cristache Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Simbata 13 sept ne-am adunat (doar) trei iubitori de forestiere si am plecat la o tura in Fagaras sa ajungem cit mai aproape de Vf. Moldoveanu si sa vedem locuri noi...(eu nu fusesem inca in Fagaras)... Traseul a fost urmatorul...Buc-Pitesti-Domnesti-Nucsoara-Slatina-forestier pe Valea Rea pina unde s-a terminat drumul... Dupa ce am urcat pe jos cit am putut, am luat masa la iarba verde sub un brad, dupa care am hotarit sa schimbam valea si sa ajungem pe creasta...deci ne-am intors pe unde am venit, am facut dreapta si am mers pe Cernat-Malita si am coborit pe Lespezi pe Valea Valsan si inapoi in Slatina unde aveam o promisiune de o pastrama... Aici o mostra de caini...am tot trecut pe linga stini si am fost alergati de o gramada...(sau haita ) A doua zi am luat micul dejun la o pensiune dupa care am mai bagat o portiune de drumuri noroioase + bolovani si urcus...ceea ce ne-a bucurat si dupa niste km de forestier am ajuns la barajul Vidraru, unde vremea era oribila..(vedeti poze)... Am hotarit sa mergem la o ciorba la cabana Cumpana...si dupa o cursa pe un forestier lejer am ajuns pe la prinz si dupa ciorba de vacuta am admirat peisajul cu lacul Vidraru. La intoarcere am luat-o la vale pina acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Astea sunt toate pozele de pe creasta pe care le-ai facut? Parca mai erau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 Astea sunt toate pozele de pe creasta pe care le-ai facut? Parca mai erau... Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 am mers pe Cernat-Malita si am coborit pe Lespezi pe Valea Valsan si inapoi in Slatina unde aveam o promisiune de o pastrama... De fapt am fi coborat pe Valsan daca o luam pe unde era papucu. Asa am coborat pe culmea Dobroneagu, dupa care ne-am infipt in Valsan. Imi place ca sunt poze din belsug cu coborarea mea jenanta pe pamantul ala afanat. Am zis eu ca-mi schimb saua sa ajung mai bine cu picioarele jos, dar dupa ce am vazut cat face ma mai gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ati avut o iesire de BELEA ! VREAU HARTA ! si tracurile din gps ! plec ! plec ! plec ! plec ! plec ! voi nu mai puteati de frig cu 3-7 grade C si eu nu mai aveam aer la 55-60 grade C in Dubai ! BRAVO ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 frumoasa tura.. acum intrebarea mea este : bmw ul ala mic, cum se descurca pe langa cel mare ? nu ma refer la sosea unde cred ca sunt evidente lucrurile, ci incepand de la macadam in sus.. ajungi sa simti greutatea celui mare ? intreb pentru ca in viitor se prevede un second si nu stiu daca sa fie un f650 mai nou sau un 1150 mai batranel. viitorul mai indepartat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tax Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Misto poze, baieti! Blondutul cu ochii albastri e luat? Pare nebunatic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 18, 2008 Autor Share Postat Septembrie 18, 2008 Asta e harta cu traseul aproximativ...Alibaba a fost cu harta si cu navigatia...el ar putea sa ma corecteze...dar in mare cred ca asa a fost... @tax, nu inteleg ce ai vrut sa spui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Misto poze, baieti! Blondutul cu ochii albastri e luat? Pare nebunatic! /index.php?...homosexualitate fa un bine umanitatii, gaseste un partener, lasa o femeie in plus pentru asti'lalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 ati avut o iesire de BELEA ! VREAU HARTA ! si tracurile din gps ! plec ! plec ! plec ! plec ! plec ! voi nu mai puteati de frig cu 3-7 grade C si eu nu mai aveam aer la 55-60 grade C in Dubai ! BRAVO ! lamuriti-ma si pe mine ce draq e nebunia aia cu rotite montata pe bmw-ul ala alb??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 lamuriti-ma si pe mine ce draq e nebunia aia cu rotite montata pe bmw-ul ala alb??????? Si eu sunt curios...dar motorul parca este Honda NU Bmw-u ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 cred ca o inventie din asta e buna la urcat penti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 cred ca o inventie din asta e buna la urcat penti O panta, doua pante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 bah lasa-ma draq in pace..asta chiar ca le intrece pe toate..cred ca motorul este un goldwing ..m-a pacalit lateralul am crezut ca este vreun model mai recent de k100.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 http://www.metacafe.com/watch/1704445/moto...le_tow_vehicle/ Lazer frate!!! La ce draq ne mai trebuie masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 bmw ul ala mic, cum se descurca pe langa cel mare ? nu ma refer la sosea unde cred ca sunt evidente lucrurile, ci incepand de la macadam in sus.. ajungi sa simti greutatea celui mare ? Ca fost posesor de F650 si actual de R1200GS eu zic ca nu prea se simte diferenta de 25kg. Motivul: centrul de greutate mai jos, ciclistica mai buna si suspensii mult mai bune. In plus ajuta cuplul foarte mare pentru ca reduce stresul schimbarii vitezelor si al folosirii ambreajului. 1150 in schimb mai are inca vreo 25km mai mult decat 1200. Ce sa zic? Nu-i cam mult? ...el ar putea sa ma corecteze...dar in mare cred ca asa a fost... Nu am ce corecta. Asa a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) O panta, doua pante trei sau mai multe penti Felicitari pentru excursie. Editat Septembrie 22, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Felicitari pentru excursie. Multumesc. Ne-am inspirat din topicurile despre iesirile tale in zona. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 bah lasa-ma draq in pace..asta chiar ca le intrece pe toate..cred ca motorul este un goldwing ..m-a pacalit lateralul am crezut ca este vreun model mai recent de k100.. Uite dracie, la configuratia asta pentru 4 roti nu ma gandisem. Problema acum e cu ce remorci dracovenia asta pana pe creste ca sa te tracteze ea de acolo Mersi Cristi pt. poze PS tare blondutzu intr-adevar ati avut o iesire de BELEA ! VREAU HARTA ! si tracurile din gps ! plec ! plec ! plec ! plec ! plec ! voi nu mai puteati de frig cu 3-7 grade C si eu nu mai aveam aer la 55-60 grade C in Dubai ! BRAVO ! nu te vad prin dune Florine, esti pe jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Ca fost posesor de F650 si actual de R1200GS eu zic ca nu prea se simte diferenta de 25kg. Motivul: centrul de greutate mai jos, ciclistica mai buna si suspensii mult mai bune. In plus ajuta cuplul foarte mare pentru ca reduce stresul schimbarii vitezelor si al folosirii ambreajului. 1150 in schimb mai are inca vreo 25km mai mult decat 1200. Ce sa zic? Nu-i cam mult? 25kg sunt mult, dar si efortul financiar este pe masura (in cazul meu). momentan, cand frec numai asfalt trag de africa cu nadejde, dar ma gandesc ca vreau un motor "mai nou" pentru viitor si oscilez intre clasa mica (f650 , transalp) si clasa mare : 1100/1150. fac sapaturi, adun impresii .. la mai multe iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 trei sau mai multe penti Coane, ia si tu dictionarul si vezi care e pluralul de la "panta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Coane, ia si tu dictionarul si vezi care e pluralul de la "panta". Coane, ia tu dictionarul si vezi ce este aia o gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.