Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si vei obtine o frana spate destabilizata. Cum echilibrezi fortele de franare pe cele doua roti? Una pe disc si alta pe tambur!

 

Nu am de gand sa folosesc frana spate (pana acum nu am folosito aproape de loc),o sa folosesc doar fata si cea de la atas,care sper sa ma ajute si la curba la dreapta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era de a afla ce au facut altii, ceva ce eu n-am facut inca. Am rasfoit toata "sinteza" in cautarea unor informatii... Cred ca trebe facut ceva la sistemul de culisare interioara a arcului si la celelalte parti in miscare, trebuie redusa frecarea cat de mult se poate. Solutia inlocuirii cu alt model nu o accept. Asa cum este acum nu ma multumeste, nu-mi place nici ciclistica, este prea obositoare. Incep prin a lustrui tevile subtiri, apoi o-i mai vedea, poate mai apare ceva intretimp.. Deasaemeni trebuie revizuit sistemul de franare fata, nu prea mai tine deloc, nu-mi dau seama ce a intervenit, acum 2 ani roata fata se bloca daca franam mai violent.

are cineva desfacuta o furca pt a masura arcurile? diametrul si lungimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate este prea tarziu, trebuia sa pui intrebarea aseara. Astazi am demontat furca bucati, apoi dupa reparatie am montat cele doua telescoape urmand zilele urmatoare sa asamblez si restul. Acum imi este greu sa redemontez... Asa cum m-am asteptat totul era plin cu apa, gripat, blocat, ruginit, etc... Am avut un set de reparatie, asa ca totul a mers rapid dupa lustruirea tevilor superioare. Ramane sa stabilesc ce voi folosii la etansarea pantalonasilor, pentru ca nu vreau sa perforez burtufurile(care sunt super etanse).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, a fost simplu, dar tot nu-mi plac! Poate ca m-am obisnuit cu suspensia de japo si acum mi se pare prea rigida furca niprului, cine stie...

Caut unghiul unghiul furcii, nu l-am gasit inca, poate-l stie cineva! Am o banuiala ca la mine nu este tocmai ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o nelamurire am si eu ..de cateva zile ma chinui cu un nipru cu reglajul la supape defapt la culbutori .Citisem in manual ca se pune volata pe semnul P'' si se regleaza jocul la 0,7 mm ..dar nu prea inteleg in pozitia aia reglez la ambii cilindri la ambele supape ca dupa ce le reglez si dau cateva pedale si aduc iar volanta la semnul P iar nu mai corespunde ori e mare ori nu e deloc jocul

;)

si tare as vrea sa o fac sa merga am pornito dar merge in 1 piston deocamdata is varza carburile astept sa vina alea noi

:laugh:

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fiecare regleaza jocul supapelor cum crede. Eu reglez mai "babeste". Demontez bujiile. Demontez capacele chiulase. Scot dopul de cauciuc de pe blocul motor. Rotesc motorul usor din pedala de pornire 1-2 rotatii, urmarind deschiderea si inchiderea supapelor. Pe volanta de regula sint 2 semne (linii orizontale-la unele mai scrie ceva in rusa) In sensul de rotatie al motorului prima linie este avansul maxim la scinteie (momentul in care platina trebuie sa deschida) iar a-2-linie este PME. De regula nu am incredere in aceste semne si controlez cu o surubelnita subtire introbagata prin gaura bujiei cind pistonul ajunge la PME. Daca totul este OK rotesc motorul usor, urmaresc sa se inchida supapa de admisie si cind volanta a ajuns la al-2-lea semn trec la reglarea jocului la ambele supape de pe cilindrul respectiv. Procedez la fel si cu al-2-lea cilindru. Jocul la supape i-l fac la 0,20 mm pentru admisie si 0,25 pentru evacuare. Dupa ce termin reglajul la amindoi cilindrii, rotesc de citeva ori motorul si fac un control al jocurilor. Succes la reglaj. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedez la fel si cu al-2-lea cilindru.

Aici apare intotdeauna confuzia... nu treci direct la celalalt cilindru. Mai rotesti o data volanta, respectiv faci exact aceeasi pasi inca o data, pe celalalt cilindru.

Pentru ca bujiile nu dau scanteie in acelasi timp, iar tu trebuie sa verifici ca pistoanele au ajuns in faza TDC (PME)!

post-51591-1285876130_thumb.png

post-51591-1285876147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Corect cu confuzia. Chiar daca pistonul de la celalat cilindru este la PME, in ciclul de functionare real se afla intre timpii evacuare si admisie. Mai trebuie rotit motorul una tura ptr. ca si acel cilindru sa vina in timpul -aprindere...-. Olimpiu, Niprul este motor cu scinteie pierduta in gol. De aceea are o singura platina si o bobina de inductie ptr. amindoi cilindrii. Bobina de inductie da scinteie la ambii cilindri simultan. Un cilindru este in 'timp motor", celalalt cilindru este "in gol". De aici si denumirea de "scinteie pierduta in gol". Si Ural-ul, K750, M-ul sint la fel. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici apare intotdeauna confuzia...

E greu sa faci confuzii, cand un piston este in compresie celalalt este la sfarsitul evacuarii(la incrucisare, mai precis ambele supape deschise). Apoi Victor a scris clar ca repeti operatia si la celalalt cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa faci confuzii, cand un piston este in compresie celalalt este la sfarsitul evacuarii(la incrucisare, mai precis ambele supape deschise). Apoi Victor a scris clar ca repeti operatia si la celalalt cilindru.

Ca sa faci confuzii , trebuie sa sti ceva!...un miez , ceva , o firimitura...

Daca nu stii nimic , nu mai faci nici o confuzie!

