Reaper Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Michelin Pilot Power...decopertat la 270km/h.Am mai pus pozele astea odata pe forum,nu mai stiu unde.Asa ca...traiasca Pirelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Cum se verifica data fabricatiei cauciucurilor? Cum se traduc inscriptiile alea de pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 eu am pilot power pe hornet si sunt cauciucuri de exceptie! vreau sa intreb dak stiti de unde as putea achizitiona un set nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 am mers si eu cu pilot sport si pe gsx-r de 750 si pe supermoto. Sunt foarte bune pt strada cu mers ocazional forja si chiar si de circuit dar fara mari pretentii de la ele. Iar cu fugitu de spate.... 1nca nu am gasit cauciuc care sa nu piarda aderenta 1n conditii de forja maxima, asfalt lucios, sau praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Cum se verifica data fabricatiei cauciucurilor? Cum se traduc inscriptiile alea de pe ele? Vezi ca dupa inscriptia DOT ai de obicei 4 cifre intr-un chenar. primele 2 reprezinta saptamana in care s-a fabricat guma iar ultimele 2 sunt anul. Daca sunt mai multe cifre, te uiti la ultimele 4 si le interpretezi cum ti-am zis mai sus. Asa, ca idee, sa fiu ontopic, eu sunt patit cu gume noi in aparenta (cu etichetele pe ele), dar care erau invechite. Pe curbe mi-a fugit fata de 2 ori cand eram aplecat. Senzatii "catifelate" in chilotzi !!! Am pus gume NOI si nu m-a mai durut capul. Nu merita sa te zgarcesti la capitolul asta ! La fel, intr-o situatie in care trebuie sa franezi de urgenta sa vezi ce nasol e cand vezi ca gumele nu te ajuta. Daca strangi mai tare blochezi si te versi, daca nu, te izbesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 sa nu radeti de mine da ce termen de valabilitate au? de ex. daca imi iau unele noi da fabricate in 2007 sunt probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Am auzit ca 2-3 ani de la data fabricatiei inscrisa pe guma e bine sa le folosesti. Dupa aia, chiar daca e nefolosit deloc (adica nou), cauciucul nu e indicat a fi cumparat sau folosit. Acuma fiecare dupa buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 problema e ca virgula chiar vreau sa-mi iau luna asta o pereche si as vrea sa nu ma ard da nici sa exagerez <banuiesc ca fabrica lucreaza si ea pe stoc , mai sta si prin depozite pana ajung la noi, mai sta si la noi pana se dau, dupa ce l-ai luat mai rulezi pa el 1 an> as vrea sa-mi spuna cineva la cat timp recomanda fabrica sa fie aruncat indiferent de uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) Uite ce am gasit: De fiecare data cand rulezi pe un cauciuc, acesta se incalzeste, apoi dupa ce te opresti, se raceste. Acesta este un ciclu de incalzire. (heat cycle). Vezi tu, Casey Stoner zice ca a cazut la Brno pt ca guma lui mai trecuse o data printr-un ciclu de asta cu o zi inainte si nu mai era asa aderenta. Pe strada, un cauciuc poate trece printr-un anumit nr de cicluri de incalzire (cateva sute) dupa care isi pierde proprietatile, chiar daca cresturile sau indicatorrii de uzura arata ca mai merge mult si bine. Cica procesul se numeste outgassing, adica bucati minuscule din cauciuc se transforma in gaz, anvelopa in sine devenind mai tare. Deci degeaba are cresturi cauciucul daca a fost folosit de multe ori. Asa ca, daca spatele s-a uzat, schimba si fatza, pt ca a trecut prin acelasi nr de ciclcuri de incalzire. Cica 7-8 ani e varsta maxima dupa care ar trebui schimbat cauciucul, indiferent de aspectul exterior (am vazut asta pe 3 saituri diferite). Acuma m-am uitat si guma fatza e din 2000. Trebuie schimbata urgent. S-ar putea ca fabrica sa recomande un interval mult mai mic, 2-3 ani, ceea ce e f bine, da sa ne gandim, trebuie si ei sa isi vanda gumele. Asa ca poate undeva intre e varianta buna....4-5 ani max. Editat Noiembrie 6, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Uite ce am gasit:De fiecare data cand rulezi pe un cauciuc, acesta se incalzeste, apoi dupa ce te opresti, se raceste. Acesta este un ciclu de incalzire. (heat cycle). Vezi tu, Casey Stoner zice ca a cazut la Brno pt ca guma lui mai trecuse o data printr-un ciclu de asta cu o zi inainte si nu mai era asa aderenta. Pe strada, un cauciuc poate trece printr-un anumit nr de cicluri de incalzire (cateva sute) dupa care isi pierde proprietatile, chiar daca cresturile sau indicatorrii de uzura arata ca mai merge mult si bine. Cica procesul se numeste outgassing, adica bucati minuscule din cauciuc se transforma in gaz, anvelopa in sine devenind mai tare. Deci degeaba are cresturi cauciucul daca a fost folosit de multe ori. Asa ca, daca spatele s-a uzat, schimba si fatza, pt ca a trecut prin acelasi nr de ciclcuri de incalzire. Cica 7-8 ani e varsta maxima dupa care ar trebui schimbat cauciucul, indiferent de aspectul exterior (am vazut asta pe 3 saituri diferite). Acuma m-am uitat si guma fatza e din 2000. Trebuie schimbata urgent. S-ar putea ca fabrica sa recomande un interval mult mai mic, 2-3 ani, ceea ce e f bine, da sa ne gandim, trebuie si ei sa isi vanda gumele. Asa ca poate undeva intre e varianta buna....4-5 ani max. cred k in 4-5 ani e firesc sa o si consumi guma si sa tre sa o schimbi! si a ta poate k are 8 ani dar de cand e pusa pe moto si a dat de cald rece au trecut mai putini ani si e inca buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 ce treaba au pneurile de curse cu alea de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Sunt verisoare dulci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Socante pozele cu michelinurile decopertate. Pot spune ca am mers cu f multe tipuri de cauciucuri in f multe conditii, un cauciuc bine incalzit are muult mai multa aderanta decat unul rece sau incalzit foarte putin. Michelin Pilot Sport nu mi s-a parut un cauciuc prea stralucit, ceva mai bunicel dar nu extraordinar este Pilot Power dar pe ploaie nu prea e indicat. Din cauciucurile de strada m-au impresionat foarte mult metzeler, erau foarte durabile m-au tinut cam 12 mii de km de mers forja erau f bune si pe ploaie puteam merge peste 200 pe ploaie torentiala, se incalzeau f repede si ofereau aderenta buna in curbe. Si de asemenea m-a impresionat Pirelli Supercorsa, derivat din pneurile de curse dar ceva mai durabil si cu niste santuri pe ele, ofera aderenta exceptionala si incalzit bine, nu dereapeaza deloc pe viraj oricat de violenta ar fi acceleratia. Acum ma dau pe slickuri si chiar daca se tocesc mai repede si se incalzesc mai greu, confera o senzatie unica de stabilitate in curbe si pe franare, plus ca se apleaca mult mai mult decat un cauciuc normal de strada, masurat eu, pe rotund are cam 3 cm pe fiecare parte in plus fata de cele de strada si este mult mai rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Am auzit ca mai sunt care merg pe slick-uri. Dar cand vine ploaia cum faci? Cum is slick-urile pe ploaie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Nu e diferenta prea mare la un stil de mers normal, numai sa nu mergi pe autostrada, ptr ca va trebui sa mergi mult mai incet... in genul sa nu sari de 130-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Cica slick-urile au aderenta mai buna pe ploaie decat cauciucurile cu cresturi, pana acvaplaneaza (ceea ce se intampla mult mai repede la slick). Aveti careva Bridgestone bt016? Pareri? Ma tenteaza si nu stiu cat de repede se uzeaza... Editat Decembrie 14, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 (editat) Tin tin 15.000 de km de noi daca i-ti pui 016 tre sa-ti schimbi avatarul pentru ca nu cadreaza. Secretul este in genul fiecaruia de mers, voi vreti sa va intelegeti intre voi dar unu este inginer de vapoare si altul de avioane si mai