Sari la conținut

Problema Motor


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am inteles acum stiu cum sa fac io gasisem altceva chestia aia iesita mai in afara dar am vazut linkul ala si miam dat seama ma uit pe volanta sa dau de semn ma duc acum sa ma uit si sper sa il gasesc daca nu dau capacul ala jos sa vad mai sigur si apoi il pun iara la loc!!ms mult

 

gata am gasit semnul ala are si un T langa el clar e distributia dereglata ca nu am reglat nici o data dupa semnul ala defapt aacum am aflat si am inteles tot stiu cum sa fac apoi o sa verific dupa ce pun intinzatorul!va multumes si acum sper sa mearga o sa revin cu informatii dar astazi nu lucrez la ea pentru ca e sarbatoare!!maine o fac dar acum stiu ce-i de facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma cheama marian:D florin ma cheama si am gasit semnul ala si inca ceva am dat capacul chiuloasei jos si cand aveam semnul ala pe lovanta pe gaura cum miati spus voi semnele nu erau paralele era cam 1 dinte mai avansata dar il pun maine la punct am luat si bujii noi ca alea vechi erau cam aiurite!in fine sper sa mearga de data asta!

 

belbody te rog frumos mai pune un link si cu punctul 3 de la distributie ca in cel de sus e doar 1 si 2 sa vad si mai jos te rog mult!multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am pus distributia exact cum miati spus am verificat dupa ce am pus intinzatorul si era la fel nu se modificase deloc!acum cand am vrut sa pornesc nu imi uda deloc bujiile ce sa fie carburatorul lam curatit nivel are spritul functioneaza tot absolut dar nu vine decat faorte foarte putin benzina!am dat la pedala si cum a venit putina benzina imedait a dat sa porneasca foarte usor!ce sa fie de nu trage benzina supapele lucreaza dar cred ca jocul culbutorilor e prea mare si nu are timp sa traga benzina altceva nu stiu ce ar putea fi!cum ii vine benzina cum ar porni imediat!sa fie jocul culbutorilor prea mare???la cat sa ii reglez??? acum are cam 0,25 daca nu chear 0,3 pentru ca imi cam tacane cand misc de eo sa vad jocul se aude cum clantane si mi se paore ca e cam mare acum desfac sa reglez din nou culbutorii la cat sa ii fac???sau care e cauza de nu imi vine benzina deloc

 

fratilor am pus distributia exact cum miati spus am verificat dupa ce am pus intinzatorul si era la fel nu se modificase deloc!acum cand am vrut sa pornesc nu imi uda deloc bujiile ce sa fie carburatorul lam curatit nivel are spritul functioneaza tot absolut dar nu vine decat faorte foarte putin benzina!am dat la pedala si cum a venit putina benzina imedait a dat sa porneasca foarte usor!ce sa fie de nu trage benzina supapele lucreaza dar cred ca jocul culbutorilor e prea mare si nu are timp sa traga benzina altceva nu stiu ce ar putea fi!cum ii vine benzina cum ar porni imediat!sa fie jocul culbutorilor prea mare???la cat sa ii reglez??? acum are cam 0,25 daca nu chear 0,3 pentru ca imi cam tacane cand misc de eo sa vad jocul se aude cum clantane si mi se paore ca e cam mare acum desfac sa reglez din nou culbutorii la cat sa ii fac???sau care e cauza de nu imi vine benzina aproape deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da are compresie fff mare decompresorul merge pana la urma am reglat culbutorii si am reusit sa o pornesc mergea bine nu facea figuri nu nimic apoi lam oprit si a pornit dintr-o pedala! eu am alta chestie pe care nu v-am spuso pana acum cu pornirea deci de cand l-am luat nu avea curent in baterie deloc are doar 1,5 volti ca am masurato si am puso la incarcat si nu primeste curent in concluzie trebuie alta!in fine io de atunci de cand l-am luat pornesc numai fara baterie si e cam greu pentru ca nu pot sa dau asa de tare la pedala sa dea suficient curent sa dea scanteie indeajuns de buna pentru pornire si deaia il pornesc greu dar cand am pornit e tot ca la carte! deci io asa cred ca din cauza ca nu am baterie il pornesc mai greu ca nu imi da scanteie cum trebuie ca sa porneasca ce credeti am spus bine???maine o sa pun baterie noua sa vad si cred ca asta e treaba de pornesc greu!! cand e pornit merge bine nu intrerupe nu nimic sta la relanti tot ok!dar cand opresc pornesc greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai zis o data, adm si evac la fel :0,08-0,13

 

nu iti tre bat la dr-u sa pornesti,io cred k doar ti se pare tie greu sa pornesti.

circuitul aprinderii e separat de cel al incarcarii ,nu au nici o treba unul cu altul.

