Sari la conținut

Problema Inmatriculare Trial


Postări Recomandate

Deci, dupa ce gasesc raspunsual la ceea ce caut de 2 ani, acum problema inmatricularii.

-este vorba de un motor de trial dar nu imi permit sa cumpar unul nou, sau de dupa 2004-2005 ca sa fie street legal asa ca trebuie sa gasesc solutii de inmatriculare

-ori ii pun numere de pe vreun moped mizand pe necunsotinta politiei....

-sau incerc sa il inamtriculez legal...moment in care ce se intampla....trebuie instalatie electrica... si mai ce?

 

deci intrebarea ar fi cum sa rezolv treburile?

 

Astept opinii de la cei care stiu de spre ce e vorba.

 

Multumiri in avans.

 

nu pot edita, cred ca problema este identica cu a celor care isi inmatriculeaza motoarele de cross, etc.

 

Pt instalatie electrica, trebuie omologare individuala sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, dupa ce gasesc raspunsual la ceea ce caut de 2 ani, acum problema inmatricularii.

-este vorba de un motor de trial dar nu imi permit sa cumpar unul nou, sau de dupa 2004-2005 ca sa fie street legal asa ca trebuie sa gasesc solutii de inmatriculare

-ori ii pun numere de pe vreun moped mizand pe necunsotinta politiei....

-sau incerc sa il inamtriculez legal...moment in care ce se intampla....trebuie instalatie electrica... si mai ce?

 

deci intrebarea ar fi cum sa rezolv treburile?

 

Astept opinii de la cei care stiu de spre ce e vorba.

 

Multumiri in avans.

 

nu pot edita, cred ca problema este identica cu a celor care isi inmatriculeaza motoarele de cross, etc.

 

Pt instalatie electrica, trebuie omologare individuala sau cum?

ptr omologare trebuie sa ai sistem de semnalizare fata+spate,far cu bec pe 2 faze si pozitie,stop spate cu bec 2 faze(pozitie si stop)..cel mai greu cred ca va fi sa faci sistemul de stop (trebuie sa functioneze la frana de mana si frana de picior)..

omologarea se va face artizanal si va costa destul de scump..nu mai stiu exact dar da o tura pe la RAR si te lamuresti..

bafta la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asemanator cu inmatricularea mopedelor: La mine in oras (sau sat :unsure:) se pot inmatricula si moto si atv cu capacitatea mai mare de 49cc daca acestia sunt destinate agrementului. Deci daca ai pe cineva cu o pensiune sau ceva pe acolo roaga-l sa incerce sa le inmatriculeze pe primarie (sti tu, nr galbene de "moped" si nu numai, ca in sb am vazut si autobuze cu nr dinala) - cred ca e mai usor si mai legal daca ai reusi asta. La noi au fost inmatriculate cateva atv si moto; repet doar ca agrement(pt ca nu aveau acte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, dupa ce gasesc raspunsual la ceea ce caut de 2 ani, acum problema inmatricularii.

-este vorba de un motor de trial dar nu imi permit sa cumpar unul nou, sau de dupa 2004-2005 ca sa fie street legal asa ca trebuie sa gasesc solutii de inmatriculare

-ori ii pun numere de pe vreun moped mizand pe necunsotinta politiei....

 

 

 

NU RISCA CU NUMERE FALSE PENTRU CA E FOARTE PENAL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu suport masinile, deci platforma nope si vreau sa il folosesc toata ziua.inca caut solutii oameni buni, si ma gandesc serios la artea cu minsku....

crede-ma ca e nasol daca incepi sa smecheresti hartii..dupa ce ca e motorul ciudat ptr un militian faptul ca o sa mergi in picioare prin oras il pot considera sfidare fata de organ si daca te prind cu acte false este puscarie direct..paragraful de lege la care te incadrezi este"punerea in circulatie pe drumurile publice a unui vehicul sau tramvai cu numere false se pedepseste cu inchisoarea de la 1 la 5 ani..asa ca stai pe craca ta si incearca sa mai strangi bani..oricum mi se pare ciudat ca vrei sa faci naveta si oras cu un motor de trial..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduro_rider:

Cum ai cerut am pus intrebarile in legatura cu inmatricularea la doua anunturi.

 

GasGas TXT 321, din anul 2000.

