Sari la conținut

Am Vandut Vulcanul De 3 Zile...


tudor@manowar.ro
 Share

Postări Recomandate

Frate, da' tu chiar nu ai ce face in fatsa calcului? WTF, a cazut serveru' de WOW si esti frustrat? Give it a rest.

Dupa cum spunea si Oryon, nu ne cunosti, nu ai vazut accidentul, nu cunosti circumstantele, si totusi vorbesti aiurea. Daca vrei sa vorbesti doar ca sa iti vezi aberatiile pe monitor, atunci incearca sectiunea "Servicii" si overati serviciile ca frecator la icre.

Daca pana acum imi parea rau ca am facut accidentul asta pentru ca am indoit motorashu, acum imi pare rau pentru ca am apucat sa citesc aberatiile tale. Nu stiu ce sa iti spun...daca motorul tau mai e intreg si nu tie frica sa mergi pe el (fiind mult prea mare probabil), atunci iesi din casa, fa o plimbare, doua si lasa-neeeee!!!!

Sper ca am putut sa iti fiu de ajutor...

 

God Speed!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frate, da' tu chiar nu ai ce face in fatsa calcului? WTF, a cazut serveru' de WOW si esti frustrat? Give it a rest.

Dupa cum spunea si Oryon, nu ne cunosti, nu ai vazut accidentul, nu cunosti circumstantele, si totusi vorbesti aiurea. Daca vrei sa vorbesti doar ca sa iti vezi aberatiile pe monitor, atunci incearca sectiunea "Servicii" si overati serviciile ca frecator la icre.

Daca pana acum imi parea rau ca am facut accidentul asta pentru ca am indoit motorashu, acum imi pare rau pentru ca am apucat sa citesc aberatiile tale. Nu stiu ce sa iti spun...daca motorul tau mai e intreg si nu tie frica sa mergi pe el (fiind mult prea mare probabil), atunci iesi din casa, fa o plimbare, doua si lasa-neeeee!!!!

Sper ca am putut sa iti fiu de ajutor...

 

God Speed!

Pentru ca ai cazut si stiu ca ti se rupe inima cand iti vezi motorul sifonat, consider ca nu e nevoie sa mai fiu si eu rautacios cu tine. Asa ca voi face abstractie de cele ce tocmai le-ai scris...

Mult noroc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ma confunzi... Aia este exprimarea altcuiva, care chiar are o imaginatie bogata... :bounce:

 

"Acum, cauza poate fi o greseala de pilotaj, scapat ambreajul, demarat prea tare in curba, sau era putin ulei si praf, de asemenea e posibil sa fi alunecat (cauciucurile fiind cam la sfarsit de viata) sau, ultima probabilitate, avea un X5 in spate care statea foarte aproape si era nemultumit si cand l-a depasit e posibil sa-l fi acrosat foarte usor in aripa spate..."

"Greseala lui e posibila ca nu avea experienta, il mai trantise usor acum 3-4 zile in prima zi cu el. Insa ieri l-am vazut ca-si daduse drumul la mers, si nu facea pe cocosul. Si X5-ul este posibil sa-l fi atins..."

This post has been edited by tudor@manowar.ro: Sep 12 2008, 11:19 AM

 

Ca sa lamurim si mai mult lucrurile... I-a dat unui incepator motor de 800cc, cauciucuri la sfarsit de viata, adica uzate, cu care omul cade inca din primele zile de la achizitie. Apoi cade mai serios si sifoneaza motorul destul de rau si... de vina ar fi un X5.

Aha... Bine! :laugh:

 

Daca omul a spus ca nu a demarat prea tare sau franat, iar eu spun ca am fost la fata locului si nu era nici ulei nici praf pe asfalt, ce mai vrei?

 

Si in plus, daca stopul e crapat, dar semnalul dreapta nu are nimic, deci nici vorba sa se fi crapat din cazatura, nu ti se pare un semn destul de puternic ca a fost impins din spate?

Mie mi se pare credibil, si cu atat mai mult cu cat e vorba de un incepator, e posibil sa nu fi realizat ca e impins din spate.

 

Nu spun ca asa a fost sau nu, dar e plauzibil.

