Sari la conținut

Kawasaki ZZR 1200 - an 2002


Carturaru'
 Share

Postări Recomandate

Salut all. Am o ocazie de a lua modelul din titlul topicului. Este gri metalizat, din 2002, si a fost cumparat de la Tomina. Toate bune si frumoase, insa cineva din interiorul Tomina m-a speriat puternic azi, in sensul ca m-a informat sa nu ma puna mama draq sa cumpar respectiva scula, intrucat a avut un accident - inainte de a fi adusa in tzara - care i-a afectat iremediabil geometria furcii fatza, jug, mama draq. Eu m-am dat in drive-teste cu ea si n-am observat nimic ciudat. Am informatii ca mai exista unul identic, aceeasi culoare, si a fost vazut prin Bucuresti. Daca posesorul acelui exemplar citeste aceste randuri, il rog sa-mi spuna daca a fost cumparat cumva tot de la Tomina. De asemenea, intrebarea pentru voi toti este daca la o astfel de problema - pe care eu n-am sesizat-o nici cu okiul, nici la 160-180 km/h - n-ar trebui ca motorul sa se comporte ca toti dracii prin curbe, frane si alte alea. Merci pentru reply-uri.

 

 

P.S: scula pe care vreau s-o iau are numarul B 50 ZZR

post-2608-1122496864_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am vazut nimic ciudat la front-end, cu exceptia unei revopsiri pe partea dreapta, dar stiam deja de la proprietar ca a fost cazuta acolo, dar de pe cric, nu la viteza, deci era imposibil un damage de structura de genul expus mai sus... n-are urme de sudura, nimic, sau poate era asa frumos finisat si revopsit incat nu m-am prins eu.... m-am bazat mai mult pe drive test unde mi s-a parut ca merge foarte ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din auzite iti spun si eu ca multe motoare de la Tomina au fost accidentate, aduse aici si reparate. Am un prieten care a luat un ZZR 400 de la ei, si numai probleme a avut cu el pana acum. Tot asa mai am un prieten care si-a luat un CB 1000 The Big One de la Tomina si n-a avut probleme mai deloc cu el :crack: Numai ca cel din urma nu prea se da cu el.

 

Bafta la cumparare daca te hotarasti sa-l iei, arata super :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, despre Tomina zvonurile pe care le-am aflat si eu sunt cam nasoale... anyway, intentionez sa merg cu niste bajetzi, sa dam rezervorul jos si sa ne holbam cu okiul si cu palmele pe la cadru... dreq.... sper sa nu ma fi imbarligat ala aiurea, ca-mi vine sa-mi musc mainile de nervi deja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apasa furca mult si vezi cum lucreaza!!! Sa nu fi fost strambate si indreptate.

 

O tii pe cricul central (daca are) si cineva o apasa de spate si cu furca in aer vezi eventualele jocuri.

 

Altceva: pe o strada dreapta pui pe cineva sa o conduca drept spre tine iar tu aplecat te uiti la aliniamentul rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

 

Sa ne vedem cu bine si alta data!!! :crack: :crack:

:crack: sorry man!

STII TU!

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie ce mi s-a parut ciudat este ca ghidonul se misca foarte usor - nu in sensul de joc, ci doar miscarea de rotatie dadea o impresie idioata de servo - dar am pus acest lucru pe seama diferentei fatza de GTS-ul meu, care neavand furca, se invarte un pic mai greu din coloana de directier, mai ales de pe loc. Pe deasupra, la Kawa ala roata fatza nu era chiar asa de bine umflata, si am luat si acest aspect in consideratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm....totul e posibil, am vazut fel si fel de magarii facute pe la diverse motoare (nu neaparat la tomina) , incat nu ma mai mira nimic. Sa vezi cadru deltabox cum era chituit, vopsit si lacuit de puteai jura ca e neumblat...asta pana cand la un accident minor i-a sarit chitul :crack: Sau alt cadru cu sudura fisurata pe toata lungimea langa jug...

Totul se carpeste pentru bani, amortizoarele se indreapta, zgomotul unui motor terminat se acopera cu o toba goala, un ulei mai gros... :crack: Tepari sunt peste tot.

 

Cascati bine ochii la ce cumparati, mai ales daca pretul e mult sub piata. :crack:

 

 

La un asemenea monstru nu e de joaca in privinta geometriei, nu e de ajuns ochiul pentru a verifica aliniamentul, la viteza mare o abatere mica poate provoca reactii periculoase, voblaj, instabilitate pe franare puternica :crack: Un test ar fi ca in mers drept la viteza nu foarte mare sa dati drumul ghidonului , veti observa daca trage in vre-o parte sau mai rau, intra in voblaj usor.In curbe se supravegheaza tendinte de supra virare sau sub-virare pe stanga fata de dreapta, ce se intampla cand il apleci rapid de pe o parte pe alta.

