Sari la conținut

Gopop-cea Mai Mare Teapa Posibila


danielmak3
 Share

Postări Recomandate

Stii ce se intampla acum? Domnul de la Gopop s-a iritat pentru ca o sa te duci la OPC. E un lucru firesc, oricine s-ar fi iritat in aceste conditii. Eu zic ca ori te duci frumos si vorbesti fata in fata cu el, nu aici pe forum, ori continui cu OPCul. Eu te sfatuiesc sa continui SI CU OPCul ca doar tu esti cel pagubit lol nu cei care ti-au vandut scuterul (adica domnule Cristian observam ca virgula consumatorul se plange nu? sau dumneavoatra doriti sa mergeti la OPC deoarece clientul v-a aruncat banii pe masa cu o prea mare scarba si v-a jignit prea tare modul in care au cazut acei bani pe birou).

 

E ultimul post pe care il scriu pt ca nu ma consider avocatul nimanui. Dar cand copilul sau sotia dumneavoastra isi va cumpara un laptop sa zicem care nu va este inmanat cu aceleasi specificatii oficiale sau nu se mai aprinde lumina la ecran si va apuca dracii... sa va ganditi si la clientii pe care i-ati avut cu scutere ca si ei trec prin aceleasi lucruri.

 

Sper sa va rezolvati problemele cat mai amiabil pentru ca e pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@premiumfara pb: nu m-am iritat deloc. Analizez la rece variantele. Nu ma jigneste nici un consumator deoarece si noi muncim pe bani asa cum munceste si clientul nostru. Imi pare rau dar parerea ta despre noi e gresita si e pacat deoarece nici nu ne cunosti si nici nu stii daca facem sa nu eforturi pentru clientii nostri. vorbesti depsre noi prin prisma frustrarii pe care o ai, frustrare pe care nu noi am produs-o si care sincer cred ca este datorata unei scapari si nicidecum a unei masinatiuni perfide a vanzatorului. Urmareste-ne prin prisma psoturilor de mai bine de 3 ani pe acest forum si poate poate iti vei schimba in bine impresia despre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ar avea probleme scuterele n-am avea frustrari. Inteleg.. poate nu e vina ta nu tu ai fost in service atunci nu tu l-ai amanat pe saracul baiat.. n-a fost intentia ta una rea. Dar uite daca sunteti asa de ok si cu totii stim sa vorbim frumos, hai sa lasam negativismele deoparte si sa il ajutam.. mai precis voi.. ca eu n-am piese acasa la mine. Nu cred ca trebuie sa rupeti prea mult de la voi daca ii dati 30 milioane pe el inapoi, oricum o sa puteti repara scuterul poate mai bine si o sa il revindeti, macar stiti ca acel om nu a pierdut banii si mai are o sansa in a-si cumpara un mijloc de deplasare mai fara probleme. Dar gata cum ziceam nu ma mai bag. O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pe daniel il pot intelege dar pe tine nu te inteleg...dar ma rog, e alta discutie.

Cat priveste situatia lui, dupa cum vezi, incercam sa ii rezolvam problema si sintem dispusi sa facem oarece eforturi desi situatia nu este chiar asa de clara alb/negru ci un pic gri. Cu toate astea ii oferim posibilitatea de a ii remedia problema la Bucuresti, chiar si in situatia in care scuterul e delimitat (apropo, il vom limita inapoi). Consider ca este un efort pe care il putem face si care este rezonabil si pentru client. Asteptam parerea lui chiar aici pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pe daniel il pot intelege dar pe tine nu te inteleg...dar ma rog, e alta discutie.

Cat priveste situatia lui, dupa cum vezi, incercam sa ii rezolvam problema si sintem dispusi sa facem oarece eforturi desi situatia nu este chiar asa de clara alb/negru ci un pic gri. Cu toate astea ii oferim posibilitatea de a ii remedia problema la Bucuresti, chiar si in situatia in care scuterul e delimitat (apropo, il vom limita inapoi). Consider ca este un efort pe care il putem face si care este rezonabil si pentru client. Asteptam parerea lui chiar aici pe forum.

