akruno Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 n-a fost lasat mai jos,da o varianta exista,am vazut pe la altii..am sa experimentez in iarna asta,vedem ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) deoarece imi curgea un telescop, m am apucat sa schimb semeringurile si uleiul din furca. Uleiul se pune pe la partea superioara si ca atare am nevoie de o cheie de 50 mm. Aveti idee unde gasesc o cheie asa de mare, sa daca nu, cheie speciala pentru furci? Este vorba de o honda cr250. Editat Decembrie 23, 2008 de lds_ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 foloseste o cheie reglabila !!! cand destrangi sa nu uiti sa slabesti suruburile de la jug sau cel mai bine da telescoapele jos! spor la treaba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Am folosit un mox si nu a mers.O sa incerc sa gasesc o cheie mare reglabila.Nu am inteles dc trebuie sa slabesc suruburile de la jug.Eu din contra, aveam dat jos telesopul si l am strans la loc in jug, ca mi a fost teama ca mengina va lasa urme inestetice pe acesta. Si cu el strans in jug am incercat sa desfac partea de sus. Sensul de desfacere am presupus ca este normal, ca la suruburi. Am gresit cu ceva? Multumesc Editat Decembrie 23, 2008 de lds_ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 da ai gresit strangand telescopul in jug asa nu o sa desfaci in veci capacul daca vrei sa te folosesti de jug in loc de menghina strange telescopul in jug dar cam la 10-12 cm sub capac daca-l strangi in dreptul capacului nu o sa poti sa-l desfiletezi pentru ca se strange telescopul pe capac si DA este filet normal se destrange in sens antiorar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 K.pai atunci cred ca il voi pune in mengina si incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 (editat) K.pai atunci cred ca il voi pune in mengina si incerc asa daca nu e prea tirziu .. lasa-l in jug strins numai cel de jos . cauta cheie potrivita sa nu regreti mai tirziu . daca-l prinzi in menghina, ovalizezi tubul . sau demontezi telescopul prinzi in menghina capacul si daca mai ai alt jug * il folosesti pe acesta pe post de "cheie cilindrica" * daca nu, demontezi si jugul de pe motocicleta ( totusi implica prea multa manopera ) Editat Decembrie 24, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 M-am chinuit si eu la fel sa desfac un capac de telescop la cr250 dar avea un cap de 15 care era si el stricat. Dupa cateva incercari esuate de a desface cu cheia... am pus telescopu in menghina...prinzand intre falci doar capacul. Am invartit telescopu cu mainile goale si sa desfacut f usor. De preferat e sa faceti service la piese la un service specializat. Astfel nu riscati sa stricati piesele si sa nu le montati gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 na-va setings: http://www.tech-care.com/ktm.html?year=2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, stie careva care este preload-ul standard la amortizorul spate? Respectiv cate spire se vad libere? Este vorba de un 450 din 2004. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 http://www.ktm.com/download.php?dataID=8403D3_OM_EN.pdf cind coboara de pe stander trebuie "sa se lase" 35 mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Are cineva manual de intretinere pentru ktm 530 exc-r din 2008?Poate un link , ceva? Editat Ianuarie 23, 2009 de bibanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Soso eu stiu ce spui si intr-adevr este varianta corecta, doar ca eu avand in jur de 75 kg, cautam varianta mai "lenesa". Dar o sa fac cum ai zis ca probabil s-au mai schimbat niscaiva parametri de cand era motocicleta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ca afapt divers, stiu ca aproape toti aveti aeristitoare montate..cine imi da si mie suruburile pe care le-a dat jos cand a pus aerisitoarele? Nu-mi trebuie si oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ca afapt divers, stiu ca aproape toti aveti aeristitoare montate..cine imi da si mie suruburile pe care le-a dat jos cand a pus aerisitoarele?Nu-mi trebuie si oringurile. de dat iti dau eu cu placere,doar ca imi este imposibil sa ajung la posta iar prin curier nu cred ca iti convine..daca da cineva prin valcea sunt foarte usor de gasit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristizz Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Hoinarind pe net am gasit cate ceva despre WP. Nu stiu daca le-a mai postat cineva. Sper sa fie de folos http://rapidshare.com/files/188259199/susp.....fata.pdf.html http://rapidshare.com/files/188259200/susp....spate.pdf.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 De telescopul spate nu vorbeste nimeni ? La ala nu trebuie facuta revizie ca si la cele de fata ? La un 450 EXC / 06, la care nu s-a facut pina acum revizie la cel din spate, credeti ca este necesara revizia? Este mai dificil de facut revizie, trebuie ceva scule mai speciale, rezervorul atasat de tubul telescopului este cumva presurizat ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander 313 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 salutare, aveti idee cate atmosfere de azot intra in amortizorul spate al unei yamaha yz400f din 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pds-ul ca si multe alte amortizoare de spate lucreaza sub presiune. de demontat nu-i mare filozofie daca ai programul de reparatii, problema apare la montaj cand pentru al aerisi e nevoie de scule speciale. pentru presurizare se folosedte un dispozitiv aparte sau se monteaza o valva in locul surubului din capatul compensatorului <butelia aia neagra> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Are cineva manual de intretinere pentru ktm 530 exc-r din 2008?Poate un link , ceva? de ce nu ai spus nimic razvane?.... iti dau o carte cand mai vii pe la magazin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Are cineva manual de intretinere pentru ktm 530 exc-r din 2008?Poate un link , ceva? http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) salut , cine poate sa imi spuna si mie cat ulei intra in amortizoarele de la o husqvarna cr 125 din 2005 multumesc Editat Martie 11, 2009 de Addutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 - nu o sa mai pun neoprene la jambe (intra foarte repede apa in furci) Scuze k dupa atata timp revin la topicul asta dar de cand l-am citit am vrut sa experimentez daca sunt sau nu bune neoprenele. SUNT FOARTE BUNE !!!, astazi am facut servisul la telescoapele de fata si dupa un an de noroaie shi praf cand am dat neoprenele jos nu am decat putin praf pe semering. Cel putin eu sunt tare incatat de ele, isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cel putin eu sunt tare incatat de ele, isi merita banii. Dar la uleiul din amortizoare te-ai uitat? O sa ai o surpriza mare sa constati ca ai un fel de lapte in furci. Protejeaza bine semeringurile, insa tin apa si apa asta ajunge repede in furci. Daca esti fericit despre cum iti lucreaza suspensia atunci poti sa le tii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Ce fel de ulei se pune la amortizoarele de spate? Cu ce difera asa mult uleiul de furca? Cat ulei trebuie sa intre... se face plinu? Si cata presiune trebuie bagat apoi? Ce importanta are daca se baga aer in butelie si nu azot( sau de care so pune). Care-i diferenta intre a intari suspensia spate :comprimand arcu'...sau a mari presiunea in butelie. Ce SAG se foloseste la Enduro ? (nu la celelalte categorii!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.