Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva daca rezervorul de M72 (cel care are cutie pentru scule...cred) se potriveste direct pe prinderile de la Dnepr! Si are cineva asa ceva?

 

 

 

se potrivesc prinderile in fata , problema e ca trebuie pozitionat robinetul rezervorului in asa fel incat sa nu loveasca capacul alternatorului si asa o sa poti folosi doar o pozitie a robinetului, ca nu o sa ai loc de alternator. iar de gasit, asta e mai greu ca toata lumea le vaneaza......bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles dece vrei sa usurezi volanta.Aceasta piesa a aparut la motoarele din vechime ca o necesitate.Din cite stiu eu o volanta cit mai grea este mai buna.Sunt pe aici citiva care studiaza cu toata seriozitatea motoarele in general si pe cele de motocicleta in special.Poate unul din ei ne va spune cum e mai bine pentru motor.Bunu.

nai inteles bine!

nu vreau sa usurez volanta ci vreau sa stiu ce se intimpla daca usurezi vlanta, asta am cerut, sfaturi, pareri, pro si contra, avantaje-dezavantaje.

am punctat opinia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca rezervorul de M72 (cel care are cutie pentru scule...cred) se potriveste direct pe prinderile de la Dnepr! Si are cineva asa ceva?

Ba, tu ai Nipru care arata si bine, la ce sa pui rezervor vechi, ruginit, de M ca sa-ti strice linia? Sau vreti toti sa aveti motociclete ca Mad Max, care are insa marele merit ca taie tara cu ea in 2.

Apropo beliti okii la topicul cu poze de la Intrunirea de Iarna. Jos palaria.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, tu ai Nipru care arata si bine, la ce sa pui rezervor vechi, ruginit, de M ca sa-ti strice linia? Sau vreti toti sa aveti motociclete ca Mad Max, care are insa marele merit ca taie tara cu ea in 2.

Apropo beliti okii la topicul cu poze de la Intrunirea de Iarna. Jos palaria.

 

 

ai dreptate. jos palaria! nu regret nici o secunda k m-am dus, iar cu ocazia asta am mai prins putina atractie fata de motociclismu pe 3 roti.

a fost una din cele mai tari intruniri la care am participat, si am fost la ceva intruniri. Aku mare curiozitate mi-a ramas:cum o fii la 7 scari?si tre aflat :)

 

Momentan sunt putin nedumerit. il vand? nu-l vand?mai ales k nu mi-a facut nici cea mai mica figura(doar o mica etansare pe drum a capacelor de chiulasa)pierdeam ulei la greu....

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu regret nici o secunda k m-am dus, iar cu ocazia asta am mai prins putina atractie fata de motociclismu pe 3 roti.

a fost una din cele mai tari intruniri la care am participat, si am fost la ceva intruniri. Aku mare curiozitate mi-a ramas:cum o fii la 7 scari?si tre aflat :D

=====

Momentan sunt putin nedumerit. il vand? nu-l vand?mai ales k nu mi-a facut nici cea mai mica figura(doar o mica etansare pe drum a capacelor de chiulasa)pierdeam ulei la greu....

:D unde te-ai dus? unde-i topicul cu poze?

=====

...daca nu arde si nu esti constrans financiar, nu-l vinde inca, altfel te napdesc amintirile :) , si apoi regretele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati domne rezervoarele de M72 pt posesorii de asa ceva. :D

Puneti-va rezervoare de ij56, e acelasi lucru, si-smai ieftine nitel.

puneti rezervor de Nipru MT9,10-36,11,12,16,19 la motocicletele de acest tip ca sa nu arate toate la fel peste inca 10 ani.

Rezervorul de M/K aduce dupa el sei individuale ceea ce se traduce prin sudura pe cadru si o pozitie de condus mai putin comfortabila sau fabricarea unui carnat de sea bancheta naspa si incomod. De ij pica si mai prost si iti incurca unghiul de virare.

