Tsunami Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) yeah, yeah, am cumparat o lampa cu propan. dar nu vreau sa umblu la grup. imi schimb doar amortizoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Pai atuncia numa desfaci suruburile de la cadru spate si ala de pe carcasa cardanului... Acolo nu tre caldura daca bine imi aduc eu aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Pai atuncia numa desfaci suruburile de la cadru spate si ala de pe carcasa cardanului... Acolo nu tre caldura daca bine imi aduc eu aminte. io incerc prima data fara, dar, sunt pregatit pentru orice situatie mate, mersi pentru timpul pierdut cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Nici o problema, dar nu ai de desfacut altceva decat surubul de sus si ala de jos, atata. Fac asta frecvent cand schimb ambreiajele, de fapt numai ala de sus il desfac, ca, cadrul se ridica si iesi cu tot cu cardan, cutie, roata si grup afara. In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil ). Deci la partea din spate e foarte usor. Pe partea din fata, numai dai rezervorul in spate ca sa ai acces la piulita de pe cadru ce tine amortizorul. La fel, legi cu o chinga cricul central de roata fata, nu cumva sa dai cu mobra jos de pe cric ca nu are ce o mai tine Apropo, vezi ca suspensiile alea de GSA sunt foarte cautate si scumpe, le poti da la bani frumosi Multi cu 1150 GS vor sa isi puna suspensii de GSA ca au travel mai lung si se potrivesc direct fara alte modificari Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil ). Deci la partea din spate e foarte usor. mi-e teama ca nu inteleg asta imi poti face o schema pe desenul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) Nici eu nu inteleg. @Dane, omu nu da jos cutia de viteze, deci nu basculeaza cadrul. De ce ar face manevra cu legatu cadrului de ghidon? @Tsunami: cred ca Dan se refera la fixarea motocicletei in asa fel incat atunci cand dai amortizorul jos sa nu risti sa cada de pe cricul central pe care e sprijinit. O lada de bere si cateva scanduri ar trebui sa rezolve problema Totodata, un mic trick pentru atunci cand lucrezi cu motorul pe cricul central: legi cu o chinga cricul central de roata fata. Astfel nu risti sa cada mobra de pe cric. Desigur, asta merge cand lucrezi in spate Editat Noiembrie 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 cred c-am inteles: ia zi? si asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Nici eu nu inteleg. @Dane, omu nu da jos cutia de viteze, deci nu basculeaza cadrul. De ce ar face manevra cu legatu cadrului de ghidon? Credeam ca o face, si i-am zis ce si cum @Tsunami: cred ca Dan se refera la fixarea motocicletei in asa fel incat atunci cand dai amortizorul jos sa nu risti sa cada de pe cricul central pe care e sprijinit. O lada de bere si cateva scanduri ar trebui sa rezolve problema Totodata, un mic trick pentru atunci cand lucrezi cu motorul pe cricul central: legi cu o chinga cricul central de roata fata. Astfel nu risti sa cada mobra de pe cric. Desigur, asta merge cand lucrezi in spate Si cand schimbi amortizorul fata poti sa o asiguri asa. Ca ai de desfacut ceva suruburi groase si nu vrei sa cada mobra jops, sau pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 cred c-am inteles: ia zi? si asta: Asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Asa: mersi, dracu ca pe mine ma sperie omu ala, Dan: In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil ). Deci la partea din spate e foarte usor. pentru mine cadru strambat, inseamna ceva permanent, ceea ce nu cred ca-i cazul. ia alta intrebare: stie cineva ce otel folosesc astia pentru cadru? (ma refer la partea din spate) si acum, o ultima intrebare: lada aia de B.R. de care aminteati, cui o dau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Nu stiu ce otel folosesc, dar poti suda pe el intarituri daca ai nevoie Si nu te gandi ca e stramb nush cat daca il legi numai dintr-o parte, se stramba foarte putin, cat sa te chinuie sa pui suruburile la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Mah, nu