Lupu Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 @Mottorash: nici o problema, de-aia suntem aici pe forum sa schimbam informatii fie ele folositoare sau nu! Bai, ce pot sa spun e ca eu am avut parte de un Nipru k-lumea... nu s-a stricat deloc, in cel mai rau caz se deregla, si asta e cam singura buba a lui, ma mai costa vreo 3 bulioane si ii luam si chiuloase + culbutori si rezolvam o parte din problema de reglaje, dar sincer n-am mai avut chef! Al meu era, ce e drept MT-10 model 1985 - timp in care piesele erau mult superioare celor de azi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 3, 2005 Autor Share Postat Septembrie 3, 2005 deocamdata nu dispun de nici un ban (sper cat mai curand)iar solutia cu ural-ul adica 5500 scuze pt mine e o suma enorma:(( eu am un motor luat de la First Bike, micut de 125cc pt mine ca incepator e destul de bun are 10 cp, monocilindru,consum 2,5l/%,120kmpe bord in mare seamana cu yamaha virago,mi-a spus cineva ca e licenta honda, nu stiu ce sa mai cred oricum pt mine e buna deocamdata in oras se prezinta bine, pot spune chiar foarte bine in afara............ nu stiu ca nu am iesit cu ea ( tre sa mai iau si permis sper si la asta cat mai curandca ma cam mananca pielea si mai ies cu ea pe ici pe colo poze deocamdata nu am daca stiti motoarele imi puteti spune si mie ce parere aveti despre ele multzam mult 236292[/snapback] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 3, 2005 Autor Share Postat Septembrie 3, 2005 sa pun si cateva poze cu mine si puiutzul meu:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Mai toate niprurile care le stiu eu au sau au avut probleme de ordin mecanic de vreun fel sau altul (ceea ce mi se pare iarasi curios ii cum d***u poate o motocicleta din 92 sa necesite motor reconstruit odata la 3 ani?!!!!), dar posesorii au ceva mecanica in ei si le repara cu bani putini ca piesele nu is piperate la pret. Daca chiar vrei Nipru zic sa te armezi cu rabdare, piese, manuale si ceva banutzi ca de lucru nu vei duce lipsa.... 236204[/snapback] Stii care-i treaba?Al meu e din '92 dar nu de atunci este al meu.Din pacate sunt al 5-lea propietar pe acte,cine stie cati or fi fost,de fapt?Daca il luam de nou cred ca as fi putut sa te contrazic in ce priveste perioada de "reconstructie",dar asa...tot te contrazic:am o presimtire sumbra ca va trebui sa-l "reconstruiesc" dupa numai 2 luni. .Dar repet: nu cred ca-i vina lui.Intamplarea face sa stiu si sa pot banui cum exploateaza romanii motocicletele(si nu numai!). PS.Una din imbecilitatile proprietarilor anteriori:l-au omologat solo.Ce or fi avut cu atasul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Aici ai dreptate, romanii au prostul obicei sa exploateze motocicletele in loc sa le foloseasca cu cap. Chiar cred ca un nipru rodat bine si neforjat duce cateva zeci de mii bune de kilometrii, dar din pacate nu multe au ajuns in aceasta postura. Chestia aia cu atasul: Nu poti chopperi un motor care are atas!! Ar fi o chestie sa te duci la RAR cu comenzi avansate si ape-hangere si cu atasu dupa tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Nu-i "cioperit" deloc.Deci chiar nu inteleg ce au avut cu el.Dar ma rog,asta e. Vis-a-vis de exploatare: nu e vorba numai de forja.Eu sunt de parere ca cel mai important este uleiul,si aici ma refer la calitate si la respectarea "schimburilor".Dar aici e aici: romanu' vrea forja cu bani putini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Cred ca am mai spus chestia asta dar n ori dar o mai spun si acum:) Niprul este un motor bun(nu extraordinar de bun dar bun)pentru cine stie sa se poarte cu el....sa nu uitam ca se trage dim Bmw deci felul cum e conceput motorul e bun....chiar prea bun pentru o ruseasca:).Totul sta in felul cum are posesorul grija de el....fara forje,avut grija la ulei cum au spus si altzii,de evitat supraincalzirile.....uleiul cand se incalzeste prea tare isi pierde din calitatzi deci dak mai pui si un ulei de kko va datzi seama ce iese acolo....Si calitatea piselor ar fi o problema dar nu singura si cea mai mare.Cea mai mare problema e cel care o exploateaza.....Am vazut pe la intruniri atatzia care trageau de nipruri de le iesea sufletul comunist din ele Nu am nik cu cei care fak chestii de astea....dar sa nu se planga dupa aia ca le pica Neprele si ca is proaste....cred ca am sa salvez mesajul asta ca m-am saturat de cate ori l-am scris