 

ai dreptate. jos palaria! nu regret nici o secunda k m-am dus, iar cu ocazia asta am mai prins putina atractie fata de motociclismu pe 3 roti.

a fost una din cele mai tari intruniri la care am participat, si am fost la ceva intruniri. Aku mare curiozitate mi-a ramas:cum o fii la 7 scari?si tre aflat :)

 

Momentan sunt putin nedumerit. il vand? nu-l vand?mai ales k nu mi-a facut nici cea mai mica figura(doar o mica etansare pe drum a capacelor de chiulasa)pierdeam ulei la greu....

N-are ce probleme sa-ti faca, la cum arata asa si va merge, poti sa ai cea mai mare incredere in Nipru la drum lung. Dar tine-i nivelul la ulei sus.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit dupa cateva saptamani discutile si m-a apucat asa o nostalgie pentru caldura ..... :bounce:

 

mai are cineva "dorinta" de oarece piese de nipru: am descoperit 2 faruri care nu imi mai sunt necesare, 3 perechi de chiulase, 2 bai de ulei, ghidoane, un butuc, niste vibrochene, carburatoare vechi,

 

daca prezinta interes ceva, da-ti un semn, eventual un pret si rezolvam :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati domne rezervoarele de M72 pt posesorii de asa ceva. :friends:

Puneti-va rezervoare de ij56, e acelasi lucru, si-smai ieftine nitel.

Eu nu vad legatura intre rezervoarele de ij si alea de M. Asa este: rezervoarele de M ar trebui sa fie pt M-uri. Eu sint gata sa-l dau pe al meu la schimb pe o replica chinezeasca, daca are cineva nevoie sa ma caute. Si de asemenea cu toate piesele de M pe care le am pe motocicleta. Trebuie sa recunosc ca pentru fiecare piesa pe care am cumparat-o m-a durut inima stiind ca provin din motociclete canibalizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit dupa cateva saptamani discutile si m-a apucat asa o nostalgie pentru caldura ..... :bounce:

 

mai are cineva "dorinta" de oarece piese de nipru: am descoperit 2 faruri care nu imi mai sunt necesare, 3 perechi de chiulase, 2 bai de ulei, ghidoane, un butuc, niste vibrochene, carburatoare vechi,

 

daca prezinta interes ceva, da-ti un semn, eventual un pret si rezolvam :friends:

ai uitat de mine?

vroiam eu una bucata baie de ulei si posibil butucul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit dupa cateva saptamani discutile si m-a apucat asa o nostalgie pentru caldura ..... :bounce:

 

mai are cineva "dorinta" de oarece piese de nipru: am descoperit 2 faruri care nu imi mai sunt necesare, 3 perechi de chiulase, 2 bai de ulei, ghidoane, un butuc, niste vibrochene, carburatoare vechi,

 

daca prezinta interes ceva, da-ti un semn, eventual un pret si rezolvam :friends:

 

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=46426

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am dat jos chiulasele sa vad pe unde pierde nipra atata ulei, ma umple pana la genunchi in 5 km, deci pierde excesiv,

cam in 100 km am pierdut vre-un litru jumate, poate mai bine(tot completez la greu) + bocancii imbibati cu ulei, iar motocicleta la fel...

 

insa nu reusesc sa depistez pe unde curge

intrebarea este urmatoarea: e posibiul sa curga pe la imbinarea tevilor cromate cu chiulasa?(tevile prin care trec tijele).Tevile sunt pline de ulei dar in zona garniturilor dintre ele si bloc e uscat.

 

pe cilindrii se vede zona unde e foarte curat(spala uleiul) de acea am pus 2 poze...

 

dati-mi va rog ceva sfaturi pe unde sa ma mai uit si ce sa incerc. Vreau sa specific k inainte sa-l desfac curgea foarte putin, nu ma deranja...

post-13995-1236007559_thumb.jpg

post-13995-1236007619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am dat jos chiulasele sa vad pe unde pierde nipra atata ulei, ma umple pana la genunchi in 5 km, deci pierde excesiv,

cam in 100 km am pierdut vre-un litru jumate, poate mai bine(tot completez la greu) + bocancii imbibati cu ulei, iar motocicleta la fel...

 

insa nu reusesc sa depistez pe unde curge

intrebarea este urmatoarea: e posibiul sa curga pe la imbinarea tevilor cromate cu chiulasa?(tevile prin care trec tijele).Tevile sunt pline de ulei dar in zona garniturilor dintre ele si bloc e uscat.