 

 

 

delimitarea nu am facut-o eu si nu la cererea mea s-a facut.... cei de la service au facut delimitarea ... desi eu va spuneam la telefon clar si v-am spus de o gramada de ori : NU vreau sa il delimitez ci vreau sa plece cum trebuie ... pana la 45 la ora ca si celelalte scutere in fine ... nu mai accept nici o varianta de reparare a scuterului dupa 1 an de minciuni -am facut plangere mai devreme la opc si o sa vedem cum se rezolva

 

taica-miu si-a luat recent un GoPop. Are 1.300 de km cu el si merge ok fieru'. Probabil ca e ca inainte la Dacii, cum ti-e bulanu'.

 

 

 

bai nu am zis mai sus , la primul service cand m-am dus ... mi-au zis clar: asa sunt astea chinezesti: unul e bun unul nu e bun ... :lol: si degeaba ii tot suni pe cei de la bucuresti ca nu o sa te rezolve ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate scuterele de pe piata sunt foarte bune: utilizatorii sunt vinovati mereu! :lol:

La Carrefour se gasesc si pantofi: nu mi-am cumparat nciodata de acolo...De ce sa iti iei scuter de acolo de unde iti cumperi salam si hartie igienica?

Editat de maryus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Carrefour se gasesc si pantofi: nu mi-am cumparat nciodata de acolo...De ce sa iti iei scuter de acolo de unde iti cumperi salam si hartie igienica?

 

Pentru ca e mai ieftin. La garantie eu am renuntat din start. Reviziile le-am facut eu acasa. M-a costat 12 lei litrul de ulei si am spalat filtrul de aer. :lol:

Si merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau cand citesc despre atatea probleme. Pe mine nu m-au atras niciodata scuterele. Numai cand le vad imi dau seama ca poti sa ai numai probleme cu ele: putere 0 pt. ca nu au motor, ciclistica 0 pt. ca alea nu sunt roti, stabilitate 0 pt. ca centrul de greutate o f. jos, etc, samd.

 

Faceti dragilor un lucru bun si cumparati motociclete. Daca nu aveti 18 ani sunt foarte bune cele de 125 cmc, au frana, au motor, au ciclistica buna, au aspect. Cum iti asterni asa dormi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da numa cand faci reviziile acasa i si riscu sa se duca...oricum io am cativa prieteni cu gopop in toata tara care au probleme la el...si asta din cauza ca sau bazat ca daca e nou e si bun si ca are garantie...si au ajuns uniii dintre ei sa plateasca si piesele schimbate in garantie desi respectasera toate prevederile garantiei(revizii la timp sa nu il delimiteze si altele)

cat despre OPC...nush ce se va rezolva ca in mare parte este degeaba....daca mai stiti in mai...o excursie de elevi din deva abrud si petrosani...am fost 3 autocare si agentia ne-a lasat balta in franta...iar acum agentia aia inca face excursii, nu a primit nici o amenda si noi inca nu am primit nici un ban desi cred ca numai eu am facut vreo 5 seszari la opc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce scuterul a fost STRICAT, din start, de ce v-ati batut joc in continuare de saracul om?

 

Scuterul trebuia schimbat pe loc, si daca il puteati repara, il puteati revinde.

In acest fel, clientul era multumit, si nu aveati nimic de pierdut.

 

 

Dar, in calitate de firma romaneasca, ati preferat sa urmati traditia si sa nu va complicati, mergand pe ideea "a platit, acu da-l draq".

 

Ziceati ca situatia nu este nici alb, nici negru, ci gri... nu prea cred...atata timp cat ii l-ati vandut STRICAT, si nu l-ati PUTUT REPARA intr-o perioada de timp acceptabil, nu vad ce ar putea fi mai CLAR de atat.

 

ps: acu vro 2 ani, un prieten a vrut sa-si ia tot un scuter gopop, si am mers cu el la carrefour, si mare surpriza: din 7-8 scutere care erau acolo, nu functiona nici unul! s-au chinuit angajatii vro ora sa-l porneasca, dupa care a inteles calitatea scuterelor oferite de dvs si a renuntat.

