Sari la conținut

Vreau si eu un nipru insa nu stiu multe despre el


Mottorash
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai daca te apuci si citesti forumul ai sa gasesti f multe informatii despre nipru

rabdare sa ai

bafta (si bulan exagerat, vorba cuiva, nu spui cine, persoana importanta...)

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai la dispozitie Internetul.

Dai search pentru Dnepr sau KMZ sau MT 11 si gasesti tot ce vrei: poze, istorie, manuale, axonometrii, preturi la piese...

Din pacate piese originale de Dnepr nu se vor mai gasi in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dnepr MT-10, MT-11, MT-16.

Motor de 650 cmc, intre 34 - 36 CP, cuplu max. 47 - 55 Nm @4500 rpm, 2 cilindri dispusi boxer.

Cate putin despre Dnepr:

- impreuna cu frac-su vitreg Ural constituie clasa cea mai puternica de comuniste.

- derivat din M-72 care la randul sau se trage din BMW-R75... in fine, e o intreaga telenovela.

 

Avantaje:

- motor puternic, suficient cuplu in orice situatie;

- urca scari :crack:, se baga prin noroaie mari, nisip, mal, etc, garda mare la sol;

- la drum lung are calitati de "cruiser": comod, nu simte pasager+bagaje, nu te bate vantul pe sosea :moron:;

- in stare originala exemplara sau customizat cu gust, e o adevarata placere vizuala si sa nu mai zic auditiva :crack:

 

Dezavantaje: (e... aici e aici)

- consum relativ mare raportat la ce poate sa faca: bine reglat consuma 5 - 6 la suta afara (solo) si in oras intre 7 si 10 l la suta; dereglat - Dumnezeu cu mila... poate lua si peste 12!

- greutate relativ mare 220 - 250 kg, deh a fost conceputa pentru atas.

- piesele sunt destul de greu de gasit iar alea care se gasesc sunt destul de proaste, de aici derivata si ideea ca Niprul se strica, Niprul e prost, etc, o idee in mare parte gresita despre Nipru, dar totusi o realitatea din cauza lipsei pieselor ca lumea;

- ca urmarea a ideii de mai sus, Niprul necesita o intretinere deosebita: reglaje CORECTE si efectuate DES de persoane COMPETENTE, ulei de calitate si schimbat la timp, grija in exploatare: fara burn-outuri, mers de croaziera de pana in 100 de km/h maxim (cu grup de fuga 9/35), fara forjari bruste (ei, acuma din cand in cand mai merge), altfel Niprul gaseste ORICE pretext sa se strice (de motor e vorba, restul e fier sanatos).

 

Ar mai fi destule de spus despre Nipru, e adevarat ce mai spunea Catallin, este motor enigmatic - poate merge si impecabil de te miri sau poate merge prost din diverse motive. Trebuie sa ai si noroc, poti nimeri un Nipru foarte bun care sa te tina k lumea, mai ales daca ai grija de el (cunosc cazuri).

Preturile variaza intre 500 si 1000 de euro (am vazut si peste) dar daca ajungi sa ai 1000 de euro nu te mai gandesti la Nipru... parerea mea!

Bafta si spor la achizitionare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: mda, genius...ural la pret de matiz :crack: Pai de banii aia iti iei super-motor !!!!!

 

Despre Nipru, sincer, cred ca e "cel mai tare motor de k.k.t " pe care ni-l putem permite la un anumit moment. E de preferat sa fi expert in mecanica sa poti tine unul pe linia de plutire. Stiu cateva dnepre care chiar mergeau bine....cateva din zeci,sute !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: mda, genius...ural la pret de matiz  :crack: Pai de banii aia iti iei super-motor !!!!!

 

Despre Nipru, sincer, cred ca e "cel mai tare motor de k.k.t " pe care ni-l putem permite la un anumit moment. E de preferat sa fi expert in mecanica sa poti tine unul pe linia de plutire. Stiu cateva dnepre care chiar mergeau bine....cateva din zeci,sute !

