Petru Moldovan Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 In "categoria" lui (cruisere 600-800 cmc) e cel mai nervos. Daca mai pui si filtru K&N (si multi o fac, inclusiv eu), devine si mai nervos. Daca la astea adaugi si un jet kit, devine deja periculos. Motoretele aste livreaza cuplul la niste ture nesimtit de joase, si continua pe o plaja destul de larga de turatii. Apropos de asta, mananca jar mai bine decat frc'su mai mare, de 900. Ca idee, e mai mult decat recomandat ca guma de pe spate la VN 800 sa fie buna. Altfel pleci in powerslide. So, ca o concluzie, singurul cruiser de cilindree apropiata care e mai nevricos decat VN 800 este VN 750 Fratilor, lucruri senzationale descoperite de oamenii de stinta engelezi (sau americani, sau indieni, sau de unde or fi): - Cruiserele sunt un pericol public: din cauza faptului ca nu au carene frecarea cu aerul e cu 90% mai mica, asa ca astea merg ca niste avioane comaparat cu kkturile alea de vitezane care pur si simplu se taraie ca sa se chinuie sa sparga aerul ca prostiile ale de plastic atasate pe ele; - S-a mai constatat ca si casca are o importanta covarsitoare: daca porti braincap iti scade factorul de frecare cu aerul cu inca 5-10%. Concluziile studiului sunt ca daca mergi pe Kawasaki Vulcan de 750-800cc si ai in loc de casca braincap (cel metalizat da rezultate cu 3-10% mai bune pentru ca stratul de metal respinge particuele de aer mult mai bine decat castile negre sau in orice alte culori) pur si simplu zbori pe langa kkturile lea de vitezane. Dupa publicarea studiului asta pur si simplu lumea e uimita: de ce prostovanul ala de Rossi se mai de pe kktul ala de Yamaha si nu trece de urgenta la Kawasaki Vulcan de 750, ca evident ala de 800cc merge mai prost... Si sigur dupa asta vin agentii puterii cu "ar trebui sa ne batem" si iar vedem stupizeniile alea de numere verzi in hexa, care defileaza pe ecran... Ce cacao e asta, Terminator, Matrix, Motociclator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Fratilor, lucruri senzationale descoperite de oamenii de stinta engelezi (sau americani, sau indieni, sau de unde or fi):- Cruiserele sunt un pericol public: din cauza faptului ca nu au carene frecarea cu aerul e cu 90% mai mica, asa ca astea merg ca niste avioane comaparat cu kkturile alea de vitezane care pur si simplu se taraie ca sa se chinuie sa sparga aerul ca prostiile ale de plastic atasate pe ele; - S-a mai constatat ca si casca are o importanta covarsitoare: daca porti braincap iti scade factorul de frecare cu aerul cu inca 5-10%. Concluziile studiului sunt ca daca mergi pe Kawasaki Vulcan de 750-800cc si ai in loc de casca braincap (cel metalizat da rezultate cu 3-10% mai bune pentru ca stratul de metal respinge particuele de aer mult mai bine decat castile negre sau in orice alte culori) pur si simplu zbori pe langa kkturile lea de vitezane. Dupa publicarea studiului asta pur si simplu lumea e uimita: de ce prostovanul ala de Rossi se mai de pe kktul ala de Yamaha si nu trece de urgenta la Kawasaki Vulcan de 750, ca evident ala de 800cc merge mai prost... Si sigur dupa asta vin agentii puterii cu "ar trebui sa ne batem" si iar vedem stupizeniile alea de numere verzi in hexa, care defileaza pe ecran... Ce cacao e asta, Terminator, Matrix, Motociclator? Ba, caterinca stiu sa fac si eu. So clar n-am facut comparatie intre o vitezana si VN. Asi fi dobitoc si chiar manelar sa fac asta. Am facut precizarea clara de la inceput ca este cel mai "cu vana" din clasa lui. Si ca sa-i raspund si omului de mai sus, nu e nervos ca-s eu posesor, e nervos pentru ca asa e. Dar repet, fata de motoarele din clasa lui. Nu comparam aici mere cu pere sau nuci cu creier (desi la unii