Sari la conținut

Probleme Cu Scuterele Peugeot


Victor_vclic
 Share

Postări Recomandate

Cei de la Peugeot vând scuterul la preț normal, însă după ce-l cumperi te subjugă cu reviziile Âşi te ard la consumabile. E tipic pentru Peugeot chiar si la masini. Să facem un "protest", impropriu spus protest, o adunare prin care să atragem atenția oamenilor, a viitorilor cumpărători, asupra realității. Ne strângem într-o duminică 5-6 posesori de scutere v-clic (oricum facem noi întâlniri de hoinărit duminica), ne aÂşezăm toți pe scutere, civilizat, cu motorul oprit, în fața magazinului, cu câte un carton mare în mână pe care scriem cu litere mari:

 

 

 

"NU CUMPĂRAĂI SCUTER DE AICI. MARE ĂEAPĂ, VĂ SUBJUGĂ CU REVIZIILE ÂŞI CONSUMABILELE!"

o revizie=2 milioane, obligatoriu să poți beneficia de garanție trebuie să faci mai multe revizii

un bec=70 RON

stop spate=2 milioane

o oglindă aproape la fel ca cea de bicicletă=65 RON

o pereche de oglinzi de ghidon=130 RON

orice piesa de rahat = preț de milioane

_______________________________________________

Cost total piese consumabile =banii pe încă un scuter=consumabile pt. o maÂşină

 

 

 

Dacă insistăm puțin Âşi perseverăm 2-3 duminici la rând, vor apărea poze pe net, se va face puțină vâlvă pe tema asta Âşi nu le va fi "cald" nici băieților de la Peugeot pe care-i doare-n *bip* că noi ne chinuim acum să modificăm tot felul de piese de la alte scutere, să le adaptăm cumva la ale noastre, că ne pierdem zile căutând pe la magazine moto normale.

 

DeÂşi v-clic este un scuter relativ fiabil, deÂşi rezistă mulți km fără să schimbi mare lucru la el (Âşi altele rezistă, nu doar v-clic, dar la multe altele găseÂşti piese la prețuri realiste la orice colț de drum, nu trebuie să munceÂşti 2 zile pentru o oglindă "de bicicletă"), deÂşi suntem posesori de v-clic Âşi avem tendința firească de a respinge "voalul" acesta al ruÂşinii ce cade asupra Peugeot Âşi într-un fel ne afectează indirect, emoțional, Âşi pe noi posesorii, cred totuÂşi că trebuie să luăm atitudine.

 

Dacă nu facem nimic, câinii latră (pe forumuri după piese) ursul merge (țepuind pe alții în viața reală). ÂŞtiu, fiecare vrea să-Âşi vândă cândva scuterul Âşi în general refuză să promoveze lucruri negative tocmai pentru a avea un cumpărător cândva, poate peste luni sau ani. Dar, fraților, dă-l încolo de cumpărător, sunt scuterele noastre Âşi trebuie să ne folosim de ele fără să înghețăm de frică că se atinge cumva de stâlpul porții, crapă carena pe dreapta Âşi muncim trei săptămâni să luăm alta. Cred că avem dreptul să luăm Âşi noi piese la prețuri normale, fără a fi pur Âşi simplu jupuiți. Să nu ne mai lăsăm călcați în picioare, să nu mai fim la mâna unor Âşmecheri.

