mas oyama Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 o fi sinteza LEprei pe aici daca combinam si cu sinteza Ural ...M61 sa zic! se supara careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Ce treaba are una cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 motorul de m61 nu prea are de-a face cu cel de nipru, eu nu as amesteca borcanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Nici sinteza, nu-i sinteza! E doar o varza foarte interesanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 atunci hai sa deschidem un topic cu sinteza ural si M :D:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 atunci hai sa deschidem un topic cu sinteza ural si M :D:D:d las ca m-am suparat, asa ca deschid eu un topic pentru Ural in genere de care o fi ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Nu mai are nimeni nicio problema? Unde v-ati ascuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Nu mai are nimeni nicio problema? Unde v-ati ascuns? .............no problem,.........doar asfaltul:....... http://www.youtube.com/user/IS04RMIX#p/a/u/0/U2pJMyYSefI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Nu mai are nimeni nicio problema? Unde v-ati ascuns? e probleme sunt tot timpul da mergem cu ele asa pana se agraveaza , mie de exemplu imi croncane cutia intr-un mare fel si agata cand cobor dintr-o viteza superioara in alta inferioara, a 1-a suna cateodata ca marsharrierul dar nah romania, nu-s bani merem inainte, o cutie noua e in jur de 200$ din surse sigure(dany) deci nu stiu care ar fi rezolvarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 e probleme sunt tot timpul da mergem cu ele asa pana se agraveaza , mie de exemplu imi croncane cutia intr-un mare fel si agata cand cobor dintr-o viteza superioara in alta inferioara, a 1-a suna cateodata ca marsharrierul dar nah romania, nu-s bani merem inainte, o cutie noua e in jur de 200$ din surse sigure(dany) deci nu stiu care ar fi rezolvarea.... 1. mergi cu bicigleta vre-o doua saptamani timp in care o dai jos o transezi, descoperi,te miri, economisesti, inlocuiesti o repui si ai terminat bilciul sau mai cumperi una second si din doua tot faci una buna.... in prima treapta de viteza imi caraie si mie, asta dupa ce am inlocuit arborele fix original cu unul pe care era montat pinionul cu raport diferit pentru treapta a 4-a, si stiu si de ce carie rasnita da trec peste ea cu urechea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Nu mai are nimeni nicio problema? Unde v-ati ascuns? In garaj, o fac bucati(revizie si reparatie generala). O pregatesc pentru anul viitor, intrunirea Ural din Austria pe care n-o mai ratez! 3000 km, v-a fii o hoinareala pe cinste, demna de o batrana nipra, un drum adevarat, ai ce vedea, ai ce demonstra... Sunt tare curios, cine mai vine? Acum sa va aud "greilor"! Editat Noiembrie 9, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 In garaj, o fac bucati(revizie si reparatie generala). O pregatesc pentru anul viitor, intrunirea Ural din Austria pe care n-o mai ratez! 3000 km, v-a fii o hoinareala pe cinste, demna de o batrana nipra, un drum adevarat, ai ce vedea, ai ce demonstra...Sunt tare curios, cine mai vine? Acum sa va aud "greilor"! daca n-o sa fie greu la revizia asta ar fi misto si o lista de cheltuieli, ca sa stim si noi ce ne asteapta in caz de........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 In garaj, o fac bucati(revizie si reparatie generala). O pregatesc pentru anul viitor, intrunirea Ural din Austria pe care n-o mai ratez! 3000 km, v-a fii o hoinareala pe cinste, demna de o batrana nipra, un drum adevarat, ai ce vedea, ai ce demonstra...Sunt tare curios, cine mai vine? Acum sa va aud "greilor"! Austria! cind? asa de intrebare..ca no! .....venir-am noi toti gramada si mergi singur pina la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 daca n-o sa fie greu la revizia asta ar fi misto si o lista de cheltuieli, ca sa stim si noi ce ne asteapta in caz de........... ..cheltuieli mari nu vor fii, reparatia nu inseamna neaparat inlocuire de piese. Demontare, indreptat, sudat , vopsit, cosmetizat... pierderi ulei, etansare, jocuri, troncaneli, cam