merge ultima comparatie, dar asta e deja alta discutie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cus Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Legatura la ploiesti.Daca nu ai citit mai sus de ce bati cimpii cu motorul tau nervos? Discutia era cu totul alta si ai aparut tu si ai inceput cu motorul nervos fara nici o legatura cu discutia care compara cb400 si vn800 daca nu iti era lene sa citesti o pagina inainte .Asa ca esti luat la misto cu vn800 nervos pe bune.Se pare ca si Virago de 750 e nervos dupa cum scrie mai sus.Nasol ,au inceput sa aiba nervi cruiserele si se pare ca se transmite si la posesori. Editat Septembrie 18, 2008 de cus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Legatura la ploiesti.Daca nu ai citit mai sus de ce bati cimpii cu motorul tau nervos? Discutia era cu totul alta si ai aparut tu si ai inceput cu motorul nervos fara nici o legatura cu discutia care compara cb400 si vn800 daca nu iti era lene sa citesti o pagina inainte .Asa ca esti luat la misto cu vn800 nervos pe bune.Se pare ca si Virago de 750 e nervos dupa cum scrie mai sus.Nasol ,au inceput sa aiba nervi cruiserele si se pare ca se transmite si la posesori. Midnightstarul de 1300 cum e ? nervos sau calm ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cus Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 e doar un cruiser misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Ba, caterinca stiu sa fac si eu. So clar n-am facut comparatie intre o vitezana si VN. Asi fi dobitoc si chiar manelar sa fac asta. Am facut precizarea clara de la inceput ca este cel mai "cu vana" din clasa lui. Si ca sa-i raspund si omului de mai sus, nu e nervos ca-s eu posesor, e nervos pentru ca asa e. Dar repet, fata de motoarele din clasa lui. Nu comparam aici mere cu pere sau nuci cu creier (desi la unii merge ultima comparatie, dar asta e deja alta discutie). Bine, ma predau, e clar ca pilotul e de vina pentru ca era incepator. Eu vad aici doua scenarii plauzibile: - Dat fiind ca era incepator, a tras prea tare de gaz, s-a inaltat pe roata din spate, a dat cu stopul de pamant de l-a spart si la revenire a pierdut controlul si a cazut, dar dat fiind ca e incepator inca n-a realizat ca s-a dat pe o roata; - Dat fiind ca e incepator, a franat aiurea in curba, a blocat fata, s-a intors cu spatele spre inainte, a dat cu stopul intr-un pom sau un stalp de pe marginea drumului, a spart stopul dupa care din soc s-a intors si a picat cu fata inainte, si dat fiind ca e incepator nici n-a apucat sa se prinda ce i s-a intamplat de fapt. Totusi cat de "nervoasa in clasa ei" trebuie sa fie o motocicleta ca sa pici cu ea pur si simplu fara exchibitii suplimentare si sa i se sparga stopul? Poate nervoasa in marsarier si sa iei rondul de la Razoare cu spatele? Si din cate stiu eu Vulcanul nu are nici macar marsarier electic, darmite din ala din cutia de viteze ca la alea cu atas de pe vremuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Bine, ma predau, e clar ca pilotul e de vina pentru ca era incepator. Eu vad aici doua scenarii plauzibile:- Dat fiind ca era incepator, a tras prea tare de gaz, s-a inaltat pe roata din spate, a dat cu stopul de pamant de l-a spart si la revenire a pierdut controlul si a cazut, dar dat fiind ca e incepator inca n-a realizat ca s-a dat pe o roata; - Dat fiind ca e incepator, a franat aiurea in curba, a blocat fata, s-a intors cu spatele spre inainte, a dat cu stopul intr-un pom sau un stalp de pe marginea drumului, a spart stopul dupa care din soc s-a intors si a picat cu fata inainte, si dat fiind ca e incepator nici n-a apucat sa se prinda ce i s-a intamplat de fapt. Totusi cat de "nervoasa in clasa ei" trebuie sa fie