blue_led Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Si exista vreo valva de aerisire? Ca la mobra mea nu am remarcat nimic de genul. pentru ce telescop ? pune macar o poza cu capul amortizorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 la ccm ar trebui sa fie aceleasi furci ca pe ktm - WP. Vezi ca ai niste surubele mici in capu de sus al furcii. le desfaci pana auzi fas. poti sa iei aerisitoare rapide de la ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 la ccm ar trebui sa fie aceleasi furci ca pe ktm - WP. Vezi ca ai niste surubele mici in capu de sus al furcii. le desfaci pana auzi fas. poti sa iei aerisitoare rapide de la ktm Aerisitoarele alea de la KTM costa cam 98 lei si sunt foarte utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 mai mihaio007 tu ai cumva ccm-ul lui Gabi ex motomania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 Da mai. Inca il am si inca merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Daca va intereseaza, va pot arata cum arata o suspensie de spate desfacuta (si stricata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 am desfacut si eu cateva suspansii de spate dar aveau problume doar la elementele de frictiune si etansare... asta al tau e prajit bine de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 salutare .. in primul rand sa va spun .. lucrez la suspensiile unui ktm exc 450 2006 ... .. imi poate spune si mie cineva cum dau jos ansamblul supapelor de la rebound .. alea care se desfac cu tubulara de 19mm .. ideea este ca desfac de-mi vine rau .. si nu reusesc sa le scot afara .. se invart continuu dar reusesc sa le scot ... ma poate lamuri cineva !? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) ai 2 optiuni 1-in timp ce desfiletezi apesi tija spre peretele tubului 2-desfiletezi cu pistolul pneumatic Legat de setari REB si COM incercati setarile din tabelul de mai jos http://home.wanadoo.nl/menk/_otr/suspension_eng.html un link foarte folositor mai jos de tabel sunt descrise diferite simptome si modul de rezolvare al lor punetzi mana pe surubelnite si la treaba !!!! Editat Decembrie 9, 2008 de SorinAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Super link-ul Sorine!!! Daca il descopeream si eu acum vreo 2 ani eram jmeker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 ai 2 optiuni1-in timp ce desfiletezi apesi tija spre peretele tubului 2-desfiletezi cu pistolul pneumatic Legat de setari REB si COM incercati setarile din tabelul de mai jos http://home.wanadoo.nl/menk/_otr/suspension_eng.html un link foarte folositor mai jos de tabel sunt descrise diferite simptome si modul de rezolvare al lor punetzi mana pe surubelnite si la treaba !!!! multumesc mult ! prima poza mie imi e destinata .. (ca sa pricep ) o sa incerc .. si te anunt daca a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 sal.vreau si eu sa inalt un BMW f650gs,ma helpuiti si pe mine care stiti cum?am 1,84 si e cam jos.multum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 de inaltat mai mult decat standard nu prea ai cum doar daca afost lasat jos poti sa-l aduci la inaltimea initiala ! sau cum ar spune un prieten........pune-i roti mai mari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 n-a fost lasat mai jos,da o varianta exista,am vazut pe la altii..am sa experimentez in iarna asta,vedem ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) deoarece imi curgea un telescop, m am apucat sa schimb semeringurile si uleiul din furca. Uleiul se pune pe la partea superioara si ca atare am nevoie de o cheie de 50 mm. Aveti idee unde gasesc o cheie asa de mare, sa daca nu, cheie speciala pentru furci? Este vorba de o honda cr250. Editat Decembrie 23, 2008 de lds_ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 foloseste o cheie reglabila !!! cand destrangi sa nu uiti sa slabesti suruburile de la jug sau cel mai bine da telescoapele jos! spor la treaba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Am folosit un mox si nu a mers.O sa incerc sa gasesc o cheie mare reglabila.Nu am inteles dc trebuie sa slabesc suruburile de la jug.Eu din contra, aveam dat jos telesopul si l am strans la loc in jug, ca mi a fost teama ca mengina va lasa urme inestetice pe acesta. Si cu el strans in jug am incercat sa desfac partea de sus. Sensul de desfacere am presupus ca este normal, ca la suruburi. Am gresit cu ceva? Multumesc Editat Decembrie 23, 2008 de lds_ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 da ai gresit strangand telescopul in jug asa nu o sa desfaci in veci capacul daca vrei sa te folosesti de jug in loc de menghina strange telescopul in jug dar cam la 10-12 cm sub capac daca-l strangi in dreptul capacului nu o sa poti sa-l desfiletezi pentru ca se strange telescopul pe capac si DA este filet normal se destrange in sens antiorar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 K.pai atunci cred ca il voi pune in mengina si incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) K.pai atunci cred ca il voi pune in mengina si incerc asa daca nu e prea tirziu .. lasa-l in jug strins numai cel de jos . cauta cheie potrivita sa nu regreti mai tirziu . daca-l prinzi in menghina, ovalizezi tubul . sau demontezi telescopul prinzi in menghina capacul si daca mai ai alt jug * il folosesti pe acesta pe post de "cheie cilindrica" * daca nu, demontezi si jugul de pe motocicleta ( totusi implica prea multa manopera ) Editat Decembrie 24, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 M-am chinuit si eu la fel sa desfac un capac de telescop la cr250 dar avea un cap de 15 care era si el stricat. Dupa cateva incercari esuate de a desface cu cheia... am pus telescopu in menghina...prinzand intre falci doar capacul. Am invartit telescopu cu mainile goale si sa desfacut f usor. De preferat e sa faceti service la piese la un service specializat. Astfel nu riscati sa stricati piesele si sa nu le montati gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 na-va setings: http://www.tech-care.com/ktm.html?year=2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, stie careva care este preload-ul standard la amortizorul spate? Respectiv cate spire se vad libere? Este vorba de un 450 din 2004. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 http://www.ktm.com/download.php?dataID=8403D3_OM_EN.pdf cind coboara de pe stander trebuie "sa se lase" 35 mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Are cineva manual de intretinere pentru ktm 530 exc-r din 2008?Poate un link , ceva? Editat Ianuarie 23, 2009 de bibanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.