Sari la conținut

In sfarshit, am upgradat!


mihaiachi
 Share

Postări Recomandate

15 martie, pardon, udasem shi eu evenimentul, ce-avetzi cu mine :blbl:

Drace, se precizase cumva ca am dat-o jos? Deci, se deduce ca e inca in sufrajeta! :crack:

Apropo, cand se termina mizeria asta de afara, tu, Zidu' shi cine s-o mai oferi sa va pregatitzi mushchii sa dam motorul pe strasse; sa venitzi perpedes! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 237
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shapte vai shi-o vale-adanca

Trec flacai cu fruntea lata

Baaaaaai, thata, bai!

 

:crack: :crack: Foarte tare.... thata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuuun.

Mai am asha:

- de taiat urechile aripii si resudat ca sunt inegale shi sta aripa ca naiba

- de sudat shurubelul de la carja (vezi poza) ca nu mai are filet, pe ala vechi l-am taiat cu flex-ul ca era tot sudat, am desfacut sa pun arculetz shi bila ca sa nu mai clampane batzul ala pe care apeshi

- de reparat capacelul superior al carbelitorului ca are putzishoara de blocare rupta shi se invarte odata cu inelul filetat; de spalat carburiciul

- de facut sacoteiul de plasa pt robinetul de benzina

- de pus platoul cel nou de frana pe fatza, de vopsit shi montat capacul-ornament la roata

- farul- contactul, legaturi, montat intrerupator lumini pe ghidon, claxonul

- de facut capacelele care prind carbunii in portperia alternatorului

- de facut shaiba de sigurantza pt pinionul de lantz al motorului

 

Primele 4 treburi ash vrea sa le fac dupa-masa...

 

Apropo- cum se actzioneaza clapeta aia de shoc de pe filtrul de aer tip "oo de berbec"? Ca nu ma dumiresc, moshul nu folosea acel shoc...

Iar la "oo de berbec", in cele 2 lighenashe pun oleaca de ulei, sau nu?

post-3593-1142500185_thumb.jpg

post-3593-1142500199_thumb.jpg

post-3593-1142500209_thumb.jpg

post-3593-1142500217_thumb.jpg

post-3593-1142500227_thumb.jpg

post-3593-1142500235_thumb.jpg

post-3593-1142500243_thumb.jpg

post-3593-1142500254_thumb.jpg

post-3593-1142500262_thumb.jpg

post-3593-1142500271_thumb.jpg

Editat de mihaiachi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cele doua 'lighenase' :crack: pui ulei cam pina la jumatate. Peste lighenase vin puse 2 capacele, fiecare avind o fanta, princare se duc gunoaiele in jos, la ligheane. Vezi ca trebuie sa ai si 2 site, cite una pentru fiecare 'ou'. Si sitele le ungi cu ulei de motor si le pui peste capace, cu virful in sus. Daca nu faci trebile astea, eficacitatea filtrului se reduce f. mult. Practic, il tii cam degeaba...

 

Clapeta filtrului se actioneaza cu un mic levier. E posibil sa nu-l ai, nici eu nu-l am, dar merge actionat cu un patent. Cind speli/cureti filtrul (ar fi bine s-o faci, vezi sa nu aibe rugina sau balauri pe conducte), te uiti la pozitia clapetei ca sa stii cind e deschisa si cind e inchisa. Eu pina acum n-am folosit socul asta de pe filtru, cred ca e necesar la temperaturi f. scazute.

 

In rest, spor la treaba. Timp este ca vremea-i.... naspa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hauoleuuu, capacele am, site nu :crack: . Are cineva o poza? Pot sa le fac din sita din aia cu ochiuri mici-mici?

Pai clapeta aia din filtru o las atunci deschisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hombre, n-am poze la indemina. Dar daca ai sita fina din sirma e ok. Sitele au forma conica. Diametrul bazei conului e ~ diametrul capacului pe care vine pusa sita. Inaltimea conului e ceva mai jos de fantele prin care intra aerul in filtru.