 

tragi decompresorul,el ramine tras (nu il tii tu ramine el asa).

dai usor la pedala pina sare singur la loc.

apoi dai tare la pedala si tre sa o ia.

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum a zis si Manuel, bateria nu are treaba cu pornitul. Poti sa scoti bateria si sa o arunci, ca tot porneste. Oricum DR-ul este destul de greu de pornit daca nu stii cum, trebuie putin antrenament. Iti mai spun odata: asa trebuie sa fie compresia, foarte mare! Trage decompresorul, roteste usor de pedala pana sare, apoi il trosnesti si porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar io nu am dat cu decompresor ce-i drept am dat fara si o lua cam greu dar cand pornea mergae bine daca o lasam 3 zile atat stata pornit dar na o sa incerc cu decompresoru deci nu are legatura cu bateria atunci inseamna ca tre sa dau tare oricum il nimerec eu!inca ceva cand am dat la pedala cu socul a bubuit odata tare de ziceai ca tragi cu pusca si nu am reusit sa pornesc acum sa vad maine cum il pornesc si cum o sa fie!astazi l-am pornit dupa ce am reglat culbutorii si m-am dat putin cu el am ajuns acasa l-am oprit si am incercat sa pornesc si mia pornit la prima pedala apoi l-am oprit iarasi si am incercat din nou dar pace nu am mai reusit!am si buji noi dar tot cu cele vechi imi porneste nu stiu de ce dar o sa ii dau de cap maine sper!acum mergea mai bine cu distributia pusa dupa semnul ala se si tura altfel raspundea la gaz tot frumos daor asta e ca nu pot sa il pornesc ori imi face vre-o figura ori sa dau cu decompresorul maine o sa ii fac legaturile ca nu-s facute dar stiu cum!!daca mai aveti vreo informatie cu privire la pornire....... daca paote sa fie iara ceva pe la aprindere pe la motor sau nu mai stiu ce sa zic!oricum vad io acum ce ma ie de facut!bafta

 

salut asta seara am mai dat cateva pedale cu socul tras si a dat sa porneasca defapt a pornit dar pana mam tot invartit io sa imping socu sa oprit apoi am dat fara iara a dat defapt tot asa a pornit si cand am acelerat sa oprit de mai multe ori a facut asa bine nici nu prea am insistat dar totusi e ceva in neregula la reglajul carburatorului sau la parindere si asta vreau sa va intreb eu am mai umblat la surubelul ala de sub carburator de langa baie de iese in carburator asa nu stiu cum sa ma explic dar paote intelegti despre ce e vorba!acum nu stiu cum sa mai pun surub ala adica de expemlu il strang la maxim si cat sa il desfac inapoi sau cum se regleaza aprinderea ca sar putea sa fie dereglata nu stiu sigur dar chestia e ca dupa ce porneste merge ceas si pornire la cald nu prea am avut cum sa incerc adica prima data dupa ce l-am oprit a luat-o la prima peda iar am prit si am incercat din nou si nu a mia luato deloc dar nu ii dadea nici benzina prea multa acum in seara asta am vazut ca sia revenit vine benzina calumea!e aiurit rau carburatoru sau nu mai stiu ce sa mai zic maine mai vad despre ce e vorba dar paote ma mai ajutati cu un sfat ceva sa reglez carburatoru si aprinderea!si cred ca ar trebui sa mearga!va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aprindere NU ai ce sa reglezi. NU se regleaza nimic.