in diferite topicuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 corect! eu am luat niprul meu la 40.000 km shi mergea binishor! bineintzeles e model din 1976 adika de atunci cand rushii faceau motoarele de calitate. dupa ce l-am modoficat am mai facut 5000 km shi l-am terminat cu forja! acum il refac shi o sa-l folosesc responsabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 5, 2005 Autor Share Postat Septembrie 5, 2005 presupun ca orice motor care e intretinut prost se duce cu timpul ca e el nipran sau nu. cat sa reziste daca e ingrijit prost si se cere mult de la el, e ca si omul daca manca prost si depune efort mare ii este rau sau se imbolnaveste cu atat mai rau daca e si batran deci in concluzie imi pot achizitiona unu daca stiu sa il intretin de fapt cum il intretin asa o sa-l am. multzam mult oameni buni in mare mi-am facut si o parere despre nipru si sper sa achizitionez unu cat mai curand,dar mai intai de toate sper la permis asfalt uscat for all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Da, se pare ca sunt Harleyurile socialiste. Grele si puternica dar facute cam din buturuga. Cu munca si originalitate devin jucaria dorita. Mi-ar place sa sa calaresc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Mottorash@, ce iti recomand eu: sa cumperi unul cat mai ieftin,eventual sa nu fie in stare de functionare si sa te apuci sa-l faci de la 0.Nu de alta,dar nimeni nu o sa-ti spuna ce hibe are nici dupa ce dai banutii si te trezesti ca ramai cu el in drum,si partea nasoala e ca moto nu-i ca masina: o incui si pleci.Si inca ceva: cauta sa cumperi de la un mos si nicidecum de la un tanar,chit ca al mosului arata mai jalnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 (editat) Mottorash@, ce iti recomand eu: sa cumperi unul cat mai ieftin,eventual sa nu fie in stare de functionare si sa te apuci sa-l faci de la 0.Nu de alta,dar nimeni nu o sa-ti spuna ce hibe are nici dupa ce dai banutii si te trezesti ca ramai cu el in drum,si partea nasoala e ca moto nu-i ca masina: o incui si pleci.Si inca ceva: cauta sa cumperi de la un mos si nicidecum de la un tanar,chit ca al mosului arata mai jalnic. 237780[/snapback] o idee proasta. o sa dai peste mia de iepuroi sa-l faci sa mearga. cauta un motor ieftin, care sa arate mai jerpelit dar care sa aiba motorul in stare de functionare, chiar si fara reglajele potrivite. si nu uita ca la cumparare sa iei si un amic-doi posesori de nipra/ural de pe forum ca sa ishi dea si ei o parere. cu berica de rigoare of course Editat Septembrie 6, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Daca-l ia pe la 300-400 euro,sau chiar mai jos nu cred ca sare de mie,nici daca baga pistoane de Oltcit si alte adaptari cum a facut Manuel@.In schimb daca-l ia in stare de functionare pe la 650-700 cat e pretul lor,sigur sare de mie.Crede-ma stiu ce inseamna stare buna de functionare,stare exceptionala la romani.E doar o vopseala mai ingrijita,eventual si un rezervor inlacrimat si mama,mama ce motor iti vinde!Am studiat piata 2 luni pana sa iau tot o teapa.In plus mai exista si fenomenul "fotogenica",mai exact moto care in poze arata mai bine decat un Harley nou si cand te duci sa o vezi ai inceput sa ai brusc ameteli Deja cred ca putem sa o punem de un club astia care am cumparat si pe urma am afirmat cu parere de rau ca nu am stiut ce sa cumparam.Nimeni nu vinde motocicleta de buna si la pret de cacao.Sa fim seriosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 asta cam asa e... sunt doua variante cat de cat sigure: sau scula noua cu garantie,sau luata in orice stare si facuta de la zero... altfel nu stii niciodata pe ce te bazezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 pai de-aia o incerci inainte sa o iei... motorul daca e bun, nu tzacane, nu scoate fum, nu e uleiul f negru (daca e abia schimbat), suna bine, e reglat, si altele e un semn clar ca nu iti iei o tzeapa. ca o sa bagi tu bani in el pe parcurs este altceva. Ideal este sa nu te tziganesti la 100-200Euro ca 2 chiulase costa 5 000 0000 ,un set costa 3 000 000 , un ambielaj, altele... Ajungi peste diferenta. Si mai important nu se pune efortul si timpul consumat, nervii, asteptarea cand o repari. orientati-va dupa anunturi, preferati motoarele cu setul schimbat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 sau poti sa nu iti iei nipru... Serios acum, niprul este un motor spectaculos