rony2006 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Stie cineva din ce cauza porneste motorul foarte greu?Carburatorul este cu soc electronic care este nou(duminica l-am luat),robinetul de benzina cu vaccum este si el nou.De la ce sa fie???Diminteata daca dau filtrul de aer jos si tin 2 degete sa blochez un pic aerul,porneste imediat.Daca se incalzeste,dupa aceea motorul porneste foarte usor,dar cand se raceste iara sunt problema.Sa fie oare din partea de comanda a socului electronic??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Acceasi problema o am si eu,in fiecare dimineata trebe sa pun degetele ca sa porneasca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Eu am avut o problema de asta si era din cauza tachetilor dereglati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 Ce tachetii???am motorul in 2 timpi Acum ma gandesc cum sa fac un soc electronic care sa astupe gaura de la un filtru sport,astfel nu voi mai fi nevoit sa pun degetele acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Compresie mica. Uzura segmenti- cilindru. Poti sa il tii cu picioarele cand dai gaz? Sau nu poti sa treci cu el peste o bordura mica? Daca da, nu mai omora carburatorul ci alezeaza cilindru- piston nou -segmenti noi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiLLaH Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Poate trebuie schimbata cureaua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 Nici nu se pune problema compresiei,am alezat cilindrul cu 0,5mm,am pus segmenti si piston de 41,05 mm asa ca nu asta ii problema,cred ca carburatorul nu lucreaza in parametrii normali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 nu are nimic setu ma.Pai atunci io ce sa zic ca am set de 70(sau 80,nuj) nou noutz.Nu are decat 40km.Si despre ce tacheti vorbesti?tacheti la motor in 2t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 nu are nimic setu ma.Pai atunci io ce sa zic ca am set de 70(sau 80,nuj) nou noutz.Nu are decat 40km.Si despre ce tacheti vorbesti?tacheti la motor in 2t? nu a specificat de la inceput ca e in 2 timpi. Dupa nume am crezu ca e in 4 timpi. Alea in 2 timpi nu au tacheti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 Poate sa nu fie reglat bine amestecul carburant si de aceea sa porneasca asa greu cand ii rece.Mentionez inca odata ca socul este nou,si se incalzeste deci se topeste ceara din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 problema e ca sunt chinezesti la Aprilia din 2000 nu am probleme cu pornirea. in fiecare dimineata o ia la buton din prima, oricat de frig ar fi afara. scapati de chinezarii, si luati-va ceva de calitate. p.s. si asta e doar inceputul... veti vedea voi cate bube mai apar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 problema e ca sunt chinezesti la Aprilia din 2000 nu am probleme cu pornirea. in fiecare dimineata o ia la buton din prima, oricat de frig ar fi afara. scapati de chinezarii, si luati-va ceva de calitate. p.s. si asta e doar inceputul... veti vedea voi cate bube mai apar Tu esti culmea deja esti inervant, sa nu ia lumea scutere chinezesti, dar fiecare isi ia ce vrea, treaba lui banu lui ce atata panarama, cum sa te tine un scuter notmal pe tine daca il freci zi si noapte incontinu. Si scuterele chinezesti sunt mai multe tipuri nu toate sunt la fel. Si scuterul meu porneste dimineata la buton, mai are el tampeni dar asta e. Eu m-am saturat de SH-uri incepanda de la telefoane in sus, de orice SH nu vreau sa mai aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Stie cineva din ce cauza porneste motorul foarte greu?Carburatorul este cu soc electronic care este nou(duminica l-am luat),robinetul de benzina cu vaccum este si el nou.De la ce sa fie???Diminteata daca dau filtrul de aer jos si tin 2 degete sa blochez un pic aerul,porneste imediat.Daca se incalzeste,dupa aceea motorul porneste foarte usor,dar cand se raceste iara sunt problema.Sa fie oare din partea de comanda a socului electronic??? asa am avut si eu vezi k socu e devina 100% verifica socu....nu lai pus bine sau ceva;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat August 14, 2008 Autor Share Postat August 14, 2008 Daca cautai pe google marca hyosung vedeai ca nu sunt chinezesti ci koreene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rony2006 Postat August 14, 2008 Autor Share Postat August 14, 2008 (editat) Socul este nou nout si lucreaza. Editat August 14, 2008 de rony2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.