 

Iar mai las-o cu motorul de 800cc ca VN-u ala nu pleaca de sub tine ca racheta. N-am pierdut eu aderenta cu CBR-u de cand il am si-o pierde el cu Vulcanu'. Ete fas.

 

Arata-mi mie motor care cade ca prostu' in curba de unu singur. Si sunt de parere ca nici un incepator n-o sa incline un motor in asa hal incat sa-l dea pe jos, mai ales in prima saptamana. Arata-mi mie incepator in prima luna/doua de mers care se inclina mai mult de 10 grade, cu orice fel de motor.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ai cazut si stiu ca ti se rupe inima cand iti vezi motorul sifonat, consider ca nu e nevoie sa mai fiu si eu rautacios cu tine. Asa ca voi face abstractie de cele ce tocmai le-ai scris...

Mult noroc!!!

 

daca tot iti pasa tie atat de mult de incepatori de ce nu il instruiesti pe protagonistul intamplarii? sau chiar mai bine, ai putea sa il sponsorizezi cu un set de gume si cu echipament, eventual si un motor de 125cc (dasta sper ca ii dai voie sa isi ia) ca sa isi faca omul mana pe el....

 

cand vad cum bateti la tastele alea ca sa va aflati in treaba...cu ce ai ajutat tu (ceva constructiv ma refer) pe topicul asta in afara de replici gen "i told you so" ?

 

on: insanatosire grabnica mobrei si pilotului :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial vroiam sa-l critic, dar stiu cum e. Am cazut pe anul asta de 5 ori numai la viteze mici, 4 dintre ele (poate chiar 5) din cauza cauciucurilor proaste. Oricum e aiurea daca n-ai pe ce sa dai banii munciti :bounce: .

 

I-a dat unui incepator motor de 800cc

 

Am mers cu VN de 800 si pot sa zic ca abia se misca. Fara suparare pentru chopperisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial vroiam sa-l critic, dar stiu cum e. Am cazut pe anul asta de 5 ori numai la viteze mici, 4 dintre ele (poate chiar 5) din cauza cauciucurilor proaste. Oricum e aiurea daca n-ai pe ce sa dai banii munciti :bounce: .

 

 

 

Am mers cu VN de 800 si pot sa zic ca abia se misca. Fara suparare pentru chopperisti.

 

 

Depinde cum tragi de el :laugh:. Da' faza cu "a dat unui incepator motor de 800" e de cacao si cine a zis-o habar n-are ce vorbeste. Pentru informarea lui tin sa precizez ca VN-ul de 800 are 55 cai....

 

 

Apropos, Tudore, n-am timp sa citesc toata polologhia de topic, ce face amicul tau cu motocicleta? O repara sau o dezmembreaza?. Daca o dezmembreaza m-ar interesa motorul (fara carb si radiator), bineinteles daca e in stare buna si are sub 40.000 cat are al meu acu'.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma vulture plesuv, lasa Vn-ul omului in pace :bounce:

 

in alta ordine de idei, Vn-ul asta a fost clar ushor agatat din spate. In rest toata poliloghia asta, cum era plasat moto si omul in cauza in acel moment, daca era pe banda lui sau a intrat din greseala pe banda altuia, daca a pierdut sau nu aderenta, daca moto e prea puternic pentru incepator, e plictisitoare. invatati sa va protejati singuri, sa va acordati spatiu pentru prevenirea oricarui accident si sa cititi traficul. Shi da, uneori veti invata asta cazand(o spune unu cu cateva la activ). Rugati-va sa fie numai cazaturi cu efecte ushoare, pentru voi.

Apropos, Tudore, n-am timp sa citesc toata polologhia de topic, ce face amicul tau cu motocicleta? O repara sau o dezmembreaza?. Daca o dezmembreaza m-ar interesa motorul (fara carb si radiator), bineinteles daca e in stare buna si are sub 40.000 cat are al meu acu'.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum tragi de el :laugh:. Da' faza cu "a dat unui incepator motor de 800" e de cacao si cine a zis-o habar n-are ce vorbeste. Pentru informarea lui tin sa precizez ca VN-ul de 800 are 55 cai....

