sharpe Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 motocicleta honda cb650 din 84 problema: dupa ce i-am schimbat uleiul nu mai intra decat 1 si 2 in mers. pe loc (cu motorul oprit) se pare ca ar intra si in celelate trepte - are afisaj in bord cu treapta. moto a stat vreo 3 saptamani fara ulei, l-am scurs atunci pe cel vechi, dar uleiul nou l-am pus abea ieri. inainte de asta intra in viteze ok. ce sa fie, ce sa fie? de transmisii chiar nu prea am habar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Cum se manifesta atunci cand incerci sa o bagi in viteza si nu vrea? caraie ceva? trosneste? Verifica intinderea cablului de ambreiaj. E posibil sa se fi "lipit" discurile de ambreiaj dar ar fi trebuit sa-si dea drumul dupa cateva apasari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 ambreiajul e hidraulic, tocmai l-am aerisit atunci, acu 3 saptamani si era ok. Pur si simplu, e in a 2-a si nu mai misca de-acolo decat in jos. Am dat cateva ture asa cu a 2 a, am zis si io ca poate si-o da drumu, nimic! A, cand bag a 1 a pedala ramane jos, tre sa bag varfu usor dedesupt sa revina la pozitia normala. Au legatura toate astea cu faptul ca a stat 3 saptamani fara ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ambreiajul e hidraulic, tocmai l-am aerisit atunci, acu 3 saptamani si era ok. Pur si simplu, e in a 2-a si nu mai misca de-acolo decat in jos. Am dat cateva ture asa cu a 2 a, am zis si io ca poate si-o da drumu, nimic!A, cand bag a 1 a pedala ramane jos, tre sa bag varfu usor dedesupt sa revina la pozitia normala. Au legatura toate astea cu faptul ca a stat 3 saptamani fara ulei ? cred ca au legatura. incearca sa cauti ceva de spalat motorul prin interior (banuiesc ca are carter comun cutie si motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Pai daca zici ca nu revine in pozitia initiala dupa ce ai bagat I, inseamna ca e posibil sa se fi rupt vreun arc pe-acolo. Zic si eu.. Nu-mi dau seama din ce zici tu. Cand e pe liber si misti sus-jos de pedala cu mana, are miscarea elastica? Sau e bleaga? Normal schimbatul uleiului si statul fara nu ar trebui sa afecteze in vreun fel cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Daca intr-adevar ai arcul de revenire rupt e posibil ca o bucata din el sa blocheze ceva prin cutie, am intalnit chestia asta la un minsk care a mers mult timp cu arcul de revenire rupt pana intr-o zi cand dupa o cazatura prin padure s-a bolcat cutia si roata indiferent daca trageai ambreiajul sau nu( a trebuit sa desfacem lantul ca sa-l tragem pana acasa) Totusi asta nu explica cum intra in viteze cu motorul oprit..... Incearca sa o pui pe cricul central ( sau pe altceva similar daca nu are) ca sa poti verifica cu precizie daca chiar intra sau nu in toate vitezele cu motorul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Pai daca zici ca nu revine in pozitia initiala dupa ce ai bagat I, inseamna ca e posibil sa se fi rupt vreun arc pe-acolo. Zic si eu.. Nu-mi dau seama din ce zici tu. Cand e pe liber si misti sus-jos de pedala cu mana, are miscarea elastica? Sau e bleaga? Normal schimbatul uleiului si statul fara nu ar trebui sa afecteze in vreun fel cutia. depinde de unde a tinut mobra, daca a stat in soare si s-a uscat si apoi incins totul prin ea cu resturile de ulei, se mai intampla sa se mai si lipeasca pe ici pe colo..... e buna ideea ta cu pedala si cu arcul de revenire dar, asta ar insemna doarschimbatorul bleg, totusi, ar trebui sa poata schimba toate vitezele fara probleme, din jocuri de glezna cu piciorul sau, daca clicket-ul ala ar fi afectat, atunci ar trebui sa poata folosi doar o singura viteza, prima in care a bagat-o de ce merg 2? doar pentru ca 1 e in jos si 2 in sus? si ambele sunt in jurul lui neutru? nu stiu ce sa zic aici oricum, trebuie mai multe informatii pe care nu le poate obtine decat daca desface macar la partea de comanda a schimbatorului, asta in cazul in care poate face asta fara sa desfaca tot motorul. eu consider ca, inainte sa desfaca, mai bine sa incerce cu ceva de curatat motorul si poate are noroc. totusi, nu vad cum se putea rupe orice arc doar stand o perioada atat de scurta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.