Sari la conținut

Carter Vs Lantz


knox
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 152
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am spus ca sunt necunoscator. doar mi-am dat cu parearea si Dixi ma ia la misto.

mare greseala am facut ca m-am repetat.....

 

 

Stai ma linistit, trebuie lamurit initiatorul. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, eu mi-am pus la bataie toate cunostiintele de fizica, cuantica si mecanica fluidelor, am indraznit chiar sa cer ajutorul familiei lui Boris pentru a fi de folos unui confrate nedumerit.. :kiss: se stie doar ca un carter care nu trage bine poate cauza voblaje la viteze mici, trebuie sa evitam asemenea situatii

Editat de T Rex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te corectez putin.Transmisia "paianjenica" se foloseste numai in cazul motocicletelor cu ataj , care evident au transmisie prin carter, adica cu arbore genealogic.Vezi ca induci omul in eroare.

io stiam ca e arbore gineacologic, ai grija la limba romana, nu fi agramat :)

 

corect, eu mi-am pus la bataie toate cunostiintele de fizica, cuantica si mecanica fluidelor, am indraznit chiar sa cer ajutorul familiei lui Boris pentru a fi de folos unui confrate nedumerit.. :kiss: se stie doar ca un carter care nu trage bine poate cauza voblaje la viteze mici, trebuie sa evitam asemenea situatii

voblajul este un fenomen caracteristic carterului patrat care se invarte in sens invers acelor de ceasornic, ce nu poti intelege?????

carterul nu trage bine la turatii mari, nu la turatii mici, chiar e atat de greu de priceput?

uffffffff, si te mai si lauzi cu notiuni de fizica cuantica. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uitam si efectul giroscopic in cazul cardanului.

tocmai aces aspect este important in cazul carterului (au carda, cu ii zic mai-sus citatul, evidet un om de nimic si fara nostinte tehnice. acest efect, la o turatie a cardanului de 10000-15000 rpm, poate rasturna motorul, ceea ce impune echipament de protectie special la aceste motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici o legatura solutia tehnica aleasa pentru transmisie cu valoarea cuplului motor.

ca si in exemplul tau, acele motoare de harley au un cuplu fantastic.

criterii pentru alegerea transmisiei ar fi:

- nivelul de zgomot, adica de la silentios la zgomotos, curea, lant, cardan (transmisie cu pinioane si articulatie cardanica)

- gradul de fiabilitate, de la prost la bun: curea, lant, cardan

- costul de productie, de la ieftin la scump: curea, lant, cardan.

- complexitatea operatiunilor de intretinere, de la usor la greu: cardan, curea, lant

- perioada de functionare, de la mare la mica: cardan, lant, curea

- gradul de libertate mecanica a articulatiei, de la mica la mare: cardan, lant si curea pe acelasi nivel

- masa ansamblului, de la mare la mica: cardan, lant, curea

referitor la cuplul pe care il transmite, dimensiunea intregului ansamblu cat si robustetea lui se pot determina din calcul si se adapteaza in functie de necesitati.

de acord cu tine, doar ca ce are a face zgomotul transmisiei la un harley?? crezi ca mai aude cineva haraitul unui lant de bubuitul unui V de 1400cmc ? :kiss:

 

PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest efect poate aparea numai in cazul in care nu i-ai montat in prealabil avans vacumatic care uniformizeaza miscarile lascive ale carterului.Daca acesta merge turat, 10.000-15.000 ture, i se mai adauga o frana de serviciu, in caz de rostogol, il franezi prin comanda de la ghidon.Oricum, sansele sa te dai cu ea peste cap, sunt mici, atata timp cat o accesorizezi din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu.

 

de ce sa prinzi roata de supapa cand ai carter la indemana? :kiss:

si asa e, toata treaba asta cu carterele de turatie joasa este o conspiratie mondiala pentru scumpirea pretului la soreanca

Editat de T Rex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine, doar ca ce are a face zgomotul transmisiei la un harley?? crezi ca mai aude cineva haraitul unui lant de bubuitul unui V de 1400cmc ? :kiss:

 

PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu.

asa este, e la fel cu acea conspiratie a detergentilor.

totusi, un pic de grija, este implementata de foarta multa vreme prinderea de electrodul bujiei a spitelor rotii, efectiv roata nu mai are butuc, pentru ca bujia este butucul propriu-zis. in acest caz, sunt numai 6 spite ancorate fiecare din colturile hexagonului bujiei.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mai fiabile transmisiile cu carter fatza de cele pe lantz? scapi de curatat mizerie la fiecare 500km?? am inteles ca lantu tb schimbat si el la nu stiu cati km.. la carter cum e?

 

Cum asa ? Eu zic ca aia pe biela e mult mai tare ,decat cea pe carter. Nici cea pe prezoane nu e rea dar e posibil sa-ti cada jigloarele in ambreiaj si sa calezi baia de ulei si sa vezi ce ai de curatat carburatoarele de melamina. De curatenie nu scapi , ca doar traiesti acolo ,un dus e recomandabil ,macar pana la tricoul cu Metallica. Lantul nu trebuie schimbat ..poti sa-i pui un medalion si o sa fie ca nou ,daca se rupe poti sa-l faci bratara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,omu'a gresit un termen si urmeaza patru pagini de misto rasuflat.Totusi aproape nimeni nu-i raspunde baiatului..