 

 

Apropos, Tudore, n-am timp sa citesc toata polologhia de topic, ce face amicul tau cu motocicleta? O repara sau o dezmembreaza?. Daca o dezmembreaza m-ar interesa motorul (fara carb si radiator), bineinteles daca e in stare buna si are sub 40.000 cat are al meu acu'.

 

Doamne fereste :bounce: cum s-o dezmembreze, chiar si asa cazuta este impecabila (ce nu e lovit). Reparatiile se fac usor, nu e grav. Moto are 36.000km si merge lin, foarte bine. O sa fie moto lui vreo 3 ani cel putin !

Editat de tudor@manowar.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii situatia, toti suntem maestrii in a sfatui. Exact asta a facut, ce zici tu... cateva zile inainte sa-i dau motoreta si inca cateva dupa, am iesit cu el langa macdonalds ciurel, pe prima straduta, unde in genetal este foarte liber. Am iesit noaptea dupa 10 si i-am explicat in amanunt, mult mai multe decat l-a invatat instructorul lui la scoala. L-am invatat sa nu-i fie frica de a tura motorul mai mult la plecare si sa-l struneasca din ambreaj, l-am invatat cum sa retrogradeze vitezele, cum sa franeze usor spate pt a incarca frana fata si abia apoi sa atinga si fata pt o oprire mai lina. Apoi in ultimele zile i-am aratat si explicat utilitatea franei de motor, a echipamentului serios, ocuparea benzii in intregime si multe alte chichite utile pe care sa le stie despre vulcan. In plus avem si pe cineva de la magazinul de usi de acolo care poate sa jure ca X5-ul l-a atins usor pe aripa spate, fapt care este credibil dat fiind ca plasticul de la stop este crapat. A avut mult ghinion din pacate, insa tot raul spre bine. Marti are motorul intreg, in conditii optime de functimare...

 

asa e nu stiu situatia, dar unu care cade, se ridica, o mai tranteste o data, iar se ridica, iar cade... nu crezi ca-i ceva in neregula aici?

 

nu TU tgrebuie sa iesi cu el si sa-l educi TERORETIC, El trebuie sa iasa si sa si VREA sa faca chestia asta. sa-si puna obstacole pe care sa le ocoleasca over and over, and over. nu noaptea la 10 pentru 5 minute.

si raman la parerea mea ca vulcanul era mai bun sa fie una mai usoara. nu puterea conteaza ci masa. cu cat e mai usor cu catat inveti mai repede.

ia un pusti de 14 ani care n-a pus schiuri in picioare toata viata, n-a mers nici pe trotineta si da-i un vulcan SA INVETE. nu crezi c-ar invata mai usor, mai ieftin si mai repede pe o bicicleta intai? wotever, nu e fi-miu, dar cu atitudinea asta e pacat de el si de cei care gandesc asa.

 

am mai spus-o cel care incearca sa suprime experienta cu curajul, cel care se BAZEAZA pe reflexe, RIP.

not a question of IF, is a matter of WHEN.

 

le urez noroc caci au nevoie. norocul ii salveaza, si alti soferi, bineinteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa va spun un singur lucru: de pe un Cb400N m-am suit si am dat o tura pe un VN800...parerile sunt impartite, unii vad roz, altii gri situatia...eu va spun ca mie mi s-a parut MUUULLLT mai nervos ... in primul rand V-ul este cunoscut la turatii joase si al doilea rand cilindreea e maricica. Ca tot veni vorba, ia intrebati voi VN-istii sa va spuna cei care si-au scapat motoarele jos, la ce viteze le-au scapat?? Cred ca va pot eu raspunde...multi la viteze de 5-10 km/h. Daca scapi ambreiajul ..esti dus si tot dus...

 

Ca o sinteza...Daca vii de pe un 1000 pe Vn800 lucrurile sunt simple, dar daca vii de pe o cilindree mai mica..... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dai un suc daca iti arat eu unul care a 4-a zi dupa ce si-a luat motor i-a lasat 4mm de guma pana in buza?

Si nu pe strada, ci pe un circuit?

:laugh:

 

Iti dau, desi stiu la ce te referi :P

Pe circuit e un pic altfel situatia, pentru ca te impinge, intr-un fel, sa-ti fortezi un pic limitele cand vezi ca intri in curba si n-o iei, si trebuie s-o mai inclini.