Deci, e greu sa faci confuzii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Corect cu confuzia. Chiar daca pistonul de la celalat cilindru este la PME, in ciclul de functionare real se afla intre timpii evacuare si admisie. Mai trebuie rotit motorul una tura ptr. ca si acel cilindru sa vina in timpul -aprindere...-. Olimpiu, Niprul este motor cu scinteie pierduta in gol. De aceea are o singura platina si o bobina de inductie ptr. amindoi cilindrii. Bobina de inductie da scinteie la ambii cilindri simultan. Un cilindru este in 'timp motor", celalalt cilindru este "in gol". De aici si denumirea de "scinteie pierduta in gol". Si Ural-ul, K750, M-ul sint la fel. Numai bine.

 

 

 

 

 

Atunci la ce foloseste distribuitorul la M???? Ca are si asa ceva din cate imi aduc eu aminte....

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa faci confuzii...

Nu e greu. Asa cum completa mai jos si drobu, prima mea reglare de valve a iesit la fel ca la el_nynios. Habar n-aveam ce-i ala motor in 4 timpi, da' am vazut ca-i simplu... Intai m-am benoclat pe youtube, apoi am trecut la fapte. Am reglat valvele fara sa mai intorc o data volanta. Asta cred ca e si problema lui el_nynios...

 

 

"wtf is overlap?!" - "plm. da-i sa mearga!"

 

... si degeaba revine de fiecare data la TDC/PME (semnul de pe volanta) si se fac verificari si ras-verificari, ca nu vor fi la fel.

Mersi, Nea' Victor... nu stiam, acum e logic!

 

Eu ziceam de o confuzie care e frecventa. Am incurcat si eu scanteia bujiei cu explozia/detenta... acuma, nu trebuie sa va suparati pe mine...

sau ceva mai vizual

poate o sa-mi fac timp candva sa le si traduc...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ceea ce scrii Bach este adevarat. Corect. Dar... Am intilnit 3 motoare M care aveau aproximativ sistemul de aprindere ca la Nipru. Am intilnit si 1, unul singur, cu sistemul de aprindere pe distribuitor s-au delcou cum vrei sa-i spunem. Acelasi sistem de aprindere cu distribuitor l-am intilnit si la Nipru. (Fostul Nipru al lui Soimu. Acest Nipru avea si rotile pe 18 inchi, notificate si in cartea de identitate si in talon). Distribuitorul era completat cu un sistem de avans manual actionat prin cablu. Sistemul de comanda era montat pe ghidon. In cazul delcoului dispare scinteia pierduta in gol. Cilindrii primesc scinteia individual. Nu se intimpla absolut nimic rau in functionarea motorului cu scinteie in gol la nici un motor in 4 timpi. Retine, nu caut sa demonstrez nimic altceva decit faptul ca oricind poti avea surprize la care nu te astepti. Ca sint contraziceri pe o tema s-au alta, au fost si vor mai fi. Ca au fost construite asa, ca asa este original, asa nu este original. Nu contrazic pe nimeni. Insa stiu un lucru: ce fac in plus s-au in minus la motorul meu, fac ptr, o mai buna si mai sigura functionare a motocicletei. Restul sint discutii. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ceea ce scrii Bach este adevarat. Corect. Dar... Am intilnit 3 motoare M care aveau aproximativ sistemul de aprindere ca la Nipru. Am intilnit si 1, unul singur, cu sistemul de aprindere pe distribuitor s-au delcou cum vrei sa-i spunem. Acelasi sistem de aprindere cu distribuitor l-am intilnit si la Nipru. (Fostul Nipru al lui Soimu. Acest Nipru avea si rotile pe 18 inchi, notificate si in cartea de identitate si in talon). Distribuitorul era completat cu un sistem de avans manual actionat prin cablu. Sistemul de comanda era montat pe ghidon. In cazul delcoului dispare scinteia pierduta in gol. Cilindrii primesc scinteia individual. Nu se intimpla absolut nimic rau in functionarea motorului cu scinteie in gol la nici un motor in 4 timpi. Retine, nu caut sa demonstrez nimic altceva decit faptul ca oricind poti avea surprize la care nu te astepti. Ca sint contraziceri pe o tema s-au alta, au fost si vor mai fi. Ca au fost construite asa, ca asa este original, asa nu este original. Nu contrazic pe nimeni. Insa stiu un lucru: ce fac in plus s-au in minus la motorul meu, fac ptr, o mai buna si mai sigura functionare a motocicletei. Restul sint discutii. Numai bine.

 

 

Nici eu nu caut sa ma dau destept in acest domeniu pt ca stiu foarte putin din cat stitii dumneavoastra, am facut completare aceea strict pt ca imi plac M72 mai mult decat alte motoare rusesti-comuniste si stiam ca originalul e pe distribuitor, nimic mai mult. Posibil sa ma fi exprimat gresit mai sus si asa sa dau parerea de om rautacios, departe de mine acest lucru, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Foarte binevenita completarea ta. Chiar m-am bucurat cind am citit. Nu m-am simtit ofensat, atacat, s-au jignit. Departe gindul asta. Completat, da. Exprimare si comunicare mai buna, da. Chiar va multumesc si va rog sa veniti cu completari postarilor mele. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci la ce foloseste distribuitorul la M???? Ca are si asa ceva din cate imi aduc eu aminte....

Distribuitorul distribuie!Simplu!

....dar, distribuie numai daca e cu roate de 18 'inchi'.... ;)

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fetelor, am vazut in manualul Uralului nou ca recomanda ulei 20w50, distanta bujie 1mm, distanta "tacheti" 0.10-0.15! Asadar cred ca au observat si ei ca e mai bine asa! Totusi mi se pare distanta mare la bujie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...