Sari la conținut

BOSS HOSS CYCLES


Postări Recomandate

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la 152.500 € as lua si eu vreo trei, dar am inteles ca nu mai au pe stoc.

 

Ce rost are sa-ti iei casa, conserva , super motor(motoare) si sa mai ramai si cu niste bani,nu? :scratch: Motorul asta e genial in Romania,numai asa o sa auzi o lauda noua : "Mi-am polizat radiatorul sau/si...alternatorul" :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

sa stiti ca nu va recomand asa ceva.....nu de alta dar creaza dependenta.... si are un consum de peste 40 %

si pe langa asta daca te gandesti sa il schimbi o sa simti ca orice ai avea altceva, nimic nu se compara cu hoss-u'.

tipu' cu cine locuiesc, la (cu) care stau in chirie, a avut unu mai mutl de un an, dar deja il baga in datorii :laugh:) toata ziua era cu el...ma rog pe el, si il folosea zi de zi de mers la munca, va imaginati prin trficu aglomerat din londra unu cu Hoss Boss se "stracoara" printre masini....pana la iesirile de weekend, inclusiv londra spania in concediu de vara. Si-a batut joc de toti aia cu speedere...si de ai acu harley...dar pana la urma la vandut in germania, acum 3..4 luni...in jur de 15 mii de lire

dupa ce l-a vandut....le-a incercat pe toate, V-road, road king....acum are un rocket 3....si tot dezamagit e.... abia acum incepe sa se simta mai bine dupa ce a pus power commander 3 si turbo pe rocket, dar parca tot nu e aceasi chestie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stiti ca nu va recomand asa ceva.....nu de alta dar creaza dependenta.... si are un consum de peste 40 %

si pe langa asta daca te gandesti sa il schimbi o sa simti ca orice ai avea altceva, nimic nu se compara cu hoss-u'.

tipu' cu cine locuiesc, la (cu) care stau in chirie, a avut unu mai mutl de un an, dar deja il baga in datorii :laugh:) toata ziua era cu el...ma rog pe el, si il folosea zi de zi de mers la munca, va imaginati prin trficu aglomerat din londra unu cu Hoss Boss se "stracoara" printre masini....pana la iesirile de weekend, inclusiv londra spania in concediu de vara. Si-a batut joc de toti aia cu speedere...si de ai acu harley...dar pana la urma la vandut in germania, acum 3..4 luni...in jur de 15 mii de lire

dupa ce l-a vandut....le-a incercat pe toate, V-road, road king....acum are un rocket 3....si tot dezamagit e.... abia acum incepe sa se simta mai bine dupa ce a pus power commander 3 si turbo pe rocket, dar parca tot nu e aceasi chestie...

 

Cine l-a invatat sa puna turbo pe Rocket si ce a pus pana la urma? Am un prieten care a sarit de 300 de cai fara turbo, de fapt nu stiu pe nimeni cu turbo caruia sa-i fi tinut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine l-a invatat sa puna turbo pe Rocket si ce a pus pana la urma? Am un prieten care a sarit de 300 de cai fara turbo, de fapt nu stiu pe nimeni cu turbo caruia sa-i fi tinut...

 

Cand vorbeam acasa de dyno, turbo, CDI de pe modele mai mari sau mai tari, toata lumea zicea ca vorbesc prostii si ca sunt nebun... si am inceput sa cred ca alea sunt basme...

Din fericire am ajuns sa vad de la cbr 600 cu turbo pana la hayabusa cu 450 de cai. Sunt cateva firme care se ocupa doar cu asa ceva, asta ar fi un exemplu http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/Rotrex/index.htm

Astia nu iti pun doar turbo si gata, un motor care sa reziste la suprainarcarea aia trebuie sa ii se schimbe cam tot prin interior, de aia au preturi de la 3000 de lire in sus... si ai garantie. Nu trebuie sa te invete nimeni, cauti o firma care sa iti ofere serviciile, tu doar sa ai banii.

 

Foarte multe firme care fac RE-BORE engines (gsxr de 600, mariti cilindri la 750 si schimbat arbori ...si dinalea), sau bandit 1200 cu 5 valve pe cilindru, asta inseamna cam cu 30 si ceva % putere....

Multi isi pun pe CB 500 CDI de CBR 600 si tot asa.

 

Partea cu tinutu' , sunt unii care au de un an, doi si inca nu s-au plans ca au probleme la motor.

Mesaj completat

http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/Rotrex/index.htm

 

astia au pentru rocket 3, stage 2 - 400 de calutzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vorbeam acasa de dyno, turbo, CDI de pe modele mai mari sau mai tari, toata lumea zicea ca vorbesc prostii si ca sunt nebun... si am inceput sa cred ca alea sunt basme...

Din fericire am ajuns sa vad de la cbr 600 cu turbo pana la hayabusa cu 450 de cai. Sunt cateva firme care se ocupa doar cu asa ceva, asta ar fi un exemplu http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/Rotrex/index.htm

Astia nu iti pun doar turbo si gata, un motor care sa reziste la suprainarcarea aia trebuie sa ii se schimbe cam tot prin interior, de aia au preturi de la 3000 de lire in sus... si ai garantie. Nu trebuie sa te invete nimeni, cauti o firma care sa iti ofere serviciile, tu doar sa ai banii.

 

Foarte multe firme care fac RE-BORE engines (gsxr de 600, mariti cilindri la 750 si schimbat arbori ...si dinalea), sau bandit 1200 cu 5 valve pe cilindru, asta inseamna cam cu 30 si ceva % putere....

Multi isi pun pe CB 500 CDI de CBR 600 si tot asa.

 

Partea cu tinutu' , sunt unii care au de un an, doi si inca nu s-au plans ca au probleme la motor.

Mesaj completat

http://www.rotrexsuperchargers.co.uk/Rotrex/index.htm

 

astia au pentru rocket 3, stage 2 - 400 de calutzi

 

Faci o confunzie intre turbo si supercharger.

 

Din intamplare (well nu chiar) am vorbit cu Richard/TTS si am destui prieteni care au beneficiat de serviciile lui, toti (aproape toti) multumiti dar niciunul dintre ei nu mananca rahat cum ca ar fi ajuns la 400 de cai pe un Rocket. De fapt stiu doi care au sarit de 300 si de trei motoare bulite prin detonatie fiecare. Vor ajunge probabil si acolo dar este mult, mult mai mult de facut decat sa atarni un supercharger de ele iar pretul este mult, mult mai mult decat 3000 de lire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci o confunzie intre turbo si supercharger.

 

Din intamplare (well nu chiar) am vorbit cu Richard/TTS si am destui prieteni care au beneficiat de serviciile lui, toti (aproape toti) multumiti dar niciunul dintre ei nu mananca rahat cum ca ar fi ajuns la 400 de cai pe un Rocket. De fapt stiu doi care au sarit de 300 si de trei motoare bulite prin detonatie fiecare. Vor ajunge probabil si acolo dar este mult, mult mai mult de facut decat sa atarni un supercharger de ele iar pretul este mult, mult mai mult decat 3000 de lire.

 

nu am zis eu nimic de 400 pt rocket...am aratat doar cu ce se lauda aia pe site....rocketu care il stiu eu are in jur de 300....

am vazut busa cu 400 plus....si un gsxr 1250...cu 250-350, au aparut si in revista streetfighter....

 

eu nu m-as edea punand asa ceva pe motoru meu...oricare ar fi ala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...