 

pe cilindrii se vede zona unde e foarte curat(spala uleiul) de acea am pus 2 poze...

 

dati-mi va rog ceva sfaturi pe unde sa ma mai uit si ce sa incerc. Vreau sa specific k inainte sa-l desfac curgea foarte putin, nu ma deranja...

 

verifca!

tuburile prin care lucreaja tijele inpingatoare in chiuloasa, la prinderea in chiuloasa(cand le scoti ele raman atasate pe chiuloasa)ai grija cum le scoti daca le scoti din chiuloasa sa nu sprijini sau sa dai pe capetele pe care vine garnitura de cauciuc, acel umar, sau poti sa verifici prin metoda fantei de lumina daca nu scapa, putin probabil.

2. daca suiera in mers chiar si un slab suierat verifica garnitura de cupru dintre cilindru si bloc!decalesteo prin incalzire pina la rosu si apoi racire brusac ain apa, procedeu repetat de 2-3 ori, devine moale pina o poti amprenta cu unghia.

3.ganitura de cauciuc de la capacul chiuloasei, daca ai posibilitatea fa-ti tu cu manuta ta,din silicon rosu un sablon dupa cele vechi tragi un rand de siliconpeste vi cu pinza sau comprese sterile( sunt in trusa de prim ajutor) sau orice fel de pinza, iar un strat de silicon iar un strat de pinza si tot asa pina termini un tub de silicon. operatia o executi pe o bucata de sticala, cand ai terminat de dat in straturi vi cu o alta bucata de sticla si o aplici peste cu o usoara apasare, cand s-a uscat o tai dupa forma dorita cu un carter, metoda am invatat-o de la Drobu si nu mai curge gram de ulei la mine si nici nu se manca in timp de la caldura!

4.sub chiuloasa este un tub subtirel de 6 cred, este returul de la ulei , ulei care ajunge la culbutori si trece din chiuloasa in carter prin acel tubulet,capatul tubului este conic si are o garnitura de cauciuc mica ce intra in bloc, daca nu e la locul ei curge engro ulei pe acolo.

daca ai pierdut-o umpli gaura cu silicon scoti tubul de pe chiuloasa care este filetatabil, impingi cu varful conic in gaura, da nu mult sa fie orificiul mai mic decat in momentul cind va veni strinsa(desigur inainte o degresare buna ) si sufli pe tubulet sa nu ramana blocat capatul cu silicon.

cind pui tija la loc dai cu doua fire de canepa si un gram de silicon si apoi o filetezi la loc pe chiuloasa!

 

daca si asa scapa!!!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca este de la returul la ulei.....probabil cand ai montat din nou o fi cazut garnitura aia mica sau cine stie....remedii sunt....una e cum a spus si mas oyama mai sus.....daca nu poti pune ceva bucata de furtun moale pe teava care iese din chiuloasa si intra in bloc....am folosit furtun de la avansul vacumatic la dacie...e un cauciuc moale si cand pui teava de la retur in lacasul ei din bloc se etanseaza perfect.....varianta cu siliconul mi se pare mai putin migaloasa dar trebuie sa bagi un silicon bun,care in timp sa nu se dizolve......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifca!

tuburile prin care lucreaja tijele inpingatoare in chiuloasa, la prinderea in chiuloasa(cand le scoti ele raman atasate pe chiuloasa)ai grija cum le scoti daca le scoti din chiuloasa sa nu sprijini sau sa dai pe capetele pe care vine garnitura de cauciuc, acel umar, sau poti sa verifici prin metoda fantei de lumina daca nu scapa, putin probabil.

2. daca suiera in mers chiar si un slab suierat verifica garnitura de cupru dintre cilindru si bloc!decalesteo prin incalzire pina la rosu si apoi racire brusac ain apa, procedeu repetat de 2-3 ori, devine moale pina o poti amprenta cu unghia.

