Sari la conținut

Vreau si eu un nipru insa nu stiu multe despre el


Mottorash
 Share

Postări Recomandate

@Mottorash: nici o problema, de-aia suntem aici pe forum sa schimbam informatii fie ele folositoare sau nu! :crack:

 

Bai, ce pot sa spun e ca eu am avut parte de un Nipru k-lumea... nu s-a stricat deloc, in cel mai rau caz se deregla, si asta e cam singura buba a lui, ma mai costa vreo 3 bulioane si ii luam si chiuloase + culbutori si rezolvam o parte din problema de reglaje, dar sincer n-am mai avut chef!

Al meu era, ce e drept MT-10 model 1985 - timp in care piesele erau mult superioare celor de azi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

deocamdata nu dispun de nici un ban (sper cat mai curand)iar solutia cu ural-ul adica 5500 scuze pt mine e o suma enorma:((

   

    eu am un motor luat de la First Bike, micut de 125cc  pt mine ca incepator e destul de bun are 10 cp, monocilindru,consum 2,5l/%,120kmpe bord in mare  seamana cu yamaha virago,mi-a spus cineva ca e licenta honda, nu stiu ce sa mai cred oricum pt mine e buna deocamdata  in oras se prezinta bine, pot spune chiar foarte bine in afara............ nu stiu ca nu am iesit cu ea :moron:( :friends: tre sa mai iau si permis :crack:  :crack: sper si la asta cat mai curandca ma cam mananca pielea si mai ies cu ea pe ici pe colo :wink:

                                                        poze deocamdata nu am

                  daca stiti motoarele imi puteti spune si mie ce parere aveti despre ele

                            multzam mult

236292[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai toate niprurile care le stiu eu au sau au avut probleme de ordin mecanic de vreun fel sau altul (ceea ce mi se pare iarasi curios ii cum d***u poate o motocicleta din 92 sa necesite motor reconstruit odata la 3 ani?!!!!), dar posesorii au ceva mecanica in ei si le repara cu bani putini ca piesele nu is piperate la pret.

Daca chiar vrei Nipru zic sa te armezi cu rabdare, piese, manuale si ceva banutzi ca de lucru nu vei duce lipsa....

236204[/snapback]

Stii care-i treaba?Al meu e din '92 dar nu de atunci este al meu.Din pacate sunt al 5-lea propietar pe acte,cine stie cati or fi fost,de fapt?Daca il luam de nou cred ca as fi putut sa te contrazic in ce priveste perioada de "reconstructie",dar asa...tot te contrazic:am o presimtire sumbra ca va trebui sa-l "reconstruiesc" dupa numai 2 luni. :) .Dar repet: nu cred ca-i vina lui.Intamplarea face sa stiu si sa pot banui cum exploateaza romanii motocicletele(si nu numai!).

 

PS.Una din imbecilitatile proprietarilor anteriori:l-au omologat solo.Ce or fi avut cu atasul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai dreptate, romanii au prostul obicei sa exploateze motocicletele in loc sa le foloseasca cu cap. Chiar cred ca un nipru rodat bine si neforjat duce cateva zeci de mii bune de kilometrii, dar din pacate nu multe au ajuns in aceasta postura.

 

Chestia aia cu atasul: Nu poti chopperi un motor care are atas!! Ar fi o chestie sa te duci la RAR cu comenzi avansate si ape-hangere si cu atasu dupa tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i "cioperit" deloc.Deci chiar nu inteleg ce au avut cu el.Dar ma rog,asta e.

Vis-a-vis de exploatare: nu e vorba numai de forja.Eu sunt de parere ca cel mai important este uleiul,si aici ma refer la calitate si la respectarea "schimburilor".Dar aici e aici: romanu' vrea forja cu bani putini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mai spus chestia asta dar n ori dar o mai spun si acum:)

Niprul este un motor bun(nu extraordinar de bun dar bun)pentru cine stie sa se poarte cu el....sa nu uitam ca se trage dim Bmw deci felul cum e conceput motorul e bun....chiar prea bun pentru o ruseasca:).Totul sta in felul cum are posesorul grija de el....fara forje,avut grija la ulei cum au spus si altzii,de evitat supraincalzirile.....uleiul cand se incalzeste prea tare isi pierde din calitatzi deci dak mai pui si un ulei de kko va datzi seama ce iese acolo....Si calitatea piselor ar fi o problema dar nu singura si cea mai mare.Cea mai mare problema e cel care o exploateaza.....Am vazut pe la intruniri atatzia care trageau de nipruri de le iesea sufletul comunist din ele :eek: Nu am nik cu cei care fak chestii de astea....dar sa nu se planga dupa aia ca le pica Neprele si ca is proaste....cred ca am sa salvez mesajul asta ca m-am saturat de cate ori l-am scris in diferite topicuri.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect!