 

ps2: sunt de acord cu Brugus...dati de A1 si luati-va motoare de 125!

 

 

Toate cele bune!

Editat de m3talik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca eu nu sunt de acord cu Brugus !!! Am peste 18 ani, am bani destui cat sa-mi iau super motor, si totusi eu prefer scuterele. Din N motive.

Daca tie iti plac motocicletele puternice, f bine, tot respectul meu, dar invatati sa respectati si opiniile altora.

 

P.S. Brugus, vezi ca incurci borcanele: cand centrul de greutate este jos, stabilitatea creste !

Editat de Marinaru68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce aveti atata cu cei de la Gopop???

Nu cred ca dl. Cristian nu ar rezolva probleme de genul asta...............adica sa repare scuterul.

Normal ca nici eu nu as fi de acord sa dau banii inapoi........nu e normal asa ceva........ai cumparat un lucru, mai beneficiezi de garantie si atat.

Si eu am scuter Gopop.......si sunt foarte multumit de el, iar cand am avut o mica problema cu membrana de la carburator...dl. Cristian m-a ajutat fara sa-mi ceara nici un ban...cu toate ca scuterul nu mai era in garantie pt. ca am preferat sa-i fac eu reviziile...iar el a inteles acest lucru.

Parerea mea e ca OPC-ul o sa-i amendeze pe cei de la service.......Gopop nu are nici o vina pt. cele intamplate.

Traiesc cu impresia ca aceasta problema se putea rezolva pe cale amiabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce aveti atata cu cei de la Gopop???

Nu cred ca dl. Cristian nu ar rezolva probleme de genul asta...............adica sa repare scuterul.

Normal ca nici eu nu as fi de acord sa dau banii inapoi........nu e normal asa ceva........ai cumparat un lucru, mai beneficiezi de garantie si atat.

Si eu am scuter Gopop.......si sunt foarte multumit de el, iar cand am avut o mica problema cu membrana de la carburator...dl. Cristian m-a ajutat fara sa-mi ceara nici un ban...cu toate ca scuterul nu mai era in garantie pt. ca am preferat sa-i fac eu reviziile...iar el a inteles acest lucru.

Parerea mea e ca OPC-ul o sa-i amendeze pe cei de la service.......Gopop nu are nici o vina pt. cele intamplate.

Traiesc cu impresia ca aceasta problema se putea rezolva pe cale amiabila.

 

 

Absolut corect mariuse ! Si eu cred ca cei de la service au 99% din vina!

Nu am apucat sa-mi iau anul asta scuter si acum plec in voiaj, peste cateva zile, dar la anul o sa-mi iau ori GoPop, ori Motowell, sunt cele mai bune oferte de pe piata.

De ce GoPop? Pt ca daca tot joc la Ruleta Chinezeasca, macar la GoPop gasesc un om ca Dan Cristian cu care se poate discuta, in caz de ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator !!!
Imi amintesc vag de problema, stiu ca am trimis o multime de piese in cazul dvs. Asa este in privinta serviceului, v-am trimis in alta parte deoarece renuntasem la colaborarea cu serviceul vechi pe motiv de proasta calitate a reparatiilor. Pe de lata parte, vazind ca nu ati mai revenit am crezut ca problema a fost remediata. Va rog lasati-mi pe PM nr de telefon sa va sunam luni. Indiferent de problema, avem orice piesa e nevoie pt remedia problema. Ca o paranteza, motorul in sine nu are cum sa fie defect, poate pistonul sau segmentii...va rog sa imi dati nr de tel sa va pot contacta.

Inca un TZEPAR "afacerist" de scutere...

 

m-ati trimis la alt service si acolo mi-au zis ca nu am facut reviziile la ei deci platesc reparatia , si cand v-am sunat pe telefon mi-ati inchis-

 

 

o multime de piese insemnand 2 ambreiaje ca cei de la service ziceau ca este numai de la ambreiaj - carburatorul mi l-au schimbat ei , au luat de pe alt scuter ... si mi-au luat si bani ptr chestia asta..