Cauciucuri noi, foarte putin folosit, si a fost facut un service mare, deci e in stare buna.

http://www.trialmotor.hu/node/407

(pe acest link vei gasi doua poze despre motor)

Pret: 2.250 euro

O poza:

h_530heiter.jpg

 

Celalalt ii un Sherco 2.9, din anul 2001.

In stare buna, motorul e puternic.

http://www.trialmotor.hu/node/367

Pret: 2.470 euro

 

Din pacate la niciuna n-am primit raspuns, si cum am mai zis, a fost lasat numai numar de telefon. Daca te gandesti ca e posibil sa te intereseze motocicletele, atunci il sun pe amandoua, si intreb daca-i inmatriculabil si o sa scriu raspunsul aici pe forum. Daca cu asta te ajut, atunci il fac bucuros, numai sa-mi zici. :moto:

Si daca ar fi inmatriculabil, atunci ai rezolvat problema, nu trebuie sa faci acte false, etc. Si e vorba de un motor din 2000 sau 2001, deci e nou, si e mai modern, mai usor, motor mai puternic, suspensii mai bune, etc.. Deci din multe motive ar fi mai buna. Numai bineinteles singurul dezavantaj e ca aceste sunt mai scumpe decat un motor mai vechi. Depinde de bugetul tau.

Editat de F_Krisztian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduro_rider:

Cum ai cerut am pus intrebarile in legatura cu inmatricularea la doua anunturi.

 

GasGas TXT 321, din anul 2000.

Cauciucuri noi, foarte putin folosit, si a fost facut un service mare, deci e in stare buna.

http://www.trialmotor.hu/node/407

(pe acest link vei gasi doua poze despre motor)

Pret: 2.250 euro

O poza:

h_530heiter.jpg

 

Celalalt ii un Sherco 2.9, din anul 2001.

In stare buna, motorul e puternic.

http://www.trialmotor.hu/node/367

Pret: 2.470 euro

 

Din pacate la niciuna n-am primit raspuns, si cum am mai zis, a fost lasat numai numar de telefon. Daca te gandesti ca e posibil sa te intereseze motocicletele, atunci il sun pe amandoua, si intreb daca-i inmatriculabil si o sa scriu raspunsul aici pe forum. Daca cu asta te ajut, atunci il fac bucuros, numai sa-mi zici. :moto:

Si daca ar fi inmatriculabil, atunci ai rezolvat problema, nu trebuie sa faci acte false, etc. Si e vorba de un motor din 2000 sau 2001, deci e nou, si e mai modern, mai usor, motor mai puternic, suspensii mai bune, etc.. Deci din multe motive ar fi mai buna. Numai bineinteles singurul dezavantaj e ca aceste sunt mai scumpe decat un motor mai vechi. Depinde de bugetul tau.

 

 

Fata de motocicletele puse de tine in link cred ca acestea se pot inmatricula, dar mult mai simpla e varianta cu nr galbene de primarie. Mergi acolo doar cu actul de vanzare-cumparare(eventual faci unul in care sa apara capacitatea cilindrica 50 cmc sau mai bine sa nu apara deloc) si mergi cu nr galbene. Daca ai farul aprins, asigurare si nu mergi pe-o roata in fata lor eu zic ca nu vor fi probleme sau acestea pot fi rezolvate, neputandu-se ajunge la un dosar penal care sa fie finalizat prin sanctionarea ta - in cel mai rau caz poti lua o amenda administrativa(atentie, nu o amenda penala) pt ca nu ai cunoscut capacitatea exacta la inmatricularea motoretei(strategia cu facutul pe prostu - gen, am vazut-o asa mica, eram sigur ca e motoreta sub 50).

 

Inteleg ca vrei sa o inmatriculezi ca sa faci si trial urban sa te poti deplasa de colo-colo.

 

Inmatriculeaz-o pe primarie, ia-i numere galbene si stai linistit. Tu chiar crezi ca si politistii si procurorii sunt atat de nebuni sa faca mii de acte si sa se lupte in instanta ca ai mers tu cu un trial inmatriculat aiurea(atentie, inmatriculat aiurea,nu neinmatriculat, nu cu nr false, nr galbene fiind emise de autoritati) in conditiile in care nici un judecator intreg la cap nu va pronunta o hotarare impotriva ta. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de motocicletele puse de tine in link cred ca acestea se pot inmatricula, dar mult mai simpla e varianta cu nr galbene de primarie. Mergi acolo doar cu actul de vanzare-cumparare(eventual faci unul in care sa apara capacitatea cilindrica 50 cmc sau mai bine sa nu apara deloc) si mergi cu nr galbene. Daca ai farul aprins, asigurare si nu mergi pe-o roata in fata lor eu zic ca nu vor fi probleme sau acestea pot fi rezolvate, neputandu-se ajunge la un dosar penal care sa fie finalizat prin sanctionarea ta - in cel mai rau caz poti lua o amenda administrativa(atentie, nu o amenda penala) pt ca nu ai cunoscut capacitatea exacta la inmatricularea motoretei(strategia cu facutul pe prostu - gen, am vazut-o asa mica, eram sigur ca e motoreta sub 50).