 

Mai omule, pricepe odata ca aceasta motocicleta se porneste CU decompresor. Altfel, este foarte greu. De aceea te chinui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles chestia e ca eu nu am decompresaorele puse adica nu au nici macar clapitele alea mici dar o sa le fac pentru ca am vazut cum e la alt motor si stiu cum e!dar acum am inteles oricum osa le fac si decompresaorele dar la cald cum fac????azi mia pornit din prima la cald apoi nu a mai luato iar spre seara am incercat si a dat sa porneasca adica a pornit si cand am aceleart sa oprit!dar vad maine cum sta treaba si ce e de facut inca ceva cum reglez surubelul ala mic de sub carburator ca am mai umblat si pe la ala cand nu imi mergea!multumesc mult!!

 

am inteles acum nu mai umblu la nimic ca nu mai am la ce dar cum sa fac decompresoarele alea deci unul din cate imi dau seama vine legat sus la mana si celalalt la chestia aia de la pedala de il traga cand apas pedala???sau cum sa le fac adica cum sa le leg mai precis si apoi cum lucrez cu ele la pornire???eu il decompresam cu patentul anvarteam de ax dadeam cateva pedale in gol apoi in dadeam iara al loc decompresorul si pedale la greu pana pornea!cum sa fdac acum care cum le leg???am cablu si clapa aia mica pe ghidon dar ca nu-s legate si nu am nici clapitele alea mici dar alea le fac pentru ca stiu cum vin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decompresorul il folosesti la fiecare pornire, indiferent ca e cald sau rece motorul. Cele 2 sunt la alegere. Cel din dreapta se leaga la pedala si functioneaza cumva "automat", odata ce apesi pedala este actionata si clapeta decompresorului, dar asta trebuie reglat bine. Cel din stanga se leaga la ghidon si se foloseste in caz ca nu merge cel de la pedala. Le poti folosi si pe amandoua, nu conteaza.

Daca il folosesti pe cel de la mana, la pornire, il tragi la maxim, apesi usor pe pedala pana sare la loc si apoi imediat ii tragi pedala de pornire. Daca mai dai enspe pedale dupa aia nu ai facut nimic, motorul o sa aiba compresie completa imediat ce a facut o tura. Daca nu porneste, iar tragi decompresorul, repeti miscarea cu pedala pana sare (dar foarte foarte usor) si apoi ii tragi iar cu forta.. Asa se porneste. Toata chestia este sa profiti de jumatatea aia de tura in care motorul nu are compresie si care iti permite sa rotesti motorul cu pedala de pornire foarte usor, fara mare efort, asta e toata smecheria cu decompresorul... Sper ca ai inteles.

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am inteles acum o sa le fac deci il leg pe cel din stanga cu clapeta aia de la pedala acolo stiu unde vine si pe cel din dreapta il leg sus la mana!apoi sa vad mai departe acum ma duc sa le leg. Inca ceva deci eu nu am nici clapetele alea originale am gasit 2 de la niste carburatoare de trabant care sau potrivit intrebare trebuie sa aiba arc de readucere la claptele alea???ca daca trebuie arc de readucere pot sa le agat 2 arcuri la fiecare ma gandesc asa cand decompresorul e tras el il tine presat culbutorul de la supapa iar cand culbutorul ataca supapele decompresorul ramane liber si in mentul ala sare si deaia m-am gandit ca ar fi nevoie de un arc sa il aduca pe pozitiea de compresie!am spus bine????oricum acum ma duc sa fac legaturile si revin cu informatii!

 

va salut si va multumesc deci sa rezolvat am legat decompresorul ala de la mana fara cel de la pedala iam pus un arc de readucere il strang dau usor sare singur ai apoi pedala si a pornit acum imi merge pornesc usor nu mai ma chinui am vazut tot cum sta treaba acum ce ulei sa bag in motor???eu am acum bagat ceva de la lukoil nu stiu daca e prea bun dar o sa il schimb repede ce imi recomandati sa bag???