Dati-i inainte cu garagata..spor.

Luigi Vicol

ia uita-te mai bine prin posturile mele :D

 

Deci de ce s-a infundat culbutorul de relantiu? :kiss:

ba, dar io numai de pafaristi am parte?

ce treaba are culbutorul cu ralantiul la carburatie?

ca nu inteleg

culbutorul se infunda cu ralanti numai la injectie, nu stiai asta pana acum?

da-o naibii de treaba

chiar asa sa inducem omul in eroare?

pentru initiator:

recomand sa faci o mica aparatoare in jurul carterului, pentru ca, atunci cand se invarte pe la 10-15 miii de ture, se pot desprinde bucatele mici din el care te pot lovi in cap.

aaaa, stai asa, ca acum realizez, de fapt tu de aia ai facut topicul asta, ai patit micul accident cu bucatile desprinse din carter la turatie mare.

ok, uite rezolvarea

o aparatoare din tabla galvanizata cu gura de vizitare pentru a putea unge la fiecare 300-400km articulatiile carterului cu vaselina folosind un tecalimetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gresit aici.Vaselina nu este recomandata in cazul carterului, numai lubrufiant soreanca!

Si nici cu tecalimetru nu poti lucra daca nu esti profesionist, exista riscul sa-ti rada filetul pistonului exact in cap.

Deci in concluzie, este mai bun lantul decat carterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, la o adica conteaza prea putin daca e carter sau lant. Important e sa fie cu arcuri. Daca e d-ala chinezesc cu burete sa nu-ti iei.

Editat de sharpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(carterul nu stiu ce e, stiu doar ca poate fi uscat sau innecat in ulei...)

 

 

De cand s-au inventat colacii de salvare, carterele nu se mai inneaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, la o adica conteaza prea putin daca e carter sau lant. Important e sa fie cu arcuri. Daca e d-ala chinezesc cu burete sa nu-ti iei.

interesant punct de vedere.

eu am intalnit si cu par de oaie, australian, care e mai bun? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant punct de vedere.

eu am intalnit si cu par de oaie, australian, care e mai bun? :)

 

Adica lana? :D Esti off-topic si mai faci si misto.

Era vorba de carter cu arcuri, daca tot te dai rotund cu mecanica, trebuia sa stii despre ce e vorba. :kiss:

 

Arcuri elicoidal-trapezoidale, normal.Dar presimt ca habar nu ai ce sunt alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica lana? :D Esti off-topic si mai faci si misto.

Era vorba de carter cu arcuri, daca tot te dai rotund cu mecanica, trebuia sa stii despre ce e vorba. :kiss:

 

Arcuri elicoidal-trapezoidale, normal.Dar presimt ca habar nu ai ce sunt alea.

zau, ma?

is arcuri de foi de dafin, e cea mai simpla intrebare de la intretinerea carterului.

hai ca ma enervezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zau, ma?

is arcuri de foi de dafin, e cea mai simpla intrebare de la intretinerea carterului.

hai ca ma enervezi :D

 

 

 

 

Corect! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! :kiss:

ba, asta era intrebarea de baza in postliceala la specializarea intretinerea carterului de transmisie.

ce dracu'?

am absolvit profesionala cu carter cum lauda, asa ca lasa-ma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man stai calm, ca multi ne-am luat-o cu astfel de ineptii. Nu fii suparat, va veni vremea sa faci si tu misto de altii. Si ca sa iti raspund:

 

Transmisia pe cardan (carterul nu stiu ce e, stiu doar ca poate fi uscat sau innecat in ulei...) este mult mai fiabila decat cea pe lant, necesita intretinere minima o data la zeci de mii de km (schimbi uleiul de transmisie) ofera o agresivitate sporita a motorului (orice tresarire a gazului se duce direct in roata, fara latenta lantului- care se intinde mai intai). Pe de alta parte, este greu. Nu se va pune ever pe un motor de viteza.

 

Lantul necesita ingrijire, se rupe, se murdareste, dar este usor, relativ ieftin de inlocuit daca se intampla ceva si permite o flexibilitate foarte mare a suspensiei.

saru` mana pt lamuriri... m-am mai luminat nitel cum e cu "transmisia in carter" :D ca la ea ma refeream .. dar in loc sa zic "in carter" am zis "pe carter" si de-aici se hlizesc baietii de n-ai mai vazut cu replici din ciclu "m-o facut mama mecanic" pt 2 cuvinte scoase din context au mai luat-o si pe ulei zej de pagini..

pun pariu ca daca zic "bashina" rade unu din ei .. :)

carter partz basina baa! :kiss:

unde ti-era academia romana si eu nu stiam... pe carter vs lant

bafta!

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saru` mana pt lamuriri... m-am mai luminat nitel cum e cu "transmisia in carter" :drums: ca la ea ma refeream .. dar in loc sa zic "in carter" am zis "pe carter" si de-aici se hlizesc baietii....

 

 

 

:kiss: :D :) :D :lol: :drums: :drums: :drums:

 

 

Io cred ai vrut sa zici "pe cardan" sau pe lant.

Editat de Dixi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mai fiabile transmisiile cu carter fatza de cele pe lantz? scapi de curatat mizerie la fiecare 500km?? am inteles ca lantu tb schimbat si el la nu stiu cati km.. la carter cum e?

 

 

Deci: :kiss: :D :) :D :lol: :drums: :drums: :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...