eu am luat niprul meu la 40.000 km shi mergea binishor! bineintzeles e model din 1976 adika de atunci cand rushii faceau motoarele de calitate.

dupa ce l-am modoficat am mai facut 5000 km shi l-am terminat cu forja! acum il refac shi o sa-l folosesc responsabil! :)

post-1567-1125944726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca orice motor care e intretinut prost se duce cu timpul ca e el nipran sau nu. cat sa reziste daca e ingrijit prost si se cere mult de la el,

e ca si omul daca manca prost si depune efort mare ii este rau sau se imbolnaveste cu atat mai rau daca e si batran :lol: :drink: deci in concluzie imi pot achizitiona unu daca stiu sa il intretin de fapt cum il intretin asa o sa-l am. :) :P multzam mult oameni buni in mare mi-am facut si o parere despre nipru si sper sa achizitionez unu cat mai curand,dar mai intai de toate sper la permis :ok: :drink: :eek:

 

asfalt uscat for all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

Da, se pare ca sunt Harleyurile socialiste. Grele si puternica dar facute cam din buturuga. Cu munca si originalitate devin jucaria dorita. Mi-ar place sa sa calaresc asa ceva.

post-5464-1125955754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mottorash@, ce iti recomand eu: sa cumperi unul cat mai ieftin,eventual sa nu fie in stare de functionare si sa te apuci sa-l faci de la 0.Nu de alta,dar nimeni nu o sa-ti spuna ce hibe are nici dupa ce dai banutii si te trezesti ca ramai cu el in drum,si partea nasoala e ca moto nu-i ca masina: o incui si pleci.Si inca ceva: cauta sa cumperi de la un mos si nicidecum de la un tanar,chit ca al mosului arata mai jalnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mottorash@, ce iti recomand eu: sa cumperi unul cat mai ieftin,eventual sa nu fie in stare de functionare si sa te apuci sa-l faci de la 0.Nu de alta,dar nimeni nu o sa-ti spuna ce hibe are nici dupa ce dai banutii si te trezesti ca ramai cu el in drum,si partea nasoala e ca moto nu-i ca masina: o incui si pleci.Si inca ceva: cauta sa cumperi de la un mos si nicidecum de la un tanar,chit ca al mosului arata mai jalnic.

237780[/snapback]

 

 

:P o idee proasta. o sa dai peste mia de iepuroi sa-l faci sa mearga. :drink:

 

cauta un motor ieftin, care sa arate mai jerpelit dar care sa aiba motorul in stare de functionare, chiar si fara reglajele potrivite.

 

si nu uita ca la cumparare sa iei si un amic-doi posesori de nipra/ural de pe forum ca sa ishi dea si ei o parere. cu berica de rigoare of course :) :eek:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l ia pe la 300-400 euro,sau chiar mai jos nu cred ca sare de mie,nici daca baga pistoane de Oltcit si alte adaptari cum a facut Manuel@.In schimb daca-l ia in stare de functionare pe la 650-700 cat e pretul lor,sigur sare de mie.Crede-ma stiu ce inseamna stare buna de functionare,stare exceptionala la romani.E doar o vopseala mai ingrijita,eventual si un rezervor inlacrimat si mama,mama ce motor iti vinde!Am studiat piata 2 luni pana sa iau tot o teapa.In plus mai exista si fenomenul "fotogenica",mai exact moto care in poze arata mai bine decat un Harley nou si cand te duci sa o vezi ai inceput sa ai brusc ameteli :) Deja cred ca putem sa o punem de un club astia care am cumparat si pe urma am afirmat cu parere de rau ca nu am stiut ce sa cumparam.Nimeni nu vinde motocicleta de buna si la pret de cacao.Sa fim seriosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de-aia o incerci inainte sa o iei...

motorul daca e bun, nu tzacane, nu scoate fum, nu e uleiul f negru (daca e abia schimbat), suna bine, e reglat, si altele e un semn clar ca nu iti iei o tzeapa.