apare unu cu hidro avion care zice ca elicopter subacvatic. Cine merge civilizat poate sa-si puna 016, M1, pilot roud, GP racer, etc. dar ce faci cind tre sa pui frina de urgenta !!? Cine merge NE civilizat adica stopiie, wiliie, curbe !!! le trbebuie 02,race tech, power, GP. Slickurile sint escluse numai daca vrei sa mergi cu zx 10 numai prin oras cu 40-50...70 km /h. numai pe spate, fata esclus total sau reduci la 30-40 km/h. poti sa te aveturezi cu fata pina pe la 70 daca este zi torida. Primul lucru care tre sa-l ai in vedere pina la setari, modificari, si alte specialitati speciale este sa ai motoreta in conditie buna de functionare, sa nu fie barca sau bat, dreapta, cauciucuri, presiune !!!!! (am vazut inteligenti cu 3.2) oameni care de dau pe o roata etc. si se mira de ce cad ...... Editat Decembrie 15, 2008 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Cum se verifica data fabricatiei cauciucurilor? Cum se traduc inscriptiile alea de pe ele? http://www.sigemo.ro/info_citim.php am mers si eu cu pilot sport si pe gsx-r de 750 si pe supermoto. Sunt foarte bune pt strada cu mers ocazional forja si chiar si de circuit dar fara mari pretentii de la ele. Iar cu fugitu de spate.... 1nca nu am gasit cauciuc care sa nu piarda aderenta 1n conditii de forja maxima, asfalt lucios, sau praf. moteaza senile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Am auzit ca 2-3 ani de la data fabricatiei inscrisa pe guma e bine sa le folosesti. Dupa aia, chiar daca e nefolosit deloc (adica nou), cauciucul nu e indicat a fi cumparat sau folosit. Acuma fiecare dupa buget. Sa-ti spun eu ce cauciucuri am pe motoru meu: Metzler fabricate in 1999; am cumparat motoru cu ele anul trecut(2007) si erau aproape noi. Din ce spuneti voi mi-am cam pus intrebari in ceea ce priveste timpul in care pot fii folosite!?....dar mi s-au parut ok caucioacele, mai ales ca am mers cu ele chiar si la Brno (doar am fost impreuna) si pe autobahn am bagat chiar si peste 240 km/h in conditiile in care am avut pana pe spate la un moment dat (in 2007) si am snur de pana! Viteza mea medie de croaziera era undeva la 170 km/h....ai vazut ca baietii din Tg Mures(Punki, Attila etc) nu glumeau pe autobahn si de abia ma tineam de ei Motoru e in garaj la ai mei acuma, dar o sa ma duc saptamana viitoare sa ma mai uit odata sa vad daca stiam corect anul fabricatiei!? Is foarte curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) Sa-ti spun eu ce cauciucuri am pe motoru meu: Metzler fabricate in 1999; am cumparat motoru cu ele anul trecut(2007) si erau aproape noi.Din ce spuneti voi mi-am cam pus intrebari in ceea ce priveste timpul in care pot fii folosite!?....dar mi s-au parut ok caucioacele, mai ales ca am mers cu ele chiar si la Brno (doar am fost impreuna) si pe autobahn am bagat chiar si peste 240 km/h in conditiile in care am avut pana pe spate la un moment dat (in 2007) si am snur de pana! Viteza mea medie de croaziera era undeva la 170 km/h....ai vazut ca baietii din Tg Mures(Punki, Attila etc) nu glumeau pe autobahn si de abia ma tineam de ei smile.gif Motoru e in garaj la ai mei acuma, dar o sa ma duc saptamana viitoare sa ma mai uit odata sa vad daca stiam corect anul fabricatiei!? Is foarte curios! SNOWMAN...foarte tare. Traducere libera: nu va mai c.o.i.t.i atata si dati-va Sincer acuma, am evitat sa scriu ceva pentru ca nu ma pricep la ss, dar dupa juma de an de experienta , e mult mai posibil sa pierzi aderenta din cauza pilotului decat a cauciucului expirat de 2 zile... Bafta maxima si scuze de off! Numai bine Acuma am vazut ca nici macar nu e vorba de ss...deci sunt total off ...dar si banditu e un moto puternic si fizica e aceeasi. Scuze inca o data de intruziune Editat Decembrie 16, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Sa-ti spun eu ce cauciucuri am pe motoru meu: Metzler fabricate in 1999; am