Sari la conținut

Probleme Functionare Motor


Postări Recomandate

eu am gpz. avem acelasi motor (engine), daca nu ma-nsel, nu?

 

 

in teorie e acelasi design, alte rapoarte in cutie si alte modificari .... dar, da, e derivat al motorului de gpz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in teorie e acelasi design, alte rapoarte in cutie si alte modificari .... dar, da, e derivat al motorului de gpz

 

Eu am avut tot un Kawa KLE, hibrid cum s-ar spune cu motor de gpz wtv, nu am avut probleme din astea cu el in schimb am observat ca pe ploaie tragea mai bine, adica se il simteai diferit in mers, se invigea in asfalt mai repede. In fine, eu am intrebat lumea care ar fi treaba si mi s-a raspuns ca se oxigeneaza motorul mai bine si are un randament mai bun :unsure: dar acum nu stiu cat e de adevarat. In fine, scuze ca nu ti-am raspuns la intrebare dar nu imi pot imagina ce ar putea sa aiba, dar sper sa-ti fie de folos ce ti-am scris. Sper sa-ti rezolvi problema si sa ne spui si mie ce a avut ca sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut tot un Kawa KLE, hibrid cum s-ar spune cu motor de gpz wtv, nu am avut probleme din astea cu el in schimb am observat ca pe ploaie tragea mai bine, adica se il simteai diferit in mers, se invigea in asfalt mai repede. In fine, eu am intrebat lumea care ar fi treaba si mi s-a raspuns ca se oxigeneaza motorul mai bine si are un randament mai bun :unsure: dar acum nu stiu cat e de adevarat. In fine, scuze ca nu ti-am raspuns la intrebare dar nu imi pot imagina ce ar putea sa aiba, dar sper sa-ti fie de folos ce ti-am scris. Sper sa-ti rezolvi problema si sa ne spui si mie ce a avut ca sunt curios.

pai tot de la carburatie era. si problema lui kumuya pot sa bag mana in foc (dar nu toata :)) ca este tot de carburatie. ce spui tu este true, cand ploua, aerul este mult mai curat si nu este atat de cald, dar este si umed, iar partea de umiditate cred ca ii face probleme lui kumuya.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut tot un Kawa KLE, hibrid cum s-ar spune cu motor de gpz wtv, nu am avut probleme din astea cu el in schimb am observat ca pe ploaie tragea mai bine, adica se il simteai diferit in mers, se invigea in asfalt mai repede. In fine, eu am intrebat lumea care ar fi treaba si mi s-a raspuns ca se oxigeneaza motorul mai bine si are un randament mai bun :unsure: dar acum nu stiu cat e de adevarat. In fine, scuze ca nu ti-am raspuns la intrebare dar nu imi pot imagina ce ar putea sa aiba, dar sper sa-ti fie de folos ce ti-am scris. Sper sa-ti rezolvi problema si sa ne spui si mie ce a avut ca sunt curios.

 

dap, pe vremuri si babuta mea mergea de rupea - iarna, vara, ploaie, vant, soare, umbra ..... plm, acu o sperie si o ploicica subtire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut tot un Kawa KLE, hibrid cum s-ar spune cu motor de gpz wtv, nu am avut probleme din astea cu el in schimb am observat ca pe ploaie tragea mai bine, adica se il simteai diferit in mers, se invigea in asfalt mai repede. In fine, eu am intrebat lumea care ar fi treaba si mi s-a raspuns ca se oxigeneaza motorul mai bine si are un randament mai bun :unsure: dar acum nu stiu cat e de adevarat. In fine, scuze ca nu ti-am raspuns la intrebare dar nu imi pot imagina ce ar putea sa aiba, dar sper sa-ti fie de folos ce ti-am scris. Sper sa-ti rezolvi problema si sa ne spui si mie ce a avut ca sunt curios.

cu cat aerul este mai rece, cu atat este mai dens, adica acelasi volum de aer ocupat va cantari o masa mai mare. ceea ce inseamna ca, in motor, in acelasi volum care este constant si dat de dimensiunile fizice ale motorului, va intra o masa mai mare de aer. cum ai o masa mai mare care sa arda, este evident ca explozia va fi mai puternica, ceea ce va determina dezvoltarea unei puteri mai mari la arbore si, in final, la roata.

pe acelasi principiu se bazeaza intercooler-ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tot de la carburatie era. si problema lui kumuya pot sa bag mana in foc (dar nu toata :)) ca este tot de carburatie. ce spui tu este true, cand ploua, aerul este mult mai curat si nu este atat de cald, dar este si umed, iar partea de umiditate cred ca ii face probleme lui kumuya.

