Mottorash Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 Primul nipru l-am vazut la un tip si atunci am ramas uimit ; daca imi puteti spune mai multe despre motor v-as fi recunoscator. multzam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 (editat) pai daca te apuci si citesti forumul ai sa gasesti f multe informatii despre nipru rabdare sa ai bafta (si bulan exagerat, vorba cuiva, nu spui cine, persoana importanta...) Editat August 30, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 31, 2005 Share Postat August 31, 2005 ai la dispozitie Internetul. Dai search pentru Dnepr sau KMZ sau MT 11 si gasesti tot ce vrei: poze, istorie, manuale, axonometrii, preturi la piese... Din pacate piese originale de Dnepr nu se vor mai gasi in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 31, 2005 Share Postat August 31, 2005 Despre nipru sau ural niciodata nu o sa stii totul.Astea-s motocicletele surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 imi puteti spune si mie cum sunt preturile pe la nupruri si cam cat ar trebuii sa dau pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Dnepr MT-10, MT-11, MT-16. Motor de 650 cmc, intre 34 - 36 CP, cuplu max. 47 - 55 Nm @4500 rpm, 2 cilindri dispusi boxer. Cate putin despre Dnepr: - impreuna cu frac-su vitreg Ural constituie clasa cea mai puternica de comuniste. - derivat din M-72 care la randul sau se trage din BMW-R75... in fine, e o intreaga telenovela. Avantaje: - motor puternic, suficient cuplu in orice situatie; - urca scari , se baga prin noroaie mari, nisip, mal, etc, garda mare la sol; - la drum lung are calitati de "cruiser": comod, nu simte pasager+bagaje, nu te bate vantul pe sosea ; - in stare originala exemplara sau customizat cu gust, e o adevarata placere vizuala si sa nu mai zic auditiva Dezavantaje: (e... aici e aici) - consum relativ mare raportat la ce poate sa faca: bine reglat consuma 5 - 6 la suta afara (solo) si in oras intre 7 si 10 l la suta; dereglat - Dumnezeu cu mila... poate lua si peste 12! - greutate relativ mare 220 - 250 kg, deh a fost conceputa pentru atas. - piesele sunt destul de greu de gasit iar alea care se gasesc sunt destul de proaste, de aici derivata si ideea ca Niprul se strica, Niprul e prost, etc, o idee in mare parte gresita despre Nipru, dar totusi o realitatea din cauza lipsei pieselor ca lumea; - ca urmarea a ideii de mai sus, Niprul necesita o intretinere deosebita: reglaje CORECTE si efectuate DES de persoane COMPETENTE, ulei de calitate si schimbat la timp, grija in exploatare: fara burn-outuri, mers de croaziera de pana in 100 de km/h maxim (cu grup de fuga 9/35), fara forjari bruste (ei, acuma din cand in cand mai merge), altfel Niprul gaseste ORICE pretext sa se strice (de motor e vorba, restul e fier sanatos). Ar mai fi destule de spus despre Nipru, e adevarat ce mai spunea Catallin, este motor enigmatic - poate merge si impecabil de te miri sau poate merge prost din diverse motive. Trebuie sa ai si noroc, poti nimeri un Nipru foarte bun care sa te tina k lumea, mai ales daca ai grija de el (cunosc cazuri). Preturile variaza intre 500 si 1000 de euro (am vazut si peste) dar daca ajungi sa ai 1000 de euro nu te mai gandesti la Nipru... parerea mea! Bafta si spor la achizitionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Da, perfecta descriere.Ce as adauga:"Niprul e prost,se strica....".Daca-l faceau nemtii cred ca era altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 ...sau daca esti fan atas, ai bani, si nu tii mortis sa repari/reglezi la motor in fiecare week-end poti sa-ti cumperi un Ural nou cu atas , garantie 2 ani fara limita de kilometrii, la pret de Matiz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 mda, genius...ural la pret de matiz Pai de banii aia iti iei super-motor !!!!! Despre Nipru, sincer, cred ca e "cel mai tare motor de k.k.t " pe care ni-l putem permite la un anumit moment. E de preferat sa fi expert in mecanica sa poti tine unul pe linia de plutire. Stiu cateva dnepre care chiar mergeau bine....cateva din zeci,sute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 mda, genius...ural la pret de matiz Pai de banii aia iti iei super-motor !!!!! Despre Nipru, sincer, cred ca e "cel mai tare motor de k.k.t " pe care ni-l putem permite la un anumit moment. E de preferat sa fi expert in mecanica sa poti tine unul pe linia de plutire. Stiu cateva dnepre care chiar mergeau bine....cateva din zeci,sute ! 