dar cu probleme. Intrebarea care ar trebui sa ti-o pui este daca vrei un motor fiabil sau un motor spectaculos?! Ce au zis cei de mai sus ca Niprul se apropie de 1000E cu toate investitiile ar trebui sa iti dea de gandit.... Vrei sa bagi aproape 1000E +munca intr-un motor ucrainean, vrei sa cheltui mai putin pe un motor mai mic dar mai fiabil care sa fie bun de mers la servici dar sa nu socheze pe nimeni sau vrei sa mai astepti cu banii (ca oricum se termina sezonul) pana la primavara si atunci sa cauti un motor fiabil mai vechi, spre ex. o japoneza? Tu decizi, cheia e la tine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Nu e vorba de motor ucrainean.La o adica poate sa-si ia Ural care-i rusesc,dar tot aia e: daca-i alergat si prost intretinut poa' sa fie el si american(chestie valabila si pt. o japa veche;eu nu as dori nici dusmanului sa-si ia o astfel de bataie de cap;am avut un BMW-turism vechi si numai eu si vecinii stiu cat am stat sub el;eram sclavul lui;ai idee cat sunt piesele?) De mers la scarbici cel mai fiabil e un moped la care se adauga si lipsa taxelor de inmatriculare,impozite,scolarizare permis. PS.BogdiV@,de curiozitate: ai mers cu Nipru/Ural,mai ales la drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Cand am cumparat Niprul, aveam bani pentru o japoneza de circa 15 ani, pana la 4-500 cm cubi. Dar am cumparat Niprul, pt. ca arata spectaculos (modificat ), si pentru ca cu o japoneza peste 15 ani, tot ai probleme, nimic nu merge pana-n vesnicie. 1: daca Niprul are probleme, piesele sunt de gasit, si NU sunt scumpe (fata de o japoneza, bineinteles). 2: daca ramai pe drum cu o japo, nu poti sa schimbi setul cu o cheie de 15 si o surubelnita... Mai ales, daca are injectie... La revedere, drum bun. Pe Nipru pot sa repari intre 2 sate, daca nu are probleme majore. Deci: am cumparat Niprul, si nu imi pare rau, deloc. Mai ales, ca nu am avut nici o problema cu motorul in 10 mii de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Am mers si pe Nipru, dar nu la drum lung. Tragea frumos, se auzea frumos dar problema (si diferenta...) ii ca eu nu consider acestea elementele cheie ale unei motociclete. De auzit si Simsonul care l-am avut se auzea bestial, de tras si primul meu MZ tragea de trebuia sa te tii de ghidon, dar erau dureri mari ca se stricau de numa'. Am dupa aproape un an de chin cu motociclete care ba nu incarcau batteria, ba segmentii trebuiau schimbati, ba supapele rectificate, ba setul inlocuit cu skoda ca nu mai avea compresie, ba rulmenti noi ca avea biela joc am invatat sa apreciez o motocicleta care pur si simplu FUNCTIONEAZA. Te sui pe ea, ii dai pedala si te duci... Parera mea personala ii ca la un buget restrans poti avea un numar limitat de pretentii, iar cea mai notabila pretentie care ar trebui sa o ai este calitatea pieselor si usurinta intretinerii,si implicit fiabilitea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 In cazul asta,dupa cum am mai spus, iti iei moped sau cu o investitie ceva mai mare un scuterica,eventual de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 fratzilor motor (de dus la serviciu am )unu de 125 e chiar super insa imi plac nipranele cun arata si se si modifioca usor, chestia era de functionarea lor si de gasirea pieselor mai usor si ieftin plus bugetul meu e cam restrans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 sunt pe la pagina 4 cateva poze cu puiul meu sa imi spuneti si mie ce parere aveti despre el??/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 buei, ne lashi cu puiul tau? aicea e "coltzul comunistelor" !! zi-mi tu despre niprul meu! hehe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 abea acum am realizat ca shi puiul tau e facut tot de comunishti... deh batranetzea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mottorash Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 buei, ne lashi cu puiul tau? aicea e "coltzul comunistelor" !! zi-mi tu despre niprul meu! hehe! 238192[/snapback] batrane nu intelegi ca vreau sa iau un nipru si vroiam sa ma documentez si io putin inainte sa il iau asta in primul rand iar in al doilea rand nu ma intereseaza moeduri sau scuterase intelegi tu iar despre niprul tau iti ziceam daca stiam mai multe despre eleasa ca daca vrei sa ma ajuti cu privite pa nupru ok daca nu sincer parerea ta poate nici nu ma intereseaza ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.