o motocicleta ca sa pici cu ea pur si simplu fara exchibitii suplimentare si sa i se sparga stopul? Poate nervoasa in marsarier si sa iei rondul de la Razoare cu spatele? Si din cate stiu eu Vulcanul nu are nici macar marsarier electic, darmite din ala din cutia de viteze ca la alea cu atas de pe vremuri... Ca o informatie suplimentara, sa stii ca motociclete cu atas si marsarier n-au existat doar pe vremuri, ci inca se mai fabrica. Si unii chiar au mers cu asa ceva in timp ce altii au aratat cu degetul, razand. Editat Septembrie 18, 2008 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Ca o informatie suplimentara, sa stii ca motociclete cu atas si marsarier n-au existat doar pe vremuri, ci inca se mai fabrica. Si unii chiar au mers cu asa ceva in timp ce altii au aratat cu degetul, razand. Din cate stiu eu piata de motociclete cu atas a cazut total si a produs ceva falimente in jur de 1990 din cauza expansiunii agresive a masinilor ieftine. In acest moment (tot din cate stiu eu) nu se mai fabrica motociclete cu atas decat la firma ruseasca Ural, atasuri pentru diverse motoare mai fabrica si o firma din Olanda, marsarier mecanic nu mai are nici un mortor (decat poate Ural cu atas, nu stiu sigur), si marsarier electric se pune cam pe orice "bomba" care depaseste 250kg si principial incala regula aia ca "sa nu-ti iei motor care cantareste mai mult de 2 ori cat tine". Tipic au asa ceva unele modele de Triumph, BMW, Harley-Davidson, si cruiserele grele de la mai toti japonezii. Adica nu zic ca nu se mai fabrica, dar a cam trecut vremea lor si e mai ieftin sa faci chestia asta electic, ca doar nu vrei sa faci Bucuresti-Constanta pe marsarier sa apuci sa ti se descarce bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Din cate stiu eu piata de motociclete cu atas a cazut total si a produs ceva falimente in jur de 1990 din cauza expansiunii agresive a masinilor ieftine. In acest moment (tot din cate stiu eu) nu se mai fabrica motociclete cu atas decat la firma ruseasca Ural, atasuri pentru diverse motoare mai fabrica si o firma din Olanda, marsarier mecanic nu mai are nici un mortor (decat poate Ural cu atas, nu stiu sigur), si marsarier electric se pune cam pe orice "bomba" care depaseste 250kg si principial incala regula aia ca "sa nu-ti iei motor care cantareste mai mult de 2 ori cat tine". Tipic au asa ceva unele modele de Triumph, BMW, Harley-Davidson, si cruiserele grele de la mai toti japonezii. Adica nu zic ca nu se mai fabrica, dar a cam trecut vremea lor si e mai ieftin sa faci chestia asta electic, ca doar nu vrei sa faci Bucuresti-Constanta pe marsarier sa apuci sa ti se descarce bateria... Exact despre Ural Ranger vorbeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Bine, ma predau, e clar ca pilotul e de vina pentru ca era incepator. Eu vad aici doua scenarii plauzibile:- Dat fiind ca era incepator, a tras prea tare de gaz, s-a inaltat pe roata din spate, a dat cu stopul de pamant de l-a spart si la revenire a pierdut controlul si a cazut, dar dat fiind ca e incepator inca n-a realizat ca s-a dat pe o roata; - Dat fiind ca e incepator, a franat aiurea in curba, a blocat fata, s-a intors cu spatele spre inainte, a dat cu stopul intr-un pom sau un stalp de pe marginea drumului, a spart stopul dupa care din soc s-a intors si a picat cu fata inainte, si dat fiind ca e incepator nici n-a apucat sa se prinda ce i s-a intamplat de fapt. Totusi cat de "nervoasa in clasa ei" trebuie sa fie o motocicleta ca sa pici cu ea pur si simplu fara exchibitii suplimentare si sa i se sparga stopul? Poate nervoasa in marsarier si sa iei rondul de la Razoare cu spatele? Si din cate stiu eu Vulcanul nu are nici macar marsarier electic, darmite