Jump to content

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut si mi-a placut un r1100 gs din 95, pe care as vrea sa-l achizitionez.

Ceea ce ma intereseaza sint plusuri si minusuri, precum si eventuale probleme generale ale modelului daca exista.

Link to comment
Share on other sites

1100 este mai simplu dpdv al electronicii imbarcate, ca sa zic asa.

Este mai greu decat un 1200, farul nu e cine stie ce, are cateva detalii tehnice mai "primitive" daca putem sa le numim asa, dar se intretine mai usor - se poate intretine si acasa, daca ai un bagaj oarecare de cunostinte de mecanica si cu ajutorul documentatiilor tehnice.

 

Atentie mare la cat a fost de "chinuita" motocicleta inainte.

Din ceea ce stiu eu, BMWul este o motocicleta care te tine fara probleme, nu te lasa la greu, nu se strica prea des, DAR trebuie intretinuta ASA CUM CERE FABRICANTUL.

 

Daca ai certitudinea ca nu si'a batut nimeni joc de ea, poate fi o alegere buna, daca nu iti permiti din varii motive ceva mai nou.

 

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

E un motor excelent. La banii pe care ii dai (pana in 5000 EUR in Germania pe un motor sub 50000 km), e o alegere usoara. Eu cand am vazut primele poze (eram total ignorant, nu stiam nimic despre BMW) am spus ca nu am cum sa imi iau "asa ceva" si sa renunt la Africa Twin. Dar am citit, am discutat... si acum... sa vezi ce frumos pare farul ala de Dacie dupa primele ture pe ea...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Problema nu ar fi sa iau ceva nou, ci doar faptul ca m-ar durea inima sa scap pe jos un motor nou nout, ca eu sint incepator pe 2 roti.

CONCLUZIE

maine ma duc sa iau motorul, si sper sa fie totul bine.

Bafta la toata lumea!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mare atentie la transmisie/cutie. In special cele fabricate intre oct 1993 si apr 1996 ( cutiile tip M94)

pot avea probleme mai ales dupa 50-60000 km si o reparatie costa spre 7-800 EUR.

Nu e o regula ca toate sa aiba aceasta problema insa daca te uiti pe forumurile dedicate

acestui model vei vedea ca sint ceva probleme la modelele de dinainte de 1997.

In rest ceva probleme cu map-area injectiei la modelele mai vechi (asa numitul surging) si cam atit.

Motorul se pare ca e bombproof. am vazut un topic pe advrider.com cu un flacau care facuse

400000 MILE!!!! cu ea.

apropoz: citi bani costa gs-ul pe care vroiai sa il cumperi? si citi km avea?

Edited by SuperHypo
Link to comment
Share on other sites

sa-l stapinesti sanatos si fara probleme!

ai facut o alegere buna.

ref transmisie/cutie: dupa cum am zis nu e regula sa ai probleme dar sint destule cazuri

asa ca cel mai sigur e sa pui ulei full sintetic la cutie si transmisia finala si asta cit mai des.

La motor se pare ca modestul 20W50 mineral face treaba cu prisosinta.

Poate ne vedem la un moment dat si facem schimb de pareri, cred ca nu sint prea multe 1100 gs pe la noi

asa ca ar trebui sa tinem aproape.

 

si inca ceva:

uita-te la postul asta: http://www.advrider.com/forums/showthread....light=milestone

te va face sa o privesti cu alti ochi. :bounce:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu a trebuit sa-mi schimb senzorul de pornire. O placuta care genereaza curentul ce intra in bobina de inductie. m-a costat o groaza de bani. Mai am o problema la supapa de regla din partea drapta, cea fara senzor. Se pare ca trebuie schimbata.

in rest numai de bine.

Apropo. Stie cineva unde as gasi sa cumpara piese second hand pentru R 1100 GS ?

Link to comment
Share on other sites

A fost 4500 eur motorul, si are pe bord 39000 km.

Si momentan merge super, n-am observat nici un fel de probleme la motor sau cutie.

 

Si nu bagi si tu 1-2 poze? Ce an, dotari, ABS, culoare, de unde l-ai luat?

Link to comment
Share on other sites

Momentan e in service, asa ca pozele trebuie sa mai astepte un picut, dar ca sa-ti raspund la restul:

An 1994

ABS

Minere incalzite

Negru cu saua galbena

Greu ca naiba de ridicat de pe jos pe aratura, si de manevrat pe loc, si nu sint chiar un mitititel (1.82 - 107kg)

 

De luat l-am luat din tara de la un nene din Tirgu Secuiesc.

Edited by d@nn
Link to comment
Share on other sites

Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el, pentru ca este o motocicleta pe care te poti baza, chiar daca e gra...

 

Eu conduc cu succes 1150gs si am 1,73 si 85 Kg.

 

Nu e simplu pe loc, dar in calatorii este demential.