ca o sa bagi tu bani in el pe parcurs este altceva. Ideal este sa nu te tziganesti la 100-200Euro ca 2 chiulase costa 5 000 0000 ,un set costa 3 000 000 , un ambielaj, altele... Ajungi peste diferenta. Si mai important nu se pune efortul si timpul consumat, nervii, asteptarea cand o repari.

orientati-va dupa anunturi, preferati motoarele cu setul schimbat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti sa nu iti iei nipru... :eek:

 

Serios acum, niprul este un motor spectaculos dar cu probleme. Intrebarea care ar trebui sa ti-o pui este daca vrei un motor fiabil sau un motor spectaculos?! Ce au zis cei de mai sus ca Niprul se apropie de 1000E cu toate investitiile ar trebui sa iti dea de gandit.... Vrei sa bagi aproape 1000E +munca intr-un motor ucrainean, vrei sa cheltui mai putin pe un motor mai mic dar mai fiabil care sa fie bun de mers la servici dar sa nu socheze pe nimeni sau vrei sa mai astepti cu banii (ca oricum se termina sezonul) pana la primavara si atunci sa cauti un motor fiabil mai vechi, spre ex. o japoneza?

 

Tu decizi, cheia e la tine.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de motor ucrainean.La o adica poate sa-si ia Ural care-i rusesc,dar tot aia e: daca-i alergat si prost intretinut poa' sa fie el si american(chestie valabila si pt. o japa veche;eu nu as dori nici dusmanului sa-si ia o astfel de bataie de cap;am avut un BMW-turism vechi si numai eu si vecinii stiu cat am stat sub el;eram sclavul lui;ai idee cat sunt piesele?)

 

De mers la scarbici cel mai fiabil e un moped la care se adauga si lipsa taxelor de inmatriculare,impozite,scolarizare permis.

PS.BogdiV@,de curiozitate: ai mers cu Nipru/Ural,mai ales la drum lung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat Niprul, aveam bani pentru o japoneza de circa 15 ani, pana la 4-500 cm cubi. Dar am cumparat Niprul, pt. ca arata spectaculos :) (modificat ), si pentru ca cu o japoneza peste 15 ani, tot ai probleme, nimic nu merge pana-n vesnicie. 1: daca Niprul are probleme, piesele sunt de gasit, si NU sunt scumpe (fata de o japoneza, bineinteles). 2: daca ramai pe drum cu o japo, nu poti sa schimbi setul cu o cheie de 15 si o surubelnita... Mai ales, daca are injectie... :eek: :P La revedere, drum bun. Pe Nipru pot sa repari intre 2 sate, daca nu are probleme majore. Deci: am cumparat Niprul, si nu imi pare rau, deloc. Mai ales, ca nu am avut nici o problema cu motorul in 10 mii de kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si pe Nipru, dar nu la drum lung. Tragea frumos, se auzea frumos dar problema (si diferenta...) ii ca eu nu consider acestea elementele cheie ale unei motociclete. De auzit si Simsonul care l-am avut se auzea bestial, de tras si primul meu MZ tragea de trebuia sa te tii de ghidon, dar erau dureri mari ca se stricau de numa'. Am dupa aproape un an de chin cu motociclete care ba nu incarcau batteria, ba segmentii trebuiau schimbati, ba supapele rectificate, ba setul inlocuit cu skoda ca nu mai avea compresie, ba rulmenti noi ca avea biela joc am invatat sa apreciez o motocicleta care pur si simplu FUNCTIONEAZA. Te sui pe ea, ii dai pedala si te duci...

 

Parera mea personala ii ca la un buget restrans poti avea un numar limitat de pretentii, iar cea mai notabila pretentie care ar trebui sa o ai este calitatea pieselor si usurinta intretinerii,si implicit fiabilitea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei, ne lashi cu puiul tau?

aicea e "coltzul comunistelor" !!

zi-mi tu despre niprul meu! hehe! :eek:

238192[/snapback]

batrane nu intelegi ca vreau sa iau un nipru si vroiam sa ma documentez si io putin inainte sa il iau asta in primul rand iar in al doilea rand nu ma intereseaza moeduri sau scuterase intelegi tu

 

iar despre niprul tau iti ziceam daca stiam mai multe despre eleasa ca daca vrei sa ma ajuti cu privite pa nupru ok daca nu sincer parerea ta poate nici nu ma intereseaza ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...