tre sa legi cadru de nimic daca nu dai jos cutia de viteze Cat timp cele patru suruburi ale subcadrului sunt stranse (cele care il fixeaza de motor/cutie de viteze), nu ai de ce sa iti faci griji, indiferent de cate ori dai jos si pui amoritzoru. Tu ai mare grija ca umbland la amortizor fara sa ai motocicleta bine fixata, daca se inclina spre partea in care lucrezi, risti sa strici multe chestii (neexistand amortizor, chiar CADE acaretu). Ideal ar fi sa sprijini motocicleta sub scut (cand schimbi in fata) si cumva pe subcadru / pe suprotrii de cutii, cand lucrezi in spate. Orice numai sa nu cada (legata de tavan?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 bai, eu cred ca voi ma speriati degeaba... mi-am facut si o schema. operatia trei sa fie simpla. nu, glumesc cu speriala... prefer sa stiu dinainte toate pericolele care ar putea apare mersi mult Nu stiu ce otel folosesc, dar poti suda pe el intarituri daca ai nevoie Si nu te gandi ca e stramb nush cat daca il legi numai dintr-o parte, se stramba foarte putin, cat sa te chinuie sa pui suruburile la loc... ce pot sa zic? n-as suda pe el, dar mi-ar fi placut sa fac o simulare pe el la greutate. cutiile pe care le am, "bmw made", zice ca sa nu depasesc 5kile/cutie. asta inseamna max 15 kg in consola.. nu stiu daca o tine la efort si oboseala (vibratii) si nu stiu daca eu o sa pot respecta max 15kg pe bagaj. cam asta era motivul. ma gandesc eu la un test sa masor sageata la 10kg si 20kg sa ghicesc. probabil un olc45? keep in touch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Limita de 5 kg/cutie e de la cutie, nu de la cadru. Astea OEM is pentru volum, nu pentru povara, adica BMW vrea ca tu sa cari pene de gasca in ele, nu scule de dormit pe marginea drumului Asa ca esti limitat de la cutii, dar poti sa iei de la lauramarginea care cica tin la 10 kg fiecare Ah, nu incarca prea tare topcase-ul, ca acolo se poate rupe codita aia firava... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 unde sa caut niste mufe pentru prizele de putere (electrica) de la motor? am crezut ca-s aceeasi norma ca le masina, banuiesc ca bateria se poate incarca pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) unde sa caut niste mufe pentru prizele de putere (electrica) de la motor? am crezut ca-s aceeasi norma ca le masina, banuiesc ca bateria se poate incarca pe acolo Gasesti pe louis sau in targ la Vitan adaptoare. Dar priza aia duce maxim 10A si nu stiu (nu cred) ca e legata direct prin siguranta la baterie. Daca vrei sa incarci bateria pe mobra fara sa o dai jos, recomandarea e sa utilizezi surubul mare de cupru de jos de la electromotor. Prinzi pe el un cleste sau un papuc din ala rotund de putere (cu o a doua piulita) si masa o iei de oriunde de pe mobra (eu pun pe scarita de obicei). Aici de exemplu, un tacanit si-a pus un surub pe care sa poata pune clestii pt pornire de la alta baterie: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhead%20Starter%20mod.html Editat Noiembrie 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 trei sa modific cricu-acuma.., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 recomandarea e sa utilizezi surubul mare de cupru de jos de la electromotor. De fapt pe surubul de la releul de pornire pe care vine +. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 De fapt pe surubul de la releul de pornire pe care vine +. Fix acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Mare rugaminte! Daca aveti nr. de tel. al lui Tibi de la Bavaria, va rog mult trimiteti-mi-l si mie pe PM. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Is curios care si-o sablat/vopsit rotile la GS auriu /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=643265 Editat Noiembrie 11, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Vali Vijelie. Da. El Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Dane explica-mi te rog ce piesa este aia,ce s-a intamplat acolo si de ce din cauza lichidului de frana.Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.