uzunu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Oricat de misto e furca asta, oricat de confortabila, oricat de stabila, aseara era sa mi-o iau grav. Simteam de cateva zile un comportament ciudat pe viraje si o oarecare reducere a puterii. Si mi-a dat mie prin cap sa ma uit putin la cauciucuri in timp ce stateam la semafor. Mda, fata era aproape dezumflata. Nu am mai verificat presiunile de vreo luna. Am oprit la prima benzinarie si compresorul spunea ca am pe fata undeva la 1 bar. Bineinteles, odata umflata la 2.5, a redevenit motocicleta pe care o stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Asta-mi aduce aminte ca trebuie sa verific si eu presiunea in pneuri. Am pe spate un Anakee reparat. Da' nu-l mai schimb anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Incepand cu data de 15 oct, tester de reparatie si diagnoza ptr orice model BMW, dupa anul 2000...... stergeri de erori, diagnoza cu aparatura de inalta calitate detalii in semnatura. scuze deoff topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Mesaj completat Doamne binde poa' sa arate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 organizam o intilnire a posesorilor r11xxGS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 organizam o intilnire a posesorilor r11xxGS? ar fii o treaba... numa stai sa se faca mai frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 ar fii o treaba... numa stai sa se faca mai frig pai toti se viseaza advrideri care fac inconjurul lumii pe motor si se sperie de temperaturi de 15gr.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 pai toti se viseaza advrideri care fac inconjurul lumii pe motor si se sperie de temperaturi de 15gr.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Buna Unde recomandati sa fac o sincronizare la GS1100, an fabricatie "94? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 BunaUnde recomandati sa fac o sincronizare la GS1100, an fabricatie "94? Multumesc. La AB Pipera, dupa indelungi verificari in lista de preturi si discutii intre ei mi-au cerut 100ron!!! Am dat 250ron si mi-am cumparat un Twinmax si am facut-o singur. Cred ca o poti face singur si fara Twinmax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 sfatul meu, nu da banii pe twinmax, daca o sa il folosesti doar pentru motorul tau. ia un furtun cu diametru interior cat stutzu de la TB's, de vreo 3 metri, baga ulei de motor de 2T in el si sincronizeaza. pt mai multe detalii, pm Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 sall too all .am si eu un r 1100gs nu demult si ca piese am un site dar o sa mai merg iarasi pe la ei sa vorbesc cu ei pentru piese : http://www.boonstramotoren.nl/home/index.html in principiu au o gramada de piese noi si second pentru bmw dar cam in 2 saptamani o sa trec pe la ei sa verific in mai de aproape (locatia - olanda) , cica pot sa trimita si cu curieru piesele da nus cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 pai toti se viseaza advrideri care fac inconjurul lumii pe motor si se sperie de temperaturi de 15gr.? Trebuie sa fii relativ (cuvant urat) planificand inconjorul lumii mergand iarna. Nu este nici sanatos dar nici (oarecum) sigur. Mesaj completat sall too all .am si eu un r 1100gs nu demult si ca piese am un site dar o sa mai merg iarasi pe la ei sa vorbesc cu ei pentru piese : http://www.boonstramotoren.nl/home/index.html in principiu au o gramada de piese noi si second pentru bmw dar cam in 2 saptamani o sa trec pe la ei sa verific in mai de aproape (locatia - olanda) , cica pot sa trimita si cu curieru piesele da nus cat costa. Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Trebuie sa fii relativ (cuvant urat) planificand inconjorul lumii mergand iarna. Nu este nici sanatos dar nici (oarecum) sigur. Mesaj completat n-ai inteles nimic din ce am vrut sa zic si te-ai repezit sa dai cu ironii si alte fumuri. se pare ca pe forumurile romanesti nu poti sa zici nimic, ca se si gaseste imediat un doctor docent care sa te puna imediat la punct Mesaj completat Subscriu la cele spuse mai sus de Dan Cata. Poti sa faci treaba si cu chestia compusa din furtune si ulei. Oricum e mult mai ieftin, fata de Twinmax e moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) budd/ Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj. [/quote budd] tre sa intri pe site si sa le trimiti un mail si o sa iti spuna daca au si o sa iti zica si pretu , ca au foarte multe piese si au pana si motoare intregi de vanzare, asa ca tre sa le scrii. Editat Octombrie 30, 2009 de dj cos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 (editat) sfatul meu, nu da banii pe twinmax, daca o sa il folosesti doar pentru motorul tau. ia un furtun cu diametru interior cat stutzu de la TB's, de vreo 3 metri, baga ulei de motor de 2T in el si sincronizeaza. pt mai multe detalii, pm Dan Cata. Multumesc Ideea e ca sunt un mecanic extrem de nepriceput (ca sa fiu bland cu mine), ma gandeam la un alt service, altul decat AB, sau un mecanic priceput ... Editat Octombrie 31, 2009 de gergo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 budd/ Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj.[/quote budd] tre sa intri pe site si sa le trimiti un mail si o sa iti spuna daca au si o sa iti zica si pretu , ca au foarte multe piese si au pana si motoare intregi de vanzare, asa ca tre sa le scrii. Ei,pai mai bine merg pana acolo si ii intreb direct. Credeam ca ai o lista si le dadeam direct telefon sa-i intreb cand pot ridica obiectul. AM vazut la motorworks unul insa mi se pare refurbished. Mesaj completat n-ai inteles nimic din ce am vrut sa zic si te-ai repezit sa dai cu ironii si alte fumuri. se pare ca pe forumurile romanesti nu potisa zici nimic, ca se si gaseste imediat un doctor docent care sa te puna imediat la punct Bine mah,adventure rider mic ce esti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Ei,pai mai bine merg pana acolo si ii intreb direct. Credeam ca ai o lista si le dadeam direct telefon sa-i intreb cand pot ridica obiectul. AM vazut la motorworks unul insa mi se pare refurbished.Mesaj completat Bine mah,adventure rider mic ce esti tu. esti varza cu capu' "mah" mare adventure rider. cred ca ai uitat sa iti iei rudotelul de dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Guys, hai sa ne calmam. Doar suntem intre noi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 MultumescIdeea e ca sunt un mecanic extrem de nepriceput (ca sa fiu bland cu mine), ma gandeam la un alt service, altul decat AB, sau un mecanic priceput ... Iti trebuie o scandura (deseneaza pe ea niste linii inainte pentru a vedea mai usor daca fluidul are aceeasi inaltime pe ambele brate) si un furtun transparent (sa zic cu diametrul interior de 5mm). Pui frumos pe scandura respectiva furtunul (il prinzi cu ceva sarma dar sa nu-l obturezi) .Pune ceva lichid in furtun.Apa colorata will just do it.. Scoti capacele (daca le mai ai) de sub admisiile de aer si pui cate un capat al furtunului acolo. Pune scandura in fata ta,cu bucla in jos. Evident,nivelul e egalizat in momentul asta. Da-i drumul la motor si vezi daca ambele brate raman la aceeasi inaltime. Daca nu,foloseste suruburile din spatele cilindrilor pe rand,pentru a egaliza presiunea pe fiecare parte. Motorul trebuie sa stea la relanti. Metoda asta e buna doar daca motorul merge la relanti. Ai sa constati ca daca ii dai gaz,presiunea nu mai este egala pe ambele brate. D-aia e bun Twinmaxu' pentru ca poti regla si in sarcina (ik cari dupa tine),nu doar la relanti. Insa metoda furtunului e suficient de precisa. Twinmaxu' e destul de scump pentru ce face (parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Iti trebuie o scandura (deseneaza pe ea niste linii inainte pentru a vedea mai usor daca fluidul are aceeasi inaltime pe ambele brate) si un furtun transparent (sa zic cu diametrul interior de 5mm). Pui frumos pe scandura respectiva furtunul (il prinzi cu ceva sarma dar sa nu-l obturezi) .Pune ceva lichid in furtun.Apa colorata will just do it.. Scoti capacele (daca le mai ai) de sub admisiile de aer si pui cate un capat al furtunului acolo. Pune scandura in fata ta,cu bucla in jos. Evident,nivelul e egalizat in momentul asta. Da-i drumul la motor si vezi daca ambele brate raman la aceeasi inaltime. Daca nu,foloseste suruburile din spatele cilindrilor pe rand,pentru a egaliza presiunea pe fiecare parte. Motorul trebuie sa stea la relanti. Metoda asta