din ala din cutia de viteze ca la alea cu atas de pe vremuri... Totusi vreau si eu o explicatie mai logica decat "explicatiile" mele "logice" de mai sus despre cum poti sa-ti spargi singur stopul la un cruiser intr-un accident in care din cate am inteles eu pur si simplu cazi pe o parte ca nu iti iese o curba si una din roti aluneca... Ca sa bag un citat celebru si enervant, "astept provincia"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Totusi vreau si eu o explicatie mai logica decat "explicatiile" mele "logice" de mai sus despre cum poti sa-ti spargi singur stopul la un cruiser intr-un accident in care din cate am inteles eu pur si simplu cazi pe o parte ca nu iti iese o curba si una din roti aluneca... Ca sa bag un citat celebru si enervant, "astept provincia"... Alo, aici provincia! In felul asta o lungim la infinit. ...Fiecare cu dreptatea lui. ...Un stop se poate sparge foarte usor chiar si la impactul cu solul. Eu zic ca daca X5-ul ala il atingea cu adevarat... acum avea paguba mai mare decat un amarat de stop. Si sa zicem ca chiar a cazut din cauza X5-ului. Dar cu 3-4 zile inainte din vina cui a mai cazut? Eu asa m-am gandit... Daca omul a mai cazut si cu 3-4 zile inainte neprovocat, nu vad de ce nu s-ar fi intamplat si acum la fel, mai ales ca nu exista din cate inteleg eu niciun martor care sa confirme faptul ca X5-ul l-ar fi lovit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 I say ignore him....maybe he'll go away Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Daca tot stau degeaba prin casa si n-am ce face m-am gandit sa scriu cateva randuri ,legat de motoarele cu care ne innoim.Tocmai am vandut Triumph-ul ,avand grija sa-i spun omului ce sa faca ,ce sa nu faca,ma rog ,sfaturi.La vre-o saptamana ma suna sa-mi spuna ca a trantit-o si ca se scurg diverse lichide din motor.Acu ce sa zic ,se pare ca toti o cam patim cand ne urcam pe noul nostru motor,probabil asa aflam cate ceva despre celalalt.Motocicleta despre proprietar si proprietarul despre motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Bine, ma predau, e clar ca pilotul e de vina pentru ca era incepator. Eu vad aici doua scenarii plauzibile:- Dat fiind ca era incepator, a tras prea tare de gaz, s-a inaltat pe roata din spate, a dat cu stopul de pamant de l-a spart si la revenire a pierdut controlul si a cazut, dar dat fiind ca e incepator inca n-a realizat ca s-a dat pe o roata; - Dat fiind ca e incepator, a franat aiurea in curba, a blocat fata, s-a intors cu spatele spre inainte, a dat cu stopul intr-un pom sau un stalp de pe marginea drumului, a spart stopul dupa care din soc s-a intors si a picat cu fata inainte, si dat fiind ca e incepator nici n-a apucat sa se prinda ce i s-a intamplat de fapt. Totusi cat de "nervoasa in clasa ei" trebuie sa fie o motocicleta ca sa pici cu ea pur si simplu fara exchibitii suplimentare si sa i se sparga stopul? Poate nervoasa in marsarier si sa iei rondul de la Razoare cu spatele? Si din cate stiu eu Vulcanul nu are nici macar marsarier electic, darmite din ala din cutia de viteze ca la alea cu atas de pe vremuri... Ma....sa pici pur si simplu' se mai intampla. Am patit-o si eu la inceput, si nu-s singuru'. Da' sa spargi stopu' singur pe strada si cazand pe lateral e aproape imposibil. Torusi se poate intampla daca sa zicem aripa din spate agata asfaltul in timp ce motoreta se duce taras si se deformeaza creand o oarece tensiune in plasticu' stopului care cedeaza. Dar mi se pare prea tras de par scernariul. Stopul ala putea sa fie fisurat dinainte din varii motive (de exemplu un pusti cordit si lipsit de ocupatie ii foote un sut in parcare) si pur si simplu sa-si fi dat demisia datorita socului