Sari la conținut

Buell Ulysses


ciocris
 Share

Postări Recomandate

Deocamdata am 2 ani de garantie si urmaresc de ceva vreme pe forumurile americane ce probleme s-au inregistrat cu acest model. Este surprinzator faptul ca intretinerea este destul de simpla , cureaua nu se schimba deloc, motorul se regleaza prin computer, etc.. S-au mai raportat unele probleme la pornire dar nu serioase datorate anumitor setari sau in cazul cind un senzor nu a functionat in parametri dar in general lucrurile au mers bine. Reglarea motorului se poate face si acasa daca achizitionezi un kit de intretinere care se instaleaza pe un calculator si poti sa modifici paramerti in functie de ce doresti sa obti (un cuplu maxim sau un consum cit mai mic) La reprezentanta din Bucuresti este cineva care se ocupa de motoare la service dar inca nu am ajuns in service. Am inteles ca au un stand special cu computer pentru reglaje. Probabil ca peste o saptamina sau doua voi cumula cei 1600 km pentru prima revizie si va voi tine la curent. Piesele de schimb probabil ca vin un pic mai greu dar inca nu stiu pentru ca nu am comandat nimic nici accesorii. Preturile sunt in dolari si sunt mai mici decit la BMW 1200 GS ( ma refer la accesorii) fiind un model cu care am compatat Buell-ul. Mai exista posibilitatea de a schimba arcurile de la suspensiile fata cu unele progresive fapt ce poate ajuta in cazul frinarii puternice cind suspensia se lasa mult. Motorul este foarte sprinten si usor si in acelasi timp interesant de condus. Nu e plictisitor nu e greoi in manevre. Cuplajul datorita curelei este foarte strins parca nu are acel joc-accelerare frinare. Este bine sa mergeti la un drive test cu un model pentru a va putea da seama de unele lucruri. Eu am facut un drive test pe modelul Lightning de 1200 pe AMCART si atunci m-am decis pentru Buell. Cei de la reprezentanta mai organizeaza astfel de drive teste din cind in cind si cred ca sunt printre putinii comercianti care fac asta.

 

Va multumesc la toti pentru urarile de bine si va urez si eu asfalt uscat si drum liber si sa faceti cele mai bune alegeri cu privire la motoarele pe care vi le doriti.

 

 

 

b-d ghencea, in incinta tamilia==> harleywood dracula, service harley/buell. prin ei vreau sa-mi aduc un xb12r. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

b-d ghencea, in incinta tamilia==> harleywood dracula, service harley/buell. prin ei vreau sa-mi aduc un xb12r. bafta!

 

Mersi pentru informatie. E foarte utila si voi merge pe la ei cit de curind desi am garantie 2 ani. Vreau sa stiu cit de bine sunt pusi la punct cu aparatura. Pentru viitor ca sa pot umbla la setarile motorului si alte accesorizari.

Iti urez bafta la achizitionarea xb12r-ului. Astept vesti cind il vei primi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru informatie. E foarte utila si voi merge pe la ei cit de curind desi am garantie 2 ani. Vreau sa stiu cit de bine sunt pusi la punct cu aparatura. Pentru viitor ca sa pot umbla la setarile motorului si alte accesorizari.

Iti urez bafta la achizitionarea xb12r-ului. Astept vesti cind il vei primi.

 

nu ai pentru ce. iti las numarul de telefon al baietilor de acolo. il cheama Alex Negut (un tip extraordinar de direct - iti spune in fata ce are motorul si cit te costa ca timp si bani), iar numarul este asta: 0722 665 178.

daca esti pasionat de harley, ai si niste modele interesante de vizionat/cumparat.

bafta man, asfalt intins si uscat!

ps: am mai vazut un buell alb pe stirbei voda, linga dna... e bine ca ne inmultim! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai pentru ce. iti las numarul de telefon al baietilor de acolo. il cheama Alex Negut (un tip extraordinar de direct - iti spune in fata ce are motorul si cit te costa ca timp si bani), iar numarul este asta: 0722 665 178.

daca esti pasionat de harley, ai si niste modele interesante de vizionat/cumparat.

bafta man, asfalt intins si uscat!

ps: am mai vazut un buell alb pe stirbei voda, linga dna... e bine ca ne inmultim! :disappointed:

 

Mersi pentru nr de telefon. E bine ca exista alternative si pentru Harley respectiv Buell. Deocamdata nu am nevoie de service pentru ca nu am avut probleme de vreun fel dar am sa trec sa-i cunosc pe baieti si sa le fac o intrebare despre optionale.

