Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricat de misto e furca asta, oricat de confortabila, oricat de stabila, aseara era sa mi-o iau grav. Simteam de cateva zile un comportament ciudat pe viraje si o oarecare reducere a puterii. Si mi-a dat mie prin cap sa ma uit putin la cauciucuri in timp ce stateam la semafor. Mda, fata era aproape dezumflata. Nu am mai verificat presiunile de vreo luna. Am oprit la prima benzinarie si compresorul spunea ca am pe fata undeva la 1 bar.

 

Bineinteles, odata umflata la 2.5, a redevenit motocicleta pe care o stiam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand cu data de 15 oct, tester de reparatie si diagnoza ptr orice model BMW, dupa anul 2000......

 

stergeri de erori, diagnoza cu aparatura de inalta calitate

 

detalii in semnatura.

 

 

scuze deoff topic :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Buna

Unde recomandati sa fac o sincronizare la GS1100, an fabricatie "94?

Multumesc.

 

La AB Pipera, dupa indelungi verificari in lista de preturi si discutii intre ei mi-au cerut 100ron!!! ;) Am dat 250ron si mi-am cumparat un Twinmax si am facut-o singur. Cred ca o poti face singur si fara Twinmax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu, nu da banii pe twinmax, daca o sa il folosesti doar pentru motorul tau.

 

ia un furtun cu diametru interior cat stutzu de la TB's, de vreo 3 metri, baga ulei de motor de 2T in el si sincronizeaza.

 

pt mai multe detalii, pm ;)

 

Dan Cata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall too all .am si eu un r 1100gs nu demult si ca piese am un site dar o sa mai merg iarasi pe la ei sa vorbesc cu ei pentru piese : http://www.boonstramotoren.nl/home/index.html in principiu au o gramada de piese noi si second pentru bmw dar cam in 2 saptamani o sa trec pe la ei sa verific in mai de aproape (locatia - olanda) , cica pot sa trimita si cu curieru piesele da nus cat costa. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai toti se viseaza advrideri care fac inconjurul lumii pe motor si se sperie de temperaturi de 15gr.? :kiss:

Trebuie sa fii relativ (cuvant urat) planificand inconjorul lumii mergand iarna. Nu este nici sanatos dar nici (oarecum) sigur.

Mesaj completat

sall too all .am si eu un r 1100gs nu demult si ca piese am un site dar o sa mai merg iarasi pe la ei sa vorbesc cu ei pentru piese : http://www.boonstramotoren.nl/home/index.html in principiu au o gramada de piese noi si second pentru bmw dar cam in 2 saptamani o sa trec pe la ei sa verific in mai de aproape (locatia - olanda) , cica pot sa trimita si cu curieru piesele da nus cat costa. :P

Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fii relativ (cuvant urat) planificand inconjorul lumii mergand iarna. Nu este nici sanatos dar nici (oarecum) sigur.

Mesaj completat

 

n-ai inteles nimic din ce am vrut sa zic si te-ai repezit sa dai cu ironii si alte fumuri. se pare ca pe forumurile romanesti nu poti

sa zici nimic, ca se si gaseste imediat un doctor docent care sa te puna imediat la punct

 

Mesaj completat

Subscriu la cele spuse mai sus de Dan Cata. Poti sa faci treaba si cu chestia compusa din furtune si ulei. Oricum e mult mai ieftin, fata de Twinmax e moca :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

budd/ Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj.

[/quote budd]

 

 

tre sa intri pe site si sa le trimiti un mail si o sa iti spuna daca au si o sa iti zica si pretu , ca au foarte multe piese si au pana si motoare intregi de vanzare, asa ca tre sa le scrii.

Editat de dj cos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu, nu da banii pe twinmax, daca o sa il folosesti doar pentru motorul tau.

 

ia un furtun cu diametru interior cat stutzu de la TB's, de vreo 3 metri, baga ulei de motor de 2T in el si sincronizeaza.

 

pt mai multe detalii, pm :kiss:

 

Dan Cata.

Multumesc

Ideea e ca sunt un mecanic extrem de nepriceput (ca sa fiu bland cu mine), ma gandeam la un alt service, altul decat AB, sau un mecanic priceput ...

Editat de gergo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

budd/ Daca ai o lista cu ce piese 2nd (sau chiar noi) au astia de la Boonstra te rog pune aici. Mi-as lua si eu un slave cil. la ambreiaj.

[/quote budd]

 

 

tre sa intri pe site si sa le trimiti un mail si o sa iti spuna daca au si o sa iti zica si pretu , ca au foarte multe piese si au pana si motoare intregi de vanzare, asa ca tre sa le scrii.

Ei,pai mai bine merg pana acolo si ii intreb direct. Credeam ca ai o lista si le dadeam direct telefon sa-i intreb cand pot ridica obiectul. AM vazut la motorworks unul insa mi se pare refurbished.

Mesaj completat

n-ai inteles nimic din ce am vrut sa zic si te-ai repezit sa dai cu ironii si alte fumuri. se pare ca pe forumurile romanesti nu poti

sa zici nimic, ca se si gaseste imediat un doctor docent care sa te puna imediat la punct

Bine mah,adventure rider mic ce esti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,pai mai bine merg pana acolo si ii intreb direct. Credeam ca ai o lista si le dadeam direct telefon sa-i intreb cand pot ridica obiectul. AM vazut la motorworks unul insa mi se pare refurbished.

Mesaj completat

 

Bine mah,adventure rider mic ce esti tu.

 

esti varza cu capu' "mah" mare adventure rider. :kiss:

cred ca ai uitat sa iti iei rudotelul de dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

Ideea e ca sunt un mecanic extrem de nepriceput (ca sa fiu bland cu mine), ma gandeam la un alt service, altul decat AB, sau un mecanic priceput ...