cazaturii. In alta ordine de idei, caca inexplicabil se intampla. Am un bun prieten care a avut recent un accident cu un VTR 100 Firestorm. Farul si carenele, inclusiv codita, muci. Semnalele neatinse. Sa mor daca pricep cum. Editat Septembrie 20, 2008 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 I say ignore him....maybe he'll go away Eu zic sa va rugati de admini sa-mi dea BAN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUCU FAINA Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Am vandut VN-ul de 800, sunt decis sa achizitionez un 1600. Ieri l-am imprumutat de la proaspatul proprietar ca sa ma duc sa-l scot din evidenta de la administratia financiara si sa ajung si eu la timp la munca dupa ce pierdeam timpul cu birocratia statului. Toate bune si frumoase, am mers la munca 30 km dus, 30 km intors si la 7 ma intalnesc cu el la tip top, moghioros in Drumul Taberei. Am fumat 2 tigari, imi era destul de greu, a fost un motor care a mers excelent si cu care ma inteleg foarte bine. Dupa nici 20 de minute ma suna saracul, a cazut la razoare, nu stie ce s-a intamplat exact (baiatul are carnet din martie parca, insa acum a inceput sa se dea). A plecat de la stop de la razoare si cand sa ajunga in fata la kawa motors i-a fugit spatele si a cazut destul de urat pe partea dreapta. Ce mi se pare ciudat, este ca motoreta arata ca un impact frontal. A cazut pe dreapta, probabil s-a opintit in pintenul de la scarita si in crash baruri si astfel s-a contorsionat furca fatza, janta fatza usor indoita, farul (ciudat) indoit sus, maneta frana rupta de la jumate. Cei de la Kawa motors au vazut oarecum cazatura si tin sa le multumesc ca l-au ajutat pe baiat instant, au bagat motoreta la ei si au avut grija de el. Acum, cauza poate fi o greseala de pilotaj, scapat ambreajul, demarat prea tare in curba, sau era putin ulei si praf, de asemenea e posibil sa fi alunecat (cauciucurile fiind cam la sfarsit de viata) sau, ultima probabilitate, avea un X5 in spate care statea foarte aproape si era nemultumit si cand l-a depasit e posibil sa-l fi acrosat foarte usor in aripa spate (atentie, si eu am fost acrosat si nu prea simti, simti doar ca brusc iti fuge de sub tine sau ca te impinge ceva usor, eu am avut noroc ca stateam pe loc) O atingere usoara la 40-50 cat o fi avut el sigur te da pe jos. X5-ul a oprit imediat dupa cazatura, apoi a plecat in tromba. NIMENI nu i-a luat numarul :| Oricare din situatii este posibila. Greseala lui e posibila ca nu avea experienta, il mai trantise usor acum 3-4 zile in prima zi cu el. Insa ieri l-am vazut ca-si daduse drumul la mers, si nu facea pe cocosul. Si X5-ul este posibil sa-l fi atins, nu stiu, sunt suparat ca era impecabil si mai ales ca el in sinea lui, ca incepator, este distrus, aproape plangea de nervi, nu realizeaza ca important este ca a scapat el bine fara nimic serios (fracturi sau doamne fereste alte balarii). Acum, tin sa le multumesc baietilor de la Kawa Motors pt operativitate si au promis ca-l ajuta si ei fara costuri sa-si puna motoreta pe picioare, si pe 24 cand plec pana in italia, ii voi cauta furca si far. El s-a lovit la sold (cam cea mai serioasa lovitura), la cot, la mana, insa sunt numai contuzii si hematoame mici. Acum dimineata este putin mai anchilozat, insa se poate misca si se simte ok, insa nu am reusit sa-i indepartez starea puternica de depresie pe care o are. Pe baiat il cheama Andrei si sta in Crangasi. salut ,daca te intereseaza pot sa-ti dau vulcanul meu cu care am fost la simleu[1500cm3] a luat locul 1 la cel mai fain motor.am facut doar un drum din austria cu el si l-am lasat in romania ca eram prea obosit sa vin pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.