asta este de facut. Apoi mai am un motor, luat pentru piese, asa ca am de unde sa ma aprovizionez... Pot pune poze si comentarii eventual, daca ajuta pe cineva. Austria! cind?... Cred ca-i prin septembrie, asa a fost in fiecare an. Apoi nu voi fii singur, eu doar maresc randurile celor ce o fac de ceva ani incoace regulat. Vreau sa mai conving doi prieteni sa ma insoteasca. Sper ca din bucuresti sa fim 4-5 care pleaca.. mai vedem pana atunci. Cei care au mers anul acesta n-au depasit in cheltuieli 300 de persoana, asta ma convins, eu zic ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Dacă mergi mai încet ca să se țină Âşi un ataÂş deocamdată albastru după furia galbenă, cred că se mai găseÂşte un (subsemnat) tovarăÂş de drum . Se trece Âşi prin Viena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 am uitat sa specific ca doar eu sunt solo din grupul anuntat, toti sunt cu atase, iar laceasta intrunire pot participa toti posesorii de boxere. Totul este organizat, nu stiu in acest moment traseul. La vremea potrivita se v-a edita probabil formularele de participare motociclisti si insotitori, necesare pentru rezervari in locatii. Acum inca nu se cunoaste locatia de destinatie, doi ani la rand a avut loc in acelasi loc, insa austria are multe castele si decoruri turistice ce vor da farmec calatoriei. Din cate am inteles traseul v-a cuprinde sosele mai libere cu puncte turistice, opriri regulate timp de respiro pentru motor si pilot, iar viteza este moderata(nu facem concurs de viteza) in medie cca 300km/zi. Poti lua daca vrei cortul, toate locatiile au dusuri si camere. Detaliile ramane sa le stabilim ulterior. Daca vom fii mai multi, probabil v-a fii si o masina de asistenta pentru bagaje, cu toate ca in atas se poate depozita suficent de multe lucruri necesare calatoriei. Insa motoarele trebuiesc puse la punct, sa nu existe abandonuri sau intreruperea marsului, intarzierea coloanei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 suna interesant.......o adevarata demonstratie de forta.......merita orice nipra sa arda aerul Vienei sau imprejurimilor. M-as baga cu mare placere. /index.php?showtopic=601024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 am uitat sa specific ca doar eu sunt solo din grupul anuntat, toti sunt cu atase, iar laceasta intrunire pot participa toti posesorii de boxere. Totul este organizat, nu stiu in acest moment traseul. La vremea potrivita se v-a edita probabil formularele de participare motociclisti si insotitori, necesare pentru rezervari in locatii. Acum inca nu se cunoaste locatia de destinatie, doi ani la rand a avut loc in acelasi loc, insa austria are multe castele si decoruri turistice ce vor da farmec calatoriei. Din cate am inteles traseul v-a cuprinde sosele mai libere cu puncte turistice, opriri regulate timp de respiro pentru motor si pilot, iar viteza este moderata(nu facem concurs de viteza) in medie cca 300km/zi. Poti lua daca vrei cortul, toate locatiile au dusuri si camere. Detaliile ramane sa le stabilim ulterior. Daca vom fii mai multi, probabil v-a fii si o masina de asistenta pentru bagaje, cu toate ca in atas se poate depozita suficent de multe lucruri necesare calatoriei. Insa motoarele trebuiesc puse la punct, sa nu existe abandonuri sau intreruperea marsului, intarzierea coloanei. ok cristi ! si io am in plan sa vin din suedia cu uralul la intrunire dar pana atunci trebe sa dau gata faza cu injectia asa ca helllppp aci.. am ales varianta golf 3 pt motocicleta, apuneai ca pot sa folosesc delcoul de la vw in locul celui original de ural, asta inseamana ca aprinderea se va face cu ajutorul celui de vw luand cilidri 1 si 4 folosind doar o infasurare de pe bobina de inductzie sau crezi ca mai trebe sa mai fac si alte modificari in delcou?! iar avansul il dau eu manual... banuiesc ca aprinderea este electronica deci ar mai fi inca o problema rezolvata pt mine ca si asa o am pe cea cu platina. Ps: am rezolfat problema cu alternatorul! am luat de la dezmembrari de masini un alternator nippon denso o chestie mica si dragutza pe care am reusit sa o adaptez.. o sa pun poze ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 ok