cumparat motoru cu ele anul trecut(2007) si erau aproape noi.Din ce spuneti voi mi-am cam pus intrebari in ceea ce priveste timpul in care pot fii folosite!?....dar mi s-au parut ok caucioacele, mai ales ca am mers cu ele chiar si la Brno (doar am fost impreuna) si pe autobahn am bagat chiar si peste 240 km/h in conditiile in care am avut pana pe spate la un moment dat (in 2007) si am snur de pana! Viteza mea medie de croaziera era undeva la 170 km/h....ai vazut ca baietii din Tg Mures(Punki, Attila etc) nu glumeau pe autobahn si de abia ma tineam de ei Motoru e in garaj la ai mei acuma, dar o sa ma duc saptamana viitoare sa ma mai uit odata sa vad daca stiam corect anul fabricatiei!? Is foarte curios! Atunci auzisem ca 2-3 ani e bine sa aiba maxim o guma, dar ulterior am citit pe vreo 4-5 saituri si toate spuneau ca 6-7 ani e perioada maxima (nu cred ca e coincidenta). Oricum foarte bine ca nu ai patit nimic pana la Brno cu cauciucuri de 10 ani si snur. Eu mi-am schimbat guma spate in Oradea, ca mi-au zis astia ca nu e apta de atata drum (eu nu pa pricepean asa de bine, is incepator...) si apoi am pornit spre Brno. Si eu abia ma tineam dupa astialalti ....mergeam medie 140 (pt ca aveam lantul slabit) Apoi cu Hayabusa sau Blackbird (asa parca aveau baietii din TG. Mures) si eu mergeam cu 200... Baiatu din Sibiu o zis ca i-o dat 290 sau 300 la CBR cand o mers incolo, ca ramasese in urma Data viitoare, daca om fi sanatosi, o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 SNOWMAN...foarte tare. Traducere libera: nu va mai c.o.i.t.i atata si dati-va Sincer acuma, am evitat sa scriu ceva pentru ca nu ma pricep la ss, dar dupa juma de an de experienta , e mult mai posibil sa pierzi aderenta din cauza pilotului decat a cauciucului expirat de 2 zile... Bafta maxima si scuze de off! Numai bine Acuma am vazut ca nici macar nu e vorba de ss...deci sunt total off ...dar si banditu e un moto puternic si fizica e aceeasi. Scuze inca o data de intruziune Ideea e ca nu sunt chiar asa impulsiv...chiar ma gandesc mult la treburile astea, dar pe de alta parte ma tot gandesc la temerarii care se dadeau cu motoare/ masini in perioada interbelica, sau dupa si mergeau pe eu stiu ce drumuri si cu cauciucuri care chiar nu aveau atata tehnologie integrata in ele (normala de altfel la ritmul real de astazi)... asa ca nu trebuie gandit asa mult, iar in ceea ce priveste sprintul ala maxim pe care l-am facut (240 km/h) eram pe la 200km/h si am tot accelarat si am simtit ca se poate, ma refer raportat la traficul lejer din jur dar si la cat de mult ma acomodasem deja cu motoru la un asemenea drum lung! Atunci auzisem ca 2-3 ani e bine sa aiba maxim o guma, dar ulterior am citit pe vreo 4-5 saituri si toate spuneau ca 6-7 ani e perioada maxima (nu cred ca e coincidenta). Oricum foarte bine ca nu ai patit nimic pana la Brno cu cauciucuri de 10 ani si snur. Eu mi-am schimbat guma spate in Oradea, ca mi-au zis astia ca nu e apta de atata drum (eu nu pa pricepean asa de bine, is incepator... si apoi am pornit spre Brno. Si eu abia ma tineam dupa astialalti ....mergeam medie 140 (pt ca aveam lantul slabit)Apoi cu Hayabusa sau Blackbird (asa parca aveau baietii din TG. Mures) si eu mergeam cu 200... Baiatu din Sibiu o zis ca i-o dat 290 sau 300 la CBR cand o mers incolo, ca ramasese in urma Data viitoare, daca om fi sanatosi, o sa fie ok. aveau Hayabusa si Honda 1100 XX, iar Flavius din Sibiu o Honda dar nu mai stiu de care...si intr-adevar rulam cu ei si s-au dus pe la 300km/h, inainte de Budapesta i-am pierdut de tot , dar ne-am reintalnit la un OMV oricum tipul de pe Honda XX, Atilla, mai venea sa ne regrupeze la o anumita perioada...asta ma amuza enorm..noi rulam pe la 200km/h si el se oprea din sprint si ne mai grupa ...baietii din Bucuresti pot sa confirme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.