 

Să luăm atitudine, avem instrumentele, oamenii sunt. Să-i dăm drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti scuterele peugeot alea ieftine sund facute 100 % in china !!!! Is niste gunoaie la cere au aplicat sigla pe ele.... deci aviz amatorilor.... Problema grava este ca si conceptia e chinezeasca motor tot seamana 99% cu baotianu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa spun, dar demersul are un iz comunist. Cred ca mai simplu ar fi de intrebat, anticipat cumpararii, despre costurile de intretinere post-vanzare. Daca vanzatorul este onest, poti face o alegere corecta. De exemplu, eu mi-am cumparat Mazda acum 5 ani si le-am spus celor de la firma vanzatoare ca ma voi prezenta la revizii cu consumabilele mele (filtre si ulei), astfel incat am platit in loc de 13 milioane pe o simpla revizie numai 1,3 mil...mare diferenta! Sa fiu explicit: la mazda (tziriac adica), un simplu schimb de ulei+4 filtre+manopera costa 13 milioane, iar numai manopera 1,3 milioane. Am facut reviziile ca la carte, insa nu am beneficiat niciodata de garantie. Acum vreau sa imi cumpar o motocicleta Hoda si mi-am propus sa renunt din prima la garantie si sa imi fac reviziile in "regie proprie". Este cunoscuta strategia Japoneza: pret mic pt produs, costuri mari pt intretinere, strategie adoptata si de catre peugeot, fiat, renault (vezi Logan) etc.

Editat de maryus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca numai peujeotul face chestia asta , toate firmele fac asta, chiar si in afara tarii , eu cand mi-am facut revizia de 4000km la kymcoul meu (super 8 125cc) m-a costat 105 euro ... piesele costau cam 40euro (filtru aer, ulei , niste chestii mici nu stiu ce erau ) si manopera , era normal sa platesc consumabilele dar mi se pare ciudat sa platesti manopera daca acel lucru e in garantie .

Stiu ca am vazut pe forum , cineva zicea ca revizia la aprilia e 3 mil , nu 2 .... deci se poate si mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o avea iz comunist dar vanzarea unor produse slabe cu costuri de intretinere mari ar trebui semnalata..costurile ascunse nu le poate anticipa nimeni,si pe asta se bazeaza firmele care vand....pentru ca majoritatea nu stiu ce cumpara....informatiile oferite de ei sunt destul de vagi....(intentionat,surpriza,nu?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca sunt putin mai bunde dpdv calitativ. Oricum nu lucrul acesta este in discutie aici.

Este vorba de nesimtirea de care o dau dovada service-urile si magazinele de piese Peugeot si nu numai (vezi United motorsEu am dat pe un set de becuri H7, Philips Xtreme Power pt Ibiza mea (cele mai bune in domeniu) 120 RON. ).

Vi se pare normal sa dati 70 ron pe un bec de far no-name, doar pt ca este de la Peugeot?

Cat despre celelalte piese, nu contest neaparat calitatea lor, dar raportul pret - calitate...

Sa nu mai vorbim de service-uri. Te costa 200 - 300 ron o revizie in care iti schimba 1l ulei si iti regleaza carburatorul. Din fac o paralela cu Ibiza. Eu platesc 450 - 500 ron o astfel de revizie la masina si mi se schimba filtrul de ulei, 4 l ulei, filtru polen, se face o scanare a masinii samd.

Nesimtirea este la mare pret in Romania, iar "baietii cu ochi albastri" te faulteaza de fiecare data cand te prind la ananghie.

Cred ca un efect benefic pt noi va avea o campanie pe internet/forumuri decat sa pichetam service-ul sau showroom-ul vreunui dealer.

 

Noi sa fim sanatosi! Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comunist gen "vrem piese ieftine, vrem papa". Eu vreau să tragem un semnal de alarmă, să avertizăm potențialii cumpărători ce vor fi jefuiți, indirect să ne ajutăm pe noi. Să nu stăm ca oile la tăiat zicând: "asta e, țeapă... aÂşa-i capitalismul. Există Âşi reversul medaliei Âşi noi putem să-l arătăm!"

 

În magazine nu vând piese, aduc doar pe comandă.