235862[/snapback]

nu te contrazic, dar super motoru ala n-are atas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

www.ural.com; www.ural.ro;www.motorlife.ro. E de preferat sa ai DNEPR pe laga alta motocicleta si astfel sa-l scoti la drum mai rar. E nasol de mers cu el prin oras, consuma mult, nu se mai fabrica de ~ 5 ani (se fabrica doar fratele mai mare -Ural), iar ca proprietar de Nipran tre' sa fii maestru in ale mecanicii. In rest arata bine si scoate un sunet ce te unge la inima. Merita sa ai unul dar io n-as da pe asa ceva mai mult de 550 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niprul exploatat cu simtul raspunderii trebuie sa mearga bine, cu surubareli minore. Cum spunea cineva aici, daca vrei sa faci din Nipru vitezana, asteapta-te sa pice urgent. Daca mergi mai... batraneste :crack: speranta de viata e ridicata. Personal am ales Nipru si am vazut si Nipre care merg foarte bine de mult timp, fara mari interventii. E drept ca pentru a avea Nipru e bine sa ai cunostinte de mecanica si de intretinere a unui motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie sa nu-mi spuna nimeni, ca Niprul e prost!!! Cu al meu am mers 10 mii de km in anul asta fara nici o problema, iar in motor nici bujia n-a fost schimbat de 4 ani! Am traversat toata tara de sus in jos, si niciodata nu m-a lasat pe drum. E, bine ... odata da: s-a rupt cablul de bobina... 5 minute de reparatie. Mare lucru....!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi curios sa stiu si de ce e prost,ca asa pot sa zic si de Yamaha ca-i varza,ca are nu stiu cine probleme cu ea.Chestia cu "trebuie sa ai cunostinte de mecanica" nu-i ceva obligatoriu,este doar ceva indicat.Si nu este ceva specific niprului.De frecat o platina e bine sa stii indiferent de ce marca de motor ai,daca acesta e prevazut cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum cred ca toata lumea e de acord ca ce considara unii a fi super motoare e posibil sa nu placa altora si invers.

Pentru un fan atas e posibil sa nu para atat de mult 5.500 euro pentru un motor NOU cu atas.

235982[/snapback]

Cios@,e mult pt. ca romanu' compara acest pret cu ce ar putea sa-si ia sh si in plus in Romenia conteaza foarte mult si cum suna raspunsul tau cand esti intrebat ce ai.E una sa zici Yamaha,chit ca ai o geoarsa si una e sa zici Ural chit ca-i nou-nout.Si mai mult,Ural-ul e retro,clasic nu e d'aia de intoarce lumea capul dupa ea pe strada si care da bine la mujeres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa fii surprins dar am constatat ca mai multa lume apreciaza o motocicleta clasica decat o vitezana noua. E posibil ca asta sa se intample si din cauza ca atunci cind vezi pe strada un motor clasic in general merge cu o viteza la care ai timp sa-l admiri... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cios@,sunt inca putini cei ce admira motocicleta in sine,in Romenia se admira in general fitzele,iar motocicleta clasica nu prea e de fitze,ca nu se ridica pe o roata,nu geme isteric,nu merge cu viteze ametitoare.Romanasul vrea sa plece primul de la semafor,sa fie el miezu',nu sa dea 5000 de iepuroi si sa-l faca unu cu Ligheanu' preparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai si tu dreptatea ta... dar vin si zic: un Ural Solo nou (care repet nu se compara din punct de vedere performante si fiabilitate cu cele la mana a doua) te costa 3.500 euro+ inca sa zicem 2.000 euro=>un custom cum vrea sufletul tau, care este unic si nici nu te lasa in drum. Asta este baza pe care a crescut si Harley de saliveaza atatia dupa ea. Pastrand proportiile Ural si Nipru sunt pentru Romania ce au fost Harley si Indian pentru state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cios@ pana acum pe mine nici niprul nu m-a lasat in drum(il am de putin timp intr-adevar) ci a avut grija sa se strice tot timpul acasa.

236027[/snapback]

:crack: :crack: :moron:

Tare...

 

Mai toate niprurile care le stiu eu au sau au avut probleme de ordin mecanic de vreun fel sau altul (ceea ce mi se pare iarasi curios ii cum d***u poate o motocicleta din 92 sa necesite motor reconstruit odata la 3 ani?!!!!), dar posesorii au ceva mecanica in ei si le repara cu bani putini ca piesele nu is piperate la pret. Recunosc ca personal nu mi-as lua un Nipru pentru ca mi se pare greoi (la 240 oricat de fortos ai fi trebuie grija..) si nefiabil. Singurele lucruri care imi plac tare la aceste motociclete sunt sunetul inconfundabil boxer si roadele imaginatiei proprietarilor care le transforma si le bibilesc de stai cascat.