S-auzim de bine si asfalt uscat si vreme cit mai frumoasa pentru plimbari.

 

cu 12000 de euro iti puteai lua vreo 3 motoare bune de prin 2004; mi se pare ca buell-ul nu e atat de agil sa te strecori cu el prin oras, e cam greoi, transmisie prin curea si racire slaba-asta cred eu, dar in fine decizia era a ta:)

 

Nu pot nici sa te aprob dar nici sa te contrazic dar pot sa spun ca nu-mi pare rau dupa bani.Motorul merge foarte bine, trage foarte puternic si frineaza foarte eficient astfel incit ajuta mult in trafic atunci cind vrei sa sprintezi si apoi sa frinezi imediat. De circulat prin Bucuresti merg zilnic 25-30 km si de multe ori in trafic aglomerat. Daca imi aleg bine rutele nu am probleme. Ma pot strecura destul de bine desi nu in toate cazurile( mai ales unde latimea benzilor de mers este subdimensionata) si datorita inaltimii ghidonului care este deasupra oglinzilor unei limuzine. Motorul e destul de suplu dar fiindca am inaltime mica si stau pe virfuri ( fara sa mai pun la socoteala denivelarile drumului) ma descurc mai greu la viteza foarte mica (atunci cind trebuie sa mergi extrem de incet pentru ca masinile sunt foarte aproape si deobicei nu ma bag sau daca pot o iau pe trotuar sau contrasens unde e permis. Motorul e cam greoi dar cuplul puternic il face extrem de usor de condus, transmisia prin curea e excelenta si foarte bine legata fara jocuri intre accelerare si frinare de motor.

Racirea e destul de buna pentru un motor de 1200 cm3 si problemele sunt numai vara pe canicula cind esti prins in trafic. Dar cind e mai rece afara e o placere sa mergi cu saua incalzita mult si bine. Consumul este mare in oras deoarece o cam alerg si merg foarte sportiv (accelerari- decelerari multe) si pentru ca asa se simte si motorul bine. De agilitate ce pot sa spun decit mai intii incearca si tu un model si vezi cum e.

Sigur ca nu e un motor ieftin si pentru toata lumea. Este un motor cu costuri mai mari similare cu BMW, chiar mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Foarte deosebita motocicleta, aseara am avut ocazia sa ma urc pe una si mi-a placut mult.

Am si eu , bineinteles, cateva intrebari.

Ce autonomie are? Am inteles ca la rezervorul de 16 litri si la un consum destul de maricel....oricum m-ar interesa consumul in afara nu in oras.

Cum te intelegi cu galeriile din dreapta, nu exista pericolul sa te parlesti? Exista vre-o solutie de protectie? Ma gandesc ca la o "scapare" pe dreapta ar putea iesi urat.

Saua, chiar nu se poate opri sa nu se incalzeasca? Ma gandesc la drumurile de 4-5000 de km vara prin Europa sau Asia, imbracat cu pantaloni de moto, cand oricum transpiri de te ia naiba daraminte cu saua incalzita...:lol: funny americanii astia!

Cum te intelegi cu service-ul si cum achizitionezi accesorii la pret bun?

Este intr-adevar un touring cu fata de supermoto dar ce imi place la ea este ca nu e asa inalta. Si eu am 1,70 si ma obisnuisem bine cu Africa Twin, acum oscilez intre un bmw F800 GS sau un KTM 990 Adventure...dar a aparut Buell si tare ma mananca...ai cumva prieteni in grupul tau cu KTM 990 sau cu BMW 1200 sau 1200 GS? M-ar interesa niste comparatii intre voi la drumuri mau lungi.

Astept cu nerabdare raspunsurile

Editat de plescoi rulz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte deosebita motocicleta, aseara am avut ocazia sa ma urc pe una si mi-a placut mult.

Am si eu , bineinteles, cateva intrebari.

Ce autonomie are? Am inteles ca la rezervorul de 16 litri si la un consum destul de maricel....oricum m-ar interesa consumul in afara nu in oras.

Cum te intelegi cu galeriile din dreapta, nu exista pericolul sa te parlesti? Exista vre-o solutie de protectie? Ma gandesc ca la o "scapare" pe dreapta ar putea iesi urat.