 

Nimeni nu Âştie dinainte ce piese se vor uza Âşi cât vor costa, cum se va comporta scuterul în timp, în ce constă revizia Âşi multe alte amănunte pe care nu le Âştim nici noi, scuteriÂşti mai vechi. La un moped amărât nimeni N-ARE zile de pierdut cu cercetări prin hale Âşi service-uri. În plus, trebuiesc cunoÂştințe de specialitate, de mecanică: nimeni nu Âştie să întrebe cât costă un releu de semnalizare pentru că mulți nici nu Âştiu ce e ăla. Observă că nu mai merge becu' la scuter, merg în service Âşi aud preț: 2 milioane+un mic reglaj=3 milioane. Pentru ce? Pentru că nu clipeÂşte un bec de lanternă?

 

NIMENI sănătos la cap nu-Âşi poate imagina că dă într-o groapă, strâmbă puțin janta, Âşi o să ceară la service 7 milioane roata de bițiclomoped +manoperă de înlocuire=bani cu care poți cumpăra 1 maÂşină mai veche (trabant sau oltcit) funcțională care are totuÂşi 5 roți (4+rezerva), motor, carburator, cutie de viteze Âşi multe altele. Dă-o dracu de roată de moped că n-o fi din aur, e o tinichea ordinară cu 3 spițe.

 

Orice dealer auto are strategie de marketing. Dar, de la a pipera prețul la consumabile până la a cere pe 3 Âşuruburi Âşi-o piuliță 10 milioane e cale lungă.

 

Unele sunt aÂşa de scumpe încât la banii ăia mai bine mergi la bijutier Âşi le face din argint, le mai Âşi aureÂşte. ÂŞi asta la propriu, nu la figurat! - vezi un mâner de ghidon sau diferite cleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

einstein1984, am mers la scootermania de unde am cumpărat mai multe piese. Aveau pentru multe alte modele de scutere, cam la prețuri de 5-6 ori mai mici decât Peugeot. Surpriza a fost când am ajuns acasă Âşi am văzut că piesele seamănă, sunt aproape identice, dar totuÂşi sunt mici detalii care le fac să nu se potrivească Âşi să nu poată fi folosite. Am dat banii degeaba. Am explicat deja pe alt forum toată pățania.

Pe de altă parte, la revizii văd costul dar ce pot face? Majoritatea când au văzut costul au renunțat la garanție, alții au încercat căutând service prin Ferentari... Ăi se pare normal? Ăi se pare normal să-ți ia banii Âşi apoi să te chinui să cumperi piese de la ciudați prin târg Âşi să cauți service-uri prin Ferentari?

 

Înainte de a lua scuterul am citit forumul. Nu-l am de la Peugeot, mi l-a dat cineva, nu e nou nouț. TotuÂşi, pe forum n-a spus nimeni clar, răspicat. Toți tăceau Âşi înghițeau găluÂşca. Mai zicea câte unul ceva, c-ar fi scumpe, că n-ar fi. Mă gândeam: e un biet moped, cât de scumpe să fie? Nu zicea nimeni că-ți vinzi maÂşina moÂştenire de la tata pentru 3 becuri de moped. Puteam eu anticipa ce-o să se strice, Âştiam eu ce e ăla releu de semnalizare, Âştie vre-un nou posesor de scuter din lumea asta ce e releul de semnalizare înainte de a-Âşi lua moped? - poate doar dacă a făcut pe mecanicul la viața lui. E un marketing care se adresează tinerilor, în general celor care nu au încă toate cunoÂştințele necesare, începătorilor.

 

Pe forum sunt mulți care bagă câteva milioane într-un scuter Âşi-l tunează până-n dinți, schimbă kit, carburator, variator, filtru, curea, tot ce vrei. Sunt alții care cu aceeaÂşi bani nu pot cumpăra nici măcar toate garniturile pentru carburator, motor, variator etc. Ăi se pare normal?

ÂŞi, nu, n-am Âştiut că reviziile Âşi piesele pot fi aÂşa scumpe. N-a existat înainte de mine o campanie care să explice clar cât de astronomice sunt costurile REALE. Toți pe care i-am întrebat mi-au răspuns: "da man, sunt ceva mai scumpe, da dă-o dracu, e o bicicletă, cât să coste? Mulți ziceau: sunt scumpe la Peugeot, dar iei piese din altă parte, de la chinezeÂşti (dacă vrei îți Âşi arăt vechile mele posturi pe forum). Surpriză, am ajuns la chinezi Âşi am văzut că piesele nu se potrivesc.

