mihaio07 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Deci nu "supermoto" sunt pretentioase, ci unele supermoto. E adevarat ca este vorba despre majoritatea, dar eu am vazut supermoto facute din mobre de la DR650 pana la Yamaha SuperTenere . Dupa cum am spus si mai sus, la mobrele care nu sunt de competitie e suficient sa schimbi uleiul la 6000km. Dintre cele 3 mobre din poll, doar CCM-ul are rezervor stock de 11L. Celelalte se invart pe la 8. Dar din cate stiu eu, la unele (cel putin la SXV) exista optiunea unui rezervor mai mare, tot de 11L. Supermoto-urile mai mari, au rezervoare mai mari, si consumul tot pe-acolo. LC4 are rezervor de 12, dar parca poti sa ii pui unul mult mai mare, iar XTX-ul are de 15. Consumul variaza, eu cu CCM-ul am avut intre 4.5 extern si 7.5 mers foarte vioi doar prin oras. Deci la un consum mediu de 5.5 am o autonomie de aproape 200km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FOXXkid Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Eu nu Âştiu ce ți-a venit să mergi cu aÂşa ceva la TimiÂşoara sau în Vamă (pe ea). Pentru asta îți trebuia un enduro-touring. Motocicleta aia e făcută pentru sprinturi, penru demență Doi la mînă am avut Âşi eu o Aprilia mai demult Âşi era cam nasol cu piesele de schimb ... cand am ales-o am vrut ceva intre enduro rapid sau un speed-er cu huge suspensions (ceea ce nu exista) motorul asta e cel mai apropiat fatza de ce am vrut, nu stiu cum sa iti explic, e asha de fun incat ash merge si in jurul lumii pe ea, cu o modificare la sha, desigur . E aiurea sa spui ca nu e facuta pentru asha ceva, are un motor si ala tureaza cum vrei tu, nu are o personalitate you know de ce sa plec la drum cu o matahala de 170 de kile si putere mai mica decat al meu? Imi pare rau dar chiar nu inteleg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 (edited) fiindcă e mai comod dacă ar fi să merg la TimiÂşoara pe motoretă (am fost de multe ori doar cu maÂşina), mi-aÂş lua un enduro-touring mai puturos. dacă vrei fun du-te pe circuit, Âşi după 20 de minute nu mai stai în picioare (mă refer la oboseală) Deci nu "supermoto" sunt pretentioase, ci unele supermoto. Asta fiindcă sînt două categorii mari Âşi late. Unele cu aspectul racing în cap, Âşi altele cu aspectul street. Cele racing sînt mai împinse Âşi pretențioase, iar celelalte invers. De ce ai pune un rezervor de 11 l pe o motocicletă cu care alergi manÂşe de cîte 15 minute ? ? ? Ca să mai cari niÂşte benzină ? Edited July 16, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 (edited) In mod evident unele sunt racing si altele street. Doar ca cele street sunt in general mai mari (600). Street-uri in zona 450 in afara de DRZ si CCM eu nu stiu. Intrebarea nu este "De ce ai pune un rezervor de 11 l pe o motocicletă cu care alergi manÂşe de cîte 15 minute?" ci "De ce ai scoate o motocicleta de serie cu un rezervor (si implicit autonomie) asa de mic(a)?" sau mai degraba "De ce ai cumpara o motocicleta cu rezervor de 7-8 L daca ai de gand sa o folosesti la altceva in afara de manse de cate 15 minute?" M-a impresionat SXV-ul ca se simte chiar ca o bicicleta. Este foarte ingusta si aproape nu o simti intre picioare. Dar saua... Pentru Foxxkid: SXV-ul are scarite de pasager? Edited July 16, 2008 by mihaio07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FOXXkid Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 In mod evident unele sunt racing si altele street. Doar ca cele street sunt in general mai mari (600). Street-uri in zona 450 in afara de DRZ si CCM eu nu stiu. Intrebarea nu este "De ce ai pune un rezervor de 11 l pe o motocicletă cu care alergi manÂşe de cîte 15 minute?" ci "De ce ai scoate o motocicleta de serie cu un rezervor (si implicit autonomie) asa de mic(a)?" sau mai degraba "De ce ai cumpara o motocicleta cu rezervor de 7-8 L daca ai de gand sa o folosesti la altceva in afara de manse de cate 15 minute?" M-a impresionat SXV-ul ca se simte chiar ca o bicicleta. Este foarte ingusta si aproape nu o simti intre picioare. Dar saua... Pentru Foxxkid: SXV-ul are scarite de pasager? da , sunt incluse dar nu montate la livrare, eu le-am pus k sa imi mai plimb si fetitza. adevarat ce spui cu bicicleta, eu exact de acolo vin, am facut downhill etc si dupa ce te obisnuiesti cu inertzia mai mare totul este o joaca, inca nu reushesc sa ma obisnuiesc cu frana roata spate la picior, tot trag frana fatza knd sunt in wheelie, noroc cu cuplul destul de mare ce ma mai salveaza deccelerand. iar shaua... ..daa.. shaua : ))) pai .. dupa ce mi-am batatorit fundul atatzia ani pe sha de bicicleta, asta e plush Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2M.R. Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Sunt supermoto de la BMW: BMW G650 Xmoto am impresia ca e acelasi motor de pe F650 @FOXXkid cred ca esti printre primii posesori de SXV ...e bestiala motocicleta...mai e si Aprilia Dorsoduro acum... tot la supermoto cu intervale de service de 10.000km..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cusack Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 E super SM-ul de la BMW. Arata bestial dar si costa ... hmmm ... proportional. Pana la urma ochii mi-au cazut pe husqvarna 610ie. Intervale de service la 5000km, damn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FOXXkid Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Sunt supermoto de la BMW: BMW G650 Xmoto am impresia ca e acelasi motor de pe F650 @FOXXkid cred ca esti printre primii posesori de SXV ...e bestiala motocicleta...mai e si Aprilia Dorsoduro acum... tot la supermoto cu intervale de service de 10.000km..... pai cam da, al 4-lea din tzara mai precis, am fost cu ochii pe ea de cand era prototip , din 2005 , dar mai mult pt cum arata, habar n-aveam de monstruletzul dinauntru, iar din 2006 stau pe forum la aprilia si cam stiam toate bubele, dar tot o vroiam . NU stiu daca s-a mai cumparat vreun sxv de cand l-am luat pe-al meu. Oricum , unu e la united in service de 1 an aproape, unul e in timisoara iar altul nu stiu pe unde mai e. Iar dorsoduro e o puturoasa nesimtita si grasa, motorul de la shiver am impresia, e mai mult tourer decat supermoto, daca nu era asha de grea, chiar imi suradea, era aproape ce imi doream .. o sha mai mare : )))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Oricum , unu e la united in service de 1 an aproape Probleme serioase sau nesimtirea caracteristica a la United? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FOXXkid Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Probleme serioase sau nesimtirea caracteristica a la United? cam ambele stiu k tipul l-a folosit la racing, a cazut , i s-a spart radiatorul si a crezut ca merge sa il umple din cand in cand... a crezut gresit. doar e v2 la 11500 rpm... arde ca iadu.. astfel a calat motoru' si a trebuit inlocuit cam totul... iar astia de la united iau piesele de la bozgori din cate-am intzeles, nu direct din italia... feckin' feckers .. si le-au tot trimis piese gresite, ba numai o piesa din 2 si tot asha... dk imi tin motorul mai mult de 1 luna jumate le dau foc la grajdul ala... vb serios, numai ca o fi asigurat .. bleah... goddamnit... feck unitedmotors.. feck'em to heellll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 Eu am avut o Aprilia Moto 6.5 (de-aia urîtă). M-am dus la ei pentru diverse piese Âşi mi-au zis că nu intră în programul de piese (an fabricație 99). În schimb la Honda scump, scump dar mi-au adus tot ce am vrut în două săptămîni (an fabricație 93). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 ce zici de Aprilia pegaso strada? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macintosh Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 drz e slab si f invechit ca design dar din cate imi aduc aminte nu se mai comercializeaza de nou ca nu are euro 2 DRZ nu e chiar asa de slab. stock vine cu 40 de cp pe 134 de kg. cu niste modificari de bun simt, inlocuit carburatorul de fabrica de 36 cu unul de 39 un fcr mx, o evacuare completa buna, yoshi de preferat rs2 sau rs3, mai castigi ceva caluti care nu-s de ici de colo. are o bicicleta buna, este deosebit de fiabila fata de suratele ei racing iar despre design este pur si simplu o chestie gust....cu niste stickere ceva mai originale o schimbi complet, o