d@nn Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Pai la 1100 bateria este sub rezervor, linga unitatea abs. Daca ai rezervorul plin, e o distractie sa-l dai jos ca sa ajungi la baterie ) Editat August 31, 2011 de d@nn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Pai la 1100 bateria este sub rezervor, linga unitatea abs. Daca ai rezervorul plin, e o distractie sa-l dai jos ca sa ajungi la baterie ) eu nu dau jos rezervoru(1150 gsa). desfac surubul si ridic partea din spate. e loc suficent sa intre bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Merge si la R1100 aceeasi tactica, insa rezervorul trebuie sa NU fie plin Sun 1/3 e bine, dupa 30km mers cu bec aprins e ideal. Editat August 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Ce zici tu e normal pt o baterie cu gel A mea fara mentenanta a facut la fel (aia de pe dominator). Dupa un accident in noiembrie, a stat pe motor pana in aprilie, iar motoru era langa o casa, o batea viscolu sub o husa jerpelita. In aprilie a pornit la a doua invarteala. Nu cred ca ar fi avut curent si de a treia. Revenind la BMW. Nu e vorba ca Oddyssey sunt proaste - sunt doar mult prea scumpe pentru ceea ce fac. Daca ai banii de ele - cheltuie-i sa ai constiinta impacata. Daca te intereseaza calitate/pret, cauta in alta parte. Oddissey costa 90 EUR aici.Hai sa zic 100. Un Exide gel te ajunge pe la 60. In primul an de functionare, cu Exide la temp de 4-5 grade pleca cu ABS fault.Oddissey nu a dat fault nici macar dupa un uichend la -5 grade stat afara si nepornit. Personal, ori imi iau Oddissey ori imi iau o coaja cu 25 eur Yoyo, Toyo whatever the name is cu acid. Macar nu am asteptari de la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Personal, ori imi iau Oddissey ori imi iau o coaja cu 25 eur Yoyo, Toyo whatever the name is cu acid. Macar nu am asteptari de la ea. Pai asta zic si eu. Numai ca eu nu mi-as lua niciodata o chestie de 100 de euro care nu face cu nimic mai mult decat una de 25. Da, sigur, le schimb de doua ori mai des, insa ce vrei? Dai de doua ori mai putin per total! ABS Fault? A mea nu a mai dat de un an si ceva. Indiferent de starea bateriei, daca motorul porneste am abs in primii trei metri. ABS rewire Editat August 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Haters gonna' hate "472K miles, still running strong....." http://advrider.com/forums/showpost.php?p=16734799&postcount=400 Aia inseamna o gramada de km... 755k mai exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Poate stie cineva sa-mi spuna de ce relantiul meu cu motorul cald a urcat la 2000-2500 de rotatii? N-am umblat la absolut nimic, deci inseamna ca s-a dereglat ceva, dar ce? Editat Septembrie 16, 2011 de d@nn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Multe chestii... Ceva cablu o ramas agatat, cel mai probabil. Si eu pariez pe ala de soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Din ce am vazut eu, pare sa lucreze ok la actionarea manetei, dar o sa-l verific. Oricum, de cind s-a intimplat pocinogul nu mai e nevoie de soc, sta singura in relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Ce an e mobra? Dupa 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Neah, e batrinica, e '94, dar merge de rupe, nu m-a lasat niciodata in 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Desfa maneta de la soc - aia de fast idle si vezi sa nu fi iesita camasa de acolo daca aia e ok acolo sus, verifica restul cablurilor de acceleratie.... Salutare, Parca avea careva un kit de reparatie de pompa frana fata. Asa ii sau nu mai retin eu exact? Daca da, sa dea un semn, inainte sa il comand de la motorworks/BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Nu-s sigur ca mai vrea cineva (inca un) R1100GS, dar pun si aci linkul cu poze. Da, VAND jucaria. /index.php?