Jump to content

Supermoto Poll


cusack
 Share

Supermoto  

235 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De asta ce ziceti?? Hp2 Megamoto

110 cp, 100 Nm, 195 kg :ok: cuplu de boxer

 

Daca te ambitionezi mult, poti sa faci si dintr-un SuperTenere supermoto.

Am vazut o poza pe undeva :moto: .

Link to comment
Share on other sites

Numai ca din ce am inteles, discutia era de achizitionare motor nou, clasa medie <650cmc. Asa daca ne apucam sa scoatem de la naftalina toate bunicutele.... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Diferenta intre husqvarna 610 si ktm 690 smc e ca de la cer la pamant, eu zic sa faci un drum pe la showroom-uri si eventual acolo sa faci un testdrive cu ele si sa vezi care iti place mai mult.

Daca vrei o motoreta fiabila si cu o intretinere usoara sa te uiti si in curtea BMW-ului.

 

Erata la postul de inceput: Pot pune 130/80-18 in loc de 130/90-18?

din cate vad eu diferenta intre ele e numai la talon nu vad de ce sa nu poti.

 

eu zic sa tii cont ca 610 a fost scos cu 2 ani inainte de 690. si a fost scos de italieni, replica nemteasca nu a iesit inca...asa ca..

Link to comment
Share on other sites

intrebare intrebatoare....in curand ...sper ca f curand chiar o sa achizitionez un sm

problema este ca nu are decat kick starter si as vrea sa ii pun si un kit de electrostarter. stie cineva unde pot sa imi gasesc asaceva?

si cam la ce preturi sunt? eventual sa imi fabric unul ....imi cumpar un electromotor si de partea de instalatie ma duc la cineva sa ma ajute cu restul... merge?

Link to comment
Share on other sites

dacă modelul nu a fost prevăzut cu electrostarter sau nu există kit oficial, va fi cam greu să adaptezi ceva. (trebuie Âşi niÂşte angrenaje înafară de electromotor, plus instalația electrică modificată)

 

ce motocicletă este ?

 

PS eu l-am dat jos pe al meu Âşi am păstrat doar kick-starterul fiindcă porneÂşte extrem de uÂşor (chiar Âşi la uz stradal). de gustibus ...

Link to comment
Share on other sites

motoreta este un wr 400

nu ma astept la un kit special pt motoru asta

intreb daca e sa fie si altceva inafara de electromotor si de electica necesara de la buton pana la el (care zic e eu ca nu e ceva imposibil)

nu consider kick-ul un dezavantaj ...ba chiar un avantaj in momentul in care are si un electrostarter insa este mult mai usor si mai la'ndemana sa apas pe buton in oras eventual daca moare motoru intre masini sau chestii de genul... adica este f usor de folosit si in anumite cazuri este mai bun..

Edited by CrashTestPilot
Link to comment
Share on other sites

si eu am vreo 1.68-70 si ating doar cu varfurile, daca ai echilibru,nu vad probl inailtimea. toate astea mai noi se lasa. cre k drz e mai jos, da nu-s sigur

 

 

Salut,

 

Daca ajungi cu varfurile jos nu ar trebui sa fie o problema, dupa cateva zile nici nu mai realizezi. Asta am patit-o cu KTM-ul (cu rotile de enduro). DRZ-ul are 890 inaltime sa, dar se mai poate lasa cativa cm.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
vreau sa-mi iau si eu un wr 450 din 2001 pe care vreau sa-l fac supermoto. vreau si eu mai multe pareri de la voi despre acest motor daca se poate. multumesc

 

 

motorul este super dar trebuie sa ai mare grija ce cumperi! si trebuie sa fi pregatit sa surubaresti (pe mine ma stiu vecinii de la motor mai bine decat de oriunde) =)) si daca nu te pricepi cat de cat la o mecanica minima....te va usca de bani prin service-uri ca mai tot timpul trebuie facut cate ceva pe la ele reglat si tot felul (ex wr-ul meu ca si exc-urile si alte mobre concepute pt competitie, adica racing ....le trebuie schimbat uleiul in regim stradal la maxim 1000 km! curatat filtrul de aer pe la 2 sapt , strans suruburi pe ea nu e grav ca la KTM dar nu e rau sa mai strangi ici colo mai ales daca mai si faci urban riding cu el :cheers: ) te sfatuiesc sa iei manualul motocicletei dar sa nu te sperie ff rau partea de mentenanta pt ca sunt pt stilul racing acolo

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

 

 

motorul este super dar trebuie sa ai mare grija ce cumperi! si trebuie sa fi pregatit sa surubaresti (pe mine ma stiu vecinii de la motor mai bine decat de oriunde) =)) si daca nu te pricepi cat de cat la o mecanica minima....te va usca de bani prin service-uri ca mai tot timpul trebuie facut cate ceva pe la ele reglat si tot felul (ex wr-ul meu ca si exc-urile si alte mobre concepute pt competitie, adica racing ....le trebuie schimbat uleiul in regim stradal la maxim 1000 km! curatat filtrul de aer pe la 2 sapt , strans suruburi pe ea nu e grav ca la KTM dar nu e rau sa mai strangi ici colo mai ales daca mai si faci urban riding cu el biggrin.gif ) te sfatuiesc sa iei manualul motocicletei dar sa nu te sperie ff rau partea de mentenanta pt ca sunt pt stilul racing acolo

Interesant tu ai circula cu WR 450 pe street ? 1000 km schimb nu ar fi rau doar pentru naveta cred dar celelalte consumabile piston si restu cam la kati KM sau orea ar veni nu e prea des ? tine cal putine 1 an sau ceva de genu .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu am circulat cu Husaberg FS 550 pe stradă vreo doi ani :) Și cu un EXC 525 cu un an înainte pînă cînd i-a frînt un șofer aripile :(

 

Treaba asta "că nu ține" e un mit - întreținere făcută cu grijă =» nu am schimbat piston, cilindru, ambielaj

 

Schimbul de ulei îl făceam la săptămînă (circa 600 km) dar schimbam 1 l de ulei și un filtruleț mic.

Link to comment
Share on other sites

Poi asta ma mira si pe mine daca intrebi pe la noi toti zic ca nu e bun de strada , dar pe dincolo e plin de ele si CRF 450 sa nu mai zic ca mai sunt si cu 2 timpi care intretinerea e mult mai fina , daca ai grija trebe sa tin ce drek si la enduro 4T e accelasi lucru tot la 2 , 3 ani maximim schim ceva piese in motor depinde si de stilul de mers .

Link to comment
Share on other sites

Ce crezi tu că e mai nasol - un drum de 50 km pe stradă în regim normal cu cîteva staționări la semafoare și, în rest, mers cu 60 - 90 km/h cînd ai curent de aer ca lumea și se răcește bine radiatorul ? Sau o oră de forjă dementă prin noroaie cînd dai turație minute în șir și stai pe loc într-o mocirlă ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...