Sari la conținut

tobe sport


Postări Recomandate

buna vince black.da intradevar tobele is misto dar depinde de care sunt.eu am acuma o toba sport dar este de piatza nu este originala.dar in cateva zile vreau sa imi pun o toba originala de carbon.motorul merge mai tare cu toba sport pt ca evacuarea este mai mare.ambele zvonuri sunt adevarate:motorul merge mai tare dar in acelasi timp il si strica,bineinteles ca nu se strica asa repede daka nu ii dau cox tot timpul.eu unul nu prea ma abtin sa nu dau cox desi am toba asta de azi.cu toba schimba si aspectul motorullui deci pozti sa iti pui ca nu pierzi nimik.te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

motorul nu se strica din cauza tobei ci din cauza ca avand mai multa putere ii dai mai mult gaz! mai mult gaz=turatii mari pt. mai mult timp si atinse mai repede (pt. ca deh, poate) turatii mari pt. mai mult timp si atinse mai repede=uzura mai mare, uzura mai mare=buba la motor! destul de simplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am auzit-o shi pe asta cu toba sport la moped.... Chiar exista asha ceva???

228344[/snapback]

 

Daca dai o tura prin Grecia o sa vezi ca toti mopedishtii au akrapovici.. suna de zici ca cine stie ce tractor vine :unsure: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rusinica:

ms ms fratilor pai BRONTO :

am piaggio ciao 49cmc

si am o toba facuta la comanda..:unsure:

adica o toba ca si celelalte normale

numai ca pe dinauntru e goala

si mere motoru mai repede

tot timpu ii dau cox ..

motoru mergea cu 55 amu mere cam 60

 

 

 

SPEED KILLS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.

Fratilor, toba sport NU da un plus de putere, ci REDUCE pierderea de putere. Puterea maxima este puterea fara galerii de evacuare, cand gazele arse ies liber. Orice sistem de esapament fura mai multa sau mai putina putere, prin rezistenta care o opune gazelor arse.

(rezistenta la iesirea gazelor -> o parte din gaze raman in cilindru -> admisia trage mai putin aer proaspat -> motorul arde mai putin combustibil)

 

 

O toba "street legal" si deci silentioasa transforma energia exploziilor in energie termica prin sitele din interior, reducand zgomotul dar totodata opunand rezistenta gazelor de esapament si scazand puterea.

 

O toba artizanala nu are site, nu opune rezistenta esapamentului (furand astfel un minim de putere), dar face un zgomot de o iei la fuga.

 

O toba k lumea face un compromis fericit intre pierderea de putere si zgomot, avand totodata un sunet specific, mishto.

 

 

 

2.

O toba sport nu dauneaza cu nimic motorului. A, probabil ca dpdv statistic motoarele preparate sunt si cele mai forjate, dar asta e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca dai o tura prin Grecia o sa vezi ca toti mopedishtii au akrapovici.. suna de zici ca cine stie ce tractor vine :banana: :cheers:

 

nu stiu ce le-au facut la mopedurile alea, da' pur si simplu simti ca innebunesti cand la 3-4 dimineata ambaleaza trotinetele ...

 

Nu cred ca sunt akrapovici, pur si simplu cred ca sunt sparte sau lipsesc cu desavarsire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea:

1. domnul pistolaru are 100% dreptatea in ceea ce a afirmat.

2. "mopedistii" din grecia nu pot circula fara tobe caci din cate stiu eu mai toate mopedurile au motor in 2 timpi, ceea ce face imposibila lipsa tobei sau chiar si lipsa tobei finale sau a "silencerului"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto care am cumparat-o are sistem full Micron. desi surplusul de putere e binevenit, zgomotul pe care-l scoate e infiorator de puternic si stresant. stiu ca pare aiurea dar cred ca m-as fi multumit cu toba din fabrica

Eu nu as renunta la o toba sport pentru nimic,ai putea sa iti cumperi antifoane dar nu renunta la toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai o tura prin Grecia o sa vezi ca toti mopedishtii au akrapovici.. suna de zici ca cine stie ce tractor vine :) :D

 

 

nu stiu ce le-au facut la mopedurile alea, da' pur si simplu simti ca innebunesti cand la 3-4 dimineata ambaleaza trotinetele ...

 

Nu cred ca sunt akrapovici, pur si simplu cred ca sunt sparte sau lipsesc cu desavarsire.

 

 

:cheers:

 

Asa sunt ele facut din fabrica. Spun asta ca am fost invitat la un "patron" de fabricutza ce produce asa ceva, mi se pare ca in august a deschis si in Ro o reprezentanta...

 

Sunt ale naibii de zgomotoase, dar cum sa zic, suna ca si o toba sport pe un motor de capacitate cilindrica mult mai mare :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

parerea mea:

1. domnul pistolaru are 100% dreptatea in ceea ce a afirmat.