Daniele "tata" , tu nu vezi ca esti luat de prost? si bun de plata? pe asta se bazeaza toata "invarteala lor" ! Cumpara marfa ieftina , o vand "relativ" ieftin , omu' vine cumpara ca nu-si permite un Aprilia de la mama lui, si dupa GATA esti al lor... orice ai face , vei mai plati mult si bine pentru acel scuter! si toate "nimicurile" de care zici tu , inseamna un venit constant pentru ei, TZEPARII! Acelasi lucru il fac si cei de la FIRST-BIKE! Iar user-ul "gopop" are obrazul gros tare , se simte mirosul de patron nesimtit de la 2 kilometri! Fa o vizita la OPC si incearca sa rezolvi problema , daca mai poti ...pentru ca din moment ce pe hartie nu scrie ca ti-au schimbat ceva , inseamna ca NU TI-AU SCHIMBAT NIMIC , deci e cuvantul tau impotriva cuvantului FIRMEI ...deci , o sa pierzi...

Mai gandeste-te de 10 ori inainte sa cumperi ceva !INFORMEAZA-TE!

cat pentru GOPOP SI ALTII CA EL>FIRST-BIKE > :lol: ! cu toate ca asta nu rezolva nimic ... ei tot vor insela oamenii care chiar au nevoie de un mijloc de transport ieftin si relativ rapid pentru oras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca l-am vandut stricat? Iar se fac niste afirmatii gratuite. La fel si cele precum, " am multi prieteni in toata tara ca re spun ca sint proaste". Nu exista produs care sa nu se strice, datorita componentelor sau utilizarii gresite. Pentru asta exista garantie si/sau postgarantie. Ca serviceurile isi fac datoria sau nu, intr-adevar aici este o mare problema. Ca importatorul furnizeaza sau nu piesele de schimb intr-o anumita perioada de timp -si aici poate fi o problema. Noi avem prin contract cu serviceurile sa trimitem ORICE piesa pentru garantie in maxim 5 zile lucratoare. De asemenea cerem prin contract profesionalism in relatia cu clientul. Unele serviceuri se tin de treaba, altele nu, si de aceea le schimbam, la cererea clientilor nemultumiti de calitatea prestatiilor. De aici pana la generalizari e cale lunga. Pe de alta parte, am curaj sa stau drept in fata oricui deoarece stiu ca pentru fiecare client care a avut o problema si ne-a solicitat ajutorul, am gasit o cale de rezolvare. Pana acum...dar si aici eu consider ca am incercat toate variantele rezonabile. daca omul insa vrea bani...nu o consider dovada de incercare de rezolvare a problemei. Cu toate acestea, raspunsul meu a fost: il aducem si il reparam aici. Nu se doreste acest lucru...Eu nu vreau sa intru in amanunte si sa acuz nejustificat si fara dovezi palpabile pe nimeni iar in acest caz nu am nici o dovada scrisa ci numai amintiri personale si certitudini tehnice: un scuter cu probleme, delimitat (nu stiu in acest moment cum sta cu reviziile, vom afla cand vor veni cei de la OPC). Prin urmare, cred ca oferta noastra a fost una fair in care eforturile noastre sint pe masura efortului clientului de a-si achizitiona un scuter. Inchei aici dizertatia pe aceasta tema. Va stau la dispozitie ca si pana acum, cu placere. o zi placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca l-am vandut stricat? Iar se fac niste afirmatii gratuite. La fel si cele precum, " am multi prieteni in toata tara ca re spun ca sint proaste". Nu exista produs care sa nu se strice, datorita componentelor sau utilizarii gresite. Pentru asta exista garantie si/sau postgarantie. Ca serviceurile isi fac datoria sau nu, intr-adevar aici este o mare problema. Ca importatorul furnizeaza sau nu piesele de schimb intr-o anumita perioada de timp -si aici poate fi o problema. Noi avem prin contract cu serviceurile sa trimitem ORICE piesa pentru garantie in maxim 5 zile lucratoare. De asemenea cerem prin contract profesionalism in relatia cu clientul. Unele serviceuri se tin de treaba, altele nu, si de aceea le schimbam, la cererea clientilor nemultumiti de calitatea prestatiilor. De aici pana la generalizari e cale lunga. Pe de alta parte, am curaj sa stau drept in fata oricui deoarece stiu ca pentru fiecare client care a avut o problema si ne-a solicitat ajutorul, am gasit o cale de rezolvare. Pana acum...dar si aici eu consider ca am incercat toate variantele rezonabile. daca omul insa vrea bani...nu o consider dovada de incercare de rezolvare a problemei. Cu toate acestea, raspunsul meu a fost: il aducem si il reparam aici. Nu se doreste acest lucru...Eu nu vreau sa intru in amanunte si sa acuz nejustificat si fara dovezi palpabile pe nimeni iar in acest caz nu am nici o dovada scrisa ci numai amintiri personale si certitudini tehnice: un scuter cu probleme, delimitat (nu stiu in acest moment cum sta cu reviziile, vom afla cand vor veni cei de la OPC). Prin urmare, cred ca oferta noastra a fost una fair in care eforturile noastre sint pe masura efortului clientului de a-si achizitiona un scuter. Inchei aici dizertatia pe aceasta tema. Va stau la dispozitie ca si pana acum, cu placere. o zi placuta.

