Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cristi 57 asa am si eu carburatoarele! Sunt copie dupa k68! Ale mele sunt argintii! Dar nu am nimic sa le reprosez! Consum sub 5 si totusi le poti regla! Nu am cum sa le compar cu cele rusesti ptr ca nu am avut! Dar eu sunt multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit. Decat sa iei o cutie de ural noua, mai bine cumperi cu totul Uralul lui Valicaddy. O cutie din aia am eu, e aproximativ noua si sub 150 de euro nu o dau.

 

 

ce difera apropo de aia de Dnepr......ca am vazut ca Vali lauda uralul ala ca ar merge lejer la viteze mai mari (de croaziera), sunt alte rapoarte in ea??? bine ca fiabilitate nu mai vb, ca e arhilaudata.

 

 

iar apropo de uralul lui Vali, n-am aflat inca un pret nici acum din nici un anunt de-al lui, il tine strict confidential......

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...L-am sudat de 3 ori! Tot degeaba!

Pune o poza cu ce ai, posibil sa fie subdimensionat... Eu am original de IJ-49, tine fara probleme.

 

...asa am si eu carburatoarele! Sunt copie dupa k68! ...

Pai sunt chiar K68, varianta ucraina KARTEX. Sunt si rusesti, PEKAR. Ambele K68-uri, identice, din pacate nu se mai gasesc in stocurile ramase, nici nu se mai fabrica. Piata a fost saturata cu copii facute de SRL-uri, sau cooperative "ddr"(dor de munca)...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza cu ce ai, posibil sa fie subdimensionat... Eu am original de IJ-49, tine fara probleme.

 

 

Pai sunt chiar K68, varianta ucraina KARTEX. Sunt si rusesti, PEKAR. Ambele K68-uri, identice, din pacate nu se mai gasesc in stocurile ramase, nici nu se mai fabrica. Piata a fost saturata cu copii facute de SRL-uri, sau cooperative "ddr"(dor de munca)...

Da! Laba de gasca! Aveam 2 de IJ 56! Dar cand am dat IJ-ul, am dat si tot ce mai aveam! Vreau sa fac un cric din fier gros! Al meu e din teava! Ai reusit sa rezolvi Nipruletul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce difera apropo de aia de Dnepr......ca am vazut ca Vali lauda uralul ala ca ar merge lejer la viteze mai mari (de croaziera), sunt alte rapoarte in ea??? bine ca fiabilitate nu mai vb, ca e arhilaudata.

 

 

iar apropo de uralul lui Vali, n-am aflat inca un pret nici acum din nici un anunt de-al lui, il tine strict confidential......

 

 

Pai tinand cont ca in Germania un Ural din ala se vinde cu minim 3000-4000, eu cred ca il da la juma de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am terminat carburile, facute bine, sigur nu mai pun mana pe ele cativa ani. Verificat nivelul in pahare dupa inchiderea cuielor poantou, 11 mm in paharele demontate(fara plutitoare imersate), sigur cand sunt montate nivelul este mai mare. Important faptul, ca nivelul este egal. Verificat si calibrarea identica a tuturor jiglerelor prin metoda cu scobitoarea. Le-am pus si stuturi pentru reglaj vacumetric. Din pacate nu v-a fii gata de drum pana maine seara cand plec spre mizil. Insa sper ca saptamana viitoare sa revin cu detaliile despre carburatoare, concluziile pe care le asteptati. Mi-ar fii prins bine drumul acesta pentru teste si concluzii, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am terminat carburile, facute bine, sigur nu mai pun mana pe ele cativa ani. Verificat nivelul in pahare dupa inchiderea cuielor poantou, 11 mm in paharele demontate(fara plutitoare imersate), sigur cand sunt montate nivelul este mai mare. Important faptul, ca nivelul este egal. Verificat si calibrarea identica a tuturor jiglerelor prin metoda cu scobitoarea. Le-am pus si stuturi pentru reglaj vacumetric. Din pacate nu v-a fii gata de drum pana maine seara cand plec spre mizil. Insa sper ca saptamana viitoare sa revin cu detaliile despre carburatoare, concluziile pe care le asteptati. Mi-ar fii prins bine drumul acesta pentru teste si concluzii, dar...