3.ganitura de cauciuc de la capacul chiuloasei, daca ai posibilitatea fa-ti tu cu manuta ta,din silicon rosu un sablon dupa cele vechi tragi un rand de siliconpeste vi cu pinza sau comprese sterile( sunt in trusa de prim ajutor) sau orice fel de pinza, iar un strat de silicon iar un strat de pinza si tot asa pina termini un tub de silicon. operatia o executi pe o bucata de sticala, cand ai terminat de dat in straturi vi cu o alta bucata de sticla si o aplici peste cu o usoara apasare, cand s-a uscat o tai dupa forma dorita cu un carter, metoda am invatat-o de la Drobu si nu mai curge gram de ulei la mine si nici nu se manca in timp de la caldura!

4.sub chiuloasa este un tub subtirel de 6 cred, este returul de la ulei , ulei care ajunge la culbutori si trece din chiuloasa in carter prin acel tubulet,capatul tubului este conic si are o garnitura de cauciuc mica ce intra in bloc, daca nu e la locul ei curge engro ulei pe acolo.

daca ai pierdut-o umpli gaura cu silicon scoti tubul de pe chiuloasa care este filetatabil, impingi cu varful conic in gaura, da nu mult sa fie orificiul mai mic decat in momentul cind va veni strinsa(desigur inainte o degresare buna ) si sufli pe tubulet sa nu ramana blocat capatul cu silicon.

cind pui tija la loc dai cu doua fire de canepa si un gram de silicon si apoi o filetezi la loc pe chiuloasa!

 

daca si asa scapa!!!

 

 

cu astea n-am probleme, le-am verificat si rasverificat :rolleyes:

raman la aceasi curiozitate. daca e posibil sa curga pe la imbinarea tevilor cromate in chiulasa, astea ies afara depresate sau nu ies deloc?

 

scuze! daca suiera verifica garnitura de cupru dintre cilindru si chiuloasa, intre cilindru si bloc e o garnitura de carton!

 

garnitura de cupru e ok(nici nu vad legatura cu uleiul), iar cea de carton e la fel de ok.

 

oricum se vede clar k uleiul apare de undeva de sus de aceea e asa spalat pe akolo, am atasat si cele 2 poze: sunt pe pagina anterioara

 

 

eu cred ca este de la returul la ulei.....probabil cand ai montat din nou o fi cazut garnitura aia mica sau cine stie....remedii sunt....una e cum a spus si mas oyama mai sus.....daca nu poti pune ceva bucata de furtun moale pe teava care iese din chiuloasa si intra in bloc....am folosit furtun de la avansul vacumatic la dacie...e un cauciuc moale si cand pui teava de la retur in lacasul ei din bloc se etanseaza perfect.....varianta cu siliconul mi se pare mai putin migaloasa dar trebuie sa bagi un silicon bun,care in timp sa nu se dizolve......

 

 

nu e de la retur, curge de undeva de sus, garnitura de la teava mica a returului e ok si e la locul ei:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nikule, ia-o babeste. Pune un dop care sa etanseze bine in capul tevii (in chiulasa ori in partea dinspre motor) dupa care umpli teava cu benzina pe partea cealalta, cit permite sa nu dea afara. Asa cel putin vezi ce se intimpla, curge pe la imbinarea dintre chiulasa si teava, nu curge. Daca pe acolo trece uleiul... benzina va face inundatie. Macar asa elimini o banuiala. Ai grija cu tevile alea, sint montate prin presare, daca le-ai sutit din loc, nu te vad bine. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat un amanunt. Tevusoara de scurgere a uleiului din chiulasa in motor. Dupa ce montezi chiulasa, pentru siguranta, iei un capat de sirma de 1-1,5mm si bagi pe tevusoara. Nu de alta, daca ai pus silicon ptr. etansare si ramine in interiorul garniturii rotunde, automat va fi "furat" de virful tevii si va infunda teava. Dupa aia sa vezi "presiune" de ulei in capacul de chiulasa si spalat de bocanci. ( Nu de alta, dar au patit-o si altii) Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica intrebare in afara topicului lui Nicu, din ce cauza, atunci cand merg cu lumina aprinsa nu mi se stinge becul de incarcare /???? Precizez ca n-am lumina de pozitie ci doar faza scurta\lunga. Posibil alternatorul sa fie obosit??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nikule, ia-o babeste. Pune un dop care sa etanseze bine in capul tevii (in chiulasa ori in partea dinspre motor) dupa care umpli teava cu benzina pe partea cealalta, cit permite sa nu dea afara. Asa cel putin vezi ce se intimpla, curge pe la imbinarea dintre chiulasa si teava, nu curge. Daca pe acolo trece uleiul... benzina va face inundatie. Macar asa elimini o banuiala. Ai grija cu tevile alea, sint montate prin presare, daca le-ai sutit din loc, nu te vad bine. Numai bine.

