Sari la conținut

Despre Suspensii


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 293
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

deoarece imi curgea un telescop, m am apucat sa schimb semeringurile si uleiul din furca. Uleiul se pune pe la partea superioara si ca atare am nevoie de o cheie de 50 mm. Aveti idee unde gasesc o cheie asa de mare, sa daca nu, cheie speciala pentru furci? Este vorba de o honda cr250.

post-15978-1230064204_thumb.jpg

Editat de lds_ok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit un mox si nu a mers.O sa incerc sa gasesc o cheie mare reglabila.Nu am inteles dc trebuie sa slabesc suruburile de la jug.Eu din contra, aveam dat jos telesopul si l am strans la loc in jug, ca mi a fost teama ca mengina va lasa urme inestetice pe acesta. Si cu el strans in jug am incercat sa desfac partea de sus. Sensul de desfacere am presupus ca este normal, ca la suruburi. Am gresit cu ceva?

 

Multumesc

Editat de lds_ok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ai gresit strangand telescopul in jug

asa nu o sa desfaci in veci capacul

daca vrei sa te folosesti de jug in loc de menghina strange telescopul in jug dar cam la 10-12 cm sub capac

daca-l strangi in dreptul capacului nu o sa poti sa-l desfiletezi pentru ca se strange telescopul pe capac

si DA este filet normal se destrange in sens antiorar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K.pai atunci cred ca il voi pune in mengina si incerc asa

daca nu e prea tirziu .. lasa-l in jug strins numai cel de jos . cauta cheie potrivita sa nu regreti mai tirziu .

daca-l prinzi in menghina, ovalizezi tubul .

sau demontezi telescopul prinzi in menghina capacul si daca mai ai alt jug * il folosesti pe acesta pe post de "cheie cilindrica"

* daca nu, demontezi si jugul de pe motocicleta ( totusi implica prea multa manopera )

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am chinuit si eu la fel sa desfac un capac de telescop la cr250 dar avea un cap de 15 care era si el stricat.

Dupa cateva incercari esuate de a desface cu cheia... am pus telescopu in menghina...prinzand intre falci doar capacul.

Am invartit telescopu cu mainile goale si sa desfacut f usor.

De preferat e sa faceti service la piese la un service specializat.

Astfel nu riscati sa stricati piesele si sa nu le montati gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Soso eu stiu ce spui si intr-adevr este varianta corecta, doar ca eu avand in jur de 75 kg, cautam varianta mai "lenesa".

Dar o sa fac cum ai zis ca probabil s-au mai schimbat niscaiva parametri de cand era motocicleta noua :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca afapt divers, stiu ca aproape toti aveti aeristitoare montate..cine imi da si mie suruburile pe care le-a dat jos cand a pus aerisitoarele?

Nu-mi trebuie si oringurile.

de dat iti dau eu cu placere,doar ca imi este imposibil sa ajung la posta iar prin curier nu cred ca iti convine..daca da cineva prin valcea sunt foarte usor de gasit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De telescopul spate nu vorbeste nimeni ?

 

La ala nu trebuie facuta revizie ca si la cele de fata ?

La un 450 EXC / 06, la care nu s-a facut pina acum revizie la cel din spate, credeti ca este necesara revizia?

Este mai dificil de facut revizie, trebuie ceva scule mai speciale, rezervorul atasat de tubul telescopului este cumva presurizat ?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pds-ul ca si multe alte amortizoare de spate lucreaza sub presiune. de demontat nu-i mare filozofie daca ai programul de reparatii, problema apare la montaj cand pentru al aerisi e nevoie de scule speciale. pentru presurizare se folosedte un dispozitiv aparte sau se monteaza o valva in locul surubului din capatul compensatorului <butelia aia neagra>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

- nu o sa mai pun neoprene la jambe (intra foarte repede apa in furci)

Scuze k dupa atata timp revin la topicul asta dar de cand l-am citit am vrut sa experimentez daca sunt sau nu bune neoprenele. SUNT FOARTE BUNE !!!, astazi am facut servisul la telescoapele de fata si dupa un an de noroaie shi praf cand am dat neoprenele jos nu am decat putin praf pe semering. Cel putin eu sunt tare incatat de ele, isi merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin eu sunt tare incatat de ele, isi merita banii.

 

Dar la uleiul din amortizoare te-ai uitat? O sa ai o surpriza mare sa constati ca ai un fel de lapte in furci.

Protejeaza bine semeringurile, insa tin apa si apa asta ajunge repede in furci. Daca esti fericit despre cum iti lucreaza suspensia atunci poti sa le tii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de ulei se pune la amortizoarele de spate? Cu ce difera asa mult uleiul de furca?

Cat ulei trebuie sa intre... se face plinu?

 

Si cata presiune trebuie bagat apoi?

Ce importanta are daca se baga aer in butelie si nu azot( sau de care so pune).

 

Care-i diferenta intre a intari suspensia spate :comprimand arcu'...sau a mari presiunea in butelie.

 

Ce SAG se foloseste la Enduro ? (nu la celelalte categorii!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...