demostene Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 Din 25 august la punctele de difuzare a presei din toata tara! Editorial 4 “Clubul diletantilor” Test si tehnica 8 Drive-test: Kawasaki ER-6n. “Un miel in blana de lup” 12 Drive-test: Yamaha Tricker. “Smeckera” 16 Top-test: BMW K 1200 R. “Frumoasa si bestie” 22 Masterbike 2005. Partea a II-a. “Marea provocare” 32 Test comparativ: fun-bike. Aprilia Pegaso 650 Strada, BMW F 650 CS, Ducati Multistrada 620, Kawasaki KLE 500, KTM 640 Duke II. “Relaxare activa” 42 Test comparativ: cruisere. Suzuki Intruder M 800, Triumph Speedmaster. “Calatorie de placere” 48 Cuplul motor: M = F x l. “Adevarul despre cuplu” Magazin 54 Test de personalitate. “Motociclista... ori numai feminista?” 56 Bikers’ party, West Motorreadors, Pecica. “Diversificarea continua” 58 Bikers’ party, Free Frogs Riders, Targu Secuiesc. “Paradisul broastelor” 60 West Romanian Bike Week, Timisoara. “Trust me” 62 XVI Blue Riders Festival, Gheorgheni, 2005. “Kilometrul 4” 64 Bikers’ party, Mizil. “Pe-un picior de plai...” 66 Bikers’ party, Sibiu. “Dumbrava motorizata” 68 PC. “Calatorii spre orizont” Mica publicitate 70 Motociclete second-hand si anunturi de vanzare-cumparare (liste de preturi) Harta de pe rezervor 74 Expeditia enduro Gas Gas, Dorog-Gheorgheni. “Carari nebatute” Sport 80 Motocros. C.N.I., etapa V-a; CB, etapa IV; Cupa TCS, etapa V-a, Ciolpani. “Pe aripile... vantului ” 82 Cupa Cibinului. “Antrenament la nivel national” 84 Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rallye Romania, 2005. “Mai tare nu se poate!” 88 Moto Grand Prix: Laguna Seca (SUA), Donington (Anglia), Sachsenring (Germania). “Dueluri taioase” 92 C.M. Superbike: Brno (Cehia), Brands Hatch (Marea Britanie). “Ambitii extreme” Concurs 94 “Pariati pe campioni” Pony Express 96 Posta redactiei Benzi desenate 97 Motoreta & Co. “Exista oare viata moto dupa moarte?” 98 Din numarul viitor Asfalt uscat si lectura placuta. Poate nu ne mai vedem anul acesta pe la intruniri dar iarna trece repede cand aveti ce citi, nu-i asa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat August 25, 2005 Share Postat August 25, 2005 dupa parerea mea un numar foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 Cand traduceti din engleza ori traduceti pana la capat ori nu mai traduceti.(vezi pagina de stiri). Si daca tot suntem in Romania si la noi unitatile de masura sunt centimetri, milimetri...etc..poate transformati si "inches". (sa va ajut: convertire inches in centimetri--- inch * 2.54). Cam atat ca sincer dupa editorial nu prea am mai avut chef sa citesc restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat August 26, 2005 Autor Share Postat August 26, 2005 ML, nr. 25, pag. 76, articol semnat Ciprian Paulenco. Luat la intamplare din revistele care le am pe acasa. Citez: "si cu jante de otel de 10 inci..." sau "...jantele din aluminiu, de 14 toli." Poate nu e un exemplu stralucit insa ce am vrut sa demonstrez este ca folosirea acestor unitati de masura este un lucru comun si nu este nimic deplasat ca atunci cand vb despre jenti sa te referi in inci si nu in mm sau cm. Daca e nevoie am o multime de articole scrise in reviste europeene de mare calibru, unde se foloseste aceasta unitate de masura in cazuri similare. Si in limbajul comun de la noi vei auzi "janta pe 17", "cauciuc pe 17", in nici un caz pe 43,18! Stiu ca de cativa ani ai contact cu lumea moto, de cate ori ai auzit tu vb despre un cauciuc pe 43,18?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 N-ai sa vezi inscriptionata niciodata pe o janta sau pe o anvelopa(indiferent ca-i moto sau auto) dimensiunea in centimetrii,chiar daca-i facuta in Romania! PS.Sau cel putin eu unu' nu am vazut.Poate or fi.Mai sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 ML, nr. 25, pag. 76, articol semnat Ciprian Paulenco. Luat la intamplare din revistele care le am pe acasa. Citez: "si cu jante de otel de 10 inci..." sau "...jantele din aluminiu, de 14 toli."Poate nu e un exemplu stralucit insa ce am vrut sa demonstrez este ca folosirea acestor unitati de masura este un lucru comun si nu este nimic deplasat ca atunci cand vb despre jenti sa te referi in inci si nu in mm sau cm. Daca e nevoie am o multime de articole scrise in reviste europeene de mare calibru, unde se foloseste aceasta unitate de masura in cazuri similare. Si in limbajul comun de la noi vei auzi "janta pe 17", "cauciuc pe 17", in nici un caz pe 43,18! Stiu ca de cativa ani ai contact cu lumea moto, de cate ori ai auzit tu vb despre un cauciuc pe 43,18?! 