faci unicat astfel elimini si "problema" design-ului. am mers zilele trecute si cu o Husky 610 si: mi-a placut ca trage exceptional de bine (modelul avea full akra), bicicleta mi se pare un pic mai greoaie fata de Z dar....poate ca sunt eu subiectiv. ce cu siguranta NU mi-a placut a fost ca pierdea ulei la 3000 de km ! motocicleta neforjata cine stie ce, doar pt uz zilnic, si nelovita. am mers si cu Duke II: intr-adevar si el trage foarte bine, se simte diferenta de capacitate si putere intre ktm si Z. DAR! -si este un foarte mare dar, Duke nu este un Sumo 100%! este o combinatie mai ciudata, care are un anumit feeling este adevarat dar care nu este la fel de versatila on/off-road precum un supermoto pur sange. sper ca te-am ajutat cu ceva in quest-ul tau de gasire al mobrei perfecte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IraSciBil Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 (edited) E super SM-ul de la BMW. Arata bestial dar si costa ... hmmm ... proportional. Pana la urma ochii mi-au cazut pe husqvarna 610ie. Intervale de service la 5000km, damn. Am 1.87, 110kg, cred ca suntem pe acelasi calapod.Tot la Husky ma gandisem si eu, dar m'am asezat pe ea si nu mi'a placut.Daca mai vrei si pasager ... e grav, l'ai nenorocit, dupa 10km ii intra motoreta in fund. AM ales 690SM de la KTM, ai loc pe sa si duce si pasager, chiar si inafara, croaziera 130-150kmh.Iar in oras e superba. Intretinere tot la 5000km. Bafta la alegere! Edited July 23, 2008 by IraSciBil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 (edited) este deosebit de fiabila fata de suratele ei racing asta este o afirmație discutabilă ... ce model racing ai deținut Âşi ce probleme de fiabilitate ai avut ? ... sau te bazezi pe auzite ... Eu am dat ca minus întreținerea (poate am fost confuz în exprimare). Sînt la a doua Âşi nu am avut probleme de fiabilitate. Am mers pe stradă, mă dau Âşi pe cartodrom cu ea. N-am spart motoare, n-am înlocuit suspensii. Dacă ai grijă de motocicletă Âşi respecți întreținerea dată de producător, nu ai probleme. Edited July 23, 2008 by bibi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cusack Posted July 23, 2008 Author Share Posted July 23, 2008 ce zici de Aprilia pegaso strada? E lenesa. Am avut un Pegaso Cube si m-a iertat de multe prostii ( pt ca era lenesa) dar mi se pare aiurea sa demontezi jumate de motocicleta sa dai bateria jos sau sa arunci o privire pe bujii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 asta este o afirmație discutabilă ... ce model racing ai deținut Âşi ce probleme de fiabilitate ai avut ? ... sau te bazezi pe auzite ... Eu am dat ca minus întreținerea (poate am fost confuz în exprimare). Sînt la a doua Âşi nu am avut probleme de fiabilitate. Am mers pe stradă, mă dau Âşi pe cartodrom cu ea. N-am spart motoare, n-am înlocuit suspensii. Dacă ai grijă de motocicletă Âşi respecți întreținerea dată de producător, nu ai probleme. Pentru mine, ca si pentru altii, o motoreta care necesita schimburi de ulei intre doua semafoare (iar imi urc in cap toti KTM-istii si nu numai ) "nu este fiabila". In mod evident exprimarea asta e cam defectuoasa, intrucat noi ne referim defapt la intretinerea prea frecventa, prea meticuloasa, prea costisitoare. Putem sa facem si o "proba de fiabilitate" pescareasca: umplem un EXC si un DRZ cu uleiurile recomandate. Pornim motoarele, le tinem la 5000 ture si asteptam sa vedem care face 'poc' primul . Ultima mobra in "picioare" e cea mai fiabila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Putem sa facem si o "proba de fiabilitate" pescareasca: umplem un EXC si un DRZ cu uleiurile recomandate. Pornim motoarele, le tinem la 5000 ture si asteptam sa vedem care face 'poc' primul . Ultima mobra in "picioare" e cea mai fiabila. OK, dacă ăla care pierde repară tot, mă bag. ( Dacă, prin absurd, cîÂştig, vreau un set nou de segmenți ... ) Motoarele să stea pe loc, Âşi cu electroventilatoarele anulate ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Luand in calcul ca vrei o motoreta noua(ca altfel mai sunt modele mai vechi, SH-uri, ce s-ar potrivi), imi expun si eu parerile legate