Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?!

 

Da ceva poze nu ne pui si noua sa se bucure si "ocu" nostru ? :crack: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?!

Ai mers fara ulei, sau cu nivelul prea mic. Am patito si eu, dar m-am invatat minte si acum verific nivelul la fiecare oprire.

Ungerea pe partea dreapta a tachetilor, datorita pozitiei si sensului de rotire a motorului, este deficitara doar atunci cand ai nivelul scazut in baie. Pune-i ulei si-si v-a da drumul fara alte operatii, regleaza-i tachetii si repeta operatia dupa 4-500 km chiar daca nu se aud batai de joc mare. La o demontare ulterioara sa te uiti la ghidajul din bloc al tachetilor, ve-i vedea urmele de gripare.

Ma bucur pt traseul pe care l-ai facut, ai demonstrat ca esti in primul rand mecanic apoi ca poti avea si satisfactii.

Marele secret al longevitatii la nipra este verificarea si completarea uleiurilor in toate locurile, dela grup pana la amortizoarele ale furcii fata.

 

PS. Te asteptam cu foto aici si cu prezenta la mizil...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers fara ulei, sau cu nivelul prea mic. Am patito si eu, dar m-am invatat minte si acum verific nivelul la fiecare oprire.

Ungerea pe partea dreapta a tachetilor, datorita pozitiei si sensului de rotire a motorului, este deficitara doar atunci cand ai nivelul scazut in baie. Pune-i ulei si-si v-a da drumul fara alte operatii, regleaza-i tachetii si repeta operatia dupa 4-500 km chiar daca nu se aud batai de joc mare. La o demontare ulterioara sa te uiti la ghidajul din bloc al tachetilor, ve-i vedea urmele de gripare.

Ma bucur pt traseul pe care l-ai facut, ai demonstrat ca esti in primul rand mecanic apoi ca poti avea si satisfactii.

Marele secret al longevitatii la nipra este verificarea si completarea uleiurilor in toate locurile, dela grup pana la amortizoarele ale furcii fata.

 

PS. Te asteptam cu foto aici si cu prezenta la mizil...

Cristi 57, voiam sa vin pana la Mizil, dar nu stiu ce e cu Niprul! Voi verifica uleiul si tijele de la supape si daca nu isi va mai schimba distanta la tachet incat sa iasa pastila, voi incerca sa vin! El saracul a mers si asa fara pastila, dar nu imi explic ce s-ar fi putut intampla! Axa cu came? Culburtorul? Tija? Si de ce a mai functionat! Mai tii minte cat am vorbit despre jocul termic... 0.07 admisie si evacuare... Si a mers saracul fara pastila, clantzanind, cu o distanta imensa! Sunt in ceata rau! Voi pune si poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?!

 

 

Aproape 1000 de kilometri !! Bravo baiete !!

Felicitari de la un batrin motociclist !

post-9084-1281352098_thumb.jpg

post-9084-1281352304_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! A fost tare frumos! Va dati seama! A fost si ploaie! Au fost si gropi! De la Orsova la Drobeta se lucreaza-semafoare! Dar a mers super! Apoi cand prindeam liber tineam 90 constant! A fost o gafa a mea ca nu am verificat uleiul... M-am bizuit prea mult pe becul indicator si pe ceas! Prima data cand a licarit becul intr-o curba trebuia sa-mi dau seama si sa completez! Am crezut ca doar s-a subtiat! Si stiam ca motorul boxer mananca ulei! La Oltcit scrie in cartea tehnica a masinii ca mananca 1L la 1000 km! Sa iau pozele si sa pun cateva! A fost tare frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape 1000 de kilometri !! Bravo baiete !!

Felicitari de la un batrin motociclist !

La ce foloseste lacatul ala?

Cristi_57, pana la urma cum merg manometrele ale pe carburatoare?

Nu faci o poza, un video cu treaba gata?!...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! A fost tare frumos! Va dati seama! A fost si ploaie! Au fost si gropi! De la Orsova la Drobeta se lucreaza-semafoare! Dar a mers super! Apoi cand prindeam liber tineam 90 constant! A fost o gafa a mea ca nu am verificat uleiul... M-am bizuit prea mult pe becul indicator si pe ceas! Prima data cand a licarit becul intr-o curba trebuia sa-mi dau seama si sa completez! Am crezut ca doar s-a subtiat! Si stiam ca motorul boxer mananca ulei! La Oltcit scrie in cartea tehnica a masinii ca mananca 1L la 1000 km! Sa iau pozele si sa pun cateva! A fost tare frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce foloseste lacatul ala?

 

Doua patanii ;

1 Las motorul nu mai mult de jumatate de ora nesupravegheat, cind m-am intors zeci de pedale ,nu porneste ,ma uit in rezervor plin ochi. Niste copii mi-au umplut rezervorul cu apa. Am pus la buson cheie.