2. "mopedistii" din grecia nu pot circula fara tobe caci din cate stiu eu mai toate mopedurile au motor in 2 timpi, ceea ce face imposibila lipsa tobei sau chiar si lipsa tobei finale sau a "silencerului"

 

imposibila nu e dar pierzi din puterea motorului, toba e esentiala, silencer-ul nu, doar scade performantele! :cheers: eu din pacate tre' sa-i pun silencere la tobele pe care le fac ca altfel o sa ma opreasca politia de j' de mii de ori pe zi! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imposibila nu e dar pierzi din puterea motorului, toba e esentiala, silencer-ul nu, doar scade performantele! :banana: eu din pacate tre' sa-i pun silencere la tobele pe care le fac ca altfel o sa ma opreasca politia de j' de mii de ori pe zi! :D

Cred ca a vorbit Brandul cu ei, ca prea ii e mila de ce ai facut tu cu ea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
:banana: stai sa vezi ce-i fac de acum incolo! :cheers: azi am pronit-o numai cu un carb. mikuni :D si cu tobele facute! pinion de fuga si surpriza! 140 si mai vroia ceva dar am motoru' belit, asa ca nu incerc mai mult ca rup dreq vreun ambielkaj in el sau sparg vreun piston! cand vine setu' de 400 va spun mai multe si o sa-i pun si carenele! :) si cand o sa-mi vina setu' de 400 o sa trebuiasca sa-i fac si alte tobe si... offf! in fine! :) vreau s-o fac sa atinga o viteza cat mai mare, chiar daca o sa explodeze sub mine! pan' la urma urmai e doar un rahat de jawa!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

NU iti fu..e motorul doar urechile.

 

Si la faza cu de uzeaza mai repede de la cocx e adevarata dar si cocx-ul ala incinge mai tare supapele (la motoarele in 4T), verificati un motot cu tobe silintioase si unu fara sa vezi ca cel fara e putin mai cald (si cotul de la iesirea din cilindru e mai ars).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

De ce? Intreb ca nu stiu, nu te contrazic.

 

pt. ca un motor in 2 timpi este supraalimentat din toba! :P la un moment dat fereastra de admisie si cea de evacuare sunt deschise simultan si nu iesa numai gazele arse! mai iese si benzina nearsa care tocmai a venit din carb! ei, tobele sunt proiectate de fabricant in asa fel incat sa se creeze un val in toba care sa impinga gazele inapoi in cilindru! asa ca daca ai o toba "stock" nu o poti modifica! pana si amortizoarele de sunet influenteaza puterea!

 

in schimb la motoarele de performanta 2t tobele sunt goale dar au si un alt fel de constructie! camere de expansiune mari, in 2 sau 3 stagii, etc. e mai complicat de explicat dar iti dau un link daca esti curios sa citesti si sa te documentezi despre motoarele 2t!

 

citate din alta pagina:

 

"EXHAUST PIPE

 

The exhaust pipe of a two-stroke engine attempts to harness the energy of the pressure waves from combustion. The diameter and length of the five main sections of a pipe, are critical to producing the desired power band. The five sections of the pipe are the head pipe, diffuser cone, dwell, baffle cone, and the stinger. In general, after market exhaust pipes shift the power band up the rpm scale. Most pipes are designed for original cylinders not tuned cylinders. Companies like MOTOWERKS custom computer design and fabricate pipes based on the cylinder specifications and the type of power band targeted.

 

"

 

si

 

 

"SILENCER

 

Silencers come in all sorts of shapes and sizes. A long silencer with a small diameter enhance the low to mid power because it increases the bleed-down pressure in the pipe. A silencer with a short length and a large core diameter provides the best bleed-down pressure for a high rpm engine. Too much pressure in the pipe at high rpm will radically increase the temperature of the piston crown and could cause the piston to seize in the cylinder.

 

"

aceste citate vin de aici:http://www.eric-gorr.com/techarticles/basic_two_stroke.html

iar linkul principal este: http://www.southernskies.net/page_info/run...rokeengine.html

 

daca mai vrei iti mai dau cate ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci gazele ne-arse care apuca sa iasa sunt impinse inapoi de unda de soc generata de explozia anterioara, reflectata de sisemul de evacuare. 2T comprima un volum de amestec mai mare ca 4T aspirat, desi deschiderea porturilor se suprapune. Mda.

 

Si chestia cu ajustarea benzii de turatie la care obtii puterea dorita prin inaltimea si diametrul portului de evacuare, a avansului, a diametrului carburatorului, a dimesiunilor si materialului valvelor... Fuck!

 

Am o drujba ruseasca nou-nouta, nepornita. E ambalata intr-o lada de lemn, si trebuie asamblata. Ma duc sa o montez! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...