 

 

Cristi_57 am dat o tura pana la Paulesti (cam 15 km dus-intors). Niprul merge foarte bine. Se duce singur in 100 km/h si mai sus, dar la intoarcere cand l-am parcat, surpriza.... fum alb pe toba dreapta. Sper sa se fi infundat tzevushca aia pe care se intoarce uleiul inapoi in baie si sa fi intrat pe la supape in cilindru. Spune-mi la ce sa ma astept cel mai rau.

Mesaj completat

Cristi_57 am dat o tura pana la Paulesti (cam 15 km dus-intors). Niprul merge foarte bine. Se duce singur in 100 km/h si mai sus, dar la intoarcere cand l-am parcat, surpriza.... fum alb pe toba dreapta. Sper sa se fi infundat tzevushca aia pe care se intoarce uleiul inapoi in baie si sa fi intrat pe la supape in cilindru. Spune-mi la ce sa ma astept cel mai rau.

Nu este infundata tzevusca...

Stiti cumva supapele au oringuri ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi_57 am dat o tura pana la Paulesti (cam 15 km dus-intors). Niprul merge foarte bine. Se duce singur in 100 km/h si mai sus, dar la intoarcere cand l-am parcat, surpriza.... fum alb pe toba dreapta. Sper sa se fi infundat tzevushca aia pe care se intoarce uleiul inapoi in baie si sa fi intrat pe la supape in cilindru. Spune-mi la ce sa ma astept cel mai rau.

Mesaj completat

 

Nu este infundata tzevusca...

Stiti cumva supapele au oringuri ceva...

dap! vesnicul fum alb! nu scapa una de el!

pai hai sa-ti dau vestea buna.

segmenti- cilindru-piston duse, ori ghidurile de supape ovalizate, ori supapele nu inchid bine pe scaune......

dar cel mai sigur ca e vorba de prima ...bucurie!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi_57 am dat o tura pana la Paulesti (cam 15 km dus-intors). Niprul merge foarte bine. Se duce singur in 100 km/h si mai sus, dar la intoarcere cand l-am parcat, surpriza.... fum alb pe toba dreapta. Sper sa se fi infundat tzevushca aia pe care se intoarce uleiul inapoi in baie si sa fi intrat pe la supape in cilindru. Spune-mi la ce sa ma astept cel mai rau.

Mesaj completat

 

Nu este infundata tzevusca...

Stiti cumva supapele au oringuri ceva...

 

 

n-au nimic sa tina uleiul departe de camera de ardere, "fier pe fier", supapa gliseaza in ghid si atat..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Spune-mi la ce sa ma astept cel mai rau...

Momentan la nimic! Eu zic sa nu intrii in panica inca. Supapele nu au oringuri, putin probabil ca sa patrunda ulei pe langa coada supapei de evacuare(acolo fiind presiunea evacuarii). Ce ulei ai in motor? Ce culoare are bujia dr, in comparatie cu cea stg? Ce miros are fumul(uleiul ce iese din camera de ardere are un miros specific)?

Maine v-a merge la fel(daca nu "tragi" de ea)! Am facut constanta-bucuresti in 3 ore, veneam de la victor(acum 3ani). Caldura mare(5-6 iulie), arsita, ora 16, am oprit de 3 ori cate 10-15 minute, cate 2 tigari si completam uleiul in motor. Niciodata de atunci nu a mai mancat atata ulei.

...segmenti- cilindru-piston duse, ori ghidurile de supape ovalizate, ori supapele nu inchid bine pe scaune......

...ori una, ori alta! La plesneala nu faci nimic sefu'. Ulei intra in camera de ardere doar pe la supapa de admisie, pe la evacuare niciodata(varianta asta nu-i cea castigatoare). Neinchiderea supapelor diminueaza compresia, modifica diagrama distributiei, scade performanta, creste consumul, etc(evident, cade si asta).

Ramane posibila varianta segmeni/cilindru, dar este doar o posibilitate! Posibil un gripaj produs, in urma unei calari pe care omul nostru sa nu o fii sesizat, dar ma indoiesc...

