Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Eu am pe Gs un odyssey, are de acum 3 ani. Stat in fata blocului toata iarna, nepornita, temperaturi si de minus 25, a pornit in fiecare primavara fara probleme, cu clasica eroare de abs dar a pornit fara sa necesite reincarcare pe redresor.

Daca asta se numeste baterie proasta, atunci eu ma bucur ca am dat banii pe porcaria asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am pe Gs un odyssey, are de acum 3 ani. Stat in fata blocului toata iarna, nepornita, temperaturi si de minus 25, a pornit in fiecare primavara fara probleme, cu clasica eroare de abs dar a pornit fara sa necesite reincarcare pe redresor.

Daca asta se numeste baterie proasta, atunci eu ma bucur ca am dat banii pe porcaria asta.

Ce zici tu e normal pt o baterie cu gel :) A mea fara mentenanta a facut la fel (aia de pe dominator). Dupa un accident in noiembrie, a stat pe motor pana in aprilie, iar motoru era langa o casa, o batea viscolu sub o husa jerpelita. In aprilie a pornit la a doua invarteala. Nu cred ca ar fi avut curent si de a treia. Revenind la BMW. Nu e vorba ca Oddyssey sunt proaste - sunt doar mult prea scumpe pentru ceea ce fac. Daca ai banii de ele - cheltuie-i sa ai constiinta impacata. Daca te intereseaza calitate/pret, cauta in alta parte.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic eu ca e regula: daca tehnologia a avansat, e pacat sa mai folosesti baterii cu acid. Astea cu gel is si mai bune si nici nu au neajunsul de a "curge" ca alea pe acid. Si atunci te intrebi: de ce sa dau 300 (ca asta e pretul pt una de 19Ah pt mobrele noastre) cand pot da 200 pe una cu acid?

 

Poate ca nu realizati ce face acidul curs pe motor sau pe instalatia electrica... Personal stiu 2 mobre, amandoua 1150 ce or suferit. La una i so futat vopseaua de pe cutie si la aialalta harnessu mobrei. Si apuca-te sa vezi ce are de nu mai porneste si cauta fir cu fir sa vezi unde e hiba...

 

Asa ca decret: gel si ABS relay mode. Fara moarte. :P

 

Cred ca am mai zis. A mea are lipit ca a nu se monta dupa iulie 2007. Presupunand ca nu o montat-o fix inainte de data aia, rezulta ca are minim 4 ani vechime. Poate 5, poate 6. Cert e ca porneste de numa si nu are nici o hiba mobra cu ea. Incarcarea e in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat bateria asta de la wunderlich, bateria cu care luasem mobra imi facea viata un calvar, iar asta a parut o optiune buna atunci, iar pina acum n-am motive sa regret. Daca ceea ce scrie pe site la wunderlich este doar reclama, e bine macar ca produsul se ridica la inaltimea reclamei, e o treaba tare ingrata sa dai jos bateria la 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...e o treaba tare ingrata sa dai jos bateria la 1100.

Tu te plangi cu GS?! Ce sa zic eu cu RT, unde trebuie sa misti carenele pt fiecare nimic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la 1100 bateria este sub rezervor, linga unitatea abs. Daca ai rezervorul plin, e o distractie sa-l dai jos ca sa ajungi la baterie :))

eu nu dau jos rezervoru(1150 gsa). desfac surubul si ridic partea din spate. e loc suficent sa intre bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu e normal pt o baterie cu gel :) A mea fara mentenanta a facut la fel (aia de pe dominator). Dupa un accident in noiembrie, a stat pe motor pana in aprilie, iar motoru era langa o casa, o batea viscolu sub o husa jerpelita. In aprilie a pornit la a doua invarteala. Nu cred ca ar fi avut curent si de a treia. Revenind la BMW. Nu e vorba ca Oddyssey sunt proaste - sunt doar mult prea scumpe pentru ceea ce fac. Daca ai banii de ele - cheltuie-i sa ai constiinta impacata. Daca te intereseaza calitate/pret, cauta in alta parte.