e buna doar daca motorul merge la relanti. Ai sa constati ca daca ii dai gaz,presiunea nu mai este egala pe ambele brate. D-aia e bun Twinmaxu' pentru ca poti regla si in sarcina (ik cari dupa tine),nu doar la relanti. Insa metoda furtunului e suficient de precisa. Twinmaxu' e destul de scump pentru ce face (parerea mea). Multumesc, este foarte interesant, o sa incerc. Daca relantiul este mic, in jur de 500-600 rpm ce trebuie sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Multumesc, este foarte interesant, o sa incerc. Daca relantiul este mic, in jur de 500-600 rpm ce trebuie sa fac? prima data, trebuie sa verifci jocul la acceleratie, sa ai 2-3mm. apoi trebuie sa te asiguri ca ambele clapete de acceleratie stau proptite pe suruburile care le tin deschise la 5 sau 10 grade, ca sa asigure O2 pentru relanti. apoi scoti suruburile de relanti, le cureti frumos cu o carpa de bumbac moale, o sa vezi ca au ceva jeg negu pe ele. insurubezi ambele suruburi de tot, dupa care le deschizi fiecare atatea ture in functie de motor; la 1100gs le desfaci2+1/4 ture. sincronizezi, invartind usor de suruburi pana atingi nirvana nu trebuie sa fie mai mult de jumate de tura diferenta intre ele; daca e mai mult, problema ta are alta natura. accelerezi usor si reglezi acum cablul de acceleratie; aici depinde de ce sistem ai la cablu, poate sa fie cu "bowden box" sau cablu simplu, ce trece de la un cilindru la celalalt. referitor la turatia de sincronizare, o sa gasesti multe pareri pe forumuri; cea pe care o aplic eu cu succes si are si sens, este sa il tii la 2500 rpm cand turezi. daca il tii mai turat, inseamna ca, clapetele sunt atat de mult deschise si trece atat de mult aer incat volumul de aer obturat de clapete e mai mic decat ce trece liber. deci 2500 e ok. te mai ajuta asta, daca te descurci cu engleza http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf daca ai nelamuriri sau intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Mai este o chestie pe care o poti verifica pentru a vedea ce problema are relantiul de este asa de mic. Verifica TPS (cutiuta neagra de pe manifold in stanga) sa aiba intre 0.360 si 0.399 V. In afara valorilor astora, Motronicul nu intelege. Voltaj mare -> running rich (multa benzina , putin aer). Este extrem de usor sa verifici ce tensiune are,este in linkul dat de Dan Cata. Vezi si la filtrul de aer,poate trebuie inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Mai este o chestie pe care o poti verifica pentru a vedea ce problema are relantiul de este asa de mic. Verifica TPS (cutiuta neagra de pe manifold in stanga) sa aiba intre 0.360 si 0.399 V. In afara valorilor astora, Motronicul nu intelege. Voltaj mare -> running rich (multa benzina , putin aer). Este extrem de usor sa verifici ce tensiune are,este in linkul dat de Dan Cata. Vezi si la filtrul de aer,poate trebuie inlocuit. orice modificare la sistemul de aprindere trebuie urmata de o resetare a motronicului, prin scoaterea sigurantei #5. chiar azi am modificat voltajul la TPS de la 0.36 la 0,39V; rezultat - motorul merge mai bine, rotund, cuplul se simte mai de jos. astept si o usoara crestere a consumului de combustibil, dar nu o sa fie ingrijoratoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) orice modificare la sistemul de aprindere trebuie urmata de o resetare a motronicului, prin scoaterea sigurantei #5. chiar azi am modificat voltajul la TPS de la 0.36 la 0,39V; rezultat - motorul merge mai bine, rotund, cuplul se simte mai de jos. astept si o usoara crestere a consumului de combustibil, dar nu o sa fie ingrijoratoare. Ok, filtrul de aer l-am schimbat la inceputul sezonului, motorul l-am bagat deja la iernat (vine iarna pe la noi), o sa studiez temeinic pana in primavara, iar atunci, bineinteles asistat (sau asistand) de/un prieten mai priceput in ale mecanicii o sa incercam. Adevarul este ca am si manualul acela cat un atlas de reparatii, numai ca este in limba germana si nu am rabdarea necesara sa-l studiez. Am uitat sa mentionez ca atata timp cat este rece motorul, acesta nu sta la relanti, iar dupa ce se incalzeste sta foarte jos. Editat Noiembrie 1, 2009 de gergo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.