2 Las motorul intr-o parcare dupa un ceas paharul decantor de la robinet lipsa rezervor gol . Am facut o aparatoare la robinet si incui cu lacat.

Montind si o alarma am scapat de aceste neplaceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua patanii ;

1 Las motorul nu mai mult de jumatate de ora nesupravegheat, cind m-am intors zeci de pedale ,nu porneste ,ma uit in rezervor plin ochi. Niste copii mi-au umplut rezervorul cu apa. Am pus la buson cheie.

2 Las motorul intr-o parcare dupa un ceas paharul decantor de la robinet lipsa rezervor gol . Am facut o aparatoare la robinet si incui cu lacat.

Montind si o alarma am scapat de aceste neplaceri.

 

 

 

nasol inca n-am patit asa ceva si-l tin afara non-stop

in gradina doarme, da si daca umbla....atunci le pun curent :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pana la urma cum merg manometrele ale pe carburatoare?

Nu faci o poza, un video cu treaba gata?!...

Ba da, saptamana asta-l pregatesc pt mizil, pun carburile alea "bricolate", o sa fac si un filmulet. La intoarcerea de la mizil, pot avea date aproximative...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, saptamana asta-l pregatesc pt mizil, pun carburile alea "bricolate", o sa fac si un filmulet. La intoarcerea de la mizil, pot avea date aproximative...

no no no! haida cu imagni clip!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma acestui tur i-am facut si o medie la consum! Undeva intre 4.5 si 5 litri la suta! Eu ma asteptam la 6-7 la suta!

Mesaj completat

cristi 57 am pus ulei am reglat supapele, am facut cateva ture si vad ca merge! Am avut ulei Lukoil Avantgard 20w50 recomandat ptr diesel! Acum am pus un Texaco Havoline 15w40! Sper sa ii priasca! As vrea sa ajung la Mizil! Mi s-a stricat o pipa la o bujie! Am comandat la Dany si sper sa ne vedem! Sper sa fie cum ai zis tu cu uleiul si sa nu se fi intamplat nimic la culburtori, tacheti, tije, supape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abandon!? Nipra nu iarta, mi-a traso in stilul ei caracteristc... :)

Ce s-a intamplat? Inainte de a pune carburile bricolate mi-am zis s-o pornesc cu cele existente, apoi sa fac schimbarea. Surpriza! n-a pornit nici la a cincea pedala(stupoare), colegii au inceput sa-si dea coate inclusiv mistoul de rigoare... ineaca carburile iar si mai incearca, schimba bujiile(ereau ude) mai tarziu mi-am dat seama ca erau ude cu apa, benzina ohha... In sfarsit, a luato cu dreapta, stanga nimic, nimic nici dupa 5". In fine schimb carburile, le inec, pleaca la prima cu acceleratia usor "piscata", o las sa mearga in timp ce incep reglarea lor. Pe stanga carbul raspunde bine si are sensibilitate buna(chiar m-am mirat), insa pe dreapta ramane turat, surubul de amestec este ok dar cel de aer nu. Incerc sa reduc dar nu vrea, verific camasa cablului si este libera, scot surubul de aer de tot afara si nimic, merge mai departe. Verific cursa subarului, este ok :drink: , nu m-am prins pe unde-si ia aer(carburi noi de la dany), o las balta si zic sa fac o tura.. Surpriza frana spate se blocheaza, blocheaza roata(trebe data inapoi sa se debocheze), frana fata nu exista, furca blocata(rigida si curge apa pe la burdufuri), bratele telescoapelor ruginite... Oare ce-o fi pe la roti!

Ce sincronizare, ce filme sa mai fac??? :laugh: ...marele galben mi-a traso, e gelos pe virago! Se simte abandonat si nu iarta, nici emblemele de bmw nu mai ajuta...

Am desfacut carburile, sunt praf, pline cu apa benzina trezita si un strat gros de oxid alb ca o crema, filete mancate partial. Nu cred ca mai am timp s-o termin pana vineri. Asta este...

Am nevoie de piulita tijei de la soc, jumatate din partea filetata a ramas in carburator. Am seturi de reparatie pt carburi, dar nu contin aceasta piulita. Poate are cineva... pun o poza.

Maine ma apuc de furca, daca am timp si de frane... si poate v-a fii gata pentru mizil.

 

PS. La 3 brazi era ok, e drept ca a cam plouat de atunci, dar nu ma asteptam sa ajunga in starea asta! Concluzie: o nipra care merge, nu se strica niciodata!

Mesaj completat

@ss mihai

nu-ti trebe ulei special, un multigrad mineral este foarte bun. La nipra conteaza intotdeauna cantitatea si nu calitatea, am mai scris acest lucru.