Nu spun că nici o piesă nu se potriveÂşte, nu spun că am rămas cu scuterul în drum Âşi nu-l pot folosi, nu! E un scuter relativ fiabil Âşi în ciuda acestei măgării pe care o fac cei de la Peugeot, e totuÂşi un scuter bun de care sunt mulțumit. Îl pot folosi, sunt multe piese care se potrivesc de la altele, câteva care nu se potrivesc Âşi va trebui să le iau de la ei. Pot schimba singur uleiul, pot face singur reparațiile, n-am nevoie să arunc cu banii pe la ei.

TotuÂşi, fenomenul acesta ți se pare normal? Eu doar încerc să SEMNALEZ FENOMENUL. Nu cred că trebuie să primesc răspuns: "dacă nu-ți convine de ce ți-ai luat" ci "bine că anunți Âşi pe alții să nu pățească la fel". Eu asta vreau să facem. Să anunțăm Âşi pe alții care nu sunt foarte bine informați din lipsă de timp sau alte motive. Să le spunem noi clar decât să-i lăsăm să-Âşi ia, iar apoi când zice vreunu ceva să-i închidem gura cu "tu ți-ai luat, acum e treaba ta, de ce te plângi"?

 

 

P.S. Nu am mers la scootermania pentru că n-aveam bani să cumpăr. Acesta-l am de la un prieten. Am spus, îl pot folosi, am început să "bunghesc" locurile de unde merge cumpărat piese, pe la colțuri, pe la "băieți", dar, e normal aÂşa ceva?

 

 

 

//postul este scris la persoana a 2-a fără nici o intenție de a jigni pe cineva. einstein, sper să nu te deranjeze tonul folosit, nu asta e intenția mea.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCUMP !!!

Ai dreptate

Acu ceva timp am curatat carburatorul si din greseala am pierdut jiglerul de aer

Din fericire ( ziceam eu atunci ) am in oras dealer Peugeot , aduce piese originale

M-am dus acolo si i-am zis sa imi dea pe cel de aer si pe cel de benzina ( am zis sa le iau pe amandoua noi ... cat sa coste un surubel si un arculet )

 

Cand m-am dus sa il iau ... il intreb : cat face ? 48 lei :disappointed: pt 2 "surubele" si 2 arculete .

 

si acu de curand am fost sa intreb cat costa un cablu de kilometraj ... 75 lei :blbl:

L-am luat apoi din targ din pitesti cu 30 ron

 

Piesele sunt exagerat de scumpe , si acelasi lucru pot sa spun si de scutere !!!

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuterul Vclic e de fapt Qingqi(qm50qt-6a)si eu am unul dar e rex adus din germania e chinez dar eu zic ca isi face treaba problema e ca cei de la peugeot sunt hotomani si bine faceti ca va uniti consumabilele de afara sunt mai ieftine de 3 ori decat cele de aici Excrocii trebuie pusi cu botul pe labe.Amin"bravo initiatorului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞtiu că e Qinqi, dar problema e că Âşmecherii (nu Âştiu care Âşmecheri, voi să-mi spuneți) au făcut mici modificări la partea electrică Âşi la anumite elemente mecanice la interior, prinderi stopuri, carenaj. Astfel, nu poți folosi decât animite piese de la chinez. Celelalte trebuie fie să le meÂştereÂşti, să le adaptezi, la unele nu prea se poate. De multe ori ajungi tot la mâna lor.

 

Eu, de exemplu am luat 2 țepe:

1. Stopul pe spate care la exterior semănă leit. La interior partea electrică era modificată, prinderile erau diferite. Nu l-am putut folosi.