231515[/snapback] ....cred ca tu glumesti...tu chiar nu ai realizat ce am vrut sa spun? sa iti dau un indiciu: EDITORIAL... Scuze ca te simti lezat, dar nu este vorba despre tine...oricum...tu incepi sa ma dezamagesti...te stiam un picutz altfel...Inteleg ca esti angajat, dar macar...las-o asa. Cum sa-ti explic...poate in particular. Si oricum Ciprian Paulenco daca nu ai vazut sau nu ai aflat NU mai lucreaza pt ML...de ce oare? Crezi ca stii tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 Cel mai tare punct al revistei este oricum fraza din editorial: "mai scapa si la noi, din cand in cand, cate o gresala." Asta dupa ce tocmai ii desfiinta pe altii pentru greselile din revistele lor. Desigur, se poate pretinde ca a fost intentionat... In alta ordine de idei, scoateti odata rubrica aia de banda desenata, e complet neinspirata si extrem de prost executata. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 27, 2005 Share Postat August 27, 2005 La pagina 53 in fisa tehnica de la Triumph SpeedMaster apare gogomania: "amortizor central pe sistem de parghii, reglabil la pretensionare". Se vede si din imagini, se poate citi si pe site-ul Triumph: "Chromed spring twin shocks with adjustable preload". Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat August 27, 2005 Share Postat August 27, 2005 Cam atat ca sincer dupa editorial nu prea am mai avut chef sa citesc restul. Cand oare se va termina "dusmania" ...am rasfoit-o la o taraba a unui prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 (editat) TESTUL...ahh...TESTUL domnilor...cat misoginism...Mi s-a parut o mare tampenie, am raspuns doar ce mi s-a parut apropiat...raspunsului pe care as fi vrut sa-l dau...nu de alta, dar toate raspunsurile parca erau facut pentru fetitele de se plimba in pantalonasi trei-sferturi pe supersportive...pe locul din spate. O mare tampenie Testul dumneavoastra si chiar as fi curioasa sa stiu fara gluma cate fete s-au simtit jicnite de el... A, si am avut 56 punctaj...fara sa trag cu ochiul si fara sa fiu prezentatoare TV.... AAA si ca sa nu mai spunem ca nimic nu se potrivea mai bine cu editorialul ca asa-zisa caricatura din final....mahalagism de-a dreptul sclipitor.... AA si unde scrie domnilor de bataia de vineri seara de la TG Secuiesc de la intrunire? Sau de bataia pe care au luat-o INXS (fratele lui EZ) si cativa prieteni la Sibiu... de la niste recidivisti starnitori de scandaluri?...si unde scrie de faptul ca politia nu prea a facut nimic, iar ei au trebuit sa plece dimineata inapoi acasa? Nu am vazut decat de bine, dar sincer nu cred ca lucrurile au stat chiar asa.... AAA si imi explicati va rog ce inseamna TOURER BAZIC? Si demo de cand sticla de bere se transforma in pahar dupa numai jumatate de rand?(articol intrunire TG Secuiesc....si este calaMNitati nu "calamitati...si am intrebat si ai avut dreptate la faza cu inches, dar oricum se scrie inci...ca tot se romanizeaza tot....got it?) Si mai sunt destule daca vreti stabilim o intalnire si va arat TOATE greselile... Vreau sa mentionez ca nu am specificat decat greseli pe care eu le-am gasit, cele de ordin tehnic...sunt un pic OUT of my league asa ca nu m-am mai bagat. Editat August 29, 2005 de i666a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 hmm... @i666a: si ce rubrica ziceai ca vrei sa faci in revistele de "sanatate pentru femei" mie sincer editorialul mi s-a parut putin tendentios dar nu deranjant.. poate un pic prea brutal si direct. un numar "normal" al publicatiei in discutie. PS.. pe cand un articol cu supertenere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 hmm... @i666a: si ce rubrica ziceai ca vrei sa faci in revistele de "sanatate pentru femei" mie sincer editorialul mi s-a parut putin tendentios dar nu deranjant.. poate un pic prea brutal si direct. un numar "normal" al publicatiei in discutie. PS.. pe cand un articol cu supertenere? 