 

Da, clapeta se lasa deschisa, in conditii normale de temp. Acu' se mai poate regla oarecum amestecul si din clapeta aia, in caz ca nu-ti merge socul de pe carb. sau ai alte probleme cu carb-ul. Daca inchizi clapeta cu pricina, intra mai putin aer in carb. => amestec mai bogat

 

Spor la treaba!

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My middle name is :cheers: iala... :laugh: N-am facut aseara decat carbelitorul, shi am bibilit 2 cabluri (decompresor shi acceleratzie)

Am descoperit o gaurica in carcasa de aluminiu din dreapta, unde cred ca venea un ceva pt actzionat clapeta aia de aer de pe filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti-e si cu gauricile astea...

le gasesti pe unde nu te astepti...... :cheers:

ce inseamna, dom'le, sa nu fie nevasta acasa...... :laugh:

ai grija sa nu te prinda in defect, ca s-ar putea sa te trezesti cu mai multe gauri decat trebuie.... :lol:

:laugh:

 

PS

mai dai mobra aia jos? ca m-am plictisit sa te astept....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am taiat shi resudat una dintre agatzatorile aripii fatza, ca statea nasol (bridele nu erau originale, erau facute de mosh, nu datzi in mine ca le-am modificat!) shi am mai sudat shurubul de la pedala carjei (nu mai are filet de aceea tre' aftuit ca sa stea acolo, asha fusese shi inainte)

Am facut rost de 2 lamputze una roshie una verde, ca sa pun in gaurile din far. Biseara vreau sa termin de pus contactul, lamputzele, sa pun carbunii la alternator (tre' sa confectzionez ansamblu carbune-arc-placutza, daca shtitzi cum se vand pt aspiratoare) shi carcasa aia la pinionul de lantz. Daca fac astea, mai ramane doar kilometrajul shi de pus ulei in cutie shi telescoapele de fatza- din motive evidente nu le-am pus inca, vreau sa mai pastrez mocheta din sufrajeta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good work, fine business :cheers:

 

Io, in loc de becuri/lampute am pus doua led-uri mari (binenteles cu rezistentele aferente, ca sa nu se 'prajeasca').

Pt alternator, nu merg carbunii pt alt. de Dacie? Eu asa stiam. La magazinele de piese auto e parca 5 RON perechea.

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmda... :cheers: E ferfenitza shi tzeava groasa de care se prindea chestia aia. Tre' sa gasesc o bucata de tzeava de 42 mm, lunga de 25-30 cm, cu perete de 4-5 mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-seara am pus carburatorul, am facut bilutze la capetele cablurilor de accel si decompresor, le-am montat, am astupat cu chit cu fibra de sticla gaurile mari pt beculetze din corpul farului si o sa dau gauri mai micute pt cele 2 lamputze. Mai am legaturile el. din far, kilometrajul si carbunii alternatorului. A! Shi shaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmda... :lol: E ferfenitza shi tzeava groasa de care se prindea chestia aia. Tre' sa gasesc o bucata de tzeava de 42 mm, lunga de 25-30 cm, cu perete de 4-5 mm...

Am gasiiiit!!!! :cheers: :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il am doar de prin august...

 

Am facut shi pus carbunii. Am incarcat cu chit cu fibra de sticla gaurile mari din far, shlefuit, vopsit. Mai am: legaturi el in far, kilometraj, sha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminat inst electrica, facut cablul de ambreiaj. Mai am: sha, kilometraj, adaptare bec far (are platoul 1 pic mai mic), claxon (avea de mashina, vreau sa adaptez unul mai mic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminat inst electrica, facut cablul de ambreiaj. Mai am: sha, kilometraj, adaptare bec far (are platoul 1 pic mai mic), claxon (avea de mashina, vreau sa adaptez unul mai mic).

 

 

io as zice sa-ti pui niste "cratite" de tramvai, ca ai de unde sa faci rost :moto:

si ai fi si singurul motociclist cu asa claxon :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...