Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am un Harmonizer, mere de minune, e foarte precis si sensibil. Iti arata si rpm pe el ;) Numa ca eu stau la Cluj :)

 

si ce crezi tu ca m-ar opri pe mine sa trec pe la tine cand merg la dej (ca mai merg p-acolo ca am o fabricuta pe care o mai ajut din cand in cand).

la fel nu pto sa-ti ascund ca as vrea sa am io un aparat d-ala

 

mersi

 

.......

 

 

deci stati asa...

voi ziceti ca vibratia provine de la dezechibrul depresiunii din galerie?

na atunci inseamna ca un cilindru functioneaza prea bogat, altul sarac?

la ea a fost schimbata numai toba (remus) si toate service-urile au fost facute la bemve in germanica.

are doar 36k., deci doar rodajul.

 

e adevarat ca la ultimul drum de ieri mi s-a parut ca imi dispar cam repede liniutele de la combustibil, dar inca nu i-am facut consumul, iar pe buc-constanta batea un vant din nord de mergeam inclinat..

 

 

 

====================================================================================================

 

 

salut din nou, de unde cumparati voi consumabilele? uleiuri, filtre, cabluri, sigurante ...

as vrea un syntetic 15W40

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate).

 

A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsyn...3_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit.

 

Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/...ad.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/

 

Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci 800 ron pentru 3-5% cuplu. Plus timpul pierdut la instalare plus taxa in bere pentru asistenta la instalare...

 

Daca nu as vrea s-o dau probabil as merge pe varianta asta. :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e chiar asa ;) Cand o sa le montez, revin cu detalii.

 

Your RT will run smoother, return better fuel consumption and just be much netter with the part throttle response.

 

You will run one gear higher with all types of riding and enjoy less gear changes with better overtaking without down shifting.

 

The GS owners will have better low speed throttle response in the off road application as well.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar avea un efect superior sa umbli la aerodinamica...

cum am scris, as face-o daca as avea timp sa ma joc

 

switch-ule, dane, voi ce ulei puneti? la vascozitate ma refer.

astia de la bemveu au refuzat sa puna ce-am cumparat eu (10-50) pe criteriul ca la boxer jocurile-s mai mari la rece si o sa faca urat.

pentru mine n-are nici un sens...

oricum uleiul l-am cumparat si o sa-l pun, sa ma conving, dar eram curios astia mai vechi pe tancurile astea ce experiente au avut si cum si-au ales clasa de vascozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15w-50 sau 20w-50, functie de ce gasesc. Nu merg cu el la temperaturi care sa justifice 10w-x (negative in medie), iar a pune x-40 sau - mai rau - x-30 la un motor racit pe aer e cam tras de par la temperaturi de campie.

 

PS - eu am umblat la aerodinamica :moto:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15w-50 sau 20w-50, functie de ce gasesc. Nu merg cu el la temperaturi care sa justifice 10w-x (negative in medie), iar a pune x-40 sau - mai rau - x-30 la un motor racit pe aer e cam tras de par la temperaturi de campie.

 

PS - eu am umblat la aerodinamica :moto:

 

 

cool, mersi,

 

la 15w s-a simtit la "rece"? adica bateau tachetii sau se auzea fusta de piston pana se incalzea?

 

la aerodinamica.., s-a simtit la consum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cool, mersi,

 

la 15w s-a simtit la "rece"? adica bateau tachetii sau se auzea fusta de piston pana se incalzea?

 

la aerodinamica.., s-a simtit la consum?

Nope. Ce pot sa iti garantez e ca se simte cand e foarte frig daca ai uleiul gros. In Bucuresti, la ~15 grade, se aude ca invarte cu forta si la 5 secunde dupa pornire mergea fara soc. 5 ore mai tarziu, la zero grade pe transfagarasan, dupa ce motorul a stat vreo doua ore in bataia vantului, d'abia mai invartea. A pornit, insa avea nevoie de soc sa stea la relanti si juma de minut mai tarziu (nu stiu daca r1150 are socul tot manual ca la 1100).