 

In concediul de anul acesta (la nici o saptamana de cand l-am cumparat), am plecat la Budapesta, Viena, Bratislava si retur...

 

Super multumit si eu si sotia, pe care am avut-o pasager...

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Eu a trebuit sa-mi schimb senzorul de pornire. O placuta care genereaza curentul ce intra in bobina de inductie. m-a costat o groaza de bani. Mai am o problema la supapa de regla din partea drapta, cea fara senzor. Se pare ca trebuie schimbata.

in rest numai de bine.

Apropo. Stie cineva unde as gasi sa cumpara piese second hand pentru R 1100 GS ?

 

Clapetele de acceleratie sunt o problema dupa un numar de kilometri.

Se uzeaza axul lor,incep sa zornaie si mersul este neregulat..

Acuma depinde,eu le-am schimbat la 70.000,altii au peste 100.000 si nu au probleme cu ele.Nu-mi dau seama de ce este plaja asa larga la kilometri in ceea ce priveste uzura lor..

Noi sunt in jur de 1800 lei perechea,dar din fericire puteti lua de pe ebay.de,asa am facut si eu,le poti gasi si la 150 euro perechea.

Eu de pe ebay.de mi-am luat piese pentru el,oferta nu este bogata ca la o japoneza,dar sunt piese noi sau SH pentru toate buzunarele

Luigi Vicol

Link to comment
Share on other sites

ATENTIE CEI CU BMW!!!!

La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA.

Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo.

Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve.

Inca nu-mi vine sa cred!

 

aftersales@bmwgroup.ro

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am luat , inca, dar incep sa fiu inspaimantat de toti care imi zic ca Bmw este mult mai scump la consumabile si piese decat o japoneza si chestia asta imi da fiori, asa o fi?! Astept pareri despre problema asta, cu multumiri anticipate

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Sunt curios unde ai citit tu chestia asta..care sunt aia toti care ti-au spus?

Probabil aia multii calaresc japoneze,nu?

Preturile la piese sunt probabil la fel,dar gindeste-te ca orice reper comandat la Bavaria pt.BMW iti ajunge in 4-7 zile..

Sunt baieti aici pe forum care asteapta comenzi pt.japoneze luni de zile..pe ei i-ai intrebat,sa vezi ce-ti spun?

Gindeste-te ca are cutie de viteze separata de motor,adica merge cu uleiuri separate..

Asta inseamna ca uiti de uleiurile speciale de moto..

In motor 20w50..adica cel mai prost,ala de Dacie,asta te omoara intr-adevar la buzunar.

In cutie si diferential intra 1 litru de ulei de transmisie..costa al draku de mult.

Filtrul de ulei..asta te rupe..se potriveste tot cel de Dacie..fara nicio modificare..

Acum aduna si tu si vezi ce-ti da..

Luigi Vicol

PS:Daca iti place modelul cumpara-l fara frica..eu am BMW cu 102.000 km si merge de rupe.

Edited by l.u.v
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am luat , inca, dar incep sa fiu inspaimantat de toti care imi zic ca Bmw este mult mai scump la consumabile si piese decat o japoneza si chestia asta imi da fiori, asa o fi?! Astept pareri despre problema asta, cu multumiri anticipate

 

Costul pieselor este mai mare ca la japoneze, pentru ca la mobrele europene iti iei piese de origine, pe cand pentru orice japoneza gasesti repere si consumabile care nu sunt facute de brand-ul in cauza. (vezi: Louis, Auner, Polo)

Ia incearca sa comanzi un cilindru de XT660R direct de la mama lui din japonia, sa vezi la cat te ajunge si mai ales in cat timp vine !

Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca cei care si-au dat cu parerea despre costul pieselor sunt posesori de japoneze.., dreaku stie pe cine sa mai crezi, toti spun ca Honda e Honda si Bmw e departe de ceea ce iti ofera o Honda(asta in cazul meu, am Honda de 4 sezoane si in afara de consumabile nu am schimbat NIMIC!), in conditiile in care moto are 15 ani vechime si mere snur, imi va fi f greu sa cred ca si alta moto, in speta Bmw(asta voi cumpara) , va mere atat timp fara defecte sau alte necazuri marunte care de multe ori ne erodeaza placerea de a o conduce.

Link to comment
Share on other sites

Preturile la piese sunt probabil la fel,dar gindeste-te ca orice reper comandat la Bavaria pt.BMW iti ajunge in 4-7 zile..

 

ei hai, 4-7 zile??

poate la unii mai norocosi.

la mine a durat mai bine de 2 luni si 100 telefoane sa-mi aduca niste piese amarite pt o revizie de 20mii.si vb aici de piese ce ar trebui sa fie oricind pe stoc, bujii, filtre.

e drept ca asta a fost acu' 2 ani dar nu cred ca au schimbat ceva.

oricum a fost prima si singura data cing am avut vreo treaba cu maimutoii astea de dealeri bmw de la noi.

piesele de bmw nu sint nici ieftine nici mult mai scumpe dar merita banii si tin destul de mult, asa ca merita-vorbim aici in primul rind de consumabile.

plus ca reviziile sint la 10kkm fata de 6-8 kkm la alte moto.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

In 99 la suta din cazuri chiar asa a fost..mi-au sosit reperele dupa 4-7 zile.

