Sari la conținut

Role


piticu888
 Share

Postări Recomandate

mi-am cumparat si eu niste role mallosi de 7,2 grame si nu stiu cum sa le pun imi puteti si mie explica cineva app sunt incepator si in scutere si pe forum :kiss: am un sr50din 2004:) dak ma puteti ajuta pls ms :lol:

 

desfaci capacu unde ii pedala , scoti variatorul si schimbi rolele :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfaci capacu unde ii pedala , scoti variatorul si schimbi rolele :cheers:

 

frate e greu de desfacut ?il pot desface eu singur? imi tre cv ajutor?:lol: sunt incepator:(de aia te intreb :kiss: nam desfacut nicodata ms :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate e greu de desfacut ?il pot desface eu singur? imi tre cv ajutor?:P sunt incepator:(de aia te intreb :lol: nam desfacut nicodata ms :cheers:

 

capacu se desface usor , variatorul ii umpic mai dificil.Eu zic sa il duci la un mecanic sa ti le schimbe :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacu se desface usor , variatorul ii umpic mai dificil.Eu zic sa il duci la un mecanic sa ti le schimbe :kiss:

 

 

frate aia e treaba aicae nu prea sunt :lol: rolele sunt in variator?:-? oare nu ma descurc singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate aia e treaba aicae nu prea sunt :kiss: rolele sunt in variator?:-? oare nu ma descurc singur?

 

 

omfg.... toata "greutatea" in schimbatu rolelor este in desfacerea surubului de la variator, atata.... ce tot te vaiti ???? desfaci capacu cu de la variator (tubulara de 8) , dupa care desurubezi piulita de la variator (tubulara de 17)...dar treb sa gasesti o modalitate sa blochezi variatorul sa nu se mai invarte.... scoti roata aia dintata, dai jos cureaua ...scoti variatorul..... schimbi rolele (pui putin ulei pe role) pui totu la loc si gata

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omfg.... toata "greutatea" in schimbatu rolelor este in desfacerea surubului de la variator, atata.... ce tot te vaiti ???? desfaci capacu cu de la variator (tubulara de 8) , dupa care desurubezi piulita de la variator (tubulara de 17)...dar treb sa gasesc o modalitate sa blochezi variatorul sa se invarta.... scoti roata aia dintata, dai joc cureaua ...scoti variatorul..... schimbi rolele (pui putin ulei pe role) pui totu la loc si gata

 

 

sper sa ma descurc:) ok ms :kiss: ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omfg.... toata "greutatea" in schimbatu rolelor este in desfacerea surubului de la variator, atata.... ce tot te vaiti ???? desfaci capacu cu de la variator (tubulara de 8) , dupa care desurubezi piulita de la variator (tubulara de 17)...dar treb sa gasesti o modalitate sa blochezi variatorul sa nu se mai invarte.... scoti roata aia dintata, dai jos cureaua ...scoti variatorul..... schimbi rolele (pui putin ulei pe role) pui totu la loc si gata

 

cea mai "safe" modalitate de a desface piulita de la variator este folosind un ciocan (cheie) pneumatica (cum au cei de la vulcanizari), in cazul asta nu mai trebuie blocat variarorul.

Esti sigur ca este OK sa pui ulei pe role? Mie nu prea imi suna bine...eu cred ca, tocmai, frecarea trebuie sa fie mare acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi o sa incerc sa-l desfac sa vad ce reusesc... oare ce performante o sa am cu rolele alea de 7,2 grame d ela mallosi ?:kiss:

 

si ink ceva.... este ceva limitator la role ? cum arata? spuneti-mi si me va rog:) ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sati zic cum am facut eu ca si eu am fost in aceasta postura si nime nu mo ajutat....desfaci capacu...eu am avut o cheie inelara am puso pe ea si cu un ciocan lam lovit asa scurt (socuri mici)daca intelegi ce vreau sa zic .....cam greau da so desfacut pan la urma....aaaa....poti da linistit cu putere numa sa nu dai in bloc :cheers: si doamne feri sa pui ulei pe role :P ii cea mai mare prostie acolo nu se pune nimika cureti cu o carpa si gata...le pui asa uscate.....sper sa reusesti stiu cum ii cand nuti zice nime......mult noroc

:kiss: :lol:

 

numa vezi sa nu strangi surubu...asta tot stii amu in ce directie se destrange..nu?

Editat de nichos_miki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sati zic cum am facut eu ca si eu am fost in aceasta postura si nime nu mo ajutat....desfaci capacu...eu am avut o cheie inelara am puso pe ea si cu un ciocan lam lovit asa scurt (socuri mici)daca intelegi ce vreau sa zic .....cam greau da so desfacut pan la urma....aaaa....poti da linistit cu putere numa sa nu dai in bloc :lol: si doamne feri sa pui ulei pe role :P ii cea mai mare prostie acolo nu se pune nimika cureti cu o carpa si gata...le pui asa uscate.....sper sa reusesti stiu cum ii cand nuti zice nime......mult noroc

:kiss: :lol:

 

numa vezi sa nu strangi surubu...asta tot stii amu in ce directie se destrange..nu?