/topic/329426-bmw-r-1100-gs/page__view__findpost__p__2974059 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 noroc, cum se misca rezervorul spre spate la 1150GSA? unde e blocajul/surubul care-l tine-n pozitie? alta intrebare, Pentru schimbarea parghiei de reactie a rotii spate, vezi figura, trebuie sa scot esapamentul si catalizatorul? de unde cumpar loctite 638 si 2701? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) Dai saua fata jos si vezi ca in partea dreapta ai un imbus de 6, dai ala jos si poti sa dai rezervorul in spate. Nu trebuie sa scoti esapamentul pentru treaba aia, doar sa pui 2 lemne la roata, in fata si in spatele ei... Loctite gasesti la dealer de rulemnti sau la magazin auto dar e scump in draci, ceva in genu a 150 ron cat o sticla de oja... Ce vrei sa ii mesteresti? Am un brat dinala mai lung cu 20 mm de pe RT, daca vrei iti coboara mobra de spate cu cam 3 cm Piulita aia greu de manevrat o misti usor cu o cheie fixa de 17 si apoi tii de ea si desfaci sutubul. Vezi ca are saiba sub ea Editat Noiembrie 1, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) dane, ti-a zis cineva pana cum ca esti o mina de aur p-aici? sa-ti dea dumnezeu sanatate! Loctite gasesti la dealer de rulemnti sau la magazin auto dar e scump in draci, ceva in genu a 150 ron cat o sticla de oja... in manual tot zice sa folosesc loctita aia 2701. eu am 271. m-am uitat in graqfice... nu e chiar departe de 2701, dar incercam si io sa fiu catolique asa ca papa. Editat Noiembrie 1, 2011 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Loctite in zona aia numai la grup ai, la pivoti. Banui ca vrei sa dai grupu jos? Zi ce vrei sa faci ca poate iti dau ceva sfat sa te ajute Oricukm, daca dai grupu jos si cureti loctite-ul vechi, nu e musai sa pui la loc altu. ala e doar ceva masura de siguranta de la BMW ca sa nu ii poti da in judecata in caz de failure da relax ca pivotii aia doi, daca ii strangi cum trebuie nu se desfac niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 no, no, nu vreau sa dau grupu jos, dar am citit in manual, se foloseste cam peste tot. deci tu zici ca daca am grijanie si strang la cuplu... e okay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 no, no, nu vreau sa dau grupu jos, dar am citit in manual, se foloseste cam peste tot. deci tu zici ca daca am grijanie si strang la cuplu... e okay? Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) yeah, yeah, am cumparat o lampa cu propan. dar nu vreau sa umblu la grup. imi schimb doar amortizoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Pai atuncia numa desfaci suruburile de la cadru spate si ala de pe carcasa cardanului... Acolo nu tre caldura daca bine imi aduc eu aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Pai atuncia numa desfaci suruburile de la cadru spate si ala de pe carcasa cardanului... Acolo nu tre caldura daca bine imi aduc eu aminte. io incerc prima data fara, dar, sunt pregatit pentru orice situatie mate, mersi pentru timpul pierdut cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Nici o problema, dar nu ai de desfacut altceva decat surubul de sus si ala de jos, atata. Fac asta frecvent cand schimb ambreiajele, de fapt numai ala de sus il desfac, ca, cadrul se ridica si iesi cu tot cu cardan, cutie, roata si grup afara. In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil ). Deci la partea din spate e foarte usor. Pe partea din fata, numai dai rezervorul in spate ca sa ai acces la piulita de pe cadru ce tine amortizorul. La fel, legi cu o chinga cricul central de roata fata, nu cumva sa dai cu mobra jos de pe cric ca nu are ce o mai tine Apropo, vezi ca suspensiile alea de GSA sunt foarte cautate si scumpe, le poti da la bani frumosi Multi cu 1150 GS vor sa isi puna suspensii de GSA ca au travel mai lung si se potrivesc direct fara alte modificari Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil ). Deci la partea din spate e foarte usor. mi-e teama ca nu inteleg asta imi poti face o schema pe desenul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.