Saua, chiar nu se poate opri sa nu se incalzeasca? Ma gandesc la drumurile de 4-5000 de km vara prin Europa sau Asia, imbracat cu pantaloni de moto, cand oricum transpiri de te ia naiba daraminte cu saua incalzita...:lol: funny americanii astia!

Cum te intelegi cu service-ul si cum achizitionezi accesorii la pret bun?

Este intr-adevar un touring cu fata de supermoto dar ce imi place la ea este ca nu e asa inalta. Si eu am 1,70 si ma obisnuisem bine cu Africa Twin, acum oscilez intre un bmw F800 GS sau un KTM 990 Adventure...dar a aparut Buell si tare ma mananca...ai cumva prieteni in grupul tau cu KTM 990 sau cu BMW 1200 sau 1200 GS? M-ar interesa niste comparatii intre voi la drumuri mau lungi.

Astept cu nerabdare raspunsurile

 

Deocamdata sunt in teste cu consumul si autonomia. Cert este ca motocicleta are tendinta sa te provoace la accelerari rapide si manevre foarte sprintene ceea ce duce si la un consum mai mare. Am folosit benzina cu cifra octanica mai mare (Carera 100 de la OMV) si consumul in oras mi s-a parut mare. Dar recent am citit despre benzina si cifra octanica si sfatul expertilor e ca nu cifra octanica ajuta la consum ci la felul cum se aprinde benzina in motor. In acest moment bag benzina de 95 si vreau sa vad daca e diferenta. Ce am constatat pina acum e ca motorul merge mai bine si porneste bine la frig. Singurul dezavantaj este cind dai gaz este o ideee (abia perceptibil ) mai lent. Insa din ce am citit motorul este reglat pentru benzina de 95. Deci cred ca si consumul va fi diferit fata de benzina de 98. Oricum autonomia e peste 200 km (fara rezerva) dar din ce am citit pe testele de comparatie consuma mai putin decit majoritatea motoarelor din gama adventure incluzind BMW 1200 GS, cred ca pina in

6 l /100km.

Galeriile din dreapta deranjeaza numai in trafic si la mersul prelungit in viteze mici pe canicula. Daca porti pantalon scurt e deranjant insa daca ai un pantalon de piele sau cordura e ok iar dupa un timp te obisnuiesti foarte bine ( eu in trei luni de mers mai ales prin traficul din Bucuresti nu mai simt deloc caldura de la tevi). Exista si un remediu (un air scope) pentru partea dreapta ca si accesoriu care ajuta si la racirea motorului si automat la declansarea mai intirziata a ventilatorului care deobicei functioneaza cind esti prins in trafic. Oricum este un motor de touring si nu de comuting desi eu am circulat cu ea mai mult in oras din cauza serviciului (nu am putut pleca in concediu), si deci la drum nu mai simti caldura de sub scaun sau de la tevi. Ce am vrut sa spun e ca in perioada asta a anului aerul cald care circula pe sub sa te ajuta mai ales in oras.

Desi greu de crezut acest motor e foarte bine gindit si echilibrat din toate punctele de vedere. Se vede ca cine a lucrat la proiectarea acestuia a beneficiat de multa experienta proprie pe motoare. Forma este gindita astfel incit sa fie suplu si sa te protejeze cit mai bine la cazaturi cu stricaciuni minime la accesorii. Am avut ocazia sa o scap la viteze mici (aproape de pe loc) pe ambele parti deoarece nu am experienta pe motoare inalte eu avind 1,68m inaltime.Tampoanele laterale din cauciuc si-au facut datoria si nu am gasit nici macar un semn dar nici nu am fost strivit la picior de vreo proeminenta a motorului sau sasiului. In ciuda faptului ca nu e carenata protectia picioarelor la vint e buna datorita ,cred ,a doua deflectoare care se afla pe furca si caldurii de la motor care ajunge putin si la picioare insa tevile de evacuare sunt imposibil de atins cu piciorul in mers sau la vreo cazatura, sunt mult prea in fata.

Nu cred ca vei avea probleme cu caldura excesiva vara pe drum la o viteza peste 30 km/h. Disconfortul poate aparea in trafic mare in oras cind e vara (luna august) dar nu e atit de greu de suportat. Daca inveti cum sa circuli in oras atunci totul va fi ok. Adica sa-ti alegi trasee cu benzi mai putin inguste si mai multe si sa sti sa te strecori printre masini si aici ai cel putin un avantaj ca ghidonul e suficient de inalt ca trece peste oglinzile limuzinelor.