 

 

Nea Victor, intodeauna va urmez sfaturile si nu am invatat decat lucruri bune de la dv.

 

sa vad maine ce mai aflu... :rolleyes:

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat un amanunt. Tevusoara de scurgere a uleiului din chiulasa in motor. Dupa ce montezi chiulasa, pentru siguranta, iei un capat de sirma de 1-1,5mm si bagi pe tevusoara. Nu de alta, daca ai pus silicon ptr. etansare si ramine in interiorul garniturii rotunde, automat va fi "furat" de virful tevii si va infunda teava. Dupa aia sa vezi "presiune" de ulei in capacul de chiulasa si spalat de bocanci. ( Nu de alta, dar au patit-o si altii) Numai bine.

cu siguranta treci bocanci la o cura de dus Suedez! :rolleyes: am atras si eu atentia sa sufle daca s-a lucrat cu silicon pe tevusca de retur si mai bine cu sarmulita!

tevile ce intra in chiuloasa, eu unu le-am scos afara si montat la loc, usor nu au iesit, la o teava i-am si rupt umarul, aproape rupt, am sprijinit cu patentul pe acel umar si am lovit cu ciocanul in directia opusa intrari tevei in chiuloasa, bine ca am zarit din timp si nu am terminat-o de tot(asta pe la inceputurile mele de ucenicie in ale mecanici acestui tip de ulilaj :cheers: ), chiar si asa eu nu am avut probleme sa curga! deci atentie la smulgerea din chiuloasa.

treci la inundat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Rocknroll! E buna treaba cu proba cu benzina! De la tzevile de la supape este! Aceeasi problema o am si eu! Pe stanga incepe sa curga pe la 75 km/h pe dreapta pe la 100 km/ h dar mai putin! Trebuie scoase si etansate! Asta e sfatul veteranilor! Si eu trebuie sa fac asta cand se mai incalzeste! Tzevi mai gasesti la Dany! Ii roaga pe ucrainieni sa le scoata din chiulase! Dar nepristii mi-au spus ca se rezolkva cu silicon! Rockul a avut idee buna! Daca incerci cu benzina vezi si cat de deformata este tzeava! Si in functzie de asta poti lua o hotarare! Daca le schimbi, daca le indreptzi si etansezi!

Am o intrebare pentru cei mai priceputzi! Daca incalzesc chiulasa si apoi bag tzevile nu le strange mai binein locasul lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Rocknroll! E buna treaba cu proba cu benzina! De la tzevile de la supape este! Aceeasi problema o am si eu! Pe stanga incepe sa curga pe la 75 km/h pe dreapta pe la 100 km/ h dar mai putin! Trebuie scoase si etansate! Asta e sfatul veteranilor! Si eu trebuie sa fac asta cand se mai incalzeste! Tzevi mai gasesti la Dany! Ii roaga pe ucrainieni sa le scoata din chiulase! Dar nepristii mi-au spus ca se rezolkva cu silicon! Rockul a avut idee buna! Daca incerci cu benzina vezi si cat de deformata este tzeava! Si in functzie de asta poti lua o hotarare! Daca le schimbi, daca le indreptzi si etansezi!

Am o intrebare pentru cei mai priceputzi! Daca incalzesc chiulasa si apoi bag tzevile nu le strange mai binein locasul lor?

 

 

 

le-am probat si nu curge benzina

 

am curatat si degresat toate suprafetele, am pus silicon si le-am urcat sus.inca n-am facut proba sa vad daca mai curge..

tevile mici de la retur era cam destranse, am urmat sfatul lui @Oyama si am pus putin silicon si un fir de canepa pe ele, apoi le-am strans...

 

sa speram k va fii bine...

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...