 

La viteza mica simulati un "voblaj" bruscand directia stanga dreapta repetat dar cu amplitudine mica...motocicleta intra intr-o "oscilatie" , rotile se lupta una cu cealta si tensioneaza cadrul. Atunci apare o senzatie ciudata, efectiv simti rigiditatea sau dimpotriva elasticitatea cadrului, jocuri in furca/roti/bascula. Dar nu cred ca posibil daca are amortizor de ghidon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, una peste alta, am avut o senzatzie generala de "bre, parca roata asta pe fatza nu ar fi a ei" - dar, repet, am pus-o pe seama dezumflarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut si niste kkturi de poze cu telefonul, ca tzapinarii.... :crack:

211608[/snapback]

 

Daca motorul este din Buftea, de la un baiat care are si un bar.....................mai bine cauta altceva...................................... :crack: :crack:

Nu vreau sa fiu carcotas (daca am dreptate vb in privat). :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanzatorul pe de alta parte, mi-a lasat o impresie generala de om serios, undeva spre 50 de ani, bani are, masini si vile etc, deci nu o vinde pt. business , ci fiindca nu mai are timp sa se ocupe de sportul asta. Mi-a declarat ca e cam rookie, dar a mers si 200km/h cu nevasta in spate si n-a observat nimic ciudat, ca daca ar fi sesizat o problema asa de grava nu s-ar fi riscat ca un idiot etc. In alta ordine de idei, l-am luat tare cu service-uri si baietzi priceputzi si omul era foarte relaxat, ca nu-i nici-o problema, pot s-o verific unde si cu cine vreau, el este linistit ca nu e phutata scula. Hmmm... si parea foarte convins ca nu e vreun smen... deci n-am detectat nimic ciudat, vreo intentie dubioasa etc.... ma gandesc ca exista 2 variante: a) (cea mai probabila) omul e cinstit si n-a sesizat nimic out of order pe seama faptului ca e incepator, poate si fiindca aia de la Tomina SIGUR nu i-au spus nimic:) ; b - omul o mai fi fost cu ea pe la verificari mai amanuntite si cei de la service nu l-au alarmat cu nimic si a stat linistit ca are scula ok.

 

In the end, it can be only one :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am vazut nimic ciudat la front-end, cu exceptia unei revopsiri pe partea dreapta, dar stiam deja de la proprietar ca a fost cazuta acolo, dar de pe cric, nu la viteza, deci era imposibil un damage de structura de genul expus mai sus... n-are urme de sudura, nimic, sau poate era asa frumos finisat si revopsit incat nu m-am prins eu.... m-am bazat mai mult pe drive test unde mi s-a parut ca merge foarte ok

211422[/snapback]

Eu zic sa stai linistit.In perioada cand a fost adusa, bateam mai mereu drumul pe la Tomina in vederea cumparari unei motorete, iar asta mi-a atras atentia ca era noua, arata bine cu exceptia unei julituri pe partea dreapta la semnalizator fatza.In rest nu avea nimik si abia fusese adusa.Nu a stat mult pe-acolo (o saptamana - doua)pt. ca s-a remediat repede zgarietura si a aparut repede un client cu o tipa care au dat avans(repet...eram de fatza).Am inteles ca o cumpara pt. sotie.(o tipa destul de inalta :crack: ).

P.S.aa..si pretul a fost de 7000 $ inmatriculata :crack: ...succes :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi in poli la facultatea de metalurgie sau la RAR si cauta niste pile. Au laboratoare de defectoscopie si poti analiza integritatea materialului si a sudurilor.

Acu vre-o 5-6 ani stiam un service care cumpara masini impachetate dupa pomi sau intrate sub tir, de afara de la asigurari, si le refaceau de jurai ca nici nu au fost zgariate vre-odata. Nu vreau sa ma gandesc la structura de rezistenta. Foloseau numai masini aparute cu max 2 ani in urma si urcau pretul de la 5000 marci - pret de fiare vechi la 30000 sau mai mult. Numai scule la vremea aia (mertzane, bmw)

Ideea e ca pe unde trece mana de meserias ochiul liber nu mai vede nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ma duc macar de curiozitate, si daca motorul ala e chiar asa varza, o sa public pe toate forumurile posibile sa nu-l ia nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

trece anu' si probabil ca se uita..

vine omu' da banu si moare nevinovat apoi. a avut viteza mare.. nisip.. si alte motive. din motor apoi nu se mai intelege nimic, ca a avut joc la jug, accident etc.

 

cum sa vinzi o moto cu care stii ca sunt "sanse" reale ca cumparatorul sa moara?

multa necinste, sub acoperirea "nu am stiut" .

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=17127

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trece anu' si probabil ca se uita..

vine omu' da banu si moare nevinovat apoi. a avut viteza mare.. nisip.. si alte motive. din motor apoi nu se mai intelege nimic, ca a avut joc la jug, accident etc.

 

cum sa vinzi o moto cu care stii ca sunt "sanse" reale ca cumparatorul sa moara?

multa necinste, sub acoperirea "nu am stiut" .

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=17127

 

Eu am fost cu un specialist si am vazut-o (este in Buftea). Motocicleta a suferit in trecut un accident frontal major, iar reparatiile ulterioare sunt de forma si facute de mantuiala. Cel care a reaparat-o (vopsit, ca un kur...) nu a avut bunul simt sa-i schimbe macar radiatorul (in care s-a infipt roata din fata...), sau urechile de prindere. Este vopsita (reparata) de un amator, probabil in Romania. Proprietarul este un tip serios, cu mult bun simt, dar care cred minte de ingheata apele cand se face ca habar nu are ce a patit motocicleta. Mai este probabil ca el sa fie intr-adevar de buna credinta si chiar sa nu stie ce s-a intamplat cu motorul, iar cei de la Tomina, care aduc vapoare intregi de jeguri sa fie cei care stiu povestea (dar nu o vor spune). In general, majoritatea motoarelor de la Tomina sunt niste cazaturi, re-vopsite si reparate in Bucuresti inainte de vanzare. Daca intrebi de ce a fost re-vopsit, raspunsul va fi simplu : "a cazut de pe cric"..... :angryfire:

Acest motor este la vanzare de aproximativ un an si ceva, anul trecut pretul ajungand si la 5000 de euro...

Acu' e mare iar fiindca e primavara......... :angryfire: :hurt: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...