de cateva marci: Aprilia Dorsoduro - arata bine prin reviste si in review-uri, insa eu unul as mai astepta 1 an cel putin sa vezi ce pareri au proprietarii. Plus ca si pretul e maricel. SXV - mi-as lua de fun, dar as injura fiabilitatea si intretinerea. Ai vazut parerea unui proprietar pe-aici PegasoStrada - posesor de asa ceva, e si nu e un SM. Are mobilitate buna in oras, sari borduri, etc. insa poti sa te sui si sa bati drumuri la 130-150km/h (cu un parbriz in fata, detasabil) fara greturi ca iti intra saua-n dos. Plus pretul decent. Intretinere normala - 5000km Honda FMX650 - o motoreta misto, cuplu, insa nu extrem de comoda. S-a facut in editie limitata, insa mai gasesti oferte de FMX-uri noi. Use Intretinere normala. Husaberg Inainte de orice: ORE DE FUNCTIONARE! Modelele de SM sunt intradevar de fun, cuplu, etc. DAR trebuie sa te gandesti cum se impaca cu stilul tau, cu mersul tau zilnic, cat timp si bani ai disponibili pt intretinerea la ore, etc. Pentru folosinta ta zilnica oras - as zice pas Husqvarna 610ie - sa ingusta, dupa ce-i schimbi evacuarea are un "zvâc" si mai bun. Si am colegi ce au facut si drumuri lungi cu ele. Intretinere normala. O motoreta "corecta" KTM 690SM / Prestige - e o alegere inspirata, insa depinde de bugetul de care dispui. Intretinere la 5000km 640 Duke II - cam urata dupa parerea mea, insa tine de gusturi. 660SMC - pure fun insa sa stii sa dai la kick sa o pornesti are un coleg si e o frumusete de motor, cuplu, viteza, manevrabilitate, o foloseste in conditiile prezentate de tine si ii place la nebunie Yamaha XTX660SM - acelasi motor ca pe PegasoStrada, pozitie inalta, consum bun, pret corect in raport cu calitatea. Intretinere normala - 5000km WR250X - cam micut insa, model nou, nu prea am auzit de el, as face la fel ca (,) cu Dorsoduro Nu ne bagam la categoria mare (900-1000cmc) ca nu se preteaza la nevoile tale (Ducati Multistrada, KTM 950 Supermoto, etc.) Just my 2 cents E lenesa. Am avut un Pegaso Cube si m-a iertat de multe prostii ( pt ca era lenesa) dar mi se pare aiurea sa demontezi jumate de motocicleta sa dai bateria jos sau sa arunci o privire pe bujii. 1. cand crezi ca ai un motor mai puternic decat PegasoStrada, hai sa ne dam un pic Conteaza si "chilotul" 2. Nu stiu la CUBE cum e, dar la Strada bateria e imediat sub sa, bujia o dai jos in aprox 30 secunde daca te grabesti, e la vedere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 1. cand crezi ca ai un motor mai puternic decat PegasoStrada, hai sa ne dam un pic Conteaza si "chilotul" O fi vrut să spună că e cam grea. Chestie cu care sînt Âşi eu de acord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Nu ne bagam la categoria mare (900-1000cmc) ca nu se preteaza la nevoile tale (Ducati Multistrada, KTM 950 Supermoto, etc.) Vroiam sa scriu Ducati Hypermotard, nu Multistrada, in postul anterior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achile Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 honda xr 650 super moto...ati uitat de asta 650 cc racita cu aer, f fiabila. Varianta de enduro este supranumita King of Baja Am avut ocazia sa ma dau cu una...bestie!! 145 k la plin varianta supermoto si cea de enduro pe la 140(zise honda) 63 cp, cuplu din plin RECOMAND P.s: nu pt incepatori, NU se comercializeaza in ro. Trebuie adusa din jermanica. De asta ce ziceti?? Hp2 Megamoto 110 cp, 100 Nm, 195 kg cuplu de boxer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Si banu' pe masura Iar discutia de fata era pt SM-uri de folosinta normala zi de zi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achile Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 (edited) pai da, am pus un SM de zi cu zi...xr-ul daca as avea hp2 l-as folosi zilnic...tu nu??? Edited July 26, 2008 by Athanasiou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cusack Posted July 29, 2008 Author Share Posted July 29, 2008 @ Thomas Un post corect si la obiect. Multumesc. 1. Chilotul mai trebuie uzat, e cam verde. 2. Pentru a umbla la bujii, rezervorul jos. Simpatic nu? 3. Intradevar saua era foarte comoda la Pegaso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.