 

Daca chiar vrei Nipru zic sa te armezi cu rabdare, piese, manuale si ceva banutzi ca de lucru nu vei duce lipsa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata nu dispun de nici un ban (sper cat mai curand)iar solutia cu ural-ul adica 5500 scuze pt mine e o suma enorma:((

 

eu am un motor luat de la First Bike, micut de 125cc insa pt mine ca incepator e destul de bun are 10 cp, monocilindru,consum 2,5l/%,in mare seamana cu yamaha virago,mi-a spus cineva ca e licenta honda, nu stiu ce sa mai cred oricum pt mine e buna deocamdata in oras se prezinta bine, pot spune chiar foarte bine in afara............ nu stiu ca nu am iesit cu ea :moron:( :friends: tre sa mai iau si permis :crack: :crack: sper si la asta cat mai curandca ma cam mananca pielea si mai ies cu ea pe ici pe colo :wink:

poze deocamdata nu am

daca stiti motoarele imi puteti spune si mie ce parere aveti despre ele

multzam mult

Editat de Mottorash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dnepr MT-10, MT-11, MT-16.

Motor de 650 cmc, intre 34 - 36 CP, cuplu max. 47 - 55 Nm @4500 rpm, 2 cilindri dispusi boxer.

Cate putin despre Dnepr:

- impreuna cu frac-su vitreg Ural constituie clasa cea mai puternica de comuniste.

- derivat din M-72 care la randul sau se trage din BMW-R75... in fine, e o intreaga telenovela.

 

Avantaje:

- motor puternic, suficient cuplu in orice situatie;

- urca scari :crack:, se baga prin noroaie mari, nisip, mal, etc, garda mare la sol;

- la drum lung are calitati de "cruiser": comod, nu simte pasager+bagaje, nu te bate vantul pe sosea :moron:;

- in stare originala exemplara sau customizat cu gust, e o adevarata placere vizuala si sa nu mai zic auditiva  :crack:

 

Dezavantaje: (e... aici e aici)

- consum relativ mare raportat la ce poate sa faca: bine reglat consuma 5 - 6 la suta afara (solo) si in oras intre 7 si 10 l la suta; dereglat - Dumnezeu cu mila... poate lua si peste 12!

- greutate relativ mare 220 - 250 kg, deh a fost conceputa pentru atas.

- piesele sunt destul de greu de gasit iar alea care se gasesc sunt destul de proaste, de aici derivata si ideea ca Niprul se strica, Niprul e prost, etc, o idee in mare parte gresita despre Nipru, dar totusi o realitatea din cauza lipsei pieselor ca lumea;

- ca urmarea a ideii de mai sus, Niprul necesita o intretinere deosebita: reglaje CORECTE si efectuate DES de persoane COMPETENTE, ulei de calitate si schimbat la timp, grija in exploatare: fara burn-outuri, mers de croaziera de pana in 100 de km/h maxim (cu grup de fuga 9/35), fara forjari bruste (ei, acuma din cand in cand mai merge), altfel Niprul gaseste ORICE pretext sa se strice (de motor e vorba, restul e fier sanatos).

 

Ar mai fi destule de spus despre Nipru, e adevarat ce mai spunea Catallin, este motor enigmatic - poate merge si impecabil de te miri sau poate merge prost din diverse motive. Trebuie sa ai si noroc, poti nimeri un Nipru foarte bun care sa te tina k lumea, mai ales daca ai grija de el (cunosc cazuri).

Preturile variaza intre 500 si 1000 de euro (am vazut si peste) dar daca ajungi sa ai 1000 de euro nu te mai gandesti la Nipru... parerea mea!

Bafta si spor la achizitionare!

235696[/snapback]

 

 

 

Lupu multzam mult pt descrierea amanuntita mi-e de mare ajutor

Editat de Mottorash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niprul merge dar trebuie sa faci multe la el inainte sa il scoti la o tura preturile sunt~13-17 milione se strica le repari inveti mecanica la ele daca nu esti vitezoman tin si ele

:crack: :crack: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...