 

 

daca nu a fost stricat cum a fost ? din moment ce il impingeam cu picioru la plecare cand am iesit din carrefour ... si m-am intors peste 5 minute ... si m-au trimis la service.,.. si nu mai mergeau nici semnalizarile cand am iesit din carrefour ... si la service mi-au pus releu de dacie dupa ce l-au tinut 3 zile pe ploaie afara ... desi in carte scrie ca nu trebuie tinut in ploaie... dupa ce l-am luat scartaia din toate incheieturile si suruburi lipsa peste tot

 

daca nu a fost stricat cum a fost ? din moment ce il impingeam cu picioru la plecare cand am iesit din carrefour ... si m-am intors peste 5 minute ... si m-au trimis la service.,.. si nu mai mergeau nici semnalizarile cand am iesit din carrefour ... si la service mi-au pus releu de dacie dupa ce l-au tinut 3 zile pe ploaie afara ... desi in carte scrie ca nu trebuie tinut in ploaie... dupa ce l-am luat scartaia din toate incheieturile si suruburi lipsa peste tot

 

 

cu ce rost sa il trimit la bucuresti sa il faceti DACA ... mergeam la service , mecanicul spunea- e stricat trebuie facut dar cei de la bucuresti nu imi dau voie au zis ca atat sa ii fac (i-a desfacut tachetii mai mult si tacane ca draq si tot degeaba)

 

daca nu a fost stricat cum a fost ? din moment ce il impingeam cu picioru la plecare cand am iesit din carrefour ... si m-am intors peste 5 minute ... si m-au trimis la service.,.. si nu mai mergeau nici semnalizarile cand am iesit din carrefour ... si la service mi-au pus releu de dacie dupa ce l-au tinut 3 zile pe ploaie afara ... desi in carte scrie ca nu trebuie tinut in ploaie... dupa ce l-am luat scartaia din toate incheieturile si suruburi lipsa peste tot

 

 

 

 

cu ce rost sa il trimit la bucuresti sa il faceti DACA ... mergeam la service , mecanicul spunea- e stricat trebuie facut dar cei de la bucuresti nu imi dau voie au zis ca atat sa ii fac (i-a desfacut tachetii mai mult si tacane ca draq si tot degeaba)

 

reviziile sunt facute la service la voi la 300 si la 1000 km , apoi la 3000 am facut-o eu singur pentru ca problema inca nu se rezolvase (dupa 1 an) si stiam ca nu o sa faceti nimic in cazul asta si m-ati trimis la un alt service ... cica sa il repare si cum am ajuns: asta nu are facute reviziile la noi ... trebuie sa platesti reparatia ... vam sunat si ati spus Buna Ziua la revedere!