232708[/snapback] In niciun caz depre tenere, nu ma pricep....eu ma pricep la gramatica...continut, dar nu tehnica, ce stiu eu depre tehnica nu poate constitui baza niciunui articol... BTW: esti off-topic ...trecem o plimbare cu tenere-ul pe raboj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 fara suparare i666a, dar de ce critici cu atata ura, revista? intru pe topicul asta sa vad cuprinsul la numarul 9 si ma izbesc de altceva... unele critici aduse de tine sunt infantile si facute doar de dragul de a critica. numarul de puncte obtinute la test este irelevant, pentru ca era normal sa-ti dai seama ce variante trebuie sa alegi ca sa nu fii "motopompista". chiar as putea sa spun ca "te simti cu musca pe caciula" daca te-ai luat de testul asta de personalitate. e adevarat ca nu sunt femeie, dar pe mine m-a facut sa zambesc , pentru ca , trebuie sa recunoestem ca in multe cazuri este adevarat ce scrie acolo. ON TOPIC: numarul 9 mi s-a parut bun, dar parca mai mult mi-a placut nr. 8 . oricum cred ca 20-30 pagini in plus ar fi bine venite, lejer o termin de citit in 4 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 ...whatever...postul de mai sus m-a facut sa inteleg o chestie: ce stiu eu este mai bine sa ramana pentru mine ca degeaba incerci sa ii "destepti" pe altii.... Somn usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 i666a, nu te descuraja, cine a inteles, a INTELES.... Nimanui nu ii place sa fie criticat, chiar si ptr cele mai mici greseli In privinta benzii desenate, CEA MAI MARE DEZAMAGIRE am gasit-o in ultimul nr (ptr asta nici nu l-am cumparat ), macar acele inocente imagini sa le fi tinut departe de "razboiul" fraticid dintre reviste (sau pseudo-razboiul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 cred ca toti am inteles si nu vad motivul pentru care ar trebui sa te opresti din a "destepta", dar o revizuire a modului de a face acest lucru mi s-ar parea mai potrivita. ON TOPIC: la articolul "calatorie de placere", o informatie de la "date tehnice" nu corespunde cu una de la "diagrama de putere si cuplu", anume ca la date tehnice scire ca suzuki are cuplul maxim 69 nm, iar triumph 68 nm, dar diagrama arata altceva; cuplul lui speedmaster este mai mare decat al lui intruder, indiferent de turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat August 30, 2005 Autor Share Postat August 30, 2005 la articolul "calatorie de placere", o informatie de la "date tehnice" nu corespunde cu una de la "diagrama de putere si cuplu", anume ca la date tehnice scire ca suzuki are cuplul maxim 69 nm, iar triumph 68 nm, dar diagrama arata altceva; cuplul lui speedmaster este mai mare decat al lui intruder, indiferent de turatie. Hehe, ai perfecta dreptate... dar... nu este o gresala. Ideea e ca diagramele obtinute din teste difera intotdeauna de cele oferite oficial de catre producator. E valabil pentru toate motoarele. Dai o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 (editat) Hehe, ai perfecta dreptate... dar... nu este o gresala. Ideea e ca diagramele obtinute din teste difera intotdeauna de cele oferite oficial de catre producator. E valabil pentru toate motoarele. Dai o bere!  234011[/snapback] si voi scrieti ca sa primiti o bere? Eu zic ca trebuia sa spuneti motivul pentru care diagramele difera inca din revista. @MVTarts: mersi de sustinere Nici eu nu am cumparat revista...pacat de articolele care ar merita... Editat Septembrie 1, 2005 de i666a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 Promit sa fiu cuminte si sa nu ma mai iau ...chiar de toata lumea, daca ma ajutati cu o chestie... /index.php?showtopic=26129 N-ai rezistat tentatiei, nu-i asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 /index.php?showtopic=26129 N-ai rezistat tentatiei, nu-i asa 235069[/snapback] Am spus ca nu ma mai iau CHIAR de toata lumea...si oricum cred ca ai observat o schimbare majora(zic eu) a stilului... ..si nici nu poti zice ca nu am dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 ma las pagubas!!! nu se intelege omul cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Hehe, ai perfecta dreptate... dar... nu este o gresala. Ideea e ca diagramele obtinute din teste difera intotdeauna de cele oferite oficial de catre producator. E valabil pentru toate motoarele. Dai o bere! 234011[/snapback] motivul pentru care difera rezultatele la testele proprii cred ca e simplu, pur si simplu le testeaza si rezultatul difera fata de cel comunicat de fabricanti... de aia difera iar chestia cu berea a fost mai mult ca o gluma, cel putin asa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Am citit ceva interesant in revista,tipa aia care a dat de 51 de ori in 20 de ani pentru categoria A si NU l-a luat nici acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 2, 2005 Autor Share Postat Septembrie 2, 2005 motivul pentru care difera rezultatele la testele proprii cred ca e simplu, pur si simplu le testeaza si rezultatul difera fata de cel comunicat de fabricanti... de aia difera iar chestia cu berea a fost mai mult ca o gluma, cel putin asa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.