paul_biker Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Yamaha a decis sa renasca renumitul allrounder Diversion prin XJ6 Diversion 2009 pentru a il arunca in lupta cu popularele Honda CBF 600 si Suzuki GSF Bandit 650. Abia acum, odata cu lansarea, mi-am dat seama ca Yamaha chiar nu avea competitor in segmentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Yamaha a decis sa renasca renumitul allrounder Diversion prin XJ6 Diversion 2009 pentru a il arunca in lupta cu popularele Honda CBF 600 si Suzuki GSF Bandit 650. Abia acum, odata cu lansarea, mi-am dat seama ca Yamaha chiar nu avea competitor in segmentul asta. exista atatea fz-uri, cum poti spune ca nu avea competitor? mai ales ca exista si fz6 cu semicarena, practic acelasi lucru cu cbf600 . dar recunosc ca aceasta noua moto depasest la spect competitoarele. aduce putin cu er-6 sau mi se pare mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khael Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Un lucru imi place mult, oricum te-ai uita la ea, se vede ca e Diversion. Au stiut sa pastreze cam toate semnalmentele dar sa le modernizeze, dupa ce n-au miscat nimic 15 ani. Era cazul si chiar si asa tarziu, au facut treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Nu-i urata (tare). Pacat ca au folosit cadru din ala odios gen Hornet. Dar culmea penibilismului este bascula aia. Editat Septembrie 10, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 exista atatea fz-uri, cum poti spune ca nu avea competitor? mai ales ca exista si fz6 cu semicarena, practic acelasi lucru cu cbf600 . dar recunosc ca aceasta noua moto depasest la spect competitoarele. aduce putin cu er-6 sau mi se pare mie? Ai dreptate, FZ6 Fazer este concurentul lui CBF 600. Nu stiu de ce traiam cu impresia ca FZ6 are 98 de cai , in felu asta fiind in liga superioara a nakedurilor medii si fiind astfel concurent cu Hornet-ul. Am uitat ca defapt FZ6 S2 e ala mai puternic, de 98 de cai. In cazu asta Yamaha are 2 motociclete pe exact acelasi segment, insa cred ca va fi mult mai accesibil. Probabil vor lasa FZ6 doar in varianta mai puternica pentru a se bate cu Hornetul. Altfel nu vad logica. Nu-i urata (tare). Pacat ca au folosit cadru din ala odios gen Hornet. Dar culmea penibilismului este bascula aia. Bascula aia e de toata jena. Imi inspira neincredere. Un lucru imi place mult, oricum te-ai uita la ea, se vede ca e Diversion. Au stiut sa pastreze cam toate semnalmentele dar sa le modernizeze, dupa ce n-au miscat nimic 15 ani. Era cazul si chiar si asa tarziu, au facut treaba buna. De acord cu tine. In caz ca nu l-ati observat inca, FZ6R 2009 e fratele american ce se diferentiaza printr-o carena completa si prize de aer frontale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Eu nu înțeleg de ce le fac atât de mici în spate, parcă stai cocoțat pe o scândură.Astea mai vechi par totuÂşi mai solide... ÂŞi chestia aia cu suportul de număr filiform...ce, e ruÂşine să ai număr?Sau semnalizări? În rest e super miÂşto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 exista atatea fz-uri, cum poti spune ca nu avea competitor? mai ales ca exista si fz6 cu semicarena, practic acelasi lucru cu cbf600 . Nu faceti confuzii! Yamaha Diversion este adevaratul competitor pentru CBF 600 si in nici un caz Fz6. Acesta din urma (fz6 sau fazerul fz6s) este concurent direct pentru Hornet (aka CB600F !). La fel, Suzuki are Bandit-ul in grupa "mai linistita / entry level / in jurul a 80CP / allrounder mediu cu valente de tourer", precum si GSR600 pentru grupa "nakedurilor mijlocii cu valente de street-fighter". So, celor de la Yamaha chiar le lipsea acest model si consider ca design-ul cel putin este unul de mare clasa. Exact cum zicea Khael, se vede ca e un Diversion. Si tocmai de-asta cred ca o sa aiba mare succes, spre nenorocul concurentei. Cel mai probabil va fi noua mobra a germanilor, la fel cu Hornetul se potriveste cel mai bine italienilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Nu faceti confuzii! Yamaha Diversion este adevaratul competitor pentru CBF 600 si in nici un caz Fz6. Acesta din urma (fz6 sau fazerul fz6s) este concurent direct pentru Hornet (aka CB600F !). La fel, Suzuki are Bandit-ul in grupa "mai linistita / entry level / in jurul a 80CP / allrounder mediu cu valente de tourer", precum si GSR600 pentru grupa "nakedurilor mijlocii cu valente de street-fighter". So, celor de la Yamaha chiar le lipsea acest model si consider ca design-ul cel putin este unul de mare clasa. Exact cum zicea Khael, se vede ca e un Diversion. Si tocmai de-asta cred ca o sa aiba mare succes, spre nenorocul concurentei. Cel mai probabil va fi noua mobra a germanilor, la fel cu Hornetul se potriveste cel mai bine italienilor. Zici bine dar FZ6 n-are ce cauta in "grupa" cu Hornet si GSR. FZ6 e, mai ales S-ul este o balenuta pe langa alea si e mai inclinat spre touring. FZ6le merge alaturi de Bandit 6,5 si CBF 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 FZ6 (2004-2006), FZ6 S2 (2007-2009) a fost intotdeauna la concurenta cu Hornet si GSR, avand 98 CP si greutate tot pe acolo. Yamaha ducea lipsa de un motor care sa concureze direct Bandit si CBF si in perioada 2007-2008 au rezolvat problema limitand FZ6-ul vechi (2004-2006) la 78CP, redenumindu-l FZ6 S1 si vanzandu-l ceva mai ieftin. Limitarea consta intr-un cui metalic care se putea elimina foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 FZ6 (2004-2006), FZ6 S2 (2007-2009) a fost intotdeauna la concurenta cu Hornet si GSR, avand 98 CP si greutate tot pe acolo. Yamaha ducea lipsa de un motor care sa concureze direct Bandit si CBF si in perioada 2007-2008 au rezolvat problema limitand FZ6-ul vechi (2004-2006) la 78CP, redenumindu-l FZ6 S1 si vanzandu-l ceva mai ieftin. Limitarea consta intr-un cui metalic care se putea elimina foarte usor. A fost concurentul lor pt ca Yamaha nu avea altceva de oferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 De ce zici asta. Din cate stiam, FZ-6 2004-2006 avea mai multi caluti decat Hornetul la acea vreme: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz_6_fazer_2004.php. Faptul ca Hornetul o fi un pic mai rasarita acum asta nu inseamna ca nu sunt concurenti directi. Sunt si foarte multe teste comparative intre cele doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 De ce zici asta? Din cate stiam, FZ-6 2004-2006 avea mai multi caluti decat Hornetul la acea vreme: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz_6_fazer_2004.php. Faptul ca Hornetul o fi un pic mai rasarita acum asta nu inseamna ca nu sunt concurenti directi. Sunt si foarte multe teste comparative intre cele doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 A fost concurentul lor pt ca Yamaha nu avea altceva de oferit. Man, eu inteleg ca iti place sa ai ultimul cuvant dar totusi, poti sa folosesti cu incredere Google. Atat Hornet cat si FZ6 au imprumutat motoarele echivalentelor super-sport (la vremea respectiva), putin detunate. Racire pe lichid. Putere comparabila. Greutate comparabila. Varianta naked si semi-carenata (yup, a existat Hornet semicarenat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Man, eu inteleg ca iti place sa ai ultimul cuvant dar totusi, poti sa folosesti cu incredere Google. Atat Hornet cat si FZ6 au imprumutat motoarele echivalentelor super-sport (la vremea respectiva), putin detunate. Racire pe lichid. Putere comparabila. Greutate comparabila. Varianta naked si semi-carenata (yup, a existat Hornet semicarenat). Smecheria e ca noi vb de chestii diferite si de aia nu ne intelegem. Eu vb de situatia actuala, in care Hornetu asta actual nu mai prea seamana cu Hornetul vechi iar GSRul merge de asemenea intr-o alta directie decat Banditu si CBF-ul. Lasa-ma cu google ca daca dai pe Wikipedia la FZ iti scrie la similar bikes Kawasaki Ninja 650R si Suzuki SV650. Editat Septembrie 15, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Apropo