235862[/snapback] nu te contrazic, dar super motoru ala n-are atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 www.ural.com; www.ural.ro;www.motorlife.ro. E de preferat sa ai DNEPR pe laga alta motocicleta si astfel sa-l scoti la drum mai rar. E nasol de mers cu el prin oras, consuma mult, nu se mai fabrica de ~ 5 ani (se fabrica doar fratele mai mare -Ural), iar ca proprietar de Nipran tre' sa fii maestru in ale mecanicii. In rest arata bine si scoate un sunet ce te unge la inima. Merita sa ai unul dar io n-as da pe asa ceva mai mult de 550 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Niprul exploatat cu simtul raspunderii trebuie sa mearga bine, cu surubareli minore. Cum spunea cineva aici, daca vrei sa faci din Nipru vitezana, asteapta-te sa pice urgent. Daca mergi mai... batraneste speranta de viata e ridicata. Personal am ales Nipru si am vazut si Nipre care merg foarte bine de mult timp, fara mari interventii. E drept ca pentru a avea Nipru e bine sa ai cunostinte de mecanica si de intretinere a unui motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Mie sa nu-mi spuna nimeni, ca Niprul e prost!!! Cu al meu am mers 10 mii de km in anul asta fara nici o problema, iar in motor nici bujia n-a fost schimbat de 4 ani! Am traversat toata tara de sus in jos, si niciodata nu m-a lasat pe drum. E, bine ... odata da: s-a rupt cablul de bobina... 5 minute de reparatie. Mare lucru....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Oricum cred ca toata lumea e de acord ca ce considara unii a fi super motoare e posibil sa nu placa altora si invers. Pentru un fan atas e posibil sa nu para atat de mult 5.500 euro pentru un motor NOU cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Eu as fi curios sa stiu si de ce e prost,ca asa pot sa zic si de Yamaha ca-i varza,ca are nu stiu cine probleme cu ea.Chestia cu "trebuie sa ai cunostinte de mecanica" nu-i ceva obligatoriu,este doar ceva indicat.Si nu este ceva specific niprului.De frecat o platina e bine sa stii indiferent de ce marca de motor ai,daca acesta e prevazut cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Oricum cred ca toata lumea e de acord ca ce considara unii a fi super motoare e posibil sa nu placa altora si invers.Pentru un fan atas e posibil sa nu para atat de mult 5.500 euro pentru un motor NOU cu atas. 235982[/snapback] Cios@,e mult pt. ca romanu' compara acest pret cu ce ar putea sa-si ia sh si in plus in Romenia conteaza foarte mult si cum suna raspunsul tau cand esti intrebat ce ai.E una sa zici Yamaha,chit ca ai o geoarsa si una e sa zici Ural chit ca-i nou-nout.Si mai mult,Ural-ul e retro,clasic nu e d'aia de intoarce lumea capul dupa ea pe strada si care da bine la mujeres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Ai sa fii surprins dar am constatat ca mai multa lume apreciaza o motocicleta clasica decat o vitezana noua. E posibil ca asta sa se intample si din cauza ca atunci cind vezi pe strada un motor clasic in general merge cu o viteza la care ai timp sa-l admiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Cios@,sunt inca putini cei ce admira motocicleta in sine,in Romenia se admira in general fitzele,iar motocicleta clasica nu prea e de fitze,ca nu se ridica pe o roata,nu geme isteric,nu merge cu viteze ametitoare.Romanasul vrea sa plece primul de la semafor,sa fie el miezu',nu sa dea 5000 de iepuroi si sa-l faca unu cu Ligheanu' preparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 ai si tu dreptatea ta... dar vin si zic: un Ural Solo nou (care repet nu se compara din punct de vedere performante si fiabilitate cu cele la mana a doua) te costa 3.500 euro+ inca sa zicem 2.000 euro=>un custom cum vrea sufletul tau, care este unic si nici nu te lasa in drum. Asta este baza pe care a crescut si Harley de saliveaza atatia dupa ea. Pastrand proportiile Ural si Nipru sunt pentru Romania ce au fost Harley si Indian pentru state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Cios@ pana acum pe mine nici niprul nu m-a lasat in drum(il am de putin timp intr-adevar) ci a avut grija sa se strice tot timpul acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Cios@ pana acum pe mine nici niprul nu m-a lasat in drum(il am de putin timp intr-adevar) ci a avut grija sa se strice tot timpul acasa. 