Cu service-ul am avut doar un singur contact la revizia de 1600km si a fost ok. Am avut si gratuitate la manopera. Motocicleta a fost pusa pe tester sirezultatul testului a fost ok. Supapele motorului se regleaza automat printr-un sistem hidraulic ceea ce reduce timpul interventiei.Am inteles ca exista posibilitatea sa achizitionezi acest program care poate fi folosit pe orice computer si sa-ti faci testul acasa. Si mai exista programe pentru tuning motor dar aici trebuie sa te pricepi.

Accesorii exista foarte multe si interesante si preturile sunt mai mici in comparatie cu BMW cu mult dar trebuie luate in considerare si taxele vamale deoarece vin din state. Oricum preturile sunt mai mici dar depinde cum le comanzi direct sau prin reprezentanta.

Este adevarat ca nu e atit de inalta cum e BMW800 GS sau 1200 GS resp. adv. si asta e motivul principal pentru care am optat in favoarea Buell.

Dar am constatat ca si centrul de greutate e mult mai jos si ajuta enorm. In locul rezervorului de benzina se afla filtrul de aier care e foarte usor, iar benzina se afla in cadru si asta se simte. Nemai punind la socoteala distanta scurta intre cele doua roti care mareste manevrabilitatea la schimbarea rapida a directiei de mers.

Nu am prieteni cu KTM sau BMW dar sper sa-mi fac cit mai curind si sper sa fac si o comparatie cu cele doua tipuri. Din ce am citit am ajuns la concluzia ca ar fi mai fiabila si mai usor de intretinut decit celelalte doua dar si aici lucrurile sunt subiective. Cred ca depinde si cum mergi cu un motor si cita grija ai de ea insa procedurile de intretinere sunt mai usoare si mai simple iar cureaua este cel mai usor de intretinut si se poate schimba foarte usor daca se rupe la drum cam dupa primele 20 000- 30 000 mile.

Exista posibilitatea sa faci un test drive cum am facut si eu la cei de la Harley Davidson din Bucuresti si sa vezi despre ce e vorba mai clar.

Si eu eram in oarecare dubii pina sa fac test drive-ul.

Daca nu reusesti sa faci la ei atunci da-mi de stire si putem sa mergem pe AMCART si sa ti-o imprumut pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor. Ma batea si pe mine gandul sa imi iau un Buell - acum am Suzuki GSR600: curatica, cumintica, totusi parca fara inima ...ce m-a dat gata la Buell in general, a fost sunetul de Harley, faptul ca are tehnologie in el, si comportamentul agresiv al motorului - ceva gen "Are ya talkin' to me ?", gata sa sara la bataie.

E un motor cu personalitate, dovedeste ca americanii pot face si lucrui misto. Sa il stapanesti fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor. Ma batea si pe mine gandul sa imi iau un Buell - acum am Suzuki GSR600: curatica, cumintica, totusi parca fara inima ...ce m-a dat gata la Buell in general, a fost sunetul de Harley, faptul ca are tehnologie in el, si comportamentul agresiv al motorului - ceva gen "Are ya talkin' to me ?", gata sa sara la bataie.

E un motor cu personalitate, dovedeste ca americanii pot face si lucrui misto. Sa il stapanesti fara incidente !

Imi pare bine ca nu sunt singurul care observa aceste aspecte la Buell. Dar sa mergi cu un Buell si sa accelerezi si sa asculti zgomotul acela pur si simplu iti da forta. Ceea ce imi place la Buell (caracterul street fighter) dar si potentialul acestei motociclete. Practic ai doua motociclete inrt-una. Adica poti aborda si trasee dificile de drum cu foarte multa usurinta in manevrare chiar si la viteze mici. Poti face unele imbunatatiri destul de usor si cu costuri moderate. Exista accesorii destul de multe si interesante care aduc imbunatatiri .

http://www.buellerparts.com.au/index.php

http://www.americansportbike.com/shoponlin...show/buell.html

http://www.ironmachine.com/

http://www.trojan-horse.co.uk/

 

Cred ca cei pasionati de un anumit domeniu pot face lucruri deosebite si Erik F. Buell este unul. Fara el marca Buell nu ar fi insemnat mare lucru.