 

daca nu a fost stricat cum a fost ? din moment ce il impingeam cu picioru la plecare cand am iesit din carrefour ... si m-am intors peste 5 minute ... si m-au trimis la service.,.. si nu mai mergeau nici semnalizarile cand am iesit din carrefour ... si la service mi-au pus releu de dacie dupa ce l-au tinut 3 zile pe ploaie afara ... desi in carte scrie ca nu trebuie tinut in ploaie... dupa ce l-am luat scartaia din toate incheieturile si suruburi lipsa peste tot

 

 

 

 

cu ce rost sa il trimit la bucuresti sa il faceti DACA ... mergeam la service , mecanicul spunea- e stricat trebuie facut dar cei de la bucuresti nu imi dau voie au zis ca atat sa ii fac (i-a desfacut tachetii mai mult si tacane ca draq si tot degeaba)

 

 

 

reviziile sunt facute la service la voi la 300 si la 1000 km , apoi la 3000 am facut-o eu singur pentru ca problema inca nu se rezolvase (dupa 1 an) si stiam ca nu o sa faceti nimic in cazul asta si m-ati trimis la un alt service ... cica sa il repare si cum am ajuns: asta nu are facute reviziile la noi ... trebuie sa platesti reparatia ... vam sunat si ati spus Buna Ziua la revedere!

 

eu sunt constient ca nu o sa il faceti voi niciodata scuterul asta ... dar macar sa luati o amenda grasa ... si Reclama Proasta la greu

 

Absolut corect mariuse ! Si eu cred ca cei de la service au 99% din vina!

Nu am apucat sa-mi iau anul asta scuter si acum plec in voiaj, peste cateva zile, dar la anul o sa-mi iau ori GoPop, ori Motowell, sunt cele mai bune oferte de pe piata.

De ce GoPop? Pt ca daca tot joc la Ruleta Chinezeasca, macar la GoPop gasesc un om ca Dan Cristian cu care se poate discuta, in caz de ceva...

 

 

Iti zic eu - ia-ti Motowell de la yamaha nu se compara in nici un fel cu gopop - Dl Cristian Dan este amabil asa ptr publicitate ...

are un coleg motowell , are 9000 de km si nu i s-a stricat nimic la el pana acum ... ii merge perfect ... e in 2 timpi

 

Cine a zis ca l-am vandut stricat? Iar se fac niste afirmatii gratuite. La fel si cele precum, " am multi prieteni in toata tara ca re spun ca sint proaste". Nu exista produs care sa nu se strice, datorita componentelor sau utilizarii gresite. Pentru asta exista garantie si/sau postgarantie. Ca serviceurile isi fac datoria sau nu, intr-adevar aici este o mare problema. Ca importatorul furnizeaza sau nu piesele de schimb intr-o anumita perioada de timp -si aici poate fi o problema. Noi avem prin contract cu serviceurile sa trimitem ORICE piesa pentru garantie in maxim 5 zile lucratoare. De asemenea cerem prin contract profesionalism in relatia cu clientul. Unele serviceuri se tin de treaba, altele nu, si de aceea le schimbam, la cererea clientilor nemultumiti de calitatea prestatiilor. De aici pana la generalizari e cale lunga. Pe de alta parte, am curaj sa stau drept in fata oricui deoarece stiu ca pentru fiecare client care a avut o problema si ne-a solicitat ajutorul, am gasit o cale de rezolvare. Pana acum...dar si aici eu consider ca am incercat toate variantele rezonabile. daca omul insa vrea bani...nu o consider dovada de incercare de rezolvare a problemei. Cu toate acestea, raspunsul meu a fost: il aducem si il reparam aici. Nu se doreste acest lucru...Eu nu vreau sa intru in amanunte si sa acuz nejustificat si fara dovezi palpabile pe nimeni iar in acest caz nu am nici o dovada scrisa ci numai amintiri personale si certitudini tehnice: un scuter cu probleme, delimitat (nu stiu in acest moment cum sta cu reviziile, vom afla cand vor veni cei de la OPC). Prin urmare, cred ca oferta noastra a fost una fair in care eforturile noastre sint pe masura efortului clientului de a-si achizitiona un scuter. Inchei aici dizertatia pe aceasta tema. Va stau la dispozitie ca si pana acum, cu placere. o zi placuta.