2. Oglinzi luate de la chinez, puse la Peugeot Âşi nu se potriveau pentru că filetul era puțin diferit. Alea de chinez vibrau în mers.

 

Până la urmă am ajuns la mâna lor Âşi mi-au luat pe 2 oglinzi de "bicicletă" banii pe care-i câÂştig într-o săptămână. E normal?

 

Nu spun că nu pot găsi la chinez oglinzi care să se potrivească la al meu, probabil Âşi stop. Poate am avut eu ghinion. Dar, e normal aÂşa ceva? E normal să ocolesc magazinele Peugeot Âşi să umblu cu Âşublerul în buzunar căutând prin târg sau prin alte magazine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, acesta fiind primul meu post aici, un bine v-am gasi calduros ! :)

 

De vre-o 3 zile sunt si eu posesorul unui V-Clic, luat din pasiune pt 2 roti si pt ca deja este un chin sa mai circuli cu masina prin minunata noastra Capitala...

Mi-ati desumflat putin bucuria cu topicul asta (suna tare frumos 24 luni garantie), dar fire optimista fiind, incep sa vad jumatatea plina a paharului - imi bag ceva in ea de garantie si acum pot sa mesteresc singurel la lingurita si o fac si pe bani mai putini. :-L

Chiar imi faceam probleme ca trebuie sa merg la ei ca sa-mi monteze alarma, imi statea pe creier delimitarea pe care vreau sa o fac dupa ce trec de mia de km de rodaj etc. Acum sunt linistit, iar banii de revizii ii voi baga in imbunatatiri, mici si bere :blbl:)

 

Asfalt uscat si curele de kevlar ! :disappointed:

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Mi s-a rupt cablul de accelerație, iar cei de la Pegeot vor pentru un cablu nou 650 mii lei. Peste jumătate de milion pentru o sârmă ordinară care se rupe în 2 luni . Sunt nevoit să pun cablu de frână de bicicletă de la ruÂşi din piață.

NU CUMPĂRAĂI SCUTERE PEUGEOT, sunt hoți ordinari! Te subjugă cu consumabilele. Odată întrat în magazinul lor nu e nici o mirare să auzi că un Âşurub, sau o garnitură sau orice nimic costă milioane.

 

o sârmă ordinară numită cablu de accelerație = peste jumătate de milion (în câteva luni plezneÂşte - pentru că e un rahat chinezesc peste care s-a lipit o hârtie pe care scrie peugeot). Dacă vrei Âşi puțin ulei pentru cablu Âşi 2-3 cleme să-l prinzi, gata scoți milionu Âşi ceva. Dacă mai vrei Âşi un bec sau o oglindă 2 milioane. ÂŞi, tot aÂşa, pentru orice nimic mai plusezi juma de milion sau un milion.

un portbagaj de scuter = de la 230 ron în sus. Cele mai răsărite pot ajunge Âşi la 6-7 milioane. Sunt nevoit să iau din altă parte, evident.

Sunt pe net la Louis Âşi la firme MARI, portbagaje pentru motociclete în toată regula, nemțeÂşti, italieneÂşti, mult mai ieftine decât portbagajele de rahat, chinezeÂşti (scrie în chineză pe ele), dar pe deasupra lipită hârtie cu peugeot.

 

Orice rahat, orice nimic te usucă de bani. De exemplu, mi s-a stricat capul unui Âşurub de la ghidon (pentru că sunt Âşuruburi de cea mai proastă calitate, fier mort, tablă moale, ordinară) Âşi nu vor dă-mi dea acel Âşurub de rahat, vor să cumpăr tot mânerul cu totul, să dau 2 milioane Âşi ceva din cauza unui Âşurub. Sunt nevoit să improvizez.

 

Dacă veți cumpăra scutere PEUGEOT, veți fi nevoiți să umblați cu fel Âşi fel de improvizații, aÂşa cum fac cei care postează pe aici Âşi au peugeot.

