mircea.cazachevici Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Inainte de a ma duce, ca orice om normal, la un mecanic, mai cer odata ajutor aici: Transalp 400 din 94, cu carburatoare de 600. Curatat acum 2 saptamani carburatoarele, sincronizat. Manifestarea e urmatoarea: dupa ce se consuma aprox 10 l din rezervor (switch-ul de rezerva trebuie actionat dupa primii 12l), in mers, mi se opreste motorul de la lipsa de combustibil. Ma uit la filtrul de benzina, gol. O las 2 minute, se observa ca prin filtru curge un firicel infim de benzina, apoi porneste. Faza se repeta apoi dupa 4-10km, indiferent daca comut pe rezerva sau nu. De mentionat ca si cu rezervorul plin, daca opresc la semafor si ma uit la filtru, observ ca e gol (totusi nu se opreste motorul), iar daca las motorul pe cric, oprit, in 5-10 min se reumple filtrul. Ce am facut: Am desfacut robinetul de pe rezervor, suflat pe el, functioneaza ( de mentionat ca functioneaza pe direct, vacuumul nu mai merge, si nici nu mergea inainte) Am dat drumul la benzina din carburatoare cand era filtrul gol, instant a inceput sa galgaie benzina prin filtru (de unde am dedus ca ceva tine presiune pe conducte din carburatoare, nu din robinetul de benzina) Am desfacut furtunul de pe filtru, si benzina curge fara pprobleme (deci din nou robinetul nu are nimic) Am demontat carburatoarele, verificat sa nu fi montat ceva gresit, totul pare OK. Am schimbat filtru benzina, furtune benzina. Am incercat desfacut busonul de la rezervor, poate s-a infundat supraplinul si nu mai trage aer in ezervor sa inlocuiasca benzina consumata: Nu e asta. Idei? Ceea ce ma uimeste pe mine e ca acum am rezervorul plin si filtrul de benzina la fel, plin, dupa cativa km filtrul e gol, adica plin cu aer. Acel aer tre sa vina de undeva. prin rezervor mi se pare greu de crezut ca-l trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 "aerul" ala sunt de fapt vapori de benzina. ei nu constituie o problema, problema e de fapt altundeva. ori faptul ca filtrul de benzina este after-market, ori furtunele de benzina sunt schimbate cu unele mai subtiri, ceea ce se concretizeaza in "dopuri" de vapori de benzina care raman pe conducte. iar prin forta de tensiune superficiala a benzinei, care de fapt e f mare, benzina nu mai poate sa curga. Cazul a fost studiat de mine mai mult timp. se rezolva prin schimbarea conductelor si a filtrului. spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 se rezolva prin schimbarea conductelor si a filtrului. spor la treaba!!! In mod special a filtrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Ce am facut: Am schimbat filtru benzina, furtune benzina. Deci le-am schimbat. Bun, mecanicul o mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) cumva probabil s-a astupat gaura pe unde trage aer in rezervor, si din cauza asta nu da voie benzinei sa circule ... incearca sa mergi cativa km cu busonul desfacut sa vezi daca mai face la fel In mod special a filtrului. tu sa taci Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 daca-i filtru de-ala de dacie, cam asa se intampla, am patit si io de cateva ori sa mi se opreasca aiurea, stateam vreun minut si pornea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 7, 2008 Autor Share Postat Septembrie 7, 2008 Problem solved, dupa ce am schimbat de n-shpe ori furtunase, filtru, reglat din nou carburatoarele, pana la urma am schimbat modelul de filtru de benzina: in loc de din ala mare de dacie, am pus unul mic de tot, de la un magazin moto. Care e explicatia, nu am nici o idee, ca alte mobre (tot transalpuri am vazut) merg de rup cu filtre de dacie. Asta e, bine ca am facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Filtrul ala mare de dacie nu este asa de permisiv si este conceput pentru a lucra intr-un circuit cu presiune mai mare, adica unde exista o pompa de benzina. In cazul tau, benzina curge datorita gravitatiei si nu are presiune suficienta pentru a strabate acel filtru. Ala de dacie e de hartie, daca te uiti bine la ala de moto (in cazul in care e transparent) o sa vezi ca are doar o sita foarte, foarte fina, care oricum e mult mai permisiva decat hartia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 A avut si un prieten aceeasi problema la un f650. Toto filtru original schimbat cu filtru de dacie. Cum spunea si Belbody, filtrele auto sunt cocepute pentru alte presiuni ceea ce inseamna ca pompa de benzina de pe moto (parca transalpul avea), daca exista, nu are putere sa impinga suficienta benzina prin el. Cand rezervorul e plin, presiunea e ceva mai mare, facand ca motorul sa mearga ok. Recomand si eu filtru special moto (sunt si cele auto din sticla cu decantor care ar merge, dar sunt mari ca naiba). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.