Oddissey costa 90 EUR aici.Hai sa zic 100. Un Exide gel te ajunge pe la 60. In primul an de functionare, cu Exide la temp de 4-5 grade pleca cu ABS fault.Oddissey nu a dat fault nici macar dupa un uichend la -5 grade stat afara si nepornit.

Personal, ori imi iau Oddissey ori imi iau o coaja cu 25 eur Yoyo, Toyo whatever the name is cu acid. Macar nu am asteptari de la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, ori imi iau Oddissey ori imi iau o coaja cu 25 eur Yoyo, Toyo whatever the name is cu acid. Macar nu am asteptari de la ea.

Pai asta zic si eu. Numai ca eu nu mi-as lua niciodata o chestie de 100 de euro care nu face cu nimic mai mult decat una de 25. Da, sigur, le schimb de doua ori mai des, insa ce vrei? Dai de doua ori mai putin per total!

 

ABS Fault? A mea nu a mai dat de un an si ceva. Indiferent de starea bateriei, daca motorul porneste am abs in primii trei metri. ABS rewire ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate stie cineva sa-mi spuna de ce relantiul meu cu motorul cald a urcat la 2000-2500 de rotatii? N-am umblat la absolut nimic, deci inseamna ca s-a dereglat ceva, dar ce?

Editat de d@nn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Desfa maneta de la soc - aia de fast idle si vezi sa nu fi iesita camasa de acolo ;)

daca aia e ok acolo sus, verifica restul cablurilor de acceleratie....

 

Salutare,

 

Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW...

 

IMG_2989.JPG

 

Fullscreen%252520capture%2525201022011%25252020653%252520PM.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

noroc,

 

cum se misca rezervorul spre spate la 1150GSA?

unde e blocajul/surubul care-l tine-n pozitie?

 

 

alta intrebare,

 

Pentru schimbarea parghiei de reactie a rotii spate, vezi figura, trebuie sa scot esapamentul si catalizatorul?

 

de unde cumpar loctite 638 si 2701?

post-5820-0-24579500-1320157740_thumb.jpg

post-5820-0-34303800-1320157773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai saua fata jos si vezi ca in partea dreapta ai un imbus de 6, dai ala jos si poti sa dai rezervorul in spate.

 

Nu trebuie sa scoti esapamentul pentru treaba aia, doar sa pui 2 lemne la roata, in fata si in spatele ei...

 

Loctite gasesti la dealer de rulemnti sau la magazin auto dar e scump in draci, ceva in genu a 150 ron cat o sticla de oja...

 

Ce vrei sa ii mesteresti? Am un brat dinala mai lung cu 20 mm de pe RT, daca vrei iti coboara mobra de spate cu cam 3 cm ;)

 

Piulita aia greu de manevrat o misti usor cu o cheie fixa de 17 si apoi tii de ea si desfaci sutubul. Vezi ca are saiba sub ea :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, ti-a zis cineva pana cum ca esti o mina de aur p-aici?

sa-ti dea dumnezeu sanatate!

 

Loctite gasesti la dealer de rulemnti sau la magazin auto dar e scump in draci, ceva in genu a 150 ron cat o sticla de oja...

 

in manual tot zice sa folosesc loctita aia 2701. eu am 271. m-am uitat in graqfice... nu e chiar departe de 2701, dar incercam si io sa fiu catolique asa ca papa.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loctite in zona aia numai la grup ai, la pivoti. Banui ca vrei sa dai grupu jos? Zi ce vrei sa faci ca poate iti dau ceva sfat sa te ajute :)

 

Oricukm, daca dai grupu jos si cureti loctite-ul vechi, nu e musai sa pui la loc altu. ala e doar ceva masura de siguranta de la BMW ca sa nu ii poti da in judecata in caz de failure da relax ca pivotii aia doi, daca ii strangi cum trebuie nu se desfac niciodata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, no,

nu vreau sa dau grupu jos, dar am citit in manual, se foloseste cam peste tot.

deci tu zici ca daca am grijanie si strang la cuplu... e okay?

Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...