Eu mai degraba as da vina pe ulei, si pe faptul ca dupa cum a scris a alergato intr-o zi caniculara. Sa vedem ce ne spune despre ulei, cum v-a merge maine :baldy: apoi mai vorbim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan la nimic! Eu zic sa nu intrii in panica inca. Supapele nu au oringuri, putin probabil ca sa patrunda ulei pe langa coada supapei de evacuare(acolo fiind presiunea evacuarii). Ce ulei ai in motor? Ce culoare are bujia dr, in comparatie cu cea stg? Ce miros are fumul(uleiul ce iese din camera de ardere are un miros specific)?

Maine v-a merge la fel(daca nu "tragi" de ea)! Am facut constanta-bucuresti in 3 ore, veneam de la victor(acum 3ani). Caldura mare(5-6 iulie), arsita, ora 16, am oprit de 3 ori cate 10-15 minute, cate 2 tigari si completam uleiul in motor. Niciodata de atunci nu a mai mancat atata ulei.

 

...ori una, ori alta! La plesneala nu faci nimic sefu'. Ulei intra in camera de ardere doar pe la supapa de admisie, pe la evacuare niciodata(varianta asta nu-i cea castigatoare). Neinchiderea supapelor diminueaza compresia, modifica diagrama distributiei, scade performanta, creste consumul, etc(evident, cade si asta).

Ramane posibila varianta segmeni/cilindru, dar este doar o posibilitate! Posibil un gripaj produs, in urma unei calari pe care omul nostru sa nu o fii sesizat, dar ma indoiesc...

Eu mai degraba as da vina pe ulei, si pe faptul ca dupa cum a scris a alergato intr-o zi caniculara. Sa vedem ce ne spune despre ulei, cum v-a merge maine :baldy: apoi mai vorbim...

dap bine ca spui acuma!

la mine a fost asezat pistonul gresit, cind am realizat treaba asta, am pus pistonul corect,am schimbat segmentiI si s-a hornuit, doar hornuit cilindru dreapta, atit cit sa corecteze ovalitatea facuta de pistonul gresit montat(atentie la sageti), nu am trecut la cota noua ci doar s-a hornuit.

piston dreapta nu mai are scapari de ulei, in schimb pistonului de pe stinga i-am schimbat doar segmentii, dupa 100km era locomotiva.

am dat jos si cilindru de pe stinga, hornuit si acum merge cu toate ca...no! e nipra!

drac stie cit o tine si asta.....5000? mai mult mai putin..om vedea!

 

si Sefuu! las ca-s Sef peste ziua, toata ziua...asa ca scutestema cu SEFUUU! ;)

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap bine ca spui acuma!

la mine .......................................................

si Sefuu! las ca-s Sef peste ziua, toata ziua...asa ca scutestema cu SEFUUU! ;)

 

 

Lasati draqu palavrageala, treceti la culcare si mai discutam maine la Mizil, io am luat litra de rachie, sper sa nu fiu nevoit s-o torn in rezervor! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la mine a fost asezat pistonul gresit, cind am realizat treaba asta...

Pai vezi sefu', in general toate pistoanele sunt cu boltul dezaxat pt a diminua tendinta de clopotire si a frange linia piston-maneton(pozitia cea mai distructiva). Sunt si pistoane cu bolt centrat simetric(pistoane lungi) motoare 2T. Sageata este pusa pt ca la montaj sa nu mai stai sa masori si sa faci tu semne. Atasez o schita, explicatia e inutila...

 

Mesaj completat

Lasati draqu palavrageala, treceti la culcare si mai discutam maine la Mizil, io am luat litra de rachie, sper sa nu fiu nevoit s-o torn in rezervor! :baldy:

Tu nu vi maine la arc la 13?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi sefu', in general toate pistoanele sunt cu boltul dezaxat pt a diminua tendinta de clopotire si a frange linia piston-maneton(pozitia cea mai distructiva). Sunt si pistoane cu bolt centrat simetric(pistoane lungi) motoare 2T. Sageata este pusa pt ca la montaj sa nu mai stai sa masori si sa faci tu semne. Atasez o schita, explicatia e inutila...

