai bine si "mult de mai jos" in turatii, .... Salut, Am si eu cateva intrebari pt. Marele Alb (tot un R1200RT din 2008 am si eu. Am facut de curand revizia de 10.000 km. la Automobile Bavaria, am aflat ca trebuie facut upgrade la soft (dar nu aveau inca CD-ul 12): (1) de ce ai schimbat garniturile de cauciuc de la capacele de chiulasa: curgeau sau asa decurge revizia in mod normal (adica nu in Ro)? (2) de imobilizator nu stiam nimic, decat ca modelele inainte de 2008 au fost cu probleme. La tine 2008 e data fabricatiei sau data inmatricularii? (3) ai schimbat si uleiul de cutie (de la Automobile Bavaria am inteles ca se schimba la 40.000 km.)? (4) ai schimbat si uleiul la cardan (de la Automobile Bavaria am inteles ca se schimba numai prima data la revizia de rodaj 1.000 - 1.200 km., dupa care ar fi lifetime); (5) crezi ca diferenta de cum trage motorul (" de nerecunoscut ...mai de jos") se datoreaza reglarii supapelor (tachetii) sau datorita upgrade-ului la soft, adica ai mai reglat supapele o data la prima revizie de rodaj, ai simitit aceeasi diferenta? (6) cum ai facut programarea la service-ul din Kaprun? Scuza-ma daca te bat la cap, dar mi-ar fi de folos raspunsurile tale. Peste 3 saptamani plec la un drum lung si as vrea sa stiu cum sta treaba, tot trec si pe la Kaprun, poate fac o programare. Din Ro am incercat degeaba sa fac rost de planul de revizii, parca e secretul lui peste marinat oceanic. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Fara suparare, dar nu este mai normal sa se discute toate astea pe topicul BMW sau privat? Editat Iulie 16, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 16, 2008 Admin Share Postat Iulie 16, 2008 Eu cred ca la telefon este cel mai simplu. Dar costa Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scufu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 e mortal batranul cu barba pe BMW..... parca nu i-a spus nimeni ca suntem in 2008. asa vreau sa ajung si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.