Sari la conținut

Problemutze Cu Motocicleta Mea


Postări Recomandate

Salut ! Nu stiu daca neaparat problemutze ,poate doar e normal ceea ce se intampla insa vroiam sa ma asigur ...

 

Deci ... Cand am bagat calutul in garaj am observat ca prin capacul de la rezervor se aude un fluierat ciudat...Cred ca nu sta perfect etans capacul ... Pot aparea probleme din cauza asta ?

 

Si urmatoarea chestie deranjanta este la cutia de viteza ,care chiar cred ca este una mare . Nu schimba asa cum ar trebui in treptele inferioare . De ex daca schimb o treapta superioara , pana nu trece de o anumita valoare a rpm nu pot schimba inapoi treapta inferioara . De asemenea nu pot schimba mai mult de 1 viteza odata , deci nu pot folosi frana de motor deloc ...

 

 

Cam atat , la aceste 2 chestii vroiam niste sfaturi iar pe parcurs daca mai observ ceva suspect va anunt .

 

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sunete ai auzit tu, dar e normal sa respire capacul rezervorului, asa e facut. Pe acolo intra aerul cand din rezervor curge benzina ca sa se echilibreze presiunea. Daca ar fi perfect etans... ia zi tu, ce s-ar intampla? Ghici ciuperca ce-i.

Cum adica nu poti schimba mai multe viteze odata? Adica apesi odata si schmbi 3 viteze? Explica mai clar.

Si da, e normal sa fie motorul putin mai turat ca sa poti schimba usor in jos.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- rezervorul are o gaura "breather hole" parca ii zice ... pe acolo se trage aer in rezervor ca sa poata curge benzina, dar tot pe acolo uneori mai ies si gazele de benzina(din cauza caldurii si a altor factori benzina se mai evapora)

- tu ce intelegi prin frana de motor ??? frana de motor clasica consta in eliberarea gazului(acceleratia la 0) cu ambreiajul cuplat, in acest fel motocicleta sau masina merge dupa turatia in scadere a motorului ... ce zici tu aici e defapt o frana de motor fortata, iar ca sa faci asta, indiferent de turatia la care te afli trebuie sa ai ambreiajul tras bine, desi cum zicea si belbody se schimba mai usor la ture mici ... si apropo de viteze vezi ca de pe loc nu o sa poti niciodata schimba mai mult de a1-a si liber, nu de alta dar imi e ca o da te auzim maine poimaine ca ti se pare si asta ciudat

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul nu are nici o gaura deasupra,are o gaura la care este conectat un furtun (supraplinul),vezi sa nu ai supraplinul obturat atunci saracul face vid in rezervor si trage si el pe unde poate.

cu schimbatul vitezelor vezi ambreiajul (reglajul si starea lui si tipul de ulei ce l-ai folosit,poate nu ii prieste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu toate sunt asa, oricum nu inteleg la care furtun te referi tu. Sunt unele mobre care au furtun in capac pentru aerisire, altele nu. Oricum ar fi, cu furtun sau fara, aerisirea tot prin capac (buson) se face.

@Thunder, la turatii mari schimbi mai usor in jos.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

busonul de benzina are rol de valva(supapa)....ea o sa ti mentina in interiorul rezervorului presiunea atmosferica.....

si cutia fiind secventiala..normal ca nu poti cobora mai mult de o treapta....sau poate nu te-ai exprimat bine..la aceeasi debraiere sa cobori 3 trepte odata?.......e posibil sa ai probl la cutie, regleaza ambreiajul cum trebuie, banuiesc ca e prin cablu, vezi ca asta sa nu fie intins, gripat....sa mearga usor cand actionezi maneta....normal trebuie sa schimbe..in orice tura.....sa urce si sa coboare..bafta

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu toate sunt asa, oricum nu inteleg la care furtun te referi tu. Sunt unele mobre care au furtun in capac pentru aerisire, altele nu. Oricum ar fi, cu furtun sau fara, aerisirea tot prin capac (buson) se face.

@Thunder, la turatii mari schimbi mai usor in jos.

nu se face la toate prin capac(buson).chiar la majoritatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pe unde? Spune-mi, chiar nu stiu cum altfel. :cheers:

 

 

eu stiu ca aerul intra in rezervor pe la cheie :burnout: :))

 

Dar pe unde? Spune-mi, chiar nu stiu cum altfel. ;)

 

 

eu stiu ca aerul intra in rezervor pe la cheie :burnout: :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok deci cu rezervorul am inteles,m-am linistit .

 

Cu schimbatul va dau un exemplu - mers in oras viteza a3-a , semafor in fata - nu reusesc sa ajung pe neutru decat in a2-a fapt ce ma obliga ca tot timpul cat tine semaforul sa stau cu ambreiajul tras sau sa opresc motorul din cheie . Intr-adevar sanse foarte mari sa fie de la ambreiaj,manaeta de ambreiaj nefiind cea originala .