O singura data am asteptat dupa un rulment vreo doua luni,dar atunci se ratacise comanda,dracu stie.

Eu unul am fost multumit de colaborarea cu ei.

Luigi Vicol

Link to comment
Share on other sites

De acord cu L.U.V.

Cum am cumparat motorul fara istoric, am fost nevoit sa-l bag intr-o revizie generala, asta insemnand si doua plase cu piese si consumabile de la Contempo.

Termenul de livrare pe care l-am primit la plasarea comenzii a fost de 7 zile.

A durat de fapt 9 zile sa le primesc, dar cred ca din cauza ca cel care trebuia sa ma sune sa ma anunte ca pot sa le ridic a fost ocupat cu alte treburi si a "uitat".

Referitor la preturi, consumabilele nu sint nemaipomenit de scumpe, sint scumpe piesele care se strica rar (relee), si mofturile (100 eur buson de ulei cu cheie).

Link to comment
Share on other sites

(100 eur buson de ulei cu cheie).

 

La ce buson te referi ca nu inteleg?? 100eur?

Daca te referi la capacul pe unde pui ulei este cca 22-25 euro si original BMW si la Wunderlich.

 

Recunosc ca cei care si-au dat cu parerea despre costul pieselor sunt posesori de japoneze.., dreaku stie pe cine sa mai crezi, toti spun ca Honda e Honda si Bmw e departe de ceea ce iti ofera o Honda(asta in cazul meu, am Honda de 4 sezoane si in afara de consumabile nu am schimbat NIMIC!), in conditiile in care moto are 15 ani vechime si mere snur, imi va fi f greu sa cred ca si alta moto, in speta Bmw(asta voi cumpara) , va mere atat timp fara defecte sau alte necazuri marunte care de multe ori ne erodeaza placerea de a o conduce.

 

Atunci de ce mai cumperi BMW si nu ramai la Honda?

 

Vad ca se discuta atat despre eventualele piese scumpe de la BMW... este o marca premium, de ce stati mereu sa comparati cu japonezele? Cine isi ia o masina Porsche credeti ca sta sa se gandeasca cat costa piesele de Opel si sa compare?

Nu prea inteleg de ce sta Luigi atat si va convinge ca merita sa luati BMW... nu merita, e scump, platesti doar numele, e numai marketing, numai fitze... :rolleyes:

Orice este bun pe lumea asta costa! Ieftin si bun nu exista!

 

Am vazut din pacate ca se asociaza foarte mult din pacate imaginea BMW cu Automobile Bavaria si implicit asociati motocicletele BMW cu ei. Din pacate este o mare greseala; ei sunt neseriosi, interesul este zero... Stiu ca atunci cand iei o moto sau masina este important si service-ul/piesele... dar e pacat ca ei strica numele BMW.

Edited by khk
Link to comment
Share on other sites

ei hai, 4-7 zile??

poate la unii mai norocosi.

la mine a durat mai bine de 2 luni si 100 telefoane sa-mi aduca niste piese amarite pt o revizie de 20mii.si vb aici de piese ce ar trebui sa fie oricind pe stoc, bujii, filtre.

e drept ca asta a fost acu' 2 ani dar nu cred ca au schimbat ceva.

oricum a fost prima si singura data cing am avut vreo treaba cu maimutoii astea de dealeri bmw de la noi.

piesele de bmw nu sint nici ieftine nici mult mai scumpe dar merita banii si tin destul de mult, asa ca merita-vorbim aici in primul rind de consumabile.

plus ca reviziile sint la 10kkm fata de 6-8 kkm la alte moto.

 

 

2 luni e parfum. Eu am comandat piesele anul trecut in iulie la AB. La ora asta inca nu le-au livrat pentru ca n-au venit inca ...ultimele 2. Calculati voi cat a trecut de atunci...

De obicei e foarte greu sa gasesti responsabilul pentru lucrarea ta, ramai in hold minute bune dupa care vine tonul, iar cand raspunde incep tot felul de scuze puerile si incercari de a te scoate tot pe tine vinovat, eventual ca existi si-i deranjezi pe ei. Numai un exemplu, in iarna cand i-a sunat un coleg sa vada daca le-au adus, l-au intrebat revoltati " Da e iarna, ce va trebuie piesele chiar acum, doar nu mergeti si-acu cu motoru..."

 

Una peste alta norocul e ca BMW e motor serios si nu trebuie sa treci prea des pe la dealerii locali...

Edited by ADV75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...