 

 

daca nu e de la carburatie iti iau doar degetul din mijloc la flambat :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tot de la carburatie era. si problema lui kumuya pot sa bag mana in foc (dar nu toata :unsure:) ca este tot de carburatie. ce spui tu este true, cand ploua, aerul este mult mai curat si nu este atat de cald, dar este si umed, iar partea de umiditate cred ca ii face probleme lui kumuya.

ba, umiditatea din aer nu are cum sa dea aceste simptome, decat daca ii torni tu apa in gura filtrului de aer.

ori, el zice ca nu a modificat aceasta priza de aer, incat sa o puna in locuri care ar permite foarte usor ca apa aruncata de roata sa fie trasa in cantitate mare in motor. daca umiditatea relativa marita a aerului ar pune probleme de acest gen, motorul ar merge prost tot timpul cat ar dura aceasta plimbare pe ploaie. lui ii face probleme din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. si in plus, omu' zice ca daca o tine putin turata pe loc, incepe sa isi revina...deci...apa patrunsa la fise se evapora, si motorul intra in parametrii...

 

@kumuya- izoleaza cu ceva zona fiselor, bujiilor, si vezi daca mai face asa...

nu are treaba cu carburatia...umblii degeaba...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai maine e ziua rezervata mecanicii :disappointed: am timp sa imi insir carenele prin parcare linistit :blbl:

o sa desfac totul si o sa simulez o mica ploaie peste partea respectiva dupa ce studiez starea firelor la ochi si alte ostromente din dotare

in primavara erau ok dar nenea ala cu barba si cu clepsidra in mana poate si-a spus cuvantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la umezeală face probleme circuitul de înaltă...aprinderea

se verifică totul, de la ieÂşirea din bobină până la bujie.....protecțiile antiumezeală (capiÂşoanele de cauciuc)...se mai întâmplă să îmbătrânească fiÂşele (microfisuri în izolație...fură scânteie), luleaua...

..Simptomatologie: mers neregulat, prin pierdere de cicluri, cu putere scăzută

Nu este nevoie de ploaie get-beget, este suficientă Âşi o ceață mai ortodoxă...dacă a doua zi este uscat, merge boboc

Defecțiune tipică!

Succes la Âşurubăreală

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa mor ca am ramas fara idei, norishor personal n-am gasit ... astept prima ploaie .... am scos fisele, inspectate, arata bine, pus inapoi si udat in draci ... pe bobine si fise .... apa la greu dar nu a dat coltul :disappointed: am prize de aer care vin pe bobine, sa le raceasca in mers deci ar fi trebuit sa lesine motorul la baita cu apa ....

 

o sa mai studiez si carburatia

 

L.E. norishorul personal a sosit dar a fost livrat cu o ploaie cam slabuta, de doua ori mi-a dat in nas dar si-a revenit repede, nu s-a oprit, voi mai studia problema

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da nu te-a intrebat nimeni aici....tu ai ceva in filtrul ala de aer?sau e o cutie goala acolo, si filtru, canci? :blbl: (daca zici ca ai dat bine cu ibricu si tot mergea, se poate sa nu fie de la electrica)

ca daca-i asa, poate sa arunce in mers apa direct in zona flitrului, iar ala daca nu exista, baga apa in loc de benzina.

si automat cand o lasi pe loc si o accelerezi, nu mai arunca apa roata, si isi revine.

dar asta numai daca n-ai filtru, si doar carcasa goala :)

 

legat de norisor si ploaie, de cate ori ploua pe motoru meu, trebuia sa desfac carbu, bujia sa aerisesc, sa ridic motoru pe o roata sa curga apa din teava de esapament :-L motivul: ploua in carb,el fiind amplasat in stanga fata de rezervor, de acolo se ducea frumos in motor, si apoi pe teava...si vb serios :disappointed: cata am am tot scos din mobra aia :D

 

PS: repeta experimentu cu norisoru, dar de data asta punand sare in apa norisorului :D

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: repeta experimentu cu norisoru, dar de data asta punand sare in apa norisorului :moto:

cum, ma, sa puna sare, te-ai dilit? vrei sa-i rugineasca toata mobra? si cum sa nu aiba filtru de aer? crezi ca sunt foarte multi care merg fara filtru de aer? nu cred ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-verifica fisele si bujiile ...eventual schimba-le sau cumpara-ti spray pt impermeabilizare (in service-urile din strainatate se folosesc in mod curent chiar si la autoturisme) ,

-nu te mai lega de carburator, teoretic si practic cu aer umed si rece motorul trage mai bine...succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat fisele, am turnat apa cu sticla direct pe ele si nu a dat nici cel mai mic semn .... in mers insa face aceste figuri si nu prea pot sa merg cu ea desfacuta si sticla de apa in mana :moto:

 

..... voi lua la puricat si cablurile care vin la bobine ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...