Deci, cumpără Peugeot Âşi în 2 luni crapă un furtunaÂş pe la carburator, mergi la ei, vor 3, 4 milioane pentru un furtunaÂş. Spui, domne, la 4 milioane cumpăr cumpăr 40 metrii de furtun, dumneata vrei 4 milioane pentru un furtunaÂş de lungimea unui pix? Răspuns: asta e politica firmei, dai banii sau rămâi cu scuterul în drum. Tu alegi.

Sau poți să te cârpeÂşti cu un furtun de dacie, sau un furtun de la alt scuter, dar cine Âştie, poate nu se potriveÂşte Âşi mai curge pe ici colo, mai pui un lipici ...

 

Nu cumpărați Peugeot pentru că în viața voastră nu veți putea să cumpărați piese originale pentru el Âşi veți fi nevoiți să umblați cu cârpeli. Scuterele sunt lucruri perisabile, în câteva săptămâni se strică ceva Âşi rămâi cu cârpeli pentru că înebuneÂşti când auzi niÂşte prețuri astronomice.

 

 

 

ÎN VIAĂA MEA NU VOI MAI CUMPĂRA ABSOLUT NICI UN PRODUS DE LA PEUGEOT. ÎN VIAĂA MEA NU VOI CUMPĂRA AUTOMOBIL PEUGEOT SAU ORICE ALT PRODUS DE LA ACEÂŞTI JNAPANI ORDINARI!

 

 

 

Dragi posesori de scutere peugeot care sunteți jecmăniți la fel ca Âşi mine, postați aici, scrieți despre peugeot, ca să fie mai multe posturi, să fie indexat Âşi găsit mai uÂşor pe google Âşi să afle cât mai mulți oameni înainte de a-Âşi cumpăra, înainte de a fi prea târziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de scutere peugeot care sunteți jecmăniți la fel ca Âşi mine, postați aici, scrieți despre peugeot, ca să fie mai multe posturi, să fie indexat Âşi găsit mai uÂşor pe google Âşi să afle cât mai mulți oameni înainte de a-Âşi cumpăra, înainte de a fi prea târziu.

Da ... ai dreptate ... piesele de schimb au niste preturi EXAGERATE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, macar sunt ceva mai fiabile, cu un minim de intretinere, decat chinezariile echivalente :(

In ~3000 de km parcursi integral in Bucuresti, singurele probleme, daca le pot numi asa, au fost becul de pozitie spate ars si oglinda lampii spate putin fisurata din cauza vibratiilor. Si nu am facut decat sa ii schimb uleiul si sa ii reglez o data tachetii pe la 1500km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personalul, vânzătorii Âşi cei din service, sunt amabili, dau sfaturi bune, încearcă să ajute, sunt serviabili. Nu aÂş vrea să se simtă jigniți, lor le mulțumesc pentru ajutorul pe care l-au oferit mereu.

Din păcate nu ei fac politica prețurilor, asta vine de sus, de la Peugeot!

 

Cel mai bine, ca să n-aveți bătăi de cap, cumpărați alt tip de scuter (nu Peugeot), să aveți piese, să-l puteți folosi mult timp.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este în perioada de garanție dar nu pot beneficia de garanție pentru că la fel ca Âşi ceilalți posesori de scutere Peugeot am fost forțat să renunț la reviziile Peugeot, fiind extrem de scumpe.

Garanția Peugeot face parte din meniul de țepe. Prin garanție te obligă la revizii care te usucă de bani. Garanția nu e decât o modalitate prin care te subjugă periodic să te prezinți Âşi să laÂşi milioanele acolo.

 

La a 3-a revizie mi-am dat seama că dacă voi continua, până la urmă aproape ajung să plătesc scuterul încă o dată Âşi am fost nevoit să renunț.

 

Deci, cu sau fără garanție, după cumpărarea scuterului, în scurt timp te obligă să plusezi cu bani.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...