 

Inteleg ca vrei sa o inmatriculezi ca sa faci si trial urban sa te poti deplasa de colo-colo.

 

Inmatriculeaz-o pe primarie, ia-i numere galbene si stai linistit. Tu chiar crezi ca si politistii si procurorii sunt atat de nebuni sa faca mii de acte si sa se lupte in instanta ca ai mers tu cu un trial inmatriculat aiurea(atentie, inmatriculat aiurea,nu neinmatriculat, nu cu nr false, nr galbene fiind emise de autoritati) in conditiile in care nici un judecator intreg la cap nu va pronunta o hotarare impotriva ta. Multa bafta!

 

aki..singura situatie acceptabila ar fi cu inmatricularea pe nr galbene,dar sa circuli cu o sharco sau beta pe acte de minsk si sa isi dea seama un militian ca minsk-ul lui de acasa nu seamana cu asta atunci situatia e clara..serii care nu corespund etc etc..se ajunge la dosar penal clar..sau la multi bani dati spaga la nenea sa uite ca te-a vazut,si cum colegu"nu are asa de multi bani sa isi ia una inmatriculabila(mai scumpa),situatia este clara..eu personal mai mult de neplaceri nu vad sa iasa din asa o situatie

 

PS..treaba cu nu am stiut ca e motorul asa de mare ca am vazut -o mica,stii foarte bine si tu ca nu tine..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aki..singura situatie acceptabila ar fi cu inmatricularea pe nr galbene,dar sa circuli cu o sharco sau beta pe acte de minsk si sa isi dea seama un militian ca minsk-ul lui de acasa nu seamana cu asta atunci situatia e clara..serii care nu corespund etc etc..se ajunge la dosar penal clar..sau la multi bani dati spaga la nenea sa uite ca te-a vazut,si cum colegu"nu are asa de multi bani sa isi ia una inmatriculabila(mai scumpa),situatia este clara..eu personal mai mult de neplaceri nu vad sa iasa din asa o situatie

 

PS..treaba cu nu am stiut ca e motorul asa de mare ca am vazut -o mica,stii foarte bine si tu ca nu tine..

 

 

Cu putina japca juridica scapi lejer pe eroare de fapt corelata cu o pretinsa eroare de drept. In nici un caz nu se ajunge in instanta cu asemenea dosar penal. Am prieteni si intre politisti si intre procurori si multa munca pentru nimic e ultima dintre filosofiile lor de viata. Ca te-a prins cu o motoreta mica de 250 pe drum public, inmatriculata cu nr galbene nu e infractiune. In niciun caz sa nu ii puna nr de alta motoreta ca atunci e caz penal si nu mai e asa simplu.

 

totul se rezuma ca ai circulat cu o motocicleta inmatriculata eronat, dar inmatriculata. In cel mai rau caz vei primi o amenda si obligarea la rectificarea inregistrailor eronate - adica sa anulezi numerele galbene si sa obtrii unele albe, corespunzatoare capacitatii ei cilindrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am sunat pe ambele fara ca enduro_rider sa ceara, dar eram si eu curios. Ambele motociclete sunt inca de vanzare, dar niciuna nu se poate inmatricula. :moto: Imi pare foarte rau.

 

Situatia cu motocicletele de trial e un pic similar cu motocicletele de "pur" enduro. E mai rar sa gasesti inmatriculabil. Am mai vorbit cu un motociclist care se pricepe la motocicletele de trial, si el a zis ca numai cele din 2004-2005 si dupa sunt inmatriculabile, si ca el inca nu a vazut inca ceva mai vechi care sa fie inmatriculabil. Si de fapt nici din cele din 2004-2005 nu toate sunt inmatriculabile. Dar oricum, cele din 2004-2005 au un pret mai mare, si cea mai mare problema e ca acum nici un motor din 2004-2005 nu este pus la anunturi de vanzare-cumparare. Este Sherco din 2007 care l-am aratat deja in topicul celalalt, dar ala ii 3900 de euro (daca tin minte). Mai este un GasGas din 2006, care ii un picut mai ieftin in jur de 3.850 euro. Dar cu asta se inchide lista motocicletelor inmatriculabile.