Iti multumesc pentru urari si iti doresc drum liber fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc multa pasiune printre randurile scrise de tine. Felicitari pentru motor si sa te bucuri cat mai mult de el! Sa vizitati locuri frumoase :friends:

Am auzit si eu un Buell in forja si m-a fermecat sunetul de bestie. Motocicletele astea au ceva aparte si-s foarte tentante. Pacat ca-s cam scumpe :P

 

Legat de puterea motorului tau, 103cp/113nm, astea-s valorile oficiale pentru piata din America de Nord, daca tu ai model de Europa, teoretic ar trebui sa aiba 94 de cai / 104 Nm (probabil au catalizator ce reduce din putere pt a fi Euro 3)

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc multa pasiune printre randurile scrise de tine. Felicitari pentru motor si sa te bucuri cat mai mult de el! Sa vizitati locuri frumoase :friends:

Am auzit si eu un Buell in forja si m-a fermecat sunetul de bestie. Motocicletele astea au ceva aparte si-s foarte tentante. Pacat ca-s cam scumpe :P

 

Legat de puterea motorului tau, 103cp/113nm, astea-s valorile oficiale pentru piata din America de Nord, daca tu ai model de Europa, teoretic ar trebui sa aiba 94 de cai / 104 Nm (probabil au catalizator ce reduce din putere pt a fi Euro 3)

 

Da cred ca e adevarat pentru ca motorul e reglat pentru Euro 3 dar nu ma deranjeaza. Oricum e foarte sprintena. Sigur ca se pot obtine mai multi cai prin diverse modificari dar eu ma multumesc cu ea asa deocamdata. Pretul este undeva la mijloc dar si fiabilitatea e mai buna si intretinerea mai usoara. E un pret pe care il platesti pentru aceste lucruri comparativ cu BMW unde platesti in plus si marca. Buell-ul e un motor mai diferit cu un caracter aparte cred eu. Cred ca exista si alte motoare cu caracter dar sunt putine. Cind alegi un motor trebuie sa te gindesti la toate aspectele nu numai la citeva si nu pretul trebuie sa fie criteriul principal deoarece la un moment dat poate deveni frustrant. Cred ca pentru fiecare dintre noi exista ceva care sa-i satisfaca cele mai multe dintre preferinte. Trebuie doar sa cauti pina gasesti. Multi spun ca Buell-ul are prima treapta prea inalta si ca simt nevoia unei viteze in plus( a sasea). Cred ca pentru Romania e foarte bine asa. Nu avem deocamdata autostrazi bune unde poti merge cu peste 200 km/ora cu riscuri minime.

 

Iti multumesc pentru urari si iti doresc lafel si tie. Sper sa poti incerca si tu una cit de curind pentru ca s-o auzi e numai jumatate din ce poti sa simti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
pacat ca are motor de harlei si ca e in v...americanii astia pot face si altceva decat motoare in V ???

Trece mai mult de 8000 ture?

 

P.S. Cu ce ungi cureaua? ;)

 

Maxim 6500 ture. Pot face si motoare de rachete din cite am auzit dar cred ca le place mult motorul in v la motocicleta. Arata si mai bine. post-5370-1229583800_thumb.jpgpost-5370-1229583913_thumb.jpg

 

Probabil ca nu le place biziitul ca de albinuta al motoarelor cu turatii mari ci unul mai barbatesc de motor Harley.

Oricum stai linistit ca si japonejii fac motoare bune si mai ales ieftine. Beleaua e ca te costa mai mult cind se strica. Asta e o politica veche la japoneji valabila si la masini.

 

Referitor la curea, cu scuipat. Adica ii mai trag cite o flegma din cind in cind sa nu se deoache si o schimb la 60 000 km pentru ca se face urita si strica aspectul motorului. Si pentru asta nu trebuie sa ma duc in service, pot s-o fac si pe marginea drumulu. Dar tu de cite ori ungi lantul ala pe sezon? Daca mergi numai pe timp frumos la plimbare pe sosea atunci nu ai probleme dar sa faci comuting prin Bucuresti toata vara cind primarul uda strazile zilnic dar fara sa le spele. Sa te vad atunci cum iti intretii lantul.