 

Mesaj completat

 

Tu nu vi maine la arc la 13?

blabla bla.... sajeata nu a fost marcata corect pe piston, nu am verificat fiindca nu stiam atunci treburile ce le-ati insirat mai sus, am mers dupa fabricant....orbeste si din nestiinta, care m-a costat....experienta.

iara Sefu :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, sunteti toti supertari.

Respect pentru veterani!

Si bravo tuturor!

Mi-ati depasit toate asteptarile.

M-am simtit extraordinar!

Si nu uitati: "-Comunistilor, treziti-va!"

 

Cristi 57, multumesc pentru tot!

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit prima remarca captivanta pe topicul asta?

O tot citesc si nu-mi revin din admiratie!

Cum a reusit o minte omeneasca sa fete asa ceva ?

 

Amin!

 

Ooooooo.....cum stai Tu ^_^ acolo sus si le observi pe toate!!!!!!

Lant a plecat cu nipra lui Cristi, deci are ceva legatura cu topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, mitul flanselor unite printr-un furtun a cazut, e o poveste! Am incercat toate variantele, acum sunt lamurit.

Deci am montat carburile si le-am reglat ca de obicei, la ureche, motorul merge foarte bine, bujia de pe dreapta insa este putin mai afumata, pornirile sunt prompte, accelerarea buna, revenirea buna si ea. Am pus apoi vacumetrele si asa cum ma asteptam am gasit diferente intre carburi. Am refacut reglajul carburilor(de data aceasta cu vacumetrele), motorul merge bine poate chiar mai bine decat inainte, bataile egale si ritmicitate constanta, revenirea mai stabila decat inainte, accelerarea paca are un raspuns mai bun, insa am observat ca atunci cind scot fisele bujiilor pe rand, apare o diferenta de turatie(nu mare, dar exista). Ma gandesc ca aceasta variatie poate fii cauzata de un joc inegal al culbutorilor(pe care din graba n-am mai stat sa-i verific). Bujiile in schimb sunt identice, au aceiasi culoare cenusie(un lucru bun). In mers n-as putea sa afirm c-ar fii o diferenta ca performanta, la relanti da, este mult mai bine(o spune si culoarea bujiilor). Consumul nu am avut cum sa-l verific, probabil ca a scazut, in cel mai rau caz a ramas la fel.

Concluzie: Reglajul cu vacumetre este mult mai precis, n-ai cum sa gresesti, il poate face si un profan. Nu mai trebuie sa verifici la nesfarsit stanga fata de dreapta, presiunea la iesirea tobelor, etc. Toata operatia dureaza 3 minute si consta in reducerea surubului de aer pana obtii un relanti rotund si regulat la ambele carburatoare, cu acele manometrelor aduse la aceeasi valoare, apoi obtinerea unui maxim de rotatie din suruburile de amestec. Repeti iar operatia si gata. Asta-i tot si este perfect!

Dupa toate astea am unit stuturile carburilor intre ele cu un furtunas, nimic de semnalt, nici in bine nici in rau! Aceiasi pornire, aceiasi performanta. Dupa o sarcina lunga, revenirea este pentru cateva secunde mai nesigura, dar se reface rapid(singurul incovenient). Am dereglat carburile si am inercat din nou sa le reglez, cu furtunul ce lega cele doua galerii montat, n-am mai reusit. Reglam un carburator se deregla celalalt, reglajul mai putin sensibil, dupa ce acceleram revenirea era galopanta sau dadea aproape sa se opreasca. Reglajul trebuie facut pe fiecare carburator in parte, cu fisa opusa scoasa. Evident ca nu se poate face un reglaj optim. In mod sigur flansa a fost inventata pentru a putea efectua o sicronizare a carburilor. Ata-i parerea mea!

Poze nu pot pune acum, nu le primeste netul, voi reveni…

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un caz in care proprietarul a preferat sa foloseasca flansa aia in mod constructiv, fara sa-si gaureasca carburatoarele.

Dar am inteles ca tu ti-ai dorit de la bun inceput sa ai untransfer de caldura (cilindru - carburator) mai bun...

 

AICI

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...