cristi ! si io am in plan sa vin din suedia cu uralul la intrunire dar pana atunci trebe sa dau gata faza cu injectia asa ca helllppp aci.. am ales varianta golf 3 pt motocicleta, apuneai ca pot sa folosesc delcoul de la vw in locul celui original de ural, asta inseamana ca aprinderea se va face cu ajutorul celui de vw luand cilidri 1 si 4 folosind doar o infasurare de pe bobina de inductzie sau crezi ca mai trebe sa mai fac si alte modificari in delcou?! iar avansul il dau eu manual... banuiesc ca aprinderea este electronica deci ar mai fi inca o problema rezolvata pt mine ca si asa o am pe cea cu platina. Ps: am rezolfat problema cu alternatorul! am luat de la dezmembrari de masini un alternator nippon denso o chestie mica si dragutza pe care am reusit sa o adaptez.. o sa pun poze ;D de la ce masina era alternatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 de la ce masina era alternatorul? de la un daihatsu charade cred ca asa se scrie.. sunt alternatoarele folosite in momentul asta de ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) ...am in plan sa vin din suedia cu uralul la intrunire...varianta golf 3 pt motocicleta... Atunci ne vedem in austria... Te pot ajuta cu placere, dar trebe foto de la delcou, bobina, modul de aprindere, pentru a identifica corect sistemul pe care-l ai. Asa v-a merge din prima, fara probleme, fara nervi si situatii disperate. Poate sti cumva si modelul dupa care l-ai luat(an fabricatie si tip motor, restul gasesc). VW a utilizat mai multe variante: 1. Din delcou nu iei decat senzorul hall (vezi ca are 3 fire). Apoi prin el trece o piesa cilindrica cu 4 decupari, tu trebe sa confectionezi alta cu 2 decupari sau astupi 2 ferestre din cea originala. Sistemul acesta are bobina normala(2 fire) si da scanteie pentru fiecare bujie repartizata de distribuitorul delcoului, la care renunti. Este insotit de un modul de putere. (Euro I, II si III). Avansul este fix, il reglezi manual dar motorul v-a merge "brici". 2. Daca are senzor de turatie inre motor si CV, atunci este cu bobina dual, folosesti doar o infasurare. Bobina are o intrare cu 3 fire. De regula la acest sistem comanda scanteii, este data de ECU. Daca ai sistemul asta poti renunta la carburatoare, utilizand 2 injectoare, cate unul pe fiecare galerie, in plus ai asigurata si dinamica avansului.(Euro III si IV) Tu ai nevoie de primul sistem la care adaptezi o bobina dual simplificandu-ti situatia. Da-mi pozele si-ti explic pe rand toti pasii de facut. Editat Noiembrie 16, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 pai tocmai asta este inca nu am cumparat nimic pt ca trebe sa stiu ce cumpar, oricum ideea este ca o vreau pe cea cu doua injectoare chiar daca este un pic mai complicat pe ca pe un singur injector este destul de complicat sa fac galeria de admisie si singurul loc unde pot sa pun corpul clapetei este in spatele alternatorului, hai ca pe dreptul pot pune galerie de admisie dar pe stangul am electromotorul care imi sta in loc asa ca varianta cea mai buna ar fi crea cu doua injectoare... Am gasit si schema asta pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 A inceput pregatirea pentru hoinareala de la vara... Insotit de @pedros, sambata dimineata am fost prezent la @Rocknroll(Victor) cu CV in brate. Procedeul si tehnica nu mai lasa loc de comentarii, pozele spun tot... Acum am cea mai "tare" cv de nipra(cu a VI-a lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Din poze se vede clar ca sunt probleme. Lipseste ceva acolo care ulterior va face alunecarea mai greoaie. Beutura.... pai carnea aia nu so simti si ea singura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 A inceput pregatirea pentru hoinareala de la vara... Insotit de @pedros, sambata dimineata am fost prezent la @Rocknroll(Victor) cu CV in brate. Procedeul si tehnica nu mai lasa loc de comentarii, pozele spun tot...Acum am cea mai "tare" cv de nipra(cu a VI-a lunga). cu a VI lunga? asta da cutie! si io vreu, mie imi e suficient sa fie cu a VI scurta ce rapoarte ati folosit pentru a IV-a? se va pune un capac transparent? sau e doar de "make up" cutia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.