de acest "Diversion" - eu am avut Diversion (modelul vechi) si mi se pare ca "chestia" asta e un rahat in comparatie cu cel vechi. In afara unor 'elemente' de design, nu mai are nimic din 'sufletul' vechiului motor : nu mai are acel bloc motor superb racit pe aer, nu mai are bascula 'normala', nu mai are tobele alea cromate de care m-am indragostit la prima vedere...ce sa mai zic...cam toate lucrurile care imi placeau si m-au facut sa aleg Diversion-ul in fata unor motoare mai performante (puteam sa-mi iau un CBR600F3 cam la acelasi pret) au disparut la mobra asta. Imi face greata cu furtunu ala idiot de racire in partea dreapta si cu 'ciotul' ala de toba. Unde naiba ajungem in stilu asta? Uitam toti de ce e frumos si ne orientam doar dupa ce e 'la moda'? Editat Septembrie 17, 2008 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 La faza asta ultimele motoare de stradă cu feeling rămase sunt Bandiții, FJR-ul Âşi evident, XJR-ul cu CB-ul de 1300 Âşi GS 1400, dacă se mai fabrică.ÂŞtiu că astea din urmă sunt naked, dar sunt cele mai frumoase.În rest , Zeturile actuale sau Hornet sunt prea UFO, iar CBF-urile mi se par lipsite de stil...Părerea mea!Iar producătorii europeni nu prea fac allroundere, poate doar un F 800 S/ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Long live the XJR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Long live the XJR! AMIN! ÂŞtie cineva când le vom vedea în showroom pe la noi? Încă nu am văzut live noul Tenere-o altă obsesie de-a mea Âşi nici YBR-ul de doi jumate-o motoretă pentru oameni pragmatici Âşi practici... În schimb am văzut R-ul 125, care e chiar drăguț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Apropo de acest "Diversion" - eu am avut Diversion (modelul vechi) si mi se pare ca "chestia" asta e un rahat in comparatie cu cel vechi. In afara unor 'elemente' de design, nu mai are nimic din 'sufletul' vechiului motor : nu mai are acel bloc motor superb racit pe aer, nu mai are bascula 'normala', nu mai are tobele alea cromate de care m-am indragostit la prima vedere...ce sa mai zic...cam toate lucrurile care imi placeau si m-au facut sa aleg Diversion-ul in fata unor motoare mai performante (puteam sa-mi iau un CBR600F3 cam la acelasi pret) au disparut la mobra asta. Imi face greata cu furtunu ala idiot de racire in partea dreapta si cu 'ciotul' ala de toba. Unde naiba ajungem in stilu asta? Uitam toti de ce e frumos si ne orientam doar dupa ce e 'la moda'? .......ai dreptate nene, nu mai are acel super motor ( vechi ) are doar un motor de R6 putin modificat nu mai are carburatoarele acelea frumoase care trebuiau mereu sincronizate ( te rugai la Dumnezeu sa porneasca Motorul cind era mai rece ) nu mai are greutatea acea frumoasa ca Divesionul vechi doearece are acuma ´ciot in loc de toba acea grea cromata da asta este, si asta noua are si ABS, nu te intrebi oare " de ce-mi trebuie asa ceva".....???? vrei sa-ti spun de ce ti-ai luat Diversion? pentru ca a fost ieftina nene, nu ne lua pe noi ca ..."puteam sa-mi iau CBR-ica" intreb? de ce nu ti-ai luat? altceva, dac nu doresti sa fi la moda ia-ti terog un URAL La faza asta ultimele motoare de stradă cu feeling rămase sunt Bandiții, FJR-ul Âşi evident, XJR-ul cu CB-ul de 1300 Âşi GS 1400, dacă se mai fabrică.ÂŞtiu că astea din urmă sunt naked, dar sunt cele mai frumoase.În rest , Zeturile actuale sau Hornet sunt prea UFO, iar CBF-urile mi se par lipsite de stil...Părerea mea!Iar producătorii europeni nu prea fac allroundere, poate doar un F 800 S/ST. ce povestesti? ce e cu Aprilia SL 750 Shiver, Triumph Street Triple, Triumph Tiger, Moto Guzzi Norge, aicea doar citeva din cele Europene, sunt multe dar ma plictisesc deja............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Nu vorbim aceeaÂşi limbă!Pt. mine Triumph e Boneville sau frumoasele TriTonuri.Scuze că am uitat de Guzzi V7 Classic sau California Vintage...Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.