 

De exemplu motocicleta mea ii din 2004, si totusi nici asta nu se poate inmatricula. Dar in cazul meu asta nu-i o problema ca eu nu vreau sa umblu pe drumuri publice.

Imi pare rau, cred ca va ramane varianta de inmatriculare ca moped. Cum a zis AKY, nici eu nu cred ca ar fi asa mare problema din asta. De fapt stiu de un motociclist din Ungaria, care facea la fel, l-a inscris ca moped, si nu a avut niciodata probleme.

 

Numai as vrea sa mentionez aici ceva. Daca cumperi un motor neinmatriculabil, ala de obicei inseamna ca nu are acte. (Probabil stii si tu asta, dar totusi iti zic) ca neaparat sa faci un contract de vanzare-cumparare. E bun daca il poti face la un notar, dar nu neaparat e nevoie. Important e sa fie, sa ai un contract de V-C semnata de ambele parti. Nu cred ca vei gasi motor de trial furat, dar niciodata nu se stie. Daca proprietarul nu vrea sa faca contract de V-C, atunci sa nu cumperi motorul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea in situatia asta este ca motoarele de trial sunt gandite STRICT ptr sport..nu cred ca are vreuna omologare pentru circulatie pe drumurile publice..motoarele de enduro de exemplu,chiar alea de hard enduro vin si cu kit de strada separat,adica semnalizari si codita cu stop mare si posibilitate fixare nr.,deci se poate circula cu ele si pe strada..ca sa poti omologa un motor de trial(cum am mai scris)trebuie sa aiba montate semnalizari,stopuri,etc etc..,lucru care necesita o gramada de cheltuieli in plus inclusiv taxa de omologare artizanala..oricum mai bine circuli cu nr de primarie dupa cum zice si aki decat sa pui nr si acte false pe motor..

 

oricum am inteles ca iti trebuie factura sau contract de V-C din care sa reiasa capacitatea cilindrica a motorului,altfel nu iti dau nr de inmatriculare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce trebuie precizat obligatoriu pe contracv VC capacitatea?din ce stiu, la primarie se inmatriculeaza orice, cat timp nu are COC.sunt f interesat de aspect, vreau atv si nu ma tenteaza sa mai dau 1500 euro doar pentru nuere albe in loc de galbene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni raman dator cu lazi de beri....ce sa zic acum m am intors din o mica aventura asa cum doream pe munti, si vad ca mia sarit totata floarea cea vestita in ajutor. inca o data va multumesc.daca ajung la Satu Mare, Cristiane, ai lazi cu bere....Aveti dreptate, acum ramane sa strang ceva bani in plus, p sa incrc sa fiu cat mai corect...

Ca sa raspund la o intrebare pusa cu ceva posturi mai devreme, vreau o motocicleta de trial pt urban ca si pt munte pt ca sunt ferm convins ca daca nu au probleme tehnice deosebite fata de enduro la exploatare, atunci reprezinta viitorul si explic de ce:

mici, usoare, versatile, catara, te joci in rapoarte fuge, sare si alte dracii, cade nu ai ce sa se duca...

Deja exista multi rideri profi care trec spre aceasta motocicleta, rideri de fmx, de hard enduro care vor si alte jucarii.

In franta mai ales unde sporturile cu motor sunt la mare considerare, am vazut femei si persoane micute folosindu le in transport cu un kit de sa, rideri de street care se dau pe ele. etc

 

Inca o data scris mare

 

Motocicletele de trial sunt viitorul, chit ca vrem chit ca nu vrem.

Ele sparg o bariera de accesibilitate la sportul unde numai persoane de 1.80 au acces acuma, si o sparg bine de tot

Asa cred eu.

Imi plac la nebunie piticii astia care sar, fac tumbe si altwe dracii.