Acum ca-i cald 20W50 e cel mai bun.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cristi 57, cu ploile care au fost... nu avea cum sa nu intre aps! Iti amintesti cat am reglat la tacheti, apoi la aprindere si tot mergea rau... Tot asa... Era apa in carburatoare! Dupa ce am eliminat apa, amers bine, dar nu mai pornea repede si nici nu mai puteam regla bine aerul pe partea dreapta! Apoi am luat garnituri noi la carburi si totul s-a rezolvat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abandon!? Nipra nu iarta, mi-a traso in stilul ei caracteristc... :)

Ce s-a intamplat? Inainte de a pune carburile bricolate mi-am zis s-o pornesc cu cele existente, apoi sa fac schimbarea. Surpriza! n-a pornit nici la a cincea pedala(stupoare), colegii au inceput sa-si dea coate inclusiv mistoul de rigoare... ineaca carburile iar si mai incearca, schimba bujiile(ereau ude) mai tarziu mi-am dat seama ca erau ude cu apa, benzina ohha... In sfarsit, a luato cu dreapta, stanga nimic, nimic nici dupa 5". In fine schimb carburile, le inec, pleaca la prima cu acceleratia usor "piscata", o las sa mearga in timp ce incep reglarea lor. Pe stanga carbul raspunde bine si are sensibilitate buna(chiar m-am mirat), insa pe dreapta ramane turat, surubul de amestec este ok dar cel de aer nu. Incerc sa reduc dar nu vrea, verific camasa cablului si este libera, scot surubul de aer de tot afara si nimic, merge mai departe. Verific cursa subarului, este ok :drink: , nu m-am prins pe unde-si ia aer(carburi noi de la dany), o las balta si zic sa fac o tura.. Surpriza frana spate se blocheaza, blocheaza roata(trebe data inapoi sa se debocheze), frana fata nu exista, furca blocata(rigida si curge apa pe la burdufuri), bratele telescoapelor ruginite... Oare ce-o fi pe la roti!

Ce sincronizare, ce filme sa mai fac??? :laugh: ...marele galben mi-a traso, e gelos pe virago! Se simte abandonat si nu iarta, nici emblemele de bmw nu mai ajuta...

Am desfacut carburile, sunt praf, pline cu apa benzina trezita si un strat gros de oxid alb ca o crema, filete mancate partial. Nu cred ca mai am timp s-o termin pana vineri. Asta este...

Am nevoie de piulita tijei de la soc, jumatate din partea filetata a ramas in carburator. Am seturi de reparatie pt carburi, dar nu contin aceasta piulita. Poate are cineva... pun o poza.

Maine ma apuc de furca, daca am timp si de frane... si poate v-a fii gata pentru mizil.

 

PS. La 3 brazi era ok, e drept ca a cam plouat de atunci, dar nu ma asteptam sa ajunga in starea asta! Concluzie: o nipra care merge, nu se strica niciodata!

Mesaj completat

@ss mihai

nu-ti trebe ulei special, un multigrad mineral este foarte bun. La nipra conteaza intotdeauna cantitatea si nu calitatea, am mai scris acest lucru.

Acum ca-i cald 20W50 e cel mai bun.

 

pe caldurile astea merge bine T90 , in special pentru mers prin oras.

 

 

Mesaj completat

k68-uri

da dar ori fi cele Ukrainiene si nu rusniace.

eu unul nu am reusit anul asta sa o tin la un drum lung sa pot face o aproximare a consumului, insa la cum horcaie si cum trage de frumos motorul i-am dat mai putina atentie acestui aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

T 90 la cutie! Eu am T 85! Si mie la fel imi face frana pe spate, Cristi 57! Blocheaza roata! Daca o slabesc cu un mm nu se mai franeaza! Cand merg cu Nipru parca as pilota un Mig! Sunt atent la toate! Ulei, carburatoare, frane, roti, ceasul si becul de la ulei... dar cred ca asta e farmecul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap! poate confirma si Aleko ceea ce am scris.

Mesaj completat

T 90 la cutie! Eu am T 85! Si mie la fel imi face frana pe spate, Cristi 57! Blocheaza roata! Daca o slabesc cu un mm nu se mai franeaza! Cand merg cu Nipru parca as pilota un Mig! Sunt atent la toate! Ulei, carburatoare, frane, roti, ceasul si becul de la ulei... dar cred ca asta e farmecul!

frina spate pe disc, am! pina la ea aceleasi bube le intimpinam si eu, dade-am in frina mergea sanie....

la ulei s-a montat sonda in baie + ceas pentru citire temperatura

la presiune barometru in locul sondei.

ramane farmecul totusi, sa nu uitam de pitici din motor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ss mihai

Banuiesc ca nu este bine sudat deoarece pe la sudura nu are voie sa cedeze eventual langa in acest caz este teava subtire in perete ( slaba)

Numai bine

Cred ca e tabla slaba! Nici nu pot incarca prea mult pentru ca nu mai intra in urechea de prindere! M-am dus acum pana la Electromecanica sau ce a mai ramas din ea si am vorbit cu cineva sa facem unul din fier tare! Sper sa rezolv maine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...