vms_3ct Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 am obsrva de cateva zile ca se apride un bec rosu si in locde temperatura motorului imi scrie FI dace stie creva ce problema ar putea fii sunt foarte curios deaorece mtorul merge si cu acel bec apris, il pornesc becul este aprins, ii dau 1 si apoi a doua si in mers ii iaucontactul din cheie si il pun iar si isi revine, nu mai sta aprins daca stiti careva sau daca ati patit la fel luminati-ma si pe mine va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) La kawa zx... apare pe ecran nu Fi apare Hi de la temperatura mare, inseamna ca se incinge motorul foarte rau si se poate cala,motive apa insuficienta,aer pe conducte,radiator infundat sau mai bine spus temperatura mare de afara si mersul bara in bara......banuiesc ca si la tine la motor e la fel bec rosu si pe el scrie HI. Bafta!!! Editat August 7, 2008 de dark_evil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 cel mai bine iti downloadezi cartea ...si are pt fiecare eroare un cod...intri in test mode si afli ce problema are...mai mult ca sigur ti sa bulit motorasul de la exup(sau daca ai noroc numai cablurile), cam asta se strica la astea de 1000 sper ca ti-am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 din ce stiu eu, FI e legat de catalizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 nu nu, FI inseamna probleme la injectie sau senzori (FI=fuel injection) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 nu nu, FI inseamna probleme la injectie sau senzori (FI=fuel injection) exact trebuie mufata sa vezi care e treaba, ar fi bine sa o duci la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) cel mai bine iti downloadezi cartea ...si are pt fiecare eroare un cod...intri in test mode si afli ce problema are...mai mult ca sigur ti sa bulit motorasul de la exup(sau daca ai noroc numai cablurile), cam asta se strica la astea de 1000 sper ca ti-am fost de folos Exup-ul e dracia aia de sub saua pilotului care se invarte dintr-o parte in alta? Daca da, ce rol are, ca m-a facut curios? Editat August 7, 2008 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 FI = Fuel Injection cum bine a zis colegul nostru. Este foarte posibil sa fie actuatorul pe evacuare (cel de pe codita in dr) ce actioneaza prin cabluri clapeta de pe evacuare (locatie: exact inainte de catalizator). Dar la fel de posibil poate fi si Throttle Valve Actuator (actuator clapete admisie). Sfatul meu este sa-l duci la diagnoza. Vede imediat cod eroare si identifica problema. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Sub codita ai o mufa alba,pui un strap acolo intre cele doua fire (singurele de fapt)pui contactul cu butonul rosu pornit,pe bord va apare un cod,te uiti in service manual si vezi ce inseamna acel cod ,dupa care treci la verificare problemei!Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 CA intotdeauna TNG E CEL MAI TARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Exup-ul e dracia aia de sub saua pilotului care se invarte dintr-o parte in alta? Daca da, ce rol are, ca m-a facut curios? Undeva pe acest site,(nu am timp sa-l caut si sa-ti dau link) este un articol foarte bun, in ceea ce priveste sistemele de evacuare al moto 2/4 timpi citeste acolo si o sa descoperi singur cu ce se maninca sist de evacuare !(spun asta pentru ca este foarte mult de dicutat si nu incape pe o pagina!Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vms_3ct Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 mersi mult tuturor am ajuns cu el la diagnoza si mi s-a spus ca este ceva problema la evacuare intradevar, clapeta de pe toba. am sa rezolv problema sa vad daca se mai aprinde becul mersi de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Undeva pe acest site,(nu am timp sa-l caut si sa-ti dau link) este un articol foarte bun, in ceea ce priveste sistemele de evacuare al moto 2/4 timpi citeste acolo si o sa descoperi singur cu ce se maninca sist de evacuare !(spun asta pentru ca este foarte mult de dicutat si nu incape pe o pagina!Succes! Caut de vreo 30 min si nu am gasit. Ori sunt eu bou, ori incurci tu forumul, cum de altfel mi se intampla si mie. Da-mi si mie o idee de cuvinte cheie pe care sa le caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 are rolul de a uniformiza cuplul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Caut de vreo 30 min si nu am gasit. Ori sunt eu bou, ori incurci tu forumul, cum de altfel mi se intampla si mie. Da-mi si mie o idee de cuvinte cheie pe care sa le caut. Ai dreptate!Sory! http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24157 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24103 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22605 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23049 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=24771 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179 Tot respectul pentru cel care a scris si pentru cel care le-a postat,nu-l cunosc dar mi-ar face placere! CA intotdeauna TNG E CEL MAI TARE! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 ... nu-l cunosc dar mi-ar face placere! Si mie !... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vaida_alexandru Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Aceasi problema am intampinat si eu la un gsxr 750 din 2001......imi statea becul rosu aprins si in loc de temperatura mai aparea si FI, asta s-a intamplat dupa ce am dat toba de serie jos si am mers fara o perioada pana mi-am pus de carbon. Daca aflii care ar fi cauza sa postezi pentru ca sunt tare curios. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.