 

Nu stiu daca uleiul era de vina, sau era vorba doar de frig. Cert e ca numai uleiul opune rezistenta semnificativ mai mare la rece la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope. Ce pot sa iti garantez e ca se simte cand e foarte frig daca ai uleiul gros. In Bucuresti, la ~15 grade, se aude ca invarte cu forta si la 5 secunde dupa pornire mergea fara soc. 5 ore mai tarziu, la zero grade pe transfagarasan, dupa ce motorul a stat vreo doua ore in bataia vantului, d'abia mai invartea. A pornit, insa avea nevoie de soc sa stea la relanti si juma de minut mai tarziu (nu stiu daca r1150 are socul tot manual ca la 1100).

 

Nu stiu daca uleiul era de vina, sau era vorba doar de frig. Cert e ca numai uleiul opune rezistenta semnificativ mai mare la rece la pornire.

 

 

absolut ca e de la ulei. si da, socul (de fapt marirea turatiei) tot manual.

cat despre frig... am avut un van care imi cam manca ulei (slava domnului) si cand am plecat in pribegie iarna din vancouver spre toronto, m-am lovit dincolo de munti de temperaturi sub -40°, norocul ca manca in jur de 1L/1000km a fost ca tineam un bidon in camera pe calorifer si dimineata il turnal fierbinte in motor.

 

hehe, era ca vaselina.

urmatoarea masina a fost cu stecher de priza sa tina apa calda

 

mersi de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uleiul este obsesia vietii tale, de cind ti-ai luat GS.

Incearca sa fii mai relax, baga ce iti recomanda manualul si invarte rotile la mobra..

Esti prea tipicar, ai grije ca daca nu esti insurat nu te mai ia nici drak..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este obsesia vietii tale, de cind ti-ai luat GS.

Incearca sa fii mai relax, baga ce iti recomanda manualul si invarte rotile la mobra..

Esti prea tipicar, ai grije ca daca nu esti insurat nu te mai ia nici drak..

 

:)

 

nu numai uleiul...

odata ales o sa raman cu el, asa se intampla cu toate-n viata mea.

uleiul l-am cumparat, bemveul a refuzat sa mi-l puna pe motiv ca e prea subtire.

oricum nu mi-a placut serviciul. nu ma lasa sa stau langa mecanic, nu ma lasa sa vad ce-i face, iar eu cu increderea stau cam prost.

si stiu ca se pot intampla lucruri in timpul intretinerii, doar nu-s nascut ieri. mi-au schimbat filtrul de benzina, nu stiu daca a pus toate clemele cum trebuie, daca nu trebuiau inlocuite etc., mi-au schimbat bateria. ceva s-a intamplat ca ceasul e mort cand tai contactul.

am de facut 9,000km singur si as vrea sa fiu cat mai sigur ca n-o sa am probleme, mai ales ca timpul e programat la minut.

 

hai sa revenim la lucruri mai practice,

de unde cumpar o cheie de ulei? e nevoie sa schimb vreun o-ring la filtru? de unde cumpar?

saiba de buson am.

 

vreau sa schimb uleiul si la grup si la cutie, ceva garnituri care trebuie schimbate? de unde le iau?

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

 

uau, ca la incepatori, :cheers:

 

mersi luv-ule

 

e ca dracu cu cheia de filtru.

am avut un fz6 din canada si am adus cu mine 2 chei de filtru, una de masina, una de motor, din plastic, dar facute misto.

am vandut yamaha si i-am zis pustiului, "bah, nu-ti dau cheia ca daca-mi mere la bemveu, o tin pentru mine". am cumparat filtru de la bavarezi, dar pentru cheia de la fz e prea mare, pentru cea de auto prea mica...

 

stiu ca nu se strange. la masina o strangeam cu mana, la fel la motor. am dat scutu' jos si am incercat cu mana. n-am nici o sansa. am vazut mecanici mii la care le vad definirea la deltoid si trapez cand se opintesc, si mie-mi plange sufletu'

 

acum, de garnitura aia de care aminteai, stiu ca trebuie sa existe si ca odata cu filtru, pe mine ma interesa daca mai exista vreun o-ring pe teava care sa etanseze fluxurile de ulei filtrat/nefiltrat

 

mersi pentru timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descris mai pe larg, sunt convins ca stiai multe proceduri. :rolleyes:

Cert este ca la filtru nu exista decit garnitura mare, de cauciuc.

 

esti elegant,

mersi inca o data

 

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

 

mersi luv.

am cumparat cheie de filtru de la kronaumoto, :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...