cristi 57 Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 ...Si toata aceasta munca si cheltuiala ptr. o diferenta de, sa zic, 10 km/h... 10 km/h din CV? Hai sa fim seriosi, puterea este aceiasi! Da, daca umbli la motor sunt de acord ca poti obtine ceva, au fost cateva incercari reusite! Sa-mi spuneti si mie cat fuge cu o cutie de porsche... Apoi stau si ma intreb cat poate fugii o motoreta de aproape 300kg, avind 20 si ceva de cai? Dar daca-i pui un flex in locul rotii din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 vechile cutii ural,m72,k750, au alte rapoarte la aI-a si aIV-a,viteza care se observa odata cand accelerezi la maxim, aI-a 55km/h,aIV-a 135km/h, fata de 40/120 la c.v.dnepr pe vitezometru asta este singura diferenta, dar in realitate mai este una, viteza care o indica pe ceas este calculata pentru diferentialele pe care le foloseau ei ptr atase 8/37 parca se poate verifica in treapta aIV-a diferenta la intrare si iesirea din c.v. fata de dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 vechile cutii ural,m72,k750, au alte rapoarte la aI-a si aIV-a,viteza care se observa odata cand accelerezi la maxim, aI-a 55km/h,aIV-a 135km/h, fata de 40/120 la c.v.dneprpe vitezometru asta este singura diferenta, dar in realitate mai este una, viteza care o indica pe ceas este calculata pentru diferentialele pe care le foloseau ei ptr atase 8/37 parca se poate verifica in treapta aIV-a diferenta la intrare si iesirea din c.v. fata de dnepr cat iti arata pe bord vitezometru nu este relevant tinanad cont ca km este legat de cutia de viteze si nu este ceva independent de lantul cutie, grup, roata, adika km legat de roata fata. cel mai bine este sa stii rapoartele de transmisie in cutie, grup si avand aceeasi roata se vede diferenta intre cutiile de nipru, ural, m72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ...deci , inca o data , ca si la gradinitza: M72, K750, Ural 650, aceleasi rapoarte in cutie! MT are 1-a mai jos (1:4,1 parca) in rest la fel Punct! Toate merg cu 147km/h indiferent de kilometraj....si merg si mai mult daca ai curaj sa misti gazul dincolo de jumatate...cu fatza... cu spatele , e alta poveste... Uralul nou de 750 are a 3-a si a 4-a mai sus , si 9/35 in transmisie...si merge cu 200km/h daca ai curajul sa tragi gazul pana la jumatate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ...MT are 1-a mai jos (1:4,1 parca) in rest la felPunct!... Scoate "punctul" de acolo! Am doua cutii(MT11 fabr '91 si '92). Grupurile solo, amandoua sunt identice. Pinioanele de a IV-a au 26 si 25 pe trenul mobil, pe trenul fix nu le-am numarat... se vede in atasament. Eu am fugit 155, secondat de un amic cu un logan (km-ajul nu indica bine), a doua oara nu o voi mai face niciodata, mi-a ajuns am avut noroc ca nu mi-am rupt gatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) Uralul meu fuge doar 350 daca pista e slaba. Daca e buna nu (cred ca) trece de 140, nu am incercat. Editat Ianuarie 6, 2010 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ...in fatza unei asemenea varietati de pinioane , imi retrag 'punctul'! Si rectific: M72-ul, Uralul, K750-ul toate au aceleasi rapoarte in cutie si toate merg cu 220km/h MT-ul , desi are 1-a mai jos , compenseaza cu varietatea infinita a rapoartelor din treapta a 4-a , si poate merge cu prima viteza orbitala!(6,5km/s pentru neinitiati...)asta daca esti suficient de nebun sa tragi de acceleratie.... Sau cu o viteza si mai fabuloasa , care iti permite sa ajungi instantaneu la Sfantu Petru sau sa bei o bere cu The King Elvis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Scoate "punctul" de acolo!Am doua cutii(MT11 fabr '91 si '92). Grupurile solo, amandoua sunt identice. Pinioanele de a IV-a au 26 si 25 pe trenul mobil, pe trenul fix nu le-am numarat... se vede in atasament. Eu am fugit 155, secondat de un amic cu un logan (km-ajul nu indica bine), a doua oara nu o voi mai face niciodata, mi-a ajuns am avut noroc ca nu mi-am rupt gatul! ma bucur ca v-ati apucat de disecat cutii ca is aproape sa o crap si a mea, ca trosneste a1-a si a2-a intr-o veselie, si mai am una desfacuta care sper sa reusesc sa o pun inapoi sa si functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ma bucur ca v-ati apucat de disecat cutii ca is aproape sa o crap si a mea, ca trosneste a1-a si a2-a intr-o veselie, si mai am una desfacuta care sper sa reusesc sa o pun inapoi sa si functioneze Dap , din pacate despre cutiile de MT se mai poate doar discuta...asa ca razi , dar rasul nu e al tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Dap , din pacate despre cutiile de MT se mai poate doar discuta...asa ca razi , dar rasul nu e al tau... fac si eu haz de necaz, apropo care are o schita cu cutia desfacuta si piesele in "explozie" desfasurate in ordine il rog sa posteze ca m-ar ajuta la refacerea cutiei de rezerva, in manualul tradus in romana pt nipra n-am gasit asa imagine dar imi aduc aminte ca am vazut-o undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Salut uite ia de acilea. ,,,,. Sper sa fie de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 sa va luati si penseta la voi cand mai mergeti cu 200......mm/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Scoate "punctul" de acolo!Am doua cutii(MT11 fabr '91 si '92). Grupurile solo, amandoua sunt identice. Pinioanele de a IV-a au 26 si 25 pe trenul mobil, pe trenul fix nu le-am numarat... se vede in atasament. Eu am fugit 155, secondat de un amic cu un logan (km-ajul nu indica bine), a doua oara nu o voi mai face niciodata, mi-a ajuns am avut noroc ca nu mi-am rupt gatul! setul de pinioane cu 25 pe trenul mobil este vestita a-4- a modificata.din cate stiu eu nu aiesit niciun mt11 indiferent de varianta din fabrica asa, aceste pinioane au fost facute de catre o firma, atelier independent de fabrica. se vede si diferenta de prelucrare intre pinioane. am avut asa ceva pe motor dar nu mi-a convenit rezultatul, in combinate cu grupul de fuga trebuia sa turez ff mult in a3-a ca sa mai aiba vlaga in 4-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 ...Sau cu o viteza si mai fabuloasa , care iti permite sa ajungi instantaneu la Sfantu Petru sau sa bei o bere cu The King Elvis... Corect! ...din cate stiu eu nu aiesit niciun mt11 indiferent de varianta din fabrica asa... Pai nici ei nu stiu, nu au nimic oficial... noi discutam din ce citim prin diferite site-uri. Productia lor, pt intern era prevazuta numai cu atas(prin legislatia lor), insa pt extern au facut si solo... MT10 era dat cu 32 cp, 135km/h (modelul solo). MT11 model '92 facut pt Canada era dat cu 34 cp, 145km/h(tot solo). Faptul ca o cooperativa a confectionat pinioane pt modelele externe, e greu de stabilit, eu n-am citit de asa ceva. Apoi e greu de stabilit puterea reala, pt acelasi motor, in caritile tehnice livrate o data cu motocicleta apar puteri ce variaza intre 28 si 36cp, dupa aceste carti s-au facut si scris atatea... unde-i adevarul? http://www.plane-dnepr.nl/Technical%20data.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut uite ia de acilea. ,,,,.Sper sa fie de ajutor. ms mult exact ce cautam( poate ne vedem la Bike`s on Ice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Sa fii sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 e pe drum alternatorul de Tico! are cineva schita de la flansa care se monteza pe alternatorul de Tico, pentru a se putea adapta la Dnepr? multumiri anticipate!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) ...Ural sa Nipru ...aceiasi sinteza... ,,,tot cu vin , si improvizatii.... :Mesaj completat Editat Ianuarie 16, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Paharul plin e pentru strung! Simpatic atelierul! Clasic romanesc...cum ar spune o reclama! Mototorul se aude bine! Exploziv chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Salut. Mai Marius, nu-ti pot da dimensiuni de la o flansa intermediara. Intelege un lucru: totul se face prin masuratori la fata locului. Nimic nu poate fi prestabilit. Nu este o productie de serie sa pui totul pe o masina program si sa iasa totul STAS. Un ax iese mai lung, unul mai scurt, un capac are diametrul mai mare cu 0,2mm, altul cu 0,1 mai mic. Totul se face numai prin masuratori la fata locului. Daca fac o schita dupa un alternator facut, garantez ca nu se va potrivi la fix la alt alternator. Vor fi diferente, care cumulate vor da bataie de cap. Ai vazut adaptarea "pe viu", ai ideea, restul e treaba de masurat, prelucrat si montat. Adica ai putut sa faci o furca de toata frumusetea, si cazi in cucurucucu la un rahat de flansa intermediara. Ce dracu mai omule, am pretentii. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Salut. Mai Marius, nu-ti pot da dimensiuni de la o flansa intermediara. Intelege un lucru: totul se face prin masuratori la fata locului. Nimic nu poate fi prestabilit. Nu este o productie de serie sa pui totul pe o masina program si sa iasa totul STAS. Un ax iese mai lung, unul mai scurt, un capac are diametrul mai mare cu 0,2mm, altul cu 0,1 mai mic. Totul se face numai prin masuratori la fata locului. Daca fac o schita dupa un alternator facut, garantez ca nu se va potrivi la fix la alt alternator. Vor fi diferente, care cumulate vor da bataie de cap. Ai vazut adaptarea "pe viu", ai ideea, restul e treaba de masurat, prelucrat si montat. Adica ai putut sa faci o furca de toata frumusetea, si cazi in cucurucucu la un rahat de flansa intermediara. Ce dracu mai omule, am pretentii. Numai bine. alai baiul ca nu am vazut adaptarea, desi acolo o stat in fata mea, da nu am avut interesul sa ma chioresc, da ma descurc, cumva!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 ...Ural sa Nipru ...aceiasi sinteza...tot cu vin... Waaauuuuu... Cred ca-i un loc nemaipomenit, unde se poate "pierde" vremea in cel mai placut mod, intre motoare(..si ce motoare!!), c-o tuica, slana si ceapa rosie, intr-o companie de "grei", un loc ideal de ucenicie... Stau si ma intreb, cu cate degete se tine paharul la cuj? ..da cat o fii paharul de mare, o fii cristal, o fii palinca, o fii zapada afara...?? Mesaj completat ...da nu am avut interesul sa ma chioresc... ..acuma ai! ..asta-i doar ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Waaauuuuu... Cred ca-i un loc nemaipomenit, unde se poate "pierde" vremea in cel mai placut mod, intre motoare(..si ce motoare!!), c-o tuica, slana si ceapa rosie, intr-o companie de "grei", un loc ideal de ucenicie... Stau si ma intreb, cu cate degete se tine paharul la cuj? ..da cat o fii paharul de mare, o fii cristal, o fii palinca, o fii zapada afara...??Mesaj completat ..acuma ai! ..asta-i doar ca idee. multam! azi a ajuns maine ma apuc de treab.om vedea ce va iesi, prima data il purificam sa vedem ce si cum! Mesaj completat multam! azi a ajuns maine ma apuc de treab.om vedea ce va iesi, prima data il purificam sa vedem ce si cum! uitel pe jegos! vezi matale daca nu puneai poza, greu imi dadeam seama ca trebuie sa scot partea din fata de la alternatorul original si s-o adaptez pe asta de Tico. flansa acolo va interveni? la schimbarea "fetelor"? Mesaj completat in chinuri, injuraturi,rupturi, printre citiva draci s-a desfacut, analizat, dat idei si se va executa. treaba nu e asa usoara pe cum m-am asteptat, preferam sa mai fac o furca springer , totul e in ceata pina nu desfaci ,vezi, analizezi, insa doamne bine pica atunci cind cineva iti da sfaturi de unde si cu ce sa incepi. prelungirea axului am decis sa se faca dintr-o piesa care sa intre prin presare,respectind restul de cote dupa cel original, altfel nu se vor alinia pururi, (ai avut dreptate tovarase, nu merge prin filetare!)si asa exista riscul sa bata. daca are cineva o alta idee, il rog s-o posteze, refiritoare la prelungirea axului. nu scriu de dragul de a scrie sau prin faptul sa arat cit de "harnic mis eu! insa nu aveti idee cit de mult inseamna sa ai o baza de date cit de mica si infima o fi ea, cu care sa sti la ce sa te astepti. noroc cu meseriasul, si rabdarea lui , altfel ma mincau paduchi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 ..bine pica atunci cind cineva iti da sfaturi......prelungirea axului am decis sa se faca dintr-o piesa care sa intre prin presare....refiritoare la prelungirea axului. nu scriu de dragul de a scrie sau prin faptul sa arat cit de "harnic mis eu!... Problema ta este ca nu ai scule, din acest motiv, te apuci sa faci ceva si nu stii de unde sa incepi si cum sa faci! Axarea este treaba strungarului, lasa-l pe el sa-si faca treaba(tu-i spui doar ce vrei) iar imbinarea(daca vrei sa nu te doara capul) se face prin filetare si blocare, nu prin presare! Tu trebe sa dispui de o trusa completa de prese, chei, si dispozitive care ti le faci singur, apoi va-i constata ca totul este usor si simplu. Un motor nu se desface bucati cu 3 chei, moxul, ciocanul si dalta(daca vrei sa mai fie motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 [un motor nu se desface bucati cu 3 chei, moxul, ciocanul si dalta(daca vrei sa mai fie motor). da am intels mesajul, data viitoare las pe alti sa faca eu is micut inca! la mine apare o problema nu stiu daca va merge prin filetare flansa intermediara va da mult in afara(in poza atasata de matale nu se vede flansa, la mine va iesi cam 1cm in afara), altfel va freaca paleta de ventialtie in carcasa, ca atare trebuie dat inapoi , capatul axului zona cu filet da exact pe cota rulmentului, prelungitorul tocmai de acolo va porni. nu-mi mai bat capul acum stie ce are de facut totul ramine in seama strungarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.