 

 

Dl Cristian Dan .... nu era normal sa imi schimbe scuterul de la inceput ? apoi ... in cartea service scrie : daca in 2 saptamani problema nu este rezolvata , scuterul va fi inlocuit, scrie sau nu scrie ? eu nu cred ca service-ul este de vina ptr ca ei faceau tot ce spuneau cei de la bucuresti (dv sau de la tehnic ) patronul de la service intreba pe mecanic: nu sunt in masura sa dea un alt scuter cei de la reva ? si mecanicul zicea: o sa il minta incontinuu pana o sa ii spuna ca a pierdut garantia ptr ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marinarule... sa stii ca scuterele kymco sunt cele mai bune de pe piata si fac comparatie intre chinezarii si kymco 4t, nu vreau sa fac reclama , dar asa este.

 

pana acuma am urmarit topicul,dar nu m`am bagat , parerea mea este ca s`a gresit din ambele parti , in primu rand cei de la reva nu au luat o masura mai "drastica" si tot au mers pe premiza , ca se va rezolva la service si uite ca nu s`a putut, trebuia sa i`l schimbe de la inceput , daca tot vedeau ca baetii de service`uri nu`i dau de cap la scuter, daniel a gresit intr`un fel pt ca tot a stat in vorbele alora de la service ca i`l va face , ca nu stiu ce ... trebuia din primele luni , sunat la firma si cerut sa i`se schimbe sau sa fie dus la buc, sa se chinuie ei sa`l repare.... oricum acuma dupa 1 an de zile , sa ceri bani inapoi...e cam aiurea, daca faceai asta in 1-2-6 luni ,mai ziceam ...dar asa dupa 1 an e prea de tot , eu unul nu as accepta , deci ramane varianta cu opc`ul sau repararea/schimbarea scuterului la buc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec de la permiza ca sinteti de buna credinta si ca ati luat scuterul din magazin "stricat" si ca la service ati intampinat probleme.

S-au trimis o multime de piese pentru dvs?

Ati fost sunat si indrumat la un alt service?

Ati cerut serviceului sa scrie in carte problemele intampinate si sa il semneze?

Ati cerut serviceului sa scrie de ce a scos limitarea?

Ati sunat la noi si ati inceput sa tipati si nu am reusit sa vorbesc cu dvs?

s.a.m.d

 

Crede-ma ca amenintarea cu OPC este cea mai mica problema pe care o vad eu aici. Fac o paranteza si iti spuna ca avem circa 8000 de scutere in piata, de mai bine de 3 ani in bransa aceasta. O singura reclamatie la OPC am avut-o si la solicitarea acestora am remediat o problema a carei solutie, datorita modului de bordare a clientului (urlete si tipete la telefon) am lasat-o la latitudinea celor de la OPC. Avand in vedere ca acestia ne-au rugat sa reparam, am facut-o, dar repet nu am luat nicio amenda pentru ca si dansii au realizat situatia.

 

Problema insa, aici de fata, este situatia ta prezenta, pe care @haste o caracterizeaza perfect in citul de mai jos:

"...parerea mea este ca s`a gresit din ambele parti , in primu rand cei de la reva nu au luat o masura mai "drastica" si tot au mers pe premiza , ca se va rezolva la service si uite ca nu s`a putut, trebuia sa i`l schimbe de la inceput , daca tot vedeau ca baetii de service`uri nu`i dau de cap la scuter, daniel a gresit intr`un fel pt ca tot a stat in vorbele alora de la service ca i`l va face , ca nu stiu ce ... trebuia din primele luni , sunat la firma si cerut sa i`se schimbe sau sa fie dus la buc, sa se chinuie ei sa`l repare.... oricum acuma dupa 1 an de zile , sa ceri bani inapoi...e cam aiurea, daca faceai asta in 1-2-6 luni ,mai ziceam ...dar asa dupa 1 an e prea de tot , eu unul nu as accepta , deci ramane varianta cu opc`ul sau repararea/schimbarea scuterului la buc ...."