 

post-5370-1229584187_thumb.jpg

 

P.S. Sarbatori fericite la toata lumea moto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te-am vazut vazut azi prin Floreasca. Senzatie motoreta. Pe de alta parte, nu prea s-ar putea spune ca-i enduro-touring. Mai degraba un naked mai inalt. Gen LC8 SMT. Chiar asa, cum te descurci pe teren cu animalul? Eu unul m-as teme de combinatia praf + curea ;)

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te-am vazut vazut azi prin Floreasca. Senzatie motoreta. Pe de alta parte, nu prea s-ar putea spune ca-i enduro-touring. Mai degraba un naked mai inalt. Gen LC8 SMT. Chiar asa, cum te descurci pe teren cu animalul? Eu unul m-as teme de combinatia praf + curea ;)

 

Nu eram eu, era Gerorge care si-a luat un Buell Ulise din 2006 chiar de curind. Ne-am cunoscut de curind si cred ca vom inchega un mic grup Buell. Ulisele nu e un enduro si cind am zis ca e un allroad m-am referit la faptul ca poti aborda orice fel de drum (batatorit), sau carare, dar nu tot terenul. Si mai conteaza si vremea ca daca ploua nu stiu ce motor s-ar descurca in orice situatie. Merge bine pe pietris , pe pamint uscat (nu umed) sau pe iarba dar nu dimineata cind e roua. Am urcat pe niste dealuri cu el si am mers prin padure fara probleme pe tot felul de carari. Motorul are multe posibilitati totul este sa il conduci cu incredere si vei putea face multe cu el. Daca esti mai mult prudent si conduci cu aualeu in suflet mai bine stai pe sosea sau si mai bine acasa. Dar cred ca e valabil la majoritatea motoarelor acest lucru, cu cit iti cunosti mai bine motorul cu atit il conduci cu mai multa incredere si reusesti sa faci mai multe cu acesta. Nu cred ca poate fi incadrat in gama naked datorita gardei la sol a suspensiilor si a pozitiei de mers. Un naked e un motor de viteza necarenat (pozitia e mai aplecata) din cite stiu dar nu sunt un expert in asemenea termeni. Buell-ul are ghidon inalt ca la touring enduro. Nu cred ca praful sau pietrele pot afecta cureaua dar imi rezerv si acest risc. Voi cumpara o curea de rezerva pe care o pot schimba in teren cu usurinta.

Multumesc pentru aprecieri.Si eu sunt de parere ca are un design deosebit si un sunet interesant.

Inteleg ca mergi pe un BMW 1100 GS. As fi curios sa fac o comparatie cu BMW dar nu cunosc pe nimeni care sa aiba unul. Cred ca nu sunt diferente mari intre BMW si Buell. Marturisesc ca initial am vrut sa merg pe BMW1200 GS dar nu stiam nimic de Buell Ulise la acea vreme.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea si mie sa admir Buellu', insa GSu' e bolnavior de ceva timp. Oricum, imi pare bine sa aud ca n-ai mila de el. In definitiv, d'asta l-ai cumparat, sa ajungi unde altii nu viseaza.

 

Ca o paranteza, citisem pe ADV de un tip cu acelasi motor care avusese un accident si indoise putin cadrul. Se pare ca, din cauza cadrului-rezervor, cam orice accident inseamna dauna totala. Ori costa prea mult unul nou, ori nu se poate indrepta. Asa ca... grija ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciocris:

Multumesc pentru posturile tale. Concrete, argumentate, exhaustive si scrise de un om pasionat.

Felicitari! Si la mai multi ca tine.

 

Multumesc si eu pentru aprecierile tale si ale celorlalti. Cred ca e important ca fiecare dintre noi sa scrie despre lucrurile pe care le cunoaste si cit mai obiectiv si impartial poate pentru ca si altii care nu cunosc acele lucruri sa beneficieze de experienta noastra si astfel sa poata sa faca la un moment dat o alegere cit mai potrivita pentru ei. Cei care au motoare Buell sau se gindesc sa-si ia, pot sa-mi scrie si sa ma intrebe despre motoare si despre optionale si le voi raspunde cu placere. Este una sa faci o comparatie intre doua motoare si altceva sa citesti si sa cauti informatie despre un motor pe care il ai deja in curte. Exista o multime de accesorii si pentru Buell. Exista chiar si un chit pe lant care sa poata fi pus in locul curelei atunci cind vrei sa faci un traseu foarte dificil si sa ai mai multa incredere desi eu nu as schimba cureaua. M-am obisnuit cu acest cuplaj care e mult mai placut la condus.

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea si mie sa admir Buellu', insa GSu' e bolnavior de ceva timp. Oricum, imi pare bine sa aud ca n-ai mila de el. In definitiv, d'asta l-ai cumparat, sa ajungi unde altii nu viseaza.