 

Eu am ramas prost cand am iesit prima oara de pe Amckart si am descoperit ca motorul meu chiar se inclina :bounce:

 

In oras e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce:

 

Tre sa recunosc ca intrebarea mi-a aruncat o oarece indoiala asupra veleitatilor si cunostinetelor mele motociclistice... :)

 

Daca este curba la 90 de grade... cre' ca cu a-ntaia, nu ?

 

:laugh: :P :rock:

Depinde de motor. La al meu "a-ntaia" se foloseste doar la plecat de pe loc, ca altfel bazaie enervant a motor supra-turat de pe la 20km/h in sus... Sigur mai ajung si eu acolo, dar atunci cand de exemplu virez la dreapta, curba e in arc de par, o creanga vine din dreapta si ma plezneste putin peste casca, si dupa ce trec de creanga aia constat ca curba e de doua ori mai stransa decat credeam eu si am si masina pe contrasens (poti sa-ti cresti adrenalina cu asa ceva iesind din drumul Sf.Gheorge - Miercurea-Ciuc spre Balvanyos - o porcarie de drum care cred ca nu a mai fost reparata macar de la bombardamentele nemtilor din al II-lea razboi mondial, desi nu mi-e prea clar de ce nemtii ar fi bombardat locul ala decat poate ca lumea sa nu mai poata merge la plaja la lacul Sfanta Ana).

 

Pentru ca ai cazut si stiu ca ti se rupe inima cand iti vezi motorul sifonat, consider ca nu e nevoie sa mai fiu si eu rautacios cu tine. Asa ca voi face abstractie de cele ce tocmai le-ai scris...

Mult noroc!!!

Lasa-ne frate si mergi pe forum la Mircea Badea la "Inimi zrobite" sau "Babe troznite" sau "Dragoste de manelar" sau cum ii zice la emisiunea aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si vn800 e nervos....

 

 

In "categoria" lui (cruisere 600-800 cmc) e cel mai nervos. Daca mai pui si filtru K&N (si multi o fac, inclusiv eu), devine si mai nervos. Daca la astea adaugi si un jet kit, devine deja periculos. Motoretele aste livreaza cuplul la niste ture nesimtit de joase, si continua pe o plaja destul de larga de turatii. Apropos de asta, mananca jar mai bine decat frc'su mai mare, de 900. Ca idee, e mai mult decat recomandat ca guma de pe spate la VN 800 sa fie buna. Altfel pleci in powerslide.

 

So, ca o concluzie, singurul cruiser de cilindree apropiata care e mai nevricos decat VN 800 este VN 750 :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu se discuta despre categoria lui ci despre motoare in general.Cineva mai sus compara vn800 cu cb400,deci categorii complet diferite.Dar daca vrei tu neaparat ca esti posesor ,da,este un motor nervos.Si comparativ cu nervosul vn800 vitezanele sunt intr-o criza continua de isterie,sau cum?Deci cruiserele toate,inafara de cele mari de tot NU sunt motoare nervoase.Nervoase sunt vitezanele si atit.Daca voi aveti un cruiser si considerati ca e un motor nervos inseamna ca nu ati mers cu un motor nervos cu adevarat.Cruiserele sunt mari,grele,stabile,blande cu incepatorii ,bune si comode la plimbari si atit.Nu au nervi si explozii de putere.Au cuplu mare la turatii mici.Asta e tot.Nu sunt si nu vor fi motoare nervoase.

Editat de cus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In "categoria" lui (cruisere 600-800 cmc) e cel mai nervos. Daca mai pui si filtru K&N (si multi o fac, inclusiv eu), devine si mai nervos. Daca la astea adaugi si un jet kit, devine deja periculos. Motoretele aste livreaza cuplul la niste ture nesimtit de joase, si continua pe o plaja destul de larga de turatii. Apropos de asta, mananca jar mai bine decat frc'su mai mare, de 900. Ca idee, e mai mult decat recomandat ca guma de pe spate la VN 800 sa fie buna. Altfel pleci in powerslide.

 

So, ca o concluzie, singurul cruiser de cilindree apropiata care e mai nevricos decat VN 800 este VN 750 :bounce:

 

Mai sunt cateva gen Magna de 750 sau Virago de 750 suficient de nervoase :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...