236027[/snapback] Tare... Mai toate niprurile care le stiu eu au sau au avut probleme de ordin mecanic de vreun fel sau altul (ceea ce mi se pare iarasi curios ii cum d***u poate o motocicleta din 92 sa necesite motor reconstruit odata la 3 ani?!!!!), dar posesorii au ceva mecanica in ei si le repara cu bani putini ca piesele nu is piperate la pret. Recunosc ca personal nu mi-as lua un Nipru pentru ca mi se pare greoi (la 240 oricat de fortos ai fi trebuie grija..) si nefiabil. Singurele lucruri care imi plac tare la aceste motociclete sunt sunetul inconfundabil boxer si roadele imaginatiei proprietarilor care le transforma si le bibilesc de stai cascat. Daca chiar vrei Nipru zic sa te armezi cu rabdare, piese, manuale si ceva banutzi ca de lucru nu vei duce lipsa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 2, 2005 Autor Share Postat Septembrie 2, 2005 (editat) deocamdata nu dispun de nici un ban (sper cat mai curand)iar solutia cu ural-ul adica 5500 scuze pt mine e o suma enorma:(( eu am un motor luat de la First Bike, micut de 125cc insa pt mine ca incepator e destul de bun are 10 cp, monocilindru,consum 2,5l/%,in mare seamana cu yamaha virago,mi-a spus cineva ca e licenta honda, nu stiu ce sa mai cred oricum pt mine e buna deocamdata in oras se prezinta bine, pot spune chiar foarte bine in afara............ nu stiu ca nu am iesit cu ea ( tre sa mai iau si permis sper si la asta cat mai curandca ma cam mananca pielea si mai ies cu ea pe ici pe colo poze deocamdata nu am daca stiti motoarele imi puteti spune si mie ce parere aveti despre ele multzam mult Editat Septembrie 2, 2005 de Mottorash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 2, 2005 Autor Share Postat Septembrie 2, 2005 (editat) Dnepr MT-10, MT-11, MT-16.Motor de 650 cmc, intre 34 - 36 CP, cuplu max. 47 - 55 Nm @4500 rpm, 2 cilindri dispusi boxer. Cate putin despre Dnepr: - impreuna cu frac-su vitreg Ural constituie clasa cea mai puternica de comuniste. - derivat din M-72 care la randul sau se trage din BMW-R75... in fine, e o intreaga telenovela. Avantaje: - motor puternic, suficient cuplu in orice situatie; - urca scari , se baga prin noroaie mari, nisip, mal, etc, garda mare la sol; - la drum lung are calitati de "cruiser": comod, nu simte pasager+bagaje, nu te bate vantul pe sosea ; - in stare originala exemplara sau customizat cu gust, e o adevarata placere vizuala si sa nu mai zic auditiva Dezavantaje: (e... aici e aici) - consum relativ mare raportat la ce poate sa faca: bine reglat consuma 5 - 6 la suta afara (solo) si in oras intre 7 si 10 l la suta; dereglat - Dumnezeu cu mila... poate lua si peste 12! - greutate relativ mare 220 - 250 kg, deh a fost conceputa pentru atas. - piesele sunt destul de greu de gasit iar alea care se gasesc sunt destul de proaste, de aici derivata si ideea ca Niprul se strica, Niprul e prost, etc, o idee in mare parte gresita despre Nipru, dar totusi o realitatea din cauza lipsei pieselor ca lumea; - ca urmarea a ideii de mai sus, Niprul necesita o intretinere deosebita: reglaje CORECTE si efectuate DES de persoane COMPETENTE, ulei de calitate si schimbat la timp, grija in exploatare: fara burn-outuri, mers de croaziera de pana in 100 de km/h maxim (cu grup de fuga 9/35), fara forjari bruste (ei, acuma din cand in cand mai merge), altfel Niprul gaseste ORICE pretext sa se strice (de motor e vorba, restul e fier sanatos). Ar mai fi destule de spus despre Nipru, e adevarat ce mai spunea Catallin, este motor enigmatic - poate merge si impecabil de te miri sau poate merge prost din diverse motive. Trebuie sa ai si noroc, poti nimeri un Nipru foarte bun care sa te tina k lumea, mai ales daca ai grija de el (cunosc cazuri). Preturile variaza intre 500 si 1000 de euro (am vazut si peste) dar daca ajungi sa ai 1000 de euro nu te mai gandesti la Nipru... parerea mea! Bafta si spor la achizitionare! 235696[/snapback] Lupu multzam mult pt descrierea amanuntita mi-e de mare ajutor Editat Septembrie 2, 2005 de Mottorash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 niprul merge dar trebuie sa faci multe la el inainte sa il scoti la o tura preturile sunt~13-17 milione se strica le repari inveti mecanica la ele daca nu esti vitezoman tin si ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.