 

Ca o paranteza, citisem pe ADV de un tip cu acelasi motor care avusese un accident si indoise putin cadrul. Se pare ca, din cauza cadrului-rezervor, cam orice accident inseamna dauna totala. Ori costa prea mult unul nou, ori nu se poate indrepta. Asa ca... grija ;)

 

Sper sa nu am asa ghinion. Totusi nu cred ca un cadru nou poate costa atit de mult cum sustii. E totusi o bucata de metal. Dar chiar si un cadru din otel care se poate indrepta nu va mai fi lafel dupa un accident de acest gen. Si cred ca ar trebui sa faci intradevar niste imprudente cu motorul ca sa poti sa patesti asa ceva. Sigur ca daca esti genul de endurist care e obisnuit cu caderile si nu prea te feresti de asa ceva cred ca nici un motor nu-ti rezista prea mult. Mi s-a intimplat sa ma aflu in situatiia in care sa imi taie calea o masina in oras si sa frinez de urgenta si pot sa spun ca am avut senzatia ca a inghetat motorul in loc. Asa ca daca iti adaptezi viteza la trafic si conditiile in care te deplasezi cred ca poti sa iesi cu bine si fara incidente din aceste situatii. Pot sa spun ca am scapat motorul pe ambele parti e adevarat ca nu aveam viteza si tampoanele de cauciuc si-au facut datoria perfect. Nu am gasit un semn pe motor. Daca mai pun si genti laterale va fi si mai bine.

Imi pare rau ca nu-ti merge GS-ul dar poate ca vei reusi cit de curind sa il pui la punct. Eu mai merg si acum cu motorul si cred ca o sa merg toata iarna daca e uscat, ocazional si pe distante scurte. Am minere incalzite si asta ajuta mult.

Numai bine!

 

Daca suna ca Buell-ul pe care l-am vazut eu acum ceva timp la un prieten, atunci e super. E un motor special! Felicitari

 

Multumesc. Intradevar suna bine dar cind mergi pe el suna si mai bine.

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Numele meu este Valentin Tache si fac parte din echipa Harley-Davidson Romania. Vazand interesul pe care la starnit motocicleta lui Ciocris ma vad dator sa va ofer cateva informatii legate de marca Buell.

 

Asa cum probabil stiti Showroom-ul Buell este acelasi cu Showroom-ul Harley-Davidson (Bd. N. Titulescu 95-105). In acest moment in Showroom puteti admira trei modele Buell: 1125R, XB12S si XB12STT(moto pentru drive test).

Motocicletele Buell beneficiaza de doi ani garantie fara limita de kilometri.

 

Pentru detalii nu ezitati sa ma contactati: valentin.tache@ats.ro sau la showroom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Dupa o lunga perioada in care nu am mai scris nimic dim motive diverse revin cu informatii noi despre motor referitoare mai ales la unele probleme care au aparut pe parcurs si marturisesc ca nu m-am grabit sa scriu nimic datorita faptului ca nu am vrut sa ma grabesc sa trag unele concluzii. Am incercat sa las timpul sa lamureasca lucrurile pentru a trage cele mai clare concluzii.

 

Deci au aparut destule probleme la care poate nici nu m-as fi putut gindi si anume:

- discurile de ambreiaj au cedat pe la 7000 km parcursi si au fost schimbate ca si consumabile ( deci platite)

- a aparut o scurgere de ulei pe la garnitura capacului de cilindru din spate al motorului care chipurile a fost schimbata (in garantie) dar problema nu s-a rezolvat.

- unele suruburi de la scutul esapamentului au disparut in mers dupa prima revizie.

- apoi a cazut ventilatorul de racire a motorului schimbat si el in garantie

-dupa 10 000 km parcursi a cedat rulmentul stinga al rotii spate ceea ce a afectat si placutele de frina spate care au trebuit schimbate ( toate contra cost nu am inteles foarte clar de ce)

 

Preturile acestor "consumabile" au fost foarte mari ca de altfel toate reperele care sunt aduse prin reprezentanta. Dar asta cred ca e deja o politica in Romania.

De exemplu rulmentii au costat de 5 ori mai mult decit rulmenti de acelasi tip luati de la SKF Romania care sunt fabricati in Italia fata de cei "originali" facuti in Taiwan. Dar probabil ca cei originali trebuie sa tina mai mult decit cei de la SKF desi nu mai mult de 10 000 km.

