Sari la conținut

Killer Machine.


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Am gasit motocicleta asta in templul chopperelor DBBP. Este facuta de niste baieti din Japonia. Are tot ce-i mai frumos din choppereala anilor 60. Hardcore maxim.

 

Restul le gasiti aici: http://www.markvanderkwaak.com/

 

Probabil ca 3 sfert din "chopperistii" de aici se intreaba de ce nu are 3 faruri si un parbriz.

post-7907-1217965708_thumb.jpg

post-7907-1217965714_thumb.jpg

post-7907-1217965726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a zis si easybiker e hardcore maxim deci nu vad unde s-ar pune problema comfortului. E facuta de pasionati pentru o plimbare doua seara. E plin de asa ceva pe la ei: knucklehead, panhead in cadre custom cu accente de street tracker (vezi saua) . Pe scurt un deliciu. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci chestia e asa e normal ca toti ce sunteti in tara ginditi asa cind vedeti un chopper rigid si cu sea foarte subtire....

Dar sa stiti ca sunt multi prin toata europa prin suedia cel mai mult ,germania , spania aici unde sunt, sunt o gramada rigide....si merg in general cu ele zilnic peste tot....daca vreti sa stiti in china si japonia sunt o gramada ce circula cu cadru rigid si gen 60 is ca si acesta din poza lui easy rider..

..pe drumuri bune e chiar ok ....si am si mers cu destule ca sa pot sa afirm asta....adevarul este ca pe drumuri cu gropi te scutura bine dar e suportabil....dar cui ii place sa conduca rigid incetineste si nu e asa grav....

 

chestia interesanta este ca majoritatea din care stiu eu cu choppere cu cadre rigide si asa fara confort cum ziceti voi...este parerea voastra si o respect...dar 90 la suta din ei sunt 'peste 45 de ani deci nu sunt tinerei de 25, 20 ani..... si merg pe rigid....

 

Asa ca mai lasatio balta cind tot vorbiti de confort asta va place voua ok ....bine inteles .....dar lasatine si pe noi astea ce ne plac cadrurile rigide si motoare inconfortabile sa vorbim linistiti.....

 

Intro veche zicala a unui dintre marii constructori de choppere ( Billy Lane) daca nu e rigid nu e chopper .....eu sunt mult de acord cu el....

 

Ok salut si numa bine sper ca putem sta in pace aici la grupul nostru, noi ce ne plac fiarele asa fara gust confort si comoditate.....

 

uitati aici unul mai frumusel si mai lucios dar in acelasi stil....

post-66-1217975993_thumb.jpg

 

SALUT CU RESPECTE PENTRU cei ce ne stim de mai multa vreme aici pe grupul chopperistilor[

 

roby

 

Motoreta asta are vreun fel de frana ???

AWD frina o are pe spate, pe tabur pe aceiasi parte cu piniononul in interiorchestia acea ce o vezi vopsita in negru ....este tabur gen cel de pe vechile knuklehead...te induce in eroare capacele ce le are puse peste spite....dar are frina acolo pe parea pinionului exact cum simsonul are taburii de frina pe parte cu cardanul....

uite aici in poza asta vezi mai bine tamburul neavind puse capacele peste spite

post-66-1217975906_thumb.jpg

 

salut si numa bine

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma intreb cat de confortabil e sa conduci "scula" asta..... sau este facuta doar sa te uiti la ea?....

si uite asa o parte din cele 3 sferturi din "chopperisti" se tot intreaba.

 

Man,despre ce confort vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit motocicleta asta in templul chopperelor DBBP. Este facuta de niste baieti din Japonia. Are tot ce-i mai frumos din choppereala anilor 60. Hardcore maxim.

 

Restul le gasiti aici: http://www.markvanderkwaak.com/

 

Probabil ca 3 sfert din "chopperistii" de aici se intreaba de ce nu are 3 faruri si un parbriz.

japozezii sunt cei mai tari la custom la ora acutala parerea mea ...... f f fain

 

eu ma intreb cat de confortabil e sa conduci "scula" asta..... sau este facuta doar sa te uiti la ea?....

si uite asa o parte din cele 3 sferturi din "chopperisti" se tot intreaba.