Iti trebuie o scandura (deseneaza pe ea niste linii inainte pentru a vedea mai usor daca fluidul are aceeasi inaltime pe ambele brate) si un furtun transparent (sa zic cu diametrul interior de 5mm). Pui frumos pe scandura respectiva furtunul (il prinzi cu ceva sarma dar sa nu-l obturezi) .Pune ceva lichid in furtun.Apa colorata will just do it.. Scoti capacele (daca le mai ai) de sub admisiile de aer si pui cate un capat al furtunului acolo. Pune scandura in fata ta,cu bucla in jos. Evident,nivelul e egalizat in momentul asta. Da-i drumul la motor si vezi daca ambele brate raman la aceeasi inaltime. Daca nu,foloseste suruburile din spatele cilindrilor pe rand,pentru a egaliza presiunea pe fiecare parte. Motorul trebuie sa stea la relanti. Metoda asta e buna doar daca motorul merge la relanti. Ai sa constati ca daca ii dai gaz,presiunea nu mai este egala pe ambele brate. D-aia e bun Twinmaxu' pentru ca poti regla si in sarcina (ik cari dupa tine),nu doar la relanti. Insa metoda furtunului e suficient de precisa. Twinmaxu' e destul de scump pentru ce face (parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie o scandura (deseneaza pe ea niste linii inainte pentru a vedea mai usor daca fluidul are aceeasi inaltime pe ambele brate) si un furtun transparent (sa zic cu diametrul interior de 5mm). Pui frumos pe scandura respectiva furtunul (il prinzi cu ceva sarma dar sa nu-l obturezi) .Pune ceva lichid in furtun.Apa colorata will just do it.. Scoti capacele (daca le mai ai) de sub admisiile de aer si pui cate un capat al furtunului acolo. Pune scandura in fata ta,cu bucla in jos. Evident,nivelul e egalizat in momentul asta. Da-i drumul la motor si vezi daca ambele brate raman la aceeasi inaltime. Daca nu,foloseste suruburile din spatele cilindrilor pe rand,pentru a egaliza presiunea pe fiecare parte. Motorul trebuie sa stea la relanti. Metoda asta e buna doar daca motorul merge la relanti. Ai sa constati ca daca ii dai gaz,presiunea nu mai este egala pe ambele brate. D-aia e bun Twinmaxu' pentru ca poti regla si in sarcina (ik cari dupa tine),nu doar la relanti. Insa metoda furtunului e suficient de precisa. Twinmaxu' e destul de scump pentru ce face (parerea mea).

Multumesc, este foarte interesant, o sa incerc. Daca relantiul este mic, in jur de 500-600 rpm ce trebuie sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, este foarte interesant, o sa incerc. Daca relantiul este mic, in jur de 500-600 rpm ce trebuie sa fac?

prima data, trebuie sa verifci jocul la acceleratie, sa ai 2-3mm.

apoi trebuie sa te asiguri ca ambele clapete de acceleratie stau proptite pe suruburile care le tin deschise la 5 sau 10 grade, ca sa asigure O2 pentru relanti.

apoi scoti suruburile de relanti, le cureti frumos cu o carpa de bumbac moale, o sa vezi ca au ceva jeg negu pe ele.

insurubezi ambele suruburi de tot, dupa care le deschizi fiecare atatea ture in functie de motor; la 1100gs le desfaci2+1/4 ture.

sincronizezi, invartind usor de suruburi pana atingi nirvana :P nu trebuie sa fie mai mult de jumate de tura diferenta intre ele; daca e mai mult, problema ta are alta natura.

accelerezi usor si reglezi acum cablul de acceleratie; aici depinde de ce sistem ai la cablu, poate sa fie cu "bowden box" sau cablu simplu, ce trece de la un cilindru la celalalt.

referitor la turatia de sincronizare, o sa gasesti multe pareri pe forumuri; cea pe care o aplic eu cu succes si are si sens, este sa il tii la 2500 rpm cand turezi. daca il tii mai turat, inseamna ca, clapetele sunt atat de mult deschise si trece atat de mult aer incat volumul de aer obturat de clapete e mai mic decat ce trece liber. deci 2500 e ok.

 

te mai ajuta asta, daca te descurci cu engleza http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf

 

daca ai nelamuriri sau intrebari... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o chestie pe care o poti verifica pentru a vedea ce problema are relantiul de este asa de mic. Verifica TPS (cutiuta neagra de pe manifold in stanga) sa aiba intre 0.360 si 0.399 V. In afara valorilor astora, Motronicul nu intelege. Voltaj mare -> running rich (multa benzina , putin aer). Este extrem de usor sa verifici ce tensiune are,este in linkul dat de Dan Cata. Vezi si la filtrul de aer,poate trebuie inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o chestie pe care o poti verifica pentru a vedea ce problema are relantiul de este asa de mic. Verifica TPS (cutiuta neagra de pe manifold in stanga) sa aiba intre 0.360 si 0.399 V. In afara valorilor astora, Motronicul nu intelege. Voltaj mare -> running rich (multa benzina , putin aer). Este extrem de usor sa verifici ce tensiune are,este in linkul dat de Dan Cata. Vezi si la filtrul de aer,poate trebuie inlocuit.

orice modificare la sistemul de aprindere trebuie urmata de o resetare a motronicului, prin scoaterea sigurantei #5.

 

chiar azi am modificat voltajul la TPS de la 0.36 la 0,39V; rezultat - motorul merge mai bine, rotund, cuplul se simte mai de jos. astept si o usoara crestere a consumului de combustibil, dar nu o sa fie ingrijoratoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...