In acelasi timp interventiile la motor au durat foarte mult datorita unor lucruri care tin de reprezentanta si de faptul ca o piesa poate sa ajunga si in 2 saptamini mai ales daca e pe garantie. In acest timp am fost lipsit de motor mai bine de 1 luna si jumatate in total.

Va las pe voi sa trageti ce concluzii doriti.

In orice caz lucrurile nu vor ramine asa. Sunt hotarit sa fac unele demersuri astfel incit pe viitor lucrurile sa mearga mai bine si pentru mine dar si pentru alti posesori de motociclete Buell.

Am crezut in buna credinta si am avut suficienta rabdare dar cred ca m-am inselat.

Cred insa ca timpul va face ca unele aspecte cu privire la service in Romania sa se mai schimbe in bine. Insa lucrurile nu pot veni de la sine. Trebuie ca noi cei care avem motoare sa incercam sa ne implicam mai mult.

Ce pot spune dupa toate acestea este ca marca Buell este un motor care necesita un service atent si competent. Este un motor care trebuie tinut sub observatie permanent si controlate si refacute o serie de reglaje care din diverse motive trebuiesc facute mai des poate decit un motor care circula in Germania sau SUA. Trebuia ca cei care poseda un astfel de motor sa incerce sa-l cunoasca cit mai bine si sa-i inteleaga anumite aspecte. Exemplu ( faptul ca discul de ambreiaj a cazut atit de repede mi-a fost explicat ca ar fi datorita faptului ca reglajul la maneta ar fi fost necorespunzator si atunci cuplajul nu ar fi fost total, deci frecari mai mari etc.; e posibil sa fie asa). Este bine sa citim un manual de service unde sunt descrise toate procedurile.

In ciuda acestor lucruri si intimplari nu pot sa spun ca imi doresc un alt motor si cred in continuare ca Buell-ul poate fi un motor excelent daca este intretinut si servsat ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Draga Cristi,

se pare ca ai avut o nesansa totala cu Ulyssele tau. Pe al meu il am de anul trecut din iunie si duminica a implinit 26.000km. Singura problema pe care am avut-o a fost din vina mea, am rupt cureaua de transmisie. M-am bagat printr-o mlastina adanca de 40cm, a intrat noroi intre curea si roata dintata spate si in momentul in care am iesit din mlastina m-am inclinat pe o parte din cauza ca patina roata. Am iesit fara sa cad dar cureaua unsa cu noroi a sarit peste brida stanga si s-a rupt. Pot sa-ti spun insa ca m-a lasat in mijlocul drumului BMW-ul, a cedat rulmentul mare de la roata spate la nici 30.000km asa ca stai linistit, toate motoarele se mai strica. indiferent de producator. In manual scrie clar, suruburile se fixeaza cu Loctite metal lock, si io am pierdut suruburi din cauza ca mesterii au zis ca nu trebuie Loctite. Sper sa treci peste necazuri, mie din tot ce-am condus BUell-ul mi se pare cel mai distractiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Draga Cristi,

se pare ca ai avut o nesansa totala cu Ulyssele tau. Pe al meu il am de anul trecut din iunie si duminica a implinit 26.000km. Singura problema pe care am avut-o a fost din vina mea, am rupt cureaua de transmisie. M-am bagat printr-o mlastina adanca de 40cm, a intrat noroi intre curea si roata dintata spate si in momentul in care am iesit din mlastina m-am inclinat pe o parte din cauza ca patina roata. Am iesit fara sa cad dar cureaua unsa cu noroi a sarit peste brida stanga si s-a rupt. Pot sa-ti spun insa ca m-a lasat in mijlocul drumului BMW-ul, a cedat rulmentul mare de la roata spate la nici 30.000km asa ca stai linistit, toate motoarele se mai strica. indiferent de producator. In manual scrie clar, suruburile se fixeaza cu Loctite metal lock, si io am pierdut suruburi din cauza ca mesterii au zis ca nu trebuie Loctite. Sper sa treci peste necazuri, mie din tot ce-am condus BUell-ul mi se pare cel mai distractiv.

 

 

Multumesc pentru incurajari Tik si sper sa nu ai niciodata probleme de acest gen.

De curind am ramas si eu fara curea si stau cu motorul de aproape o luna pe dreapta.

Sper sa ne revedem si sa mai facem cite o tura impreuna anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...