 

 

e o vorba ... if you want all the conforts of home ..stay there..no ofence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Departe de mine gandul sa starnesc o polemica, initial m-a "deranjat" un pic atitudinea atotcunoscatoare a initiatorului insa este posibil sa fi avut dreptate cu ignoranta unora, my fault...... In alta ordine de idei, masini confortabile cred ca avem multi dintre noi si nu se pune problema astfel, doar ca atunci cand vreau sa fac cateva sute de kilometri pe motor sa-mi placa si la sfarsitul drumului.... imi plac conceptele astea insa nu sa merg cu ele drum lung, ci doar sa le privesc frumusetea si sa admir ingeniozitatea fabricantilor. Nu multa vreme in urma aveam o masina veche foarte puternica dar ca si comfort care tindea spre zero, amicii intrebandu-ma de ce bag bani in ea si sa ma chinui mergand cu ea... stiu ca este vorba de anumite senzatii pe care nu ti le ofera multe din vehiculele confortabile, care tin in general de starea de spirit oferita de "fiarele" respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru restu' plavanilor, ca mine, no respect, right? whatever, cioperistule

 

de ce n-are trei faruri motorul? e vreun secret? numai zeii cioperisti stiu asta? ar fi fost interesant ca in loc sa pui o poza si sa fii un mare smecher si apoi sa astepti sa vina ceilalti 'baroni' cioperisti sa vorbeasca in zeflemea, sa iti exprimi parerea despre motor intr-un mod mai instructiv: ce stil e, de ce detaliul ala e asa, etc, etc.

 

eu zic sa va faceti o sectiune separata, "zei si moderatori cioperisti", ca sa nu va deranjeze necunoscatorii.

 

Domnilor nu va aprindeti. Nu este vorba despre asa ceva,superioritati and shit. Ideea enuntata la inceputul topicului se referea la faptul ca din pacate spiritulul de discutie si studiu nu mai exista pe subforumul asta. Candva aveai cu cine sa discuti orice despre chopperit pe Grupul Chopperistilor. Acum primeaza doar discutiile despre modele standard denumite generic "choppere",franjuri si choppere cu parbriz (formulare plictisitoare deja dar elecventa ca exemplu). Discutiile despre flexuri,tipuri de sudura si sabloane de cadru acum sunt inlocuite de discutii despre crash bar-uri, coburi etc,chestii care din punctul meu de vedere nu prea au treaba cu termenul chopper.Pana la urma discutiile alea nu mai sunt tot din cauza celor care le scriau pe forum candva,pentru ca probabil interesul pentru choppere autentice se pierde incetul cu incetul. Tot ce putem sa facem sa salvam subforumul asta de la mediocritate (subforum candva cunoscut in multe cercuri de profil din Europa pentru lucrurile care se vorbeau aici) este sa incepem sa discutam din nou chestii interesante. Exact cum ai spus mai sus,intradevar nu trebuie vorbit in zeflemea sau la misto ci constructiv. Oricum din punctul meu de vedere lucrurile sunt clare. Oamenii care intra aici nu prea sunt interesati de choppere ci de motociclete standard accesorizate.Punct. Acest subforum are tone de informatii super interesante despre cum sa iti tai motorul etc. Trebuisc doar cautate. Daca esti interesat de asa ceva nu te opreste nimeni sa postezi topicuri interesante,deci afirmatiile au un sambure de adevar.Inca o data ,nu este vorba despre superioritate,cel putin in cea ce ma priveste pe mine,doar ca sunt frustrat ca bucatica asta de net candva captivanta s-a transformat intr-un loc plictisitor.

Editat de easybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@easybiker

 

Imi cer scuze anticipat daca o sa o iei ca o jignire dar, discursul tau suna ca al croitorului care tesea la masina cu pedala in fata masinilor electrice. Timpurile se schimba, oamenii la fel. Or sa ramana din ce in ce mai putini ''mesteri'' in garajul propriu. Or sa ramana doar pasionatii si aici ma refer doar la maniacii decupajului si surubarelii. La ce bun sa te apuci sa ciopartesti cadrul dupa schite cand sunt sute de modele de cumparat pe net si in plus sunt OMOLOGATE. Cum am spus, o sa ramana doar pasionatii pentru restu' care vor ceva sa semene a un chopper exista kituri care daca il tine il ansambleaza sau de nu il comanda. Preturile pentru un cadru custom incep la 2000 EUR nou si omologat. Cat ma costa investitia in scule si timp pierdut constructie + omologare sa ma apuc sa ciopartesc eu cadrul? Investitie care nu o mai recuperez pentru ca nu ma apuc sa umplu prietenii de choppere. Tot respectul pentru cei ce o fac dar daca stai sa te gandesti nici la noi in tara nu sunt asa multi iar daca au mai dezvoltat si o afacere in domeniul asta poti sa fii sigur ca nu or sa vina sa iti dea schite mura in gura pe net.Perioada boema a constructiilor de motoare a trecut chiar si la noi, acum conteaza banul.

 

Parerea mea.

 

Bafta :cheers:

Editat de connex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@easybiker

 

Imi cer scuze anticipat daca o sa o iei ca o jignire dar, discursul tau suna ca al croitorului care tesea la masina cu pedala in fata masinilor electrice. Timpurile se schimba, oamenii la fel. Or sa ramana din ce in ce mai putini ''mesteri'' in garajul propriu. Or sa ramana doar pasionatii si aici ma refer doar la maniacii decupajului si surubarelii. La ce bun sa te apuci sa ciopartesti cadrul dupa schite cand sunt sute de modele de cumparat pe net si in plus sunt OMOLOGATE. Cum am spus, o sa ramana doar pasionatii pentru restu' care vor ceva sa semene a un chopper exista kituri care daca il tine il ansambleaza sau de nu il comanda. Preturile pentru un cadru custom incep la 2000 EUR nou si omologat. Cat ma costa investitia in scule si timp pierdut constructie + omologare sa ma apuc sa ciopartesc eu cadrul? Investitie care nu o mai recuperez pentru ca nu ma apuc sa umplu prietenii de choppere. Tot respectul pentru cei ce o fac dar daca stai sa te gandesti nici la noi in tara nu sunt asa multi iar daca au mai dezvoltat si o afacere in domeniul asta poti sa fii sigur ca nu or sa vina sa iti dea schite mura in gura pe net.Perioada boema a constructiilor de motoare a trecut chiar si la noi, acum conteaza banul.

 

Parerea mea.

 

Bafta :cheers:

 

Salut @connex. Nu in nici un caz nu as putea sa iau asta ca o ofensa.Dimpotriva tot ce spui este adevarat.

Tot ce pot sa spun este ca putem sa discutam din nou chestii interesante pe forum si poate asa o sa creasca interesul tuturor celor care intra aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu tine. Mai spune-ne te rog.

 

va mai spun eu ceva. In loc sa va rafuiti ca fetele mai bine mai dati un ochi pe site-ul ala ca sunt multe de vazut.

 

http://www.markvanderkwaak.com/

 

PS: sper sa nu se supere Basty de "reclama mascata" pe care i-o fac...

pacat ca indianul acela nu a ajuns la finalizare, ar fi iesit un Bobber superb

post-13243-1218721650_thumb.jpg

post-13243-1218721658_thumb.jpg

post-13243-1218721663_thumb.jpg

post-13243-1218721669_thumb.jpg

post-13243-1218721683_thumb.jpg

post-13243-1218721690_thumb.jpg

post-13243-1218721698_thumb.jpg

post-13243-1218721705_thumb.jpg

post-13243-1218721712_thumb.jpg

post-13243-1218721718_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta asta combina excelent clasic cu modern,dar aeste mai mult clasica decat moderna. Merita postata. Frisco style clasic cu drag pipes si cu ape fara comenzi pe fata,cel putin vizibile,fara cabluri ,fara frana. Suuuper!

 

Check out: http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=268

 

va mai spun eu ceva. In loc sa va rafuiti ca fetele mai bine mai dati un ochi pe site-ul ala ca sunt multe de vazut.

 

http://www.markvanderkwaak.com/

 

PS: sper sa nu se supere Basty de "reclama mascata" pe care i-o fac...

pacat ca indianul acela nu a ajuns la finalizare, ar fi iesit un Bobber superb

 

Eu stiu site-ul de ani de zile si intru zilnic sau aproape zilnic acolo.Chiar ai ce sa vezi. Cand l-am postat aici intr-un topic special facut impreuna cu un link si la bikernet.com,a fost mutat si s-a pierdut topicul.

P.S. Indianul lui Basty era un Sokol.

post-7907-1218722129_thumb.jpg

Editat de easybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai tare distruge initiativa si avintul lipsa banului si a legilor acestea timpite care le-au facut niste c... ini,e normal ca acest fenomen sa dispara incet incet si mai exista alt lucru cum credeti voi ca cei ramasi care mai fac pe melegurile mioritice cite ceva si ma refer la o moto clasica s-ar mai desparti de ea si citi ar avea timpul necesar sa faca acest lucru ,eu sincer ma uit cu parere de rau in jur si imi doresc ca sa se schimbe ceva; o intrebare cit mai costa un aparat de sudura pentru autogen ?ca de restul sculelor nu mai fac intrebari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Motoreta asta are vreun fel de frana ???

 

 

eu vad o pedala pe dreapta care pare a fi de frana,da' cabluri sau legaturi mai departe:IOC.

 

"japozezii sunt cei mai tari la custom la ora acutala parerea mea ..... " si parerea mea.E drept ca la design sunt praf acum dar pentru viitor promit sa ridice si calitatea optica la cea tehnica pe care o au in prezent.Fara sa se simta nimeni jignit sau stuff:daca vrei confort iti iei 'req o masina sau stai in coor acas'.Si daca tot suferi de 2 roti po sa iei un goldwing sau un electra glide,hydra glide...etc. Custom is 2 fiare sudate si-o carpa sa nu-ti rupi gogosarii-n fund:si toate astea cu un singur motiv:c-asa-ti place :friends: Toate bune!

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...