 

inca o intrebare eu am vrut sa schimb semeringurile la supape deci am luat unele noi dar erau cu 1 mm mai mici dect cele originale asa ca nu am putut sa le schimb si leam lasat tot pe cele vechi dar leam schimbat arcurile cu cele de la cele noi dar unul atrebuit sa il cot cand am incazit chiuloasa sa bag scaunul ala si apoi lam pus la loc nu e el foarte foarte fix cum sunt celelate dar sta cat de cat bine pot sa zic!si acum imi cam scoate fum cand pornesc sau daca stau pe loc si apoi acelerez da fum albastru asa papa ulei mai pe scurt dar nu e nimic din setul motor ca e nou si nu are uzura e stas singura cjestie cred ca e din semeringurile de la supape!!asa sa fie???oricum osa le schimb dar sa gasesc unele sa se potriveasca!oricum cand merg nu da fum!asta e mai merg asa acuma cateva iesiri dar completez cu ulei mereu dar o sa le schimb cum gasesc!acum am nevoie de un pinion de atac ca al meu e dus are toti dinti rupti si cand dau gaz sare peste el aveti vreunul sh sau nou???platesc

 

unde gasesc semeringuri de supape???si pinion de atac pentru dr???ca din semeringurile alea imi da fum cand sta mai mult pe loc

 

nu mai citeste nimeni topicul asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis : la cum te exprimi ,zau ca esti exasperant nu alta.

E bine ca faci treaba singur ,cu ocazia asta inveti ,dar mai citeste si manualul ala si cand pui o intrebare ,pune o intrebare ,nu emite o fraza confuza din care nu reiese mare branza ,fii mai scurt si mai precis in ceea ce intrebi.

 

In manual trebuie sa-ti specifice ce fel de ulei sa folosesti .

 

In ceea ce priveste fumul ,daca nu e mare norul ,da-i in gura tata ,ca pana te tot intrebi tu una alta , imbatranesti . Daca nu e

un nor mare de fum ,si mai ales ,daca ai nivelul de ulei acolo unde trebuie ,mai da-l incolo motor si calareste-l .

Si al meu scoate fum la pornire la rece ,e vechi ce naiba ,si e folosit exclusiv la enduro ,nu pot sa astept de la el sa mearga ca unul nou folosit doar pe sosea.Am schimbat la el cam tot ce se putea schimba ,am reglat tot si merge de rupe ...

 

Enjoy it !!!

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am inteles si scuze exprimarea deci norul e cam mare pot sa zic scoate la rece si pe loc dar nu mereu daca acelerez mai tare dar in mers nu da decat daca sta mai mult la relanti oricum ii schimb semeringurile la chiuloasa in rest nimic!eu nu am manual de raparatie am doar actele! unde as putea gasi semeringuri de la supape???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semeringuri de supape sunt pe toate drumurile. In USA si alte tari.

 

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm/ - aici - te duci la anul motocicletei, si alegi modelul - vezi ca la americani DR-ul este SP. Trebuie sa platesti on-line. Daca nu-ti place aici, comanda la o reprezentanta Suzuki-moto.

 

Si da, omule, e normal, mai ales daca supapa cu semeringul larg este pe admisie, gandeste ca tot uleiul din capul chiulasei curge pe langa piciorul ei direct in cilindru, unde arde si scoate fum albastru.

 

Daca mai desfaci de o suta de ori capacul chiulasei o sa strici filetele suruburilor de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am inteles bine toate sunt uzate defapt nu numai cele de la admisie si o le schimb acum nu a mai scos asa de mult decat cand merg in frana de motor sau la rece dar nu merue mai da dar nu asa sa zici ca merge numai pe ulei scoate cam ca un 2 timpi la rece sau cand are goange in frana de motor bine o sa le schimb oricum!multumesc de informatii

 

salutare prieteni! iarasi sa ivit o problema.Duminca mergeam cu dr-ul si dintr-o data sa oprit!!am incercat sa pornesc si nimic!am schimbat bujiile si a pornit dar nu mergea cum trebuie adica trebuia sa o tin numai in sprituri ca altfel se oprea si nici nu se tura cum trebuie intrerupea facea urat rau!am mers asa putin si apoi iarasi sa oprit!nu am mai putut porni. am ajuns acasa am lasato si astazi cand am incercat sa vad ce sa intamplat dau io pedale nimic curat bujiile verific scanteia era totul ok!apoi am apasat fara sa vreau fara decompresor si am obervat ca nu mai are compresie il invart usor fara decompresor dar se aude cum trage aer pe carburator si cand deschide evacuarea ce sa se fi intamplat de nu mai are compresie si nici nu vrea sa plece??sa fi sarit distributia de la punct???dar e aproape noua si statea foarte bine!ce sa se fi intamplat de nu mai are compresie!sa fi venit segmentii pe linie????astept un sfat oricum o sa desfac sa schimb si semeringurile supapelor!astept un raspuns daca mai doriti sa ma ajutati!va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi dau seama NU esti suficient de skilled sa iti bagi mana in motor , asta inseamna ca o sa faci greseli care o sa te coste scump! :blink:

 

 

 

 

Nu chiar...punem pariu ca se mai intampla ceva? O sa fie ca elodia la OTV. Sper sa nu am dreptate .

 

 

Trebuie sa duci motorul la un service...Vezi tu cum e in viata...unii sunt buni la ceva altii la altele...tu esti bun la multe probabil dar NU si la mecanica. Deci pentru a diminua pierderile :grinbandit: macar acum du-l la un mecanic si ramai tu bun in domeniul tau, ce zici de ideea mea?

Editat de ITS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am inteles bine toate sunt uzate defapt nu numai cele de la admisie si o le schimb acum nu a mai scos asa de mult decat cand merg in frana de motor sau la rece dar nu merue mai da dar nu asa sa zici ca merge numai pe ulei scoate cam ca un 2 timpi la rece sau cand are goange in frana de motor bine o sa le schimb oricum!multumesc de informatii

 

salutare prieteni! iarasi sa ivit o problema.Duminca mergeam cu dr-ul si dintr-o data sa oprit!!am incercat sa pornesc si nimic!am schimbat bujiile si a pornit dar nu mergea cum trebuie adica trebuia sa o tin numai in sprituri ca altfel se oprea si nici nu se tura cum trebuie intrerupea facea urat rau!am mers asa putin si apoi iarasi sa oprit!nu am mai putut porni. am ajuns acasa am lasato si astazi cand am incercat sa vad ce sa intamplat dau io pedale nimic curat bujiile verific scanteia era totul ok!apoi am apasat fara sa vreau fara decompresor si am obervat ca nu mai are compresie il invart usor fara decompresor dar se aude cum trage aer pe carburator si cand deschide evacuarea ce sa se fi intamplat de nu mai are compresie si nici nu vrea sa plece??sa fi sarit distributia de la punct???dar e aproape noua si statea foarte bine!ce sa se fi intamplat de nu mai are compresie!sa fi venit segmentii pe linie????astept un sfat oricum o sa desfac sa schimb si semeringurile supapelor!astept un raspuns daca mai doriti sa ma ajutati!va multumesc

o sarit distributia de la punct de ce crezi ca e noua iti place cum scriu asa fara semne de punctuatie intelegi ceva mai scriu deci ca sa intelegi si tu a sarit distributia de la punct dar io nu pot intelege ce inseamna ca o distributie e aproape noua de fapt cum ti-ai dat tu seama ca e aproape noua are data fabricatiei si termenul de garantie scrise pe o za pe care din ele ca sa stiu sa ma uit si eu la cx-ul meu ca si la mine trancane disatributia face urat face troncane deci bate dar o fi aproape noua nu stiu cum sa fac unde gasesc sa o schimb ce daca schimbi tu bujiile daca distributia ta e sarita de la punct chiar daca e aproape noua dar ce dracu' are distributia mea ca io nu inteleg mai nimic din ce scrii tu poate tu intelegi ce am scris io aici ce zici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat sa pui multe semne de intrebare???? sau ai uitat bai awo ce to zici tu acolo de distributia sarita de la punct asa e !!!!!!!! e sarita de pe fix raauuuu?????????lewa pune mana si duo la mecanic ca altceva nu ai ce face nu mai merge cu ea asa ca faci praf supapele si pistonul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat sa pui multe semne de intrebare???? sau ai uitat bai awo ce to zici tu acolo de distributia sarita de la punct asa e !!!!!!!! e sarita de pe fix raauuuu?????????lewa pune mana si duo la mecanic ca altceva nu ai ce face nu mai merge cu ea asa ca faci praf supapele si pistonul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????

deh fac si io ce poci.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...