 

Scuzati-mi necunostiinta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pe unde? Spune-mi, chiar nu stiu cum altfel. :cheers:

incearca sa faci plin ochi rezervorul,daca vei pune cate putin cand benzina a ajuns in buza rezervorului vei vedea ca scade benzina.sub motor,mai precis in spate daca, ai transalp,ies 2 furtunase unul din ele este supraplinul de la rezervor.in caz de rasturnare a motocicletei benzina nu va curge pe la buson ci va curge pe furtunasul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah ca tot ai adus vorba de acel furtunas...Acum cateva zile am bagat benzina [ nu facusem plinul ] , era cam 3/4 in rezervor si dupa ce a stat in curte ~ 3 ore am obs sub ea pe pavaj o pata de benzina... Maxim 20-30ml ... Asta de la ce mai putea sa se intample daca rezervorul nu era plin ... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa faci plin ochi rezervorul,daca vei pune cate putin cand benzina a ajuns in buza rezervorului vei vedea ca scade benzina.sub motor,mai precis in spate daca, ai transalp,ies 2 furtunase unul din ele este supraplinul de la rezervor.in caz de rasturnare a motocicletei benzina nu va curge pe la buson ci va curge pe furtunasul respectiv.

Da, am transalp, si am demontat de nenumarate ori rezervorul si n-am vazut nici un furtunas iesind din el... ;) Si l-am umplut si ochi si iarasi, nu a curs pe nicaieri. Chiar nu inteleg despre ce vorbesti.

Carburatoarele, da, au furtunas de supraplin si vor curge in caz ca nu se inchid bine cuiele pontou, asta da... dar nu are nici o legatura cu aerisitul rezervorului..

Cred ca faci o confuzie...

 

Ok deci cu rezervorul am inteles,m-am linistit .

 

Cu schimbatul va dau un exemplu - mers in oras viteza a3-a , semafor in fata - nu reusesc sa ajung pe neutru decat in a2-a fapt ce ma obliga ca tot timpul cat tine semaforul sa stau cu ambreiajul tras sau sa opresc motorul din cheie . Intr-adevar sanse foarte mari sa fie de la ambreiaj,manaeta de ambreiaj nefiind cea originala .

 

Scuzati-mi necunostiinta :cheers:

Pai si cand trebuie sa pleci ce faci? Pleci cu a 2-a?

Trebuie sa schimbi in jos si sa ajungi pe neutru sau in 2 inainte de a opri. Cand apesi pe pedala, dupa ce ai schimbat, eliberezi, apoi apesi din nou. Daca simti o usoara rezistenta turezi putin motorul pe loc si apesi (asta cu ambreiajul tras). Pe loc stand nu vei reusi asa usor sa ajungi din 4 in 0 decat turand si impingand usor motocicleta inainte sau inapoi. Si apasarea se face secvential, ai apasat odata, eliberezi pedala, apoi apesi iar. Daca ai ajuns in 2 e imposibil sa nu poti scoate pe liber. Daca nu poti direct, apesi tare, se duce in 1, apoi ridici usor si esti pe liber. Repet, daca nu merge, turezi motorul pana merge. Vruum o secunda si ai actionat pedala.

Eu cred ca doar ai nevoie de exercitiu putin.

Daca ambreiajul nu agata, adica motocicleta da sa plece cand este tras la maxim, inseamna ca e reglat corect. Cand ai ambreiajul tras motocicleta trebuie sa o simti ca si cand ar fi pe liber. Dar daca zici ca poti sta la semafor cu ambreiajul tras si nu fuge de sub tine, e clar, nu are nimic.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe loc stand nu vei reusi asa usor sa ajungi din 4 in 0 decat turand si impingand usor motocicleta inainte sau inapoi.

 

exista si varianta mai simpla.. sa ridici niiitel ambreiaju cand vezi ca s-a blocat schimbatoru ;)

este acelasi lucru cu "turand si impingand usor motocicleta inainte sau inapoi"

n-a c-am ajuns si io sa va corectez sfaturile

is baiatu cu carteru, florinel!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista si varianta mai simpla.. sa ridici niiitel ambreiaju cand vezi ca s-a blocat schimbatoru :D

este acelasi lucru cu "turand si impingand usor motocicleta inainte sau inapoi"

n-a c-am ajuns si io sa va corectez sfaturile

is baiatu cu carteru, florinel!! ;)

pai cum vine asta?

daca ridici niiitzel ambreiajul, carterul nu da sa se invarta si sa plece? :)

da, se cam duce de rapa lumea, asta e, tu vei aveai ca povara pe umeri distrugerea lumii pentru ca ai ajuns sa ne corectezi sfaturile :cheers:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mai revin cu o intrebare... E normal sa nu se aprinda stopul atunci cand se actioneaza frana de pe fata ? Am observat ca la rece cel putin nu se aprinde... Dupa ce am mers cu motocicleta nu am apucat sa ma uit... Cand o apas pe cea de pe spate se aprinde oricum ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 nu e normal sa nu se aprinda stopul, vezi legaturile, papucii, curata i

 

2 lasa rezervorul ca e foarte bun- daca nu isi trage aer atunci va exploda.

 

3 la cutie nu am inteles- daca esti intr a 3 si dai odata in jos normal ca vine a doua si nu neutru , trebuie sa dai odata lasi sa vina pedala inapoi si mai dai odata atunci e neutru. daca nu merge asa atunci ai probleme la cutie- pinioane , furci de ghidaj etc

Editat de alexrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...