 

Ti-am facut aceasta propunere de reparare la Bucuresti insa tu continui sa soliciti ca singur mod de remdiere a situatiei, banii!

Nu este aceasta o solutie. Nu stiu din ce carnet de garantie citezi tu

"in cartea service scrie : daca in 2 saptamani problema nu este rezolvata , scuterul va fi inlocuit, scrie sau nu scrie ?"

Te rog sa imi arati deoarece la noi NU SCRIE acest lucru ci scrie:

"Orice defecțiune apãrutã în perioada de garanție la scuterul care face obiectul prezentului Certificat se remediazã gratuit în termen de maxim 20 de zile de la data constatãrii defecțiunii, prin repararea sau înlocuirea componentelor defecte la atelierele de service autorizate de cãtre producãtor sã asigure garanția. Timpul de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în cadrul termenului de garanție, prelungeÂşte în mod corespunzător termenul de garanție Âşi curge din momentul intrării produsului în service până la aducerea acestuia în stare de utilizyare normală."

De altfel, manualul nostru este PUBLIC si se poate vedea pe site-ul nostru.

 

In fine, poate si eu daca as fi fost in situatia ta, as fi apelat la OPC, DAR daca nu as fi vazut nici un semn din partea importatorului. In nici un caz nu as fi tipat si amenintat si cerut bani. Cu toate acestea, oferta noastra ramane in picioare. La cererea ta, oricand avem drum in Cta il luam aici si il reparam, DAR numai la cererea ta si nicidecum la eventuala solicitare a OPCului, pe care o vom contesta prin toate mijloacele legale pe care le avem la indemana, considerand-o nefondata.

 

Ca si pana acum, iti stau la dispozitie (in masura in care convorbirea se desfasoara in limitele normalului) la numarul deja stiut 0766 112 112.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danielmak3: frate, ce treaba are motowell cu yamaha?? Motowell sunt unguresti, are dezkreator!

 

@haste: da mah, stiu si eu ca Kymco sunt cele mai bune, dar sunt scumpe si stii bine ca eu nu vreau sa dau bani multi. Motowell sunt mai ieftine si din cate am vazut, se pot compara cu Kymco. Iar Gopop sunt f. ieftine acum, stiu ca e un pic "ruleta" dar asta e, nu poti plati putin si sa iti iei scula! Daca am cea mai mica problema, hop la dl Dan Cristian cu jalba-n protzap :P

 

P.S. Haste, faza dura: am visat ca-mi cereai bani si din cauza ca nu ti-am dat, te-ai suparat p mine :lol:

Editat de Marinaru68
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danielmak3: frate, ce treaba are motowell cu yamaha?? Motowell sunt unguresti, are dezkreator!

 

@haste: da mah, stiu si eu ca Kymco sunt cele mai bune, dar sunt scumpe si stii bine ca eu nu vreau sa dau bani multi. Motowell sunt mai ieftine si din cate am vazut, se pot compara cu Kymco. Iar Gopop sunt f. ieftine acum, stiu ca e un pic "ruleta" dar asta e, nu poti plati putin si sa iti iei scula! Daca am cea mai mica problema, hop la dl Dan Cristian cu jalba-n protzap :P

 

P.S. Haste, faza dura: am visat ca-mi cereai bani si din cauza ca nu ti-am dat, te-ai suparat p mine :lol:

:eek:) si nu am plans ???

 

 

nu m`am uitat la ce pret sunt motowell dar comparatia se face 2t-2t... ca mi`se pare normal un 4t sa fie umpic mai scump decat un 2t :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Brugus, vezi ca incurci borcanele: cand centrul de greutate este jos, stabilitatea creste !

 

 

Mai gandeste-te cu borcanele alea. Am cativa prieteni motociclisti care s-au imprastiat cu aratarile alea de scutere si au zis ca nu se mai suie niciodata pe asa ceva. De ce crezi ca un enduro ( care are centrul de greutate mai ridicat) e mult mai manevrabil decat o vitezana ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@daniel a fost cu OPCul la Vanzator iar acesta ne-a sunat. Pentru modalitatea de rezolvare, il las pe el sa va spuna ce si cum, sper sa fie onest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...