 

 

din pacate citind aici despre onamtriculare motorului /index.php?showtopic=36525 spune clar ca trebuie o carte de identitate a motorului. si o omologare deci rar si itp...mamaaaanu ma mai joc si sincer cred ca ceva sanse mai am sa fac asta prin provincie, dar in Bucuresti sigur nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni raman dator cu lazi de beri....ce sa zic acum m am intors din o mica aventura asa cum doream pe munti, si vad ca mia sarit totata floarea cea vestita in ajutor. inca o data va multumesc.daca ajung la Satu Mare, Cristiane, ai lazi cu bere....Aveti dreptate, acum ramane sa strang ceva bani in plus, p sa incrc sa fiu cat mai corect...

Ca sa raspund la o intrebare pusa cu ceva posturi mai devreme, vreau o motocicleta de trial pt urban ca si pt munte pt ca sunt ferm convins ca daca nu au probleme tehnice deosebite fata de enduro la exploatare, atunci reprezinta viitorul si explic de ce:

mici, usoare, versatile, catara, te joci in rapoarte fuge, sare si alte dracii, cade nu ai ce sa se duca...

Deja exista multi rideri profi care trec spre aceasta motocicleta, rideri de fmx, de hard enduro care vor si alte jucarii.

In franta mai ales unde sporturile cu motor sunt la mare considerare, am vazut femei si persoane micute folosindu le in transport cu un kit de sa, rideri de street care se dau pe ele. etc

 

Inca o data scris mare

 

Motocicletele de trial sunt viitorul, chit ca vrem chit ca nu vrem.

Ele sparg o bariera de accesibilitate la sportul unde numai persoane de 1.80 au acces acuma, si o sparg bine de tot

Asa cred eu.

Imi plac la nebunie piticii astia care sar, fac tumbe si altwe dracii.

 

 

din pacate citind aici despre onamtriculare motorului /index.php?showtopic=36525 spune clar ca trebuie o carte de identitate a motorului. si o omologare deci rar si itp...mamaaaanu ma mai joc si sincer cred ca ceva sanse mai am sa fac asta prin provincie, dar in Bucuresti sigur nu.

 

Daca vrei ti-o inmatriculez eu la Merisani pe numele bunicii mele(e o comuna langa Pitesti, il cunosc pe primar si cu o bere se rezolva). Tu iti platesti asigurarea si impozitul si nu mai ai treaba. :moto:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei ti-o inmatriculez eu la Merisani pe numele bunicii mele(e o comuna langa Pitesti, il cunosc pe primar si cu o bere se rezolva). Tu iti platesti asigurarea si impozitul si nu mai ai treaba. :moto:

 

bah da berea cine o primeste???tu sau primarul??

 

de ce trebuie precizat obligatoriu pe contracv VC capacitatea?din ce stiu, la primarie se inmatriculeaza orice, cat timp nu are COC.sunt f interesat de aspect, vreau atv si nu ma tenteaza sa mai dau 1500 euro doar pentru nuere albe in loc de galbene.

la pensiunea mea de la ciunget am cumparat in 2006 febr,4 atv-uri de 250,neinmatriculabile,chiar daca aveau tot ce trebuie inclusiv semnalizari(actualmente modelul respectiv s-a omologat ptr circulatie)m-am dus sa le inmatriculez la primaria din malaia(de care tineam)si mi s-au cerut clar acte doveditoare a capacitatii cilindrice..am incercat sa ii spun ca nu am si m-au trimis la RAR sa ii fac o inspectie tehnica si sa vin cu o hartie din care sa reiasa capacitatea cilindrica..

 

iti dai seama ca daca ar fi asa simplu ai putea sa inmatriculezi pe primarie toate furaciunile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, prin comune e usor, daca te cunosti cu cine trebuie.....momentan am demarat operatiunea suna pretenii din strainataturi sa vaza si ei ceva preturi pe la anglitera ca acolo is trialurile mai eftinache...apropo superb partea aia de pe youtube cu aia black pool

 

clar,poate ca asta era si problema mea,nu cunosteam pe nimeni pe acolo,dau m-am impacat cu militianul satului si am rezolvat situatia fara numere de inmatriculare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bah da berea cine o primeste???tu sau primarul??

 

 

Una io, una primarul, ca asa se lucreaza elegant.

 

Lasand gluma la o parte baietii au mai facut asta cu enduro de 125, 250 etc. Numai sa treci in contractul de v-c ca are 50cmc si nu te mai doare capul. Nu sta nici un militian sa verifice capacitatea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...