 

 

dada man stiu cum:) dar imi trebe o tubulara de 8 yo nam numa de 10 sa vad de unde fac rost:) .... ms de ajutor:)... si oare imi mareste viteza sau cv? rolele astea?de 7,2 ? :cheers: ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dada man stiu cum:) dar imi trebe o tubulara de 8 yo nam numa de 10 sa vad de unde fac rost:) .... ms de ajutor:)... si oare imi mareste viteza sau cv? rolele astea?de 7,2 ? :kiss: ms

 

 

Sincer nu prea cred cas cam grele.....din cate stiu yo rolele is pt demaraj mai bun si trebuie sa fie cat mai usoare sa se ridice cat mai usor....amu astea de 7,2 sincer nush ce sa zic....poate intra altu mai informat pe topicu asta si te lamureste el...

Editat de nichos_miki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu prea cred cas cam grele.....din cate stiu yo rolele is pt demaraj mai bun si trebuie sa fie cat mai usoare sa se ridice cat mai usor....amu astea de 7,2 sincer nush ce sa zic....poate intra altu mai informat pe topicu asta si te lamureste el...

 

 

 

hai ma ajuta careva?:kiss: va rog:(:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haste, cum sa pui ulei pe role? Pe curea nu pui? :kiss:

Variatorul trebuie sa fie curat. Mare prostie sa faci asa ceva.

 

 

asta e... oricum uleiul ala se duce, nu ramane, pt ca pui putin ulei ... dar asa stiu, eu asa fac si nu mi`sa intamplat nimic rau ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am desfacut acol unde tre sa pun rolele mai deseara cand descarc pozele vi le arat sa vedeti :kiss: lam desfacut cam greu:)) mam si belit la un deget:) ... ink nu mi-ati rasp la intrebare ...oare merge mai tare sau se intampla cv? cu rolele astea 7,2 mallosi ?:lol: ms

 

care tre sa desfac de aicea?:P

 

si ink ceva care imi ziceti si mie cum se schimba ulei de transmisie? dak asa ii zice si de care trebe bagat?:cheers: ms :lol:

post-40075-1216398580_thumb.jpg

post-40075-1216398609_thumb.jpg

post-40075-1216398623_thumb.jpg

Editat de piticu888
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intrai pe linku ala care l`am postat scuteai multe logari pe forum....in fine. cvt`ul (transmisia scuterului) functioneaza cam ca si transmisia la un mtb (daca lantu e pe foaie mica si pinion mare ai sprint mai bun; daca e pe foaie mare si pinion mic ai viteza mai mare). daca rolele sunt grele ( de ex cum sunt ale tale) e ceva normal sa nu se apropie asa repede fuliile variatorului...prin urmare castigi sprint. bun....de acum incolo intervine puterea motorului - daca are cativa ponei mai sanatosi va reusi sa iti ridice rolele pe variator, deci sa creasca viteza...daca nu, nu :kiss:. ar fi de precizat ca daca ai un kit de 70, un carb >=19, toba si filtru sport, cu rolele alea poti sa castigi mult top speed pt ca sunt grele si imping cureaua destul de sus (am obs ca ai ditech deci prob carbului e oarecum rezolvata). in fine, pune`le si zi`ne si noua ce`ai castigat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis unu mia priceput sa pun vaselina pe role. nu ulei, mi se pare cam aiurea , ala se scurge pe curea si apoi aluneca.

io pun vaselina si merge brici. cred ca micshoreaza frecarea dintre role si pista lor. si se tocesc mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis unu mia priceput sa pun vaselina pe role. nu ulei, mi se pare cam aiurea , ala se scurge pe curea si apoi aluneca.

io pun vaselina si merge brici. cred ca micshoreaza frecarea dintre role si pista lor. si se tocesc mai greu.

 

 

selina am incercat si eu aceasta metoda da mai mult de 2 sapt nu ma tinea ca se topea vaselina....si aia e bun sa pui cand tis duse rolele...da nare rost sa o tot desfaci si mai bine le schimbi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca rolele la sr au in jur de 4 grame (nu sunt foarte sigur ca au 4 gr, dar astea in 2 timpi au role mai usoare ca la 4t si la 4t rolele stock au 6.5 grame) de 7,2 grame eu zic ca sunt mult prea grele si o sa ai un demaraj inexistent :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motor in 2T, am role de 6,7gr si credeti-ma ca are destul demaraj. Asta cu role de 2T si role de 4T este o poveste. Rolele sunt corelate cu taria arcurilor de la ambreiaj, cu turatia de cuplu maxim a motorului si cu grupul, nu cu cati timpi are motorul...

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...