Sari la conținut

S-a Aprins Becul Rosu Si Scrie Fi


Postări Recomandate

am obsrva de cateva zile ca se apride un bec rosu si in locde temperatura motorului imi scrie FI

dace stie creva ce problema ar putea fii sunt foarte curios deaorece mtorul merge si cu acel bec apris, il pornesc becul este aprins, ii dau 1 si apoi a doua si in mers ii iaucontactul din cheie si il pun iar si isi revine, nu mai sta aprins

daca stiti careva sau daca ati patit la fel luminati-ma si pe mine va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kawa zx... apare pe ecran nu Fi apare Hi de la temperatura mare, inseamna ca se incinge motorul foarte rau si se poate cala,motive apa insuficienta,aer pe conducte,radiator infundat sau mai bine spus temperatura mare de afara si mersul bara in bara......banuiesc ca si la tine la motor e la fel bec rosu si pe el scrie HI.

Bafta!!!

Editat de dark_evil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine iti downloadezi cartea ...si are pt fiecare eroare un cod...intri in test mode si afli ce problema are...mai mult ca sigur ti sa bulit motorasul de la exup(sau daca ai noroc numai cablurile), cam asta se strica la astea de 1000 sper ca ti-am fost de folos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine iti downloadezi cartea ...si are pt fiecare eroare un cod...intri in test mode si afli ce problema are...mai mult ca sigur ti sa bulit motorasul de la exup(sau daca ai noroc numai cablurile), cam asta se strica la astea de 1000 sper ca ti-am fost de folos

 

Exup-ul e dracia aia de sub saua pilotului care se invarte dintr-o parte in alta? Daca da, ce rol are, ca m-a facut curios?

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI = Fuel Injection cum bine a zis colegul nostru.

 

Este foarte posibil sa fie actuatorul pe evacuare (cel de pe codita in dr) ce actioneaza prin cabluri clapeta de pe evacuare (locatie: exact inainte de catalizator).

 

Dar la fel de posibil poate fi si Throttle Valve Actuator (actuator clapete admisie).

 

Sfatul meu este sa-l duci la diagnoza. Vede imediat cod eroare si identifica problema.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub codita ai o mufa alba,pui un strap acolo intre cele doua fire (singurele de fapt)pui contactul cu butonul rosu pornit,pe bord va apare un cod,te uiti in service manual si vezi ce inseamna acel cod ,dupa care treci la verificare problemei!Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exup-ul e dracia aia de sub saua pilotului care se invarte dintr-o parte in alta? Daca da, ce rol are, ca m-a facut curios?

Undeva pe acest site,(nu am timp sa-l caut si sa-ti dau link) este un articol foarte bun, in ceea ce priveste sistemele de evacuare al moto 2/4 timpi citeste acolo si o sa descoperi singur cu ce se maninca sist de evacuare !(spun asta pentru ca este foarte mult de dicutat si nu incape pe o pagina!Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult tuturor

am ajuns cu el la diagnoza si mi s-a spus ca este ceva problema la evacuare intradevar, clapeta de pe toba. am sa rezolv problema sa vad daca se mai aprinde becul

mersi de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe acest site,(nu am timp sa-l caut si sa-ti dau link) este un articol foarte bun, in ceea ce priveste sistemele de evacuare al moto 2/4 timpi citeste acolo si o sa descoperi singur cu ce se maninca sist de evacuare !(spun asta pentru ca este foarte mult de dicutat si nu incape pe o pagina!Succes!

 

 

Caut de vreo 30 min si nu am gasit. Ori sunt eu bou, ori incurci tu forumul, cum de altfel mi se intampla si mie. Da-mi si mie o idee de cuvinte cheie pe care sa le caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut de vreo 30 min si nu am gasit. Ori sunt eu bou, ori incurci tu forumul, cum de altfel mi se intampla si mie. Da-mi si mie o idee de cuvinte cheie pe care sa le caut.

Ai dreptate!Sory!

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24157

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24103

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22605

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23049

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24771

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179

 

Tot respectul pentru cel care a scris si pentru cel care le-a postat,nu-l cunosc dar mi-ar face placere!

 

CA intotdeauna TNG E CEL MAI TARE!

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema am intampinat si eu la un gsxr 750 din 2001......imi statea becul rosu aprins si in loc de temperatura mai aparea si FI, asta s-a intamplat dupa ce am dat toba de serie jos si am mers fara o perioada pana mi-